Menü Bezárás

Barcelona – nyolcadik, utolsó nap

Megosztás:

Számomra a nap kérdése az volt Leclerc tegnapi idejére gondolva, hogy ma bemegy-e valaki 1:16 alá? Vettelnek akár sikerülhetett is volna, azonban idő előtt megállt alatta a Ferrari, ezt követően a csapat úgy döntött, elvégezték a kitűzött feladatokat, így inkább pakolnak és mennek vissza Maranelloba.

Hamilton korábban azt nyilatkozta, hogy szerinte a Ferrarinak közel fél másodperc előnye van a Mercedeshez képest. Ezt ma sikerült saját magának megcáfolni. Első próbálkozása a C5-ös gumin egy remek időt hozott, mindössze 3 ezreddel maradt el Vettel legjobb idejétől. Be is ment gyorsan utána a boxba, nehogy véletlenül jobb időt fusson. Így végül a nap kérdésre NEM lett a válasz.

Vettel valamivel az ebédidő előtt futotta meg a nap és az egész teszt legjobb idejét, de mindössze 1 századdal tudott gyorsabb lenne csapattársánál. Maga a délelőtt eseménytelen volt egészen az utolsó percekig, akkor Räikkönen Alfája állt meg a pályán, kiváltva a piros zászlót. Már a délelőtt és az egész nap jelentős részét a boxban töltötte Verstappen, miután a Red Bullnál sebességváltó problémák adódtak. Mindössze 29 kört tudott teljesíteni.

Valamivel fél négy előtt jött a második piros zászló, ekkor állt meg Vettel alatt a Ferrari, nagyjából ugyanott, ahol korábban Räikkönen Alfája. A nap zárása előtt nem sokkal még egyszer meg kellett szakítani a tesztet, ekkor Magnussen alatt állt meg a Haas. Szóval, a mai napon a három piros zászlót három különböző Ferrari-motoros autó megállása okozta.

Ma öt versenyző teljesített 100-nál több kört: Sainz 134, Räikkönen 132, Kvyat 131, Vettel 110 és Pérez 104 körig jutott. A Mercedes 132 (Bottas 71, Hamilton 61), a Renault 103 (Ricciardo 52, Hülkenberg 51) kört teljesített, míg a Haas ma nagyon belehúzott, Magnussen 94, Grosjean 73 kört futva a csapat összesen 167 körrel zárta a napot.

A mai nap végeredménye:


Megosztás: