Re: Filmek
Elküldve: 2020.12.22. 09:40
A Queens Gambit minisorozatot érdemes bepróbálni, szerintem az egyik legjobb idei sorozat
Anya Taylor-Joy pedig piszok jó színésznő
Anya Taylor-Joy pedig piszok jó színésznő
Mi már a végére értük. Én magamtól nem biztos, hogy néztem volna tovább, de képes voltam ilyen áldozatot hozni. Az első évad eleje tetszett, behúzott a sejtelmes hangulat, a lassúság is jól állt az epizódoknak, de annyira lassan haladt a főszál, hogy elkezdtem unni, minden újabb bolygót és akciót csak tölteléknek éreztem, ami nem viszi előrébb a történetet.rdaneelolivaw írta: ↑2020.12.22. 08:483 részt láttam eddig.
Az biztos, hogy ehhez képest amit az egész estés filmekben műveltek az szánalmas, megbocsáthatatlan.
De ezt a lassú vonulatot csak sorozatban lehet így kibontani, ma már filmben nem.
még ennyit a sorozathoz:
Szia!Phoebe írta: ↑2021.03.23. 18:13Nézi valaki a Drive to survive 3. évadot? Még nem értem a végére, de leírnám a benyomásaimat.
A hatás kedvéért, most már konkrétan pályán történt eseményeket hamisít meg a Netflix. Norris és az egyik Racing Point ütközése, úgy van összevágva, mintha Sainzzal ütközött volna, és utána őt küldte volna el a fenébe. Felfűztek egy teljes részt, az állítólagos Sainz - Norris ellentétre, csak épp anyag nem volt hozzá...
Látszik, hogy néhány dupla hétvégén zavarták le szinte az egész évad felvételét, így pl. a török esőkáosz kimaradt, Russell beugrása kimaradt, sőt úgy alapból Russell.
Természetesen kellett megint egy Ricciardo-s rész, nem mintha túl sok érdekes történt volna vele, és túl sok újat sem tudtunk meg róla, azon kívül, hogy vidám és eladható. Kezd unalmas lenni.
A Haas a világ ellen szál, természetesen most sem maradt ki, viszont egyértelműen kiderült, hogy mindkét új versenyző szerződtetése, csak a pénz miatt történt (annyira ez sem újdonság).
Úgy alapból a legtöbb rész a Renault, Racing Point, McLare, Haas négyesre van felfűzve.
Will Buxton még mindig rohadt irritáló.
Ami pozitívum, hogy kb. 2,5 évad után rájöttek, hogy létezik az Alfa Romeo is, így egy kicsit velük is foglalkoztak, kapott pár percet Kimi és valamivel többet Giovinazzi is.
Az is jó, hogy több időt kapott a Mercedes és a Ferrari is. A Ferraris rész egész jó volt, jól bemutatta mennyire le van szabályozva, hogy szerencsétlen versenyzők mit mondhatnak és tehetnek. Konkrétan elhangzott ilyen, hogy nem poénkodhatnak az interjúk alatt, mert a csapatnak rosszul megy. Üdítő volt látni, hogy Vettel, egyre jobban tesz ezekre a dolgokra. Szemre Leclerc is tanult tőle ezen téren.
Valahol azt olvastam, hogy a Gasly győzelem sem lesz az évadban, ez szerencsére bekerült, hülyék lettek volna, ha kihagyják. Kvyat továbbra sem létezik, még olyan kontextusban sem, hogy bucira veri a csapattársa.
Szerintem több értelme lenne, ha mindenhol forgatnának és abból összeraknának valamit, mint ennek, hogy előre kitalálják mit akarnak megmutatni és váratlan dolgokról lemaradnak (lásd Russell beugrása). Nem mondom, hogy nem szórakoztató ez a cucc, de egyre kevesebb benne a mélység, inkább a bulvár irányába tart.
abszolút egyetértek, egyre kevésbé érdekes számomra is.Phoebe írta: ↑2021.03.23. 18:13Nézi valaki a Drive to survive 3. évadot? Még nem értem a végére, de leírnám a benyomásaimat.
A hatás kedvéért, most már konkrétan pályán történt eseményeket hamisít meg a Netflix. Norris és az egyik Racing Point ütközése, úgy van összevágva, mintha Sainzzal ütközött volna, és utána őt küldte volna el a fenébe. Felfűztek egy teljes részt, az állítólagos Sainz - Norris ellentétre, csak épp anyag nem volt hozzá...
Látszik, hogy néhány dupla hétvégén zavarták le szinte az egész évad felvételét, így pl. a török esőkáosz kimaradt, Russell beugrása kimaradt, sőt úgy alapból Russell.
Természetesen kellett megint egy Ricciardo-s rész, nem mintha túl sok érdekes történt volna vele, és túl sok újat sem tudtunk meg róla, azon kívül, hogy vidám és eladható. Kezd unalmas lenni.
A Haas a világ ellen szál, természetesen most sem maradt ki, viszont egyértelműen kiderült, hogy mindkét új versenyző szerződtetése, csak a pénz miatt történt (annyira ez sem újdonság).
Úgy alapból a legtöbb rész a Renault, Racing Point, McLaren, Haas négyesre van felfűzve.
Will Buxton még mindig rohadt irritáló.
Ami pozitívum, hogy kb. 2,5 évad után rájöttek, hogy létezik az Alfa Romeo is, így egy kicsit velük is foglalkoztak, kapott pár percet Kimi és valamivel többet Giovinazzi is.
Az is jó, hogy több időt kapott a Mercedes és a Ferrari is. A Ferraris rész egész jó volt, jól bemutatta mennyire le van szabályozva, hogy szerencsétlen versenyzők mit mondhatnak és tehetnek. Konkrétan elhangzott ilyen, hogy nem poénkodhatnak az interjúk alatt, mert a csapatnak rosszul megy. Üdítő volt látni, hogy Vettel, egyre jobban tesz ezekre a dolgokra. Szemre Leclerc is tanult tőle ezen téren.
Valahol azt olvastam, hogy a Gasly győzelem sem lesz az évadban, ez szerencsére bekerült, hülyék lettek volna, ha kihagyják. Kvyat továbbra sem létezik, még olyan kontextusban sem, hogy bucira veri a csapattársa.
Szerintem több értelme lenne, ha mindenhol forgatnának és abból összeraknának valamit, mint ennek, hogy előre kitalálják mit akarnak megmutatni és váratlan dolgokról lemaradnak (lásd Russell beugrása). Nem mondom, hogy nem szórakoztató ez a cucc, de egyre kevesebb benne a mélység, inkább a bulvár irányába tart.
a Gaslys részben benne volt Kvyat is - ruhákat próbált az elején. még meztelen felsőtesttel is láthattadPhoebe írta: ↑2021.03.23. 21:22Annyit korrigálnék, hogy épp az utolsó előtti részt nézzük (Bahrein - Grosjean). Forgattak a dupla hétvégén Bahrein-ben, így tényleg érthetetlen, hogy Russell története, hogy nem érte el az ingerküszöböt.
Ezt pedig nézzétek el nekem, de az is vicces, hogy a Grosjean balesetben és utána a Stroll balesetben is benne volt Kvyat, annyit sem ért a dolog, hogy megkérdezzék mit érzett. Talán csak az egyik rádiózását vágták be.
Tudom, volt vagy 30 mp, egyébként meg már láttam, ennél kevesebb ruhában is. Igaz a Hülkenberges beugrások is kimaradtak. Bahrein nem lehetett azért egyszerű, mert azt tényleg fel lehetett Perezre is építeni. De Russell teljesítménye, aztán ahogy bukta a győzelmet, az nem nagyon volt kidomborítva, épp csak megemlítették.trutya írta: ↑2021.03.23. 22:22a Gaslys részben benne volt Kvyat is - ruhákat próbált az elején. még meztelen felsőtesttel is láthattadPhoebe írta: ↑2021.03.23. 21:22Annyit korrigálnék, hogy épp az utolsó előtti részt nézzük (Bahrein - Grosjean). Forgattak a dupla hétvégén Bahrein-ben, így tényleg érthetetlen, hogy Russell története, hogy nem érte el az ingerküszöböt.
Ezt pedig nézzétek el nekem, de az is vicces, hogy a Grosjean balesetben és utána a Stroll balesetben is benne volt Kvyat, annyit sem ért a dolog, hogy megkérdezzék mit érzett. Talán csak az egyik rádiózását vágták be.
én inkább a Hülkenberges beugrós szálat hiányoltam, őt aztán tényleg meg sem említették, talán egy silverstone-i snitten látszott a képe a boxfalon, vagy ilyesmi.
tudom, tudom, perszePhoebe írta: ↑2021.03.23. 22:34Tudom, volt vagy 30 mp, egyébként meg már láttam, ennél kevesebb ruhában is. Igaz a Hülkenberges beugrások is kimaradtak. Bahrein nem lehetett azért egyszerű, mert azt tényleg fel lehetett Perezre is építeni. De Russell teljesítménye, aztán ahogy bukta a győzelmet, az nem nagyon volt kidomborítva, épp csak megemlítették.
Günter a legjobb a szereplők közül, talán még CirilKisVadász írta: ↑2021.03.24. 21:48Egyetértek veletek, ez az irány szerintem zsákutca, bár lehet az usánkában harapnak rá, jobban mint a mekis burgerre...
Két másik irányba is elvihetnék pedig. Vannak ezek a versenyzőkkel elutazós, úgymond otthoni, bensőséges felvételek (Bottasnál toooo much ), meg amikor egy adott versenyt mutatnak meg (próbálnak) azzal, hogy a rádiózásból bevágnak pár részletet meg 1-2 előzés, stb. de igazából sokszor káoszba megy át az egész szerintem. És végig eközött a két irány közt tartják úgy, hogy egyikből sem kapunk igazán eleget.
Vagy profibban kellene bemutatni a pályán és paddockban történteket, háttérinfókkal, bennfentesek megszólaltatásával. Ezt is meg lehetne oldani drámaian és izgalmasan tálalva, még Buxton "game on" "gloves off between them" bemondásai és hatalmasra tágult szemei nélkül is...
Vagy lehetne a másik vonalon vinni, a személyesebb életükbe betekintést engedő irányba, bár valószínűleg ezt a legtöbb versenyző nem szeretné/engedné. Nem tudom na, de ennek így eléggé kommersz szaga van és lassan már a drámai aláfestés és Günter sem tud segíteni rajta.
Na jó, azért a Rush magasan jobb film, mint amilyen sorozat a Netflixes.. Nálam az a kategória, hogy ahányszor elcsípem, nem tudom otthagyni. Legalább 10x, ha nem többször láttam, és nem Chris Hemsworth bájgúnárkodása miatt.Nigel Hill írta: ↑2021.03.25. 17:50Megértem a kritikákat, teljesen jogos a részetekről. Az egész már az első szezontól fűszerezett hollywoodi rudi. Van egy elsőre megírt menetrend és forgatókönyv a forgatásról. Az egészet megtoszta most a covid és a megvariált versenynaptár. Egy amúgy önmagában rohadt unalmas évadot, amit simán nyert a Mercedes, kellett valami izgivé varázsolni.
Az hogy egy adott futamon kiket követnek testközelből előre le van egyeztetve. Ebből kifolyólag sokszor megvan miből kell főzni (mondjuk ez nem magyarázat arra, miért manipulálják megtörténteket) és abból hozzák ki a könnyen fogyasztható epizódokat. Az átlag nézőnek ez kell. Fél- vagy teljesen meztelen férfi testeket meg halál közeli élményeket várnak. A Rush is erről szólt
Igen..Phoebe írta: ↑2021.03.25. 18:18Na jó, azért a Rush magasan jobb film, mint amilyen sorozat a Netflixes.. Nálam az a kategória, hogy ahányszor elcsípem, nem tudom otthagyni. Legalább 10x, ha nem többször láttam, és nem Chris Hemsworth bájgúnárkodása miatt.Nigel Hill írta: ↑2021.03.25. 17:50Megértem a kritikákat, teljesen jogos a részetekről. Az egész már az első szezontól fűszerezett hollywoodi rudi. Van egy elsőre megírt menetrend és forgatókönyv a forgatásról. Az egészet megtoszta most a covid és a megvariált versenynaptár. Egy amúgy önmagában rohadt unalmas évadot, amit simán nyert a Mercedes, kellett valami izgivé varázsolni.
Az hogy egy adott futamon kiket követnek testközelből előre le van egyeztetve. Ebből kifolyólag sokszor megvan miből kell főzni (mondjuk ez nem magyarázat arra, miért manipulálják megtörténteket) és abból hozzák ki a könnyen fogyasztható epizódokat. Az átlag nézőnek ez kell. Fél- vagy teljesen meztelen férfi testeket meg halál közeli élményeket várnak. A Rush is erről szólt
Persze utánaolvasva, zavaró kicsit, hogy kiszínezték és kreáltak egy nem létező konfliktust a két versenyző között, de egy szórakoztató és szerintem a sorozatnál azért mélyebb film lett. Daniel Brühl ráadásul szuper Lauda volt.
Akkor Te nem csak a magyar futamon szoktál szerepet vállalni? Mit is csinálsz pontosan, ha ott vagy? Persze csak ha nem titok...
Zseniális volt.Phoebe írta: ↑2021.03.25. 18:18Na jó, azért a Rush magasan jobb film, mint amilyen sorozat a Netflixes.. Nálam az a kategória, hogy ahányszor elcsípem, nem tudom otthagyni. Legalább 10x, ha nem többször láttam, és nem Chris Hemsworth bájgúnárkodása miatt.Nigel Hill írta: ↑2021.03.25. 17:50Megértem a kritikákat, teljesen jogos a részetekről. Az egész már az első szezontól fűszerezett hollywoodi rudi. Van egy elsőre megírt menetrend és forgatókönyv a forgatásról. Az egészet megtoszta most a covid és a megvariált versenynaptár. Egy amúgy önmagában rohadt unalmas évadot, amit simán nyert a Mercedes, kellett valami izgivé varázsolni.
Az hogy egy adott futamon kiket követnek testközelből előre le van egyeztetve. Ebből kifolyólag sokszor megvan miből kell főzni (mondjuk ez nem magyarázat arra, miért manipulálják megtörténteket) és abból hozzák ki a könnyen fogyasztható epizódokat. Az átlag nézőnek ez kell. Fél- vagy teljesen meztelen férfi testeket meg halál közeli élményeket várnak. A Rush is erről szólt
Persze utánaolvasva, zavaró kicsit, hogy kiszínezték és kreáltak egy nem létező konfliktust a két versenyző között, de egy szórakoztató és szerintem a sorozatnál azért mélyebb film lett. Daniel Brühl ráadásul szuper Lauda volt.
magyarok szoktak menni mindenfelé néhány éve adódott egy ilyen lehetőség, hogy a Red Bull Ringre is kijárjunk.
Wow, ez tök jól hangzik és gratula hozzá! Meg szorítok, hogy minden széria a zsebben legyen!trutya írta: ↑2021.03.25. 21:50
magyarok szoktak menni mindenfelé néhány éve adódott egy ilyen lehetőség, hogy a Red Bull Ringre is kijárjunk.
igazából jóval többet voltam már ott mint a Hungaroringen, legalábbis dolgozni...
nemcsak F1, hanem MotoGP, DTM, ELMS, TCR Europe, stb... ami jön és kell ember.
ami eddig kimaradt de kurvára szeretném, az ADAC GT Masters.
2020-ban nagyjából az egyetlen pozitívum az volt, hogy a nyáron két hónap alatt voltam 3 Forma1-en meg két Moto GP-n...
no meg bakancslistás egy Spa-i 24 órás... adig nem döglök meg amíg oda ki nem jutok ))
pályabírók vagyunk; zászlózás, beavatkozás, ami éppen a feladat. kisebb eseményeken zászlóhoz jutunk, nagyobbakon általában a beavatkozás marad.
itt konkrétan a boxutcában nagyjából semmi dolgunk nem volt, csak álltunk és néztünk, meg a szemetet szedtük össze amit szétdobáltak esetleg (nem a szerelők hanem leginkább az arra járó VIP-k vagy bárki). voltak poroltók, szükség esetén oltani kellett volna, meg egy olyan volt hogy valami szerelő lábára rátolták a kocsit, ott segítettem letolni.
a dögöket is oda hozták a boxutca végébe, onnan szoktuk áttolni a parc fermébe még.
persze idén semerre máshova nem mehettél, bármilyen másik évben kurva jó buli lett volna a boxutca. mondjuk így is érdekes volt, sosem voltam még eddig, de azért a pályán zajló akciókat jobban szeretem.
én ennél közelebb úgyse jutok ehhez a világhoz, szóval meg kell becsülni, imádom is