Ha a regire gondolsz azt mielobb vedd meg mert nincs meg ara. De fel fog menni szerintem ahogy az unioban a hulyeseg teljesen atveszi az uralmat.t-oom írta: ↑2021.11.25. 19:29Mivel ingatlant vettem, az autóra felretett pénzből, így most egy darabig nem játszik. Jó nekem ez a 3 ami megvan... Úgyis egy quattroportet szeretnék 50-es eveimre, ha megerem...Bandee írta: ↑2021.11.25. 19:09
Mondjuk ez fura mert azért a BMW-ket általában jó vezetni, bár számít, hogy milyen beállításban mentél és milyen futómű van alatta. Az 5-ös egyébként nem feltétlenül a sportolásra van kitalálva, de bizonyos verziói igen. Meg általában is a BMW sportos hangolású, szándékosan, még a 7-es is. Meg szokni is kell, nagyon más mint egy elsőkerekes hajtás, itt a kormányzott keréken nincs hajtási befolyás, adott esetben ezért is érezhetted rossznak, vagy inkább furcsának a sajátod után, ami ráadásul szintén nem sportos. Amennyire tudom..
Az tuti, hogy vannak a piacon kifejezetten élményszámba menő, olyan autók, - a horizont azon oldalán ahol mi vagyunk, tehát a Porsche, Ferrari meg ezek nem a mi játékunk, de igazából már az AMG, az RS Audik és az M-es BMW-k sem - amiket élmény vezetni, inkább mint a BMW-t főleg, ha olyan célra készülnek. Pl. a mindenkori Civic Type R verziók, csak sajnos rondák, főleg az új. A Clio de főleg a Megane RS verziói, nekem most utóbbi van, kegyetlen jó annyi pénzért amennyibe kerül. De a korábbiak is jók, ráadásul kibírósak, sokkal inkább mint egy BMW M, pályanapokon is. Egy új BMW M3-at nagyobb pályán mint a Hring, néhány kör alatt le lehet rendezni, nem bírják, az RS az igen, legalábbis sokkal később nyírod ki, pedig 1/3 ára van. Nyilván infotech, meg anyagminőség, meg extrák terén nem lehet őket összevetni, sőt teljesítményre sem, de most nem ez a lényeg mert élményautót nem ezek miatt vesz az ember. Egyébként még abba se vagyok biztos, hogy egy M3 leveri az RS Megane Trophy R verzióját ugyanazon a pályán..
Élmény szerintem a Mini, mindegy melyik, de főleg a Cooper S verziók.
Toyota Yaris GR..
Az Alfák, szinte mindegy melyik, de nekem az álom és abszolút kedvenc az az új Giulia és abból is a QV. Ez kinézetre és menettulajdonságokra is, hozzáértők egyöntetű véleménye alapján messze a legjobb a kategóriájában. e persze egy kicsit már ez is drága..
Az Alpine A110, pl. a helyedben, mivel beleférsz, arra lőnék most..
És ide lehet venni a Mustang mostani verzióit is, mert amennyibe kerül, azért bőven sokat ad. Ahol annak a vége van, a BMW, Audi és Mercedes ott kezdődik. Nem ez a verzió, de egy Mach 1 ami most fut, jó lehet.
Amiket felsoroltam, mind megvan max 20-25ig újonnan. Már egy jobb Superb is 18-20 körül áll meg.
Ha akarsz valami értelmes autót és megteheted, akkor intézkedni kell, gyorsan.
Csak az bajom ezzel a BMW - vel, hogy nem éreztem azt, hogy ez nekem kell! Luxury felszereltség, 2.0 benzin 2 turbó, 250 Le. A Delta többet jelez vissza... 240-nel mentem vele, és mintha setakocsikaznank... Deltanak is szoktam tolni 200 fölé... De akkor meg is jön az adrenalin hozzá... Itt nem jött, sem a vágy, hogy kell egy ilyen...
Pedig a delta töredéke ára a BMW nek, ráadásul erre a Deltara sem lehet azt mondani, hogy elmenyauto.
Arra kell azert keszulni, hogy a fenntartása nem olcsó, a kuplung csere 1,5 milla de hat ez van baszni is szuznek is maradni nem lehet.
Az 5-os egy utazoauto, 1-es vagy 3-as inkabb tetszene szerintem neked, de foleg a regebbiek