Ezek a csőműszerek anniyra borzalmasan elavultak és rondák.
Autósoknak - motorosoknak
Re: Autósoknak - motorosoknak
Salma Hayek kurva jó nő és én egy pillanatig sem hasonlítottam a skodát az alfához.
Más; 24 éve van céges autóm, a szervíz, a biztosítás, üzemanyag, matrica mind fizetve van. Az ex és a jelenlegi feleségemnek dettó. Minek vegyek egy harmadik autót? Ha nyugdíjba megyek, tervezek egy Targa 4-et.
Vagy egy 850i-t.
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: Autósoknak - motorosoknak
Már 2001-ben a 156-os Alfámban is utáltam.
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: Autósoknak - motorosoknak
az OT-t nem hiszem, hogy megkapná, még gyári kerékkel sem. de ha rajtam áll, még 20 évig autó lesz!rdaneelolivaw írta: ↑2021.02.19. 08:1510 év múlva az ország egyetlen OT-s PUNTO II-ese lesz a vas.t-oom írta: ↑2021.02.19. 06:35Punto II 1.2 8v benzin 60 Le (2001) 210 ekm, 1. gazdája vagyok
szalonban vettem 20 éve. piaci értéke lényegében 0, párszázezerért lehet venni. motorja bontatlan, küszöbök és sárvédők cserélve tavaly + újra fényezés körbe. motor eszi az olajat, ezt leszámítva csak a kopó alkatrészek. ja és új kora óta szenvedek az elektromos ablakkal, most épp működik...
Delta III 1.9 twinturbo multijet 190 Le dízel (2009) 175 ekm, 2. gazdája vagyok
2012-ben vettem 110 ekm-rel, Berlinből hozták be. A rozsda nyomok ma is látszanak alul és a motortérben, mégha kordában is tartjuk. csak hosszútávú utazásra használom már, azóta nincs vele gondom, előtte kínlódtam az EGR szeleppel, és a híguló motorolajjal. tavaly rugó szettet cseréltem benne, mert 2 is tört. (cserébe lejjebb került 30 mm-rel ) Itt is a szokásos kopó alkatrészek, motorja ennek is még bontatlan.
Dobló II 1.4 8v benzin 2006 75 Le (2006) 133 ekm, 8. gazdája vagyok
2019 novemberében vettem 117 ekm-rel. ezzel az volt a legnagyobb baj, hogy csak használták, karban nem tartották. féket, szilenteket cseréltük, hűtőt, hűtő csöveket cseréltük. már 5.-ben emelkedőn csúszik a kuplung... szervónál, és a vezérmű tengelynél folyik az olaj. ez is eszi az olajat... talán összességében, ez a legsilányabb a 3 közül, de lehet, hogy csak a mostoha múltjának tudható be? nem tudom.
Persze kell majd hozzá egy gyári felni.
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: Autósoknak - motorosoknak
az OT-t nem hiszem, hogy megkapná, még gyári kerékkel sem. de ha rajtam áll, még 20 évig autó lesz!rdaneelolivaw írta: ↑2021.02.19. 08:1510 év múlva az ország egyetlen OT-s PUNTO II-ese lesz a vas.t-oom írta: ↑2021.02.19. 06:35Punto II 1.2 8v benzin 60 Le (2001) 210 ekm, 1. gazdája vagyok
szalonban vettem 20 éve. piaci értéke lényegében 0, párszázezerért lehet venni. motorja bontatlan, küszöbök és sárvédők cserélve tavaly + újra fényezés körbe. motor eszi az olajat, ezt leszámítva csak a kopó alkatrészek. ja és új kora óta szenvedek az elektromos ablakkal, most épp működik...
Delta III 1.9 twinturbo multijet 190 Le dízel (2009) 175 ekm, 2. gazdája vagyok
2012-ben vettem 110 ekm-rel, Berlinből hozták be. A rozsda nyomok ma is látszanak alul és a motortérben, mégha kordában is tartjuk. csak hosszútávú utazásra használom már, azóta nincs vele gondom, előtte kínlódtam az EGR szeleppel, és a híguló motorolajjal. tavaly rugó szettet cseréltem benne, mert 2 is tört. (cserébe lejjebb került 30 mm-rel ) Itt is a szokásos kopó alkatrészek, motorja ennek is még bontatlan.
Dobló II 1.4 8v benzin 2006 75 Le (2006) 133 ekm, 8. gazdája vagyok
2019 novemberében vettem 117 ekm-rel. ezzel az volt a legnagyobb baj, hogy csak használták, karban nem tartották. féket, szilenteket cseréltük, hűtőt, hűtő csöveket cseréltük. már 5.-ben emelkedőn csúszik a kuplung... szervónál, és a vezérmű tengelynél folyik az olaj. ez is eszi az olajat... talán összességében, ez a legsilányabb a 3 közül, de lehet, hogy csak a mostoha múltjának tudható be? nem tudom.
Persze kell majd hozzá egy gyári felni.
Re: Autósoknak - motorosoknak
Tudom, illetve gondoltam és ez természetes, a cégautónál jobb autó nincsen. Ugyanakkor ha TE az autózás örömét keresnéd, akkor lenne egy BÁRMILYEN BMW-d, amit előszedsz szombaton és mész vele, találkozóra jársz stb. Mert szerintem megtehetnéd. Nem vagyunk napi kapcsolatban de 10x éve verjük itt a klaviatúrát, nekem nem az jött le, hogy mindig van valami hobbi autód és mondjuk volt egy Alfás ami megállt állandóan de van egy E46 kupéd ami kurva jó . STbHigh-End írta: ↑2021.02.19. 08:44Salma Hayek kurva jó nő és én egy pillanatig sem hasonlítottam a skodát az alfához.
Más; 24 éve van céges autóm, a szervíz, a biztosítás, üzemanyag, matrica mind fizetve van. Az ex és a jelenlegi feleségemnek dettó. Minek vegyek egy harmadik autót? Ha nyugdíjba megyek, tervezek egy Targa 4-et.
Vagy egy 850i-t.
Az még ehhez hozzátartozik, hogy egy olyan ember mint mi, képtelen ezeket az autókat rendesen megítélni és akár csak a határának közelében kihasználni. Én ezt úgy mondom, hogy olyan szerencsés vagyok, hogy többféle sportautóm volt, van is, tehát azért ezt+azt csináltam már, láttam már és tapasztaltam, jártam pályákon is. Ezek után felmegyek elolvasni egy jutyub video alatti komment szekciót és akkor olvasom a 20 éves gyereket aki a Nordschliefe eredményekkel jön, mintha az bármit is számítana. Meg, hogy az Alfa vagy éppen a Rönó így mg úgy. jellemzője a fórumoknak, hogy általában olyan emberek írnak ott akik akkor találkoztak ezekkel az autókkal, amikor az elment mellettük az utcán. És akkor még az irigység aki felmegy savazni mondjuk a BMW GS-t mert drága és ő nem tudja megvenni, ezért szarozza és mindenki hülye aki olyat vesz. Meg geci és nem int vissza az utcán. Szóval a hülyeségek mennek.
Én hozzá vagyok szokva erős autókhoz de összeszarnám magamat, ha a határon kellene PRÓBÁLKOZNOM az autóimmal. Szoktam, de ahhoz, hogy megtaláljam kukára kell rakni jó pár autót és én ezt még nem tetem meg, tehát nem jártam a határon.
Annyit akartam kihozni, hogy hitviták ezek, lófaszjóskák vagyunk egy Giulia QV kontra M4 BMW elemzésére, de durvább, hogy két sima kétliterest nem tudnánk a határain meghajtani.. És akkor egy 911 vagy Ferrari összevetés meg pláne nem a mi szintünk, bár szerintem nem lehet a két autót / márkát összevetni mert másra vannak
AZ meg, hogy melyik hogyan néz ki.. Kinek ez, kinek az. Van, aki galuskával eszi a pörköltet és van, aki tarhonyával. Jobbra kevered a levest vagy balra.. Jobboldali érzelmű vagy vagy baloldali..
A digitális műszerekről: szerintem kurva jó, hogy még cső műszere van és analóg. A digitálist azon egyszerű oknál fogva erőltetik, mert olcsóbb
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: Autósoknak - motorosoknak
Figyelj... engedd el ezt az alfa-témát. Nem neked csinálták azt a márkát.
Nem értem miért nem lehet ezt elfogadni.
Értetlenkedsz, hogy mi a szép benne stb... pedig csak arról van szó, nem neked való / nem TE vagy a célcsoport.
Én elfogadom, hogy a BMW nem nekem csinál autókat. És az Audi sem.
Pedig vehetnék ha vágynék rá, de nem kell. Ilyen egyszerű ez.
Furcsa lenne ha mindenkinek ugyanaz tetszene.
Re: Autósoknak - motorosoknak
A kiemelt részben leírt hibamennyiséget nálunk a műhelyben egy Alfa Guiletta egy nap alatt produkálta. Na jó nem, nyilván az addig eltelt idő és km alatt, ami 8 év és 75 ezer km kb., már nem emlékszem teljesen. Az első gumik belseje simára kopva, kormányösszekötő még nem volt cserélve és nem is voltak szarrá menve, szóval a kérdés jogos: mi történt a gumikkal? Futómű beállítás kellett neki, remélve, hogy majd ezúttal egyenesek maradnak azok a kerekek.Bandee írta: ↑2021.02.17. 21:46
Így van. Nincs presztízse + olasz szar, mert 30 éve szar volt. Francia dettó. Tipikus magyar hozzáállás. Egy Alfát az autózást szerető, vezetést élvező, a szépségre és designra érzékeny ember veszi meg és leszarja a huhogókat.Más a közönsége. A BMW marketing kiszabott erős, már régen, régen jó autókat is csinált és érdekeseket, ma ez szerintem már nincsen, a múltból élnek és sok velük a gond is. Az olaszok marketingje nulla, ahogy írod és máshonnan kéne felküzdeniük magukat
Ha egy 3-as BMW-be ülsz, akkor vagy valaki itthon. Akkor is, ha egy háromhengeres szarláda (nem tudom van-e ilyen, csak példa volt).
Motor miatt járok most a Hungária krt-i nagy szalonba, a BMW-hez, az értékesítők hada majdnem elsodor amikor belépsz... Viszik a szajrét a népek mint a cukrot, nem tudom miért. A motorok is mintha ingyen adnák őket.. Annyi, hogy a motorok valóban jók is legalább bár az is túl van kissé hypeolva szerinte
Nekem volt egy 740i két évig. Nem újonnan vettem, ezt hozzáteszem, de 80ekm-nél kopogott a stabilizátor elől, hátul már látta a szerviz, hogy bizony ott is valami a végét járja (tán a diffi gumiharang vagy mi). A műszarfalban kopogott valami, a sebességmérő világítás egyik szegmense villogott. 2010-es volt ha jól emlékszem. Szerintem ez ciki. Jó volt egyébként, élvezetes, csak nem az én autóm, vagy még nem ebben az életciklusomban. Ja, az érintésre nyíló kilincs se ment két ajtón, illetve ha kedve volt
Most van az Espace és az rs trophy, eddig semmi bajuk. A két szar franciának, jó, ezek újak voltak és nincsenek a BMW színvonalán minőségben ezt belátom, de árban sem.. Az ALfa szintjén se, talán az Espace anyagminőségben. Szerintem az Alfa ma már nem olyan szar és az összeszerelés és a minőség is sokat fejlődött.
Egyébként is felesleges valakinek erről magyarázni, ha magától nem látja, hogy mitől szép egy 159 vagy egy Giulia. Simán feltennék egy szavazást, bárhová, ahol beteszek egy Alfát és egy BMW-t, 80% győzelmet adok előre az Alfának. Nem is értem ezt hogyan nem lehet látni. De az ízlés szubjektív, eleve nincs értelme ezen agyalni
Hátsó gumik olyan szinten szögletesre kopva, hogy vezetés közben konkrét kávédaráló hang jött hátulról (először csapágyra gyanakodtunk). Elvileg lengéscsillapító okozza ezt, de érzésre jó volt, porvédő még rajta, olaj nem szivárgott belőle. Végül azt cseréltük rajta, remélve, hogy az újonnan vásárolt gumikat majd nem nyírja ki valami ugyanúgy.
A fejegység konkrétan be sem kapcsolt, se rádió se semmi, csak a fekete képernyő. Mi lehet? Biztosíték ok, hát akkor kiszedjük. Műszerfal díszcsík kiszed, fejegység csavarok és már a kézben is. Hátsó nagy fehér csatlakozó megmozgat, hoppá most működik, most nem, most megint... Az egység csatlakozó részében oxidációs foltok voltak a tűkön (de mitől?!) Megtakarítás, kontakt spray, aztán összerak, remélhetőleg így is marad most már, amíg az autó még él.
Hátsó ajtóban egyik oldalt se fék, se rückwärts, se helyzetjelző. A hátsó ablaktörlő és a spircnije sem működik. A probléma elég nyilvánvaló: kábeltörés valahol a gumi gégecsőben. Jobb oldalt 3!!!!!! kábel törés (a világítás), bal oldalt egy kábel és maga a műanyag kicsi gégecső ami az ablakmosót szállítja. Szállította az, csak mind maga a csomi ajtóba ment. Gondolhatjátok, hogy ez sem 1-2 óra munka volt...
Ez egy 8 éves autó, 75 ezer km-rel.
Egyébként tényleg szépek többnyire az olaszok, meg ennek is olyan jó hangja volt, hogy amint beültem, pályára vittem volna légyszívesebben...DE...
Ezek ráadásul nem is a karbantartás hiánya miatti hibák.
Nyilván a többi is megéri a pénzét. Skodákkal is elég sok probléma van amúgy. 5 éves Octaviában ne kelljen már termosztát házat cserélni, mert túlmelegszik. Amit ráadásul a szívó sor alatt rendesen el is dugtak. Meg klíma gázvesztés 3 éves Fábián, úgy hogy qrvára nem akarja megmutatni hol, de idővel csak elfogy belőle.
BMWnél is van baj. Bár igaz, itt Münchenben olyan mint otthon volt régen a Suzuki. Rengeteg van, így a nagy számok törvénye alapján, több a hibás is, csak ott a motoroknál szokott baj lenni és ha van akkor általában mindig zsebbe nyúlós.
Viszont tapasztalom szerint, egyes olaszokkal még mindig több baj van. Meg ilyen buta hibák, amik viszont roppant idegesítőek.
Amúgy már nem is olasz.
https://www.portfolio.hu/uzlet/20210117 ... tis-465658
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: Autósoknak - motorosoknak
leírásod alapján, ez egy törött, felélesztett autó lehetett... nekem 20, 15 és 12 éves olasz autóim, nem produkálnak ilyen tüneteket. ráadásul, mind3 alacsonyabb kategóriát képvisel, mint amit említettél.KisVadász írta: ↑2021.02.19. 21:49A kiemelt részben leírt hibamennyiséget nálunk a műhelyben egy Alfa Guiletta egy nap alatt produkálta. Na jó nem, nyilván az addig eltelt idő és km alatt, ami 8 év és 75 ezer km kb., már nem emlékszem teljesen. Az első gumik belseje simára kopva, kormányösszekötő még nem volt cserélve és nem is voltak szarrá menve, szóval a kérdés jogos: mi történt a gumikkal? Futómű beállítás kellett neki, remélve, hogy majd ezúttal egyenesek maradnak azok a kerekek.Bandee írta: ↑2021.02.17. 21:46
Így van. Nincs presztízse + olasz szar, mert 30 éve szar volt. Francia dettó. Tipikus magyar hozzáállás. Egy Alfát az autózást szerető, vezetést élvező, a szépségre és designra érzékeny ember veszi meg és leszarja a huhogókat.Más a közönsége. A BMW marketing kiszabott erős, már régen, régen jó autókat is csinált és érdekeseket, ma ez szerintem már nincsen, a múltból élnek és sok velük a gond is. Az olaszok marketingje nulla, ahogy írod és máshonnan kéne felküzdeniük magukat
Ha egy 3-as BMW-be ülsz, akkor vagy valaki itthon. Akkor is, ha egy háromhengeres szarláda (nem tudom van-e ilyen, csak példa volt).
Motor miatt járok most a Hungária krt-i nagy szalonba, a BMW-hez, az értékesítők hada majdnem elsodor amikor belépsz... Viszik a szajrét a népek mint a cukrot, nem tudom miért. A motorok is mintha ingyen adnák őket.. Annyi, hogy a motorok valóban jók is legalább bár az is túl van kissé hypeolva szerinte
Nekem volt egy 740i két évig. Nem újonnan vettem, ezt hozzáteszem, de 80ekm-nél kopogott a stabilizátor elől, hátul már látta a szerviz, hogy bizony ott is valami a végét járja (tán a diffi gumiharang vagy mi). A műszarfalban kopogott valami, a sebességmérő világítás egyik szegmense villogott. 2010-es volt ha jól emlékszem. Szerintem ez ciki. Jó volt egyébként, élvezetes, csak nem az én autóm, vagy még nem ebben az életciklusomban. Ja, az érintésre nyíló kilincs se ment két ajtón, illetve ha kedve volt
Most van az Espace és az rs trophy, eddig semmi bajuk. A két szar franciának, jó, ezek újak voltak és nincsenek a BMW színvonalán minőségben ezt belátom, de árban sem.. Az ALfa szintjén se, talán az Espace anyagminőségben. Szerintem az Alfa ma már nem olyan szar és az összeszerelés és a minőség is sokat fejlődött.
Egyébként is felesleges valakinek erről magyarázni, ha magától nem látja, hogy mitől szép egy 159 vagy egy Giulia. Simán feltennék egy szavazást, bárhová, ahol beteszek egy Alfát és egy BMW-t, 80% győzelmet adok előre az Alfának. Nem is értem ezt hogyan nem lehet látni. De az ízlés szubjektív, eleve nincs értelme ezen agyalni
Hátsó gumik olyan szinten szögletesre kopva, hogy vezetés közben konkrét kávédaráló hang jött hátulról (először csapágyra gyanakodtunk). Elvileg lengéscsillapító okozza ezt, de érzésre jó volt, porvédő még rajta, olaj nem szivárgott belőle. Végül azt cseréltük rajta, remélve, hogy az újonnan vásárolt gumikat majd nem nyírja ki valami ugyanúgy.
A fejegység konkrétan be sem kapcsolt, se rádió se semmi, csak a fekete képernyő. Mi lehet? Biztosíték ok, hát akkor kiszedjük. Műszerfal díszcsík kiszed, fejegység csavarok és már a kézben is. Hátsó nagy fehér csatlakozó megmozgat, hoppá most működik, most nem, most megint... Az egység csatlakozó részében oxidációs foltok voltak a tűkön (de mitől?!) Megtakarítás, kontakt spray, aztán összerak, remélhetőleg így is marad most már, amíg az autó még él.
Hátsó ajtóban egyik oldalt se fék, se rückwärts, se helyzetjelző. A hátsó ablaktörlő és a spircnije sem működik. A probléma elég nyilvánvaló: kábeltörés valahol a gumi gégecsőben. Jobb oldalt 3!!!!!! kábel törés (a világítás), bal oldalt egy kábel és maga a műanyag kicsi gégecső ami az ablakmosót szállítja. Szállította az, csak mind maga a csomi ajtóba ment. Gondolhatjátok, hogy ez sem 1-2 óra munka volt...
Ez egy 8 éves autó, 75 ezer km-rel.
Egyébként tényleg szépek többnyire az olaszok, meg ennek is olyan jó hangja volt, hogy amint beültem, pályára vittem volna légyszívesebben...DE...
Ezek ráadásul nem is a karbantartás hiánya miatti hibák.
Nyilván a többi is megéri a pénzét. Skodákkal is elég sok probléma van amúgy. 5 éves Octaviában ne kelljen már termosztát házat cserélni, mert túlmelegszik. Amit ráadásul a szívó sor alatt rendesen el is dugtak. Meg klíma gázvesztés 3 éves Fábián, úgy hogy qrvára nem akarja megmutatni hol, de idővel csak elfogy belőle.
BMWnél is van baj. Bár igaz, itt Münchenben olyan mint otthon volt régen a Suzuki. Rengeteg van, így a nagy számok törvénye alapján, több a hibás is, csak ott a motoroknál szokott baj lenni és ha van akkor általában mindig zsebbe nyúlós.
Viszont tapasztalom szerint, egyes olaszokkal még mindig több baj van. Meg ilyen buta hibák, amik viszont roppant idegesítőek.
Amúgy már nem is olasz.
https://www.portfolio.hu/uzlet/20210117 ... tis-465658
Re: Autósoknak - motorosoknak
A gumikat és a fejegységet még csak-csak lehetne erre fogni, de a csomi ajtó kábeltöréseit nem igazán. Mindegy egyébként, én nem bizonygatni akarom ezzel, hogy az összes olasz szar. Dehogyis. Rengeteg 500 jár nálunk pl., van 3 ügyfél Abarth 595-tel is. Imádnivalóak. Szóval nem kell ezt így magadra venni, én csak egy tapasztalatot írtam le.
Bár, ahogy olvastam, nálad is eszi mindhárom az olajat többé kevésbé, és olyan km mennyiségeknél ez nem feltétlenül elfogadható. Persze ez csak egy vélemény.
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: Autósoknak - motorosoknak
én a kábel törést is annak tudnám be... ha cserélték a hátsó ajtót.KisVadász írta: ↑2021.02.21. 19:10A gumikat és a fejegységet még csak-csak lehetne erre fogni, de a csomi ajtó kábeltöréseit nem igazán. Mindegy egyébként, én nem bizonygatni akarom ezzel, hogy az összes olasz szar. Dehogyis. Rengeteg 500 jár nálunk pl., van 3 ügyfél Abarth 595-tel is. Imádnivalóak. Szóval nem kell ezt így magadra venni, én csak egy tapasztalatot írtam le.
Bár, ahogy olvastam, nálad is eszi mindhárom az olajat többé kevésbé, és olyan km mennyiségeknél ez nem feltétlenül elfogadható. Persze ez csak egy vélemény.
Delta nem eszi, az növeli az olajszintet... pontosabban, most már nem, mióta 2000 fordulat felett használom csak.
Punto 10 ekm-en megeszik + 4L olajat. Dobló ennek a felét.
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: Autósoknak - motorosoknak
Fiat Bravo 2008-as, 186e km.
Nulla olajzabalas.
Valamennyi biztos van mert kell lennie, de 15e km-enként csere és nem tűnik fel.
A hátsó ablakmosó cső se tört el soha, pedig ebben ugyanaz a konstrukció van mint a Giuliettában.
Szériahiba a digitklima terelőmotorjainál egy műanyag pöcök hibája. 5 db van a kocsiban.
Valoszinűleg ez konstrukcios hiba.
Turbo eredeti.
Nulla olajzabalas.
Valamennyi biztos van mert kell lennie, de 15e km-enként csere és nem tűnik fel.
A hátsó ablakmosó cső se tört el soha, pedig ebben ugyanaz a konstrukció van mint a Giuliettában.
Szériahiba a digitklima terelőmotorjainál egy műanyag pöcök hibája. 5 db van a kocsiban.
Valoszinűleg ez konstrukcios hiba.
Turbo eredeti.
Re: Autósoknak - motorosoknak
Hát igen, ha. Nem valószínű egyébként, mert itt kevesebb miatt is gazdasági tk-t állapítanak meg, a biztosító kifizeti az autót a tulajnak, az autó meg megy Kelet-Európába (ahol majd keveset futott, baleset mentesként lesz eladva valami szerencsétlen baleknak). Szóval egy erősebben tört autóval már nem foglalkoznak.
4-5 éve már hozzánk jár az ügyfél, ha lett volna ilyen mértékű sérülés, valószínűleg tudnánk róla.
Gondolom 4 DECIlitert akartál írni...
Re: Autósoknak - motorosoknak
Nem kell ám bizonygatni, nem írtam, hogy minden olasz szar. Ami szép, az attól még sikerülhetett szarul.rdaneelolivaw írta: ↑2021.02.21. 20:38Fiat Bravo 2008-as, 186e km.
Nulla olajzabalas.
Valamennyi biztos van mert kell lennie, de 15e km-enként csere és nem tűnik fel.
A hátsó ablakmosó cső se tört el soha, pedig ebben ugyanaz a konstrukció van mint a Giuliettában.
Szériahiba a digitklima terelőmotorjainál egy műanyag pöcök hibája. 5 db van a kocsiban.
Valoszinűleg ez konstrukcios hiba.
Turbo eredeti.
Amikor rákerestem gugliba németül, elkezdtem írni, hogy "Guiletta Kabelbruch" a "Heckklappe" szót már beillesztette magától. Volt bőven találat fórumokon. Túl vékonyra szabták egyébként a kábeleket amik ott futnak felül, de lehet a szigetelés is keményszik és jobban törik.
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: Autósoknak - motorosoknak
Franc se akar bizonygatni, ez egy megkímélt darab, ráadásul folyamatosan garázsban van tartva.
Csak azért írtam meg, hogy ilyen is van. Az előző kocsim is olasz volt, annak se volt soha komoly problémája.
Csak azért írtam meg, hogy ilyen is van. Az előző kocsim is olasz volt, annak se volt soha komoly problémája.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Autósoknak - motorosoknak
Sziasztok!
Páromnak keresünk valami nem túl öreg de megbízható kis autót lehetőleg benzines szívó motorral. Előfordulhat, hogy hamarosan munkába járáshoz (30-50 km autóút és autópálya) nem lesz más alternatíva. Van egyszer a pénz keret és van a kedvenc autó mint feltétel.
Pénz keret: 2,5-3,5 guriga
Kedvenc: Mini
Tudom tudom, mindenki óvva int a Minitől, de ha egyszer az asszony beleszerelmesedett akkor mit lehet tenni?
Még alternatívaként szóba jöhet a Ford Ka 1,2 benzines, a Peugeot 208-as benzines és a Citroën C3-as.
Miniből a 2012-2014-eseket figyelgettük. Átvizsgálás nélkül úgysem veszek autót és természetesen lekérdezzük az előéletet.
Valami alkotó véleménnyel nyugodtan bombázzatok. Köszi.
Páromnak keresünk valami nem túl öreg de megbízható kis autót lehetőleg benzines szívó motorral. Előfordulhat, hogy hamarosan munkába járáshoz (30-50 km autóút és autópálya) nem lesz más alternatíva. Van egyszer a pénz keret és van a kedvenc autó mint feltétel.
Pénz keret: 2,5-3,5 guriga
Kedvenc: Mini
Tudom tudom, mindenki óvva int a Minitől, de ha egyszer az asszony beleszerelmesedett akkor mit lehet tenni?
Még alternatívaként szóba jöhet a Ford Ka 1,2 benzines, a Peugeot 208-as benzines és a Citroën C3-as.
Miniből a 2012-2014-eseket figyelgettük. Átvizsgálás nélkül úgysem veszek autót és természetesen lekérdezzük az előéletet.
Valami alkotó véleménnyel nyugodtan bombázzatok. Köszi.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: Autósoknak - motorosoknak
Nem csodalom, a Mini marha jol nez ki. Tobb ismerosomnek is van/volt. A szivo kevesebb problemaval jar de karbantartas igenyes auto es draga hozza a cucc. Egyebkent a motor psa val kozos tehat francia de ezt csak azert mondom mert ettol agyverzest szoktak kapni:)Redbull írta: ↑2021.02.22. 11:53Sziasztok!
Páromnak keresünk valami nem túl öreg de megbízható kis autót lehetőleg benzines szívó motorral. Előfordulhat, hogy hamarosan munkába járáshoz (30-50 km autóút és autópálya) nem lesz más alternatíva. Van egyszer a pénz keret és van a kedvenc autó mint feltétel.
Pénz keret: 2,5-3,5 guriga
Kedvenc: Mini
Tudom tudom, mindenki óvva int a Minitől, de ha egyszer az asszony beleszerelmesedett akkor mit lehet tenni?
Még alternatívaként szóba jöhet a Ford Ka 1,2 benzines, a Peugeot 208-as benzines és a Citroën C3-as.
Miniből a 2012-2014-eseket figyelgettük. Átvizsgálás nélkül úgysem veszek autót és természetesen lekérdezzük az előéletet.
Valami alkotó véleménnyel nyugodtan bombázzatok. Köszi.
Nem lehet a mini melle alternativat felhozni habar az Alfa Romeo Mito is rohadt jol nez ki szerintem
Ha jot de nem szepet szeretnetek, akkor Toyota Yaris. Soha semmi baja nekunk is volt Bettinek.
Ha autoit es autopalya akkor a dizel is megfontolando bar en dizel ellenes vagyok:) de az 3/4 liter egy ilyen autoban.. yarosban szerintem jo ideje nincsen
Ajanlom meg az uj kis pozsot 3 korul lehet, hogy abbol egy uj kijonne es ziher, hogy az tetszeni fog neki
Citroam nagyon szar marmint vezetni es gagyi a c3, jopofa, de nem ajanlom. Nekunk van egy a cegnel a teher verzio, nem volt vele meg gond egyebkent de egy kis ocskasag
Re: Autósoknak - motorosoknak
Ih megneztem 5-6 millio egy 208 el vagyok tajolva
Re: Autósoknak - motorosoknak
Mazda 2, a kos Kiak es Hyundai, a csucs a toyota. Sztem a reanult clio is vallalhato
A citroen/peugeot ha nem muszaj akkor ne, szerintem
A citroen/peugeot ha nem muszaj akkor ne, szerintem
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Autósoknak - motorosoknak
Köszönöm szépen a tanácsokat.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: Autósoknak - motorosoknak
az ám!
nagyon durva:
https://totalcar.hu/magazin/2021/02/13/ ... k_galeria/
és ezért pénzért milyen használhatatlanul kicsi, vagy fapados autót kapsz. elkeserítő
Re: Autósoknak - motorosoknak
Nincs mit, ez persze az én véleményem, de beszélhetünk mi bármit úgyis az asszony dönt. Akkor pedig szerintem Mini lesz
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bandee 2021.02.22. 22:03-kor.
Re: Autósoknak - motorosoknak
Jaja.. Arra építenek, hogy az veszi meg aki beleszeret. Az meg megfizeti. Az 508 - nál is azt mondta a góré drága a modell de az veszi meg akinek tetszik, ezért nem lesz olcsóbb.trutya írta: ↑2021.02.22. 21:58az ám!
nagyon durva:
https://totalcar.hu/magazin/2021/02/13/ ... k_galeria/
és ezért pénzért milyen használhatatlanul kicsi, vagy fapados autót kapsz. elkeserítő
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Autósoknak - motorosoknak
Látom érted a dörgést.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)