bertone írta:Bandee írta:
Erre nincs mentség, nagyon ronda lett. Mintha kötelező lenne nekik ronda autót csinálni. Különösen sajnálom a tavalyi izgalmas tanulmány után.
Technikailag egy nagyon jó autó, bár sokat nem változott az enyém óta inkább csak az elektromos bizbaszok a különbség. Az enyémben még kipörgésgátló sincs.
Nem tudom miért csinálják, a konkurencia már szép autókat gyárt és aki kiad ennyi pénzt játékra, az 2014- ben már elvár egy szintet. Nézzük csak meg a Megane RS-t vagy a Focus Rs-t de ott a Golf GTI, az Audi RS sorozata (bár az más áron fut). A felsoroltak technikailag mind gyengébbek szerintem (kivéve Audi), de ránéznek és megveszik. Ez rossz út, kíváncsi leszek az EVO-ra mert a X. már náluk is kapufa.
Amúgy ki ne felejtsük, ott a Nissan 370 Z az kb. ez a kategória árban, no meg ott lesz most az ALfa 4c nem sokal többért.. Ill.amiket kifelejtettem. Csak meg kell nézni a felsoroltakat és látható miről beszélek.
Még jó, hogy nem vagyunk egyformák. Nekem ez visszatérés a gyökerekhez. Az sem volt szép - a maga idejében sem - de volt benne valami, ami megfogott. Aztán a békaszemestől kezdett elromlani, bár még emészthető volt. Aztán, ami 2008 körül jött, először csak ötajtósban, nekem az volt a legalja, észre sem vetted az utcán. Nekem a Subaru nem kell, hogy szép legyen. Nekem az kell, hogy ha csak ránézek, akkor is érezzem benne a "subaruérzést". És ez most megint olyan.
Felsoroltál néhány autót, amelyek lehet, hogy szebbek, vagy akár jobbak is, de nem érdekelne, ha választás elé kerülnék.
Nem jobbak, mások. De mondjuk eleve az elsőkerék hajtású hot-hatcheket ne vegyük ide mert alacsonyabb színvonal, de legalább szépek és az egyszerű paréj azt veszi meg mert elvár valamit a pénzéért. legtöbben fosnak egy embereset tolni az autójuknak, nekik elég ha villoghatnak vele. És a Subarut nekik is el kéne adni. Ha szűkítjük a kört akkor tulajdonképpen megint csak az EVO marad konkrét vetélytársnak, túl szépnek azt se nevezném de majd meglátjuk az újat. Ide vehetnénk az Audi RS-t de az majd 2x annyiba kerül és nehezen tudnám elképzelni amint a ganéban csapatnak egy olyannal, quattro ide vagy oda
Jelen pillanatban a Subaru nem megy a rali VB-n és ez régóta így van, tehát gyakorlatilag már jó ideje a múltjukból élnek. Hosszú távon ez nem fog menni, valami középutat kell választaniuk mert a vásárlók is megváltoztak, generációk váltottak és elmegy felettük az élet, aminek a vége az lesz, hogy lőttek az STI projektnek. Kár lenne érte. Én nem tudom miért nem tudnak kinézni a gyár ablakán és elmélázni kicsit azon, hogy már nem 2000-et írunk (sajnos, báár). Nézd meg a Porsche Targat, megtalálták az utat a retró és a modern között úgy, ahogy azt kell.
Nekem az igazi Subaru az ami nekem van és a csík lámpás a 90-es évekből. A gc8. Ezek a legszebbek, mondjuk még az enyém után ami jött "vagina" lámpás, az se rossz 2007-ig. A 2008- as (abból nekem volt WRX, szürkében szép nagyon csak jobban meg kell nézni) valóban kapufa de még elfogadtam, igaz már nem teljesen értettem azt sem. Ez viszont, ami most jött.. tegnap voltam a Subaru szervizben, nagyon nagy spíler Subaru körökben, egyezett a véleményünk. Azt mondta ő is, hogy ronda és sokkal jobbra számított a tanulmány alapján.