hát, hogy őszinte legyek, nekem ez most annyira nem jön be.
a köténye kimondottan otromba, a felirat hátul elég kaotikus, a kerekek meg már túl nagyok alá...
vannak sokkal szebb 911-esek...
ehhez képest - szerintem - sehol sincs ez a mostani
ez jól, nagyon is.
az a helyzet, hogy a kiák egyre jobban néznek ki.
ha jól látom 40 ezer fonttól indul.
290km hidegben autópályén, ebből szerintem simán le lehet venni 20%-ot, azaz én ezzel sem érnék haza szüleimhez, éppen lerohadna az utcában
A futomű nagyon tetszett, a fék és a váltó is. A motor kevésbé, de már rég vezettem diesel-t (2.2L). Hangos és nem is nagyon megy, pedig az autót nem érteztem nagyon nehéznek. Vezetési élmény van, a súlypont sem volt zavaró kanyarban. A beltér nagyon ódivatú, a csőmüszerektől a falnak megyek. Az "infopanel" lassú.
Jobb volt, mint amire számítottam. Ha valaki olasz mániás, az biztos imádja.
A futomű nagyon tetszett, a fék és a váltó is. A motor kevésbé, de már rég vezettem diesel-t (2.2L). Hangos és nem is nagyon megy, pedig az autót nem érteztem nagyon nehéznek. Vezetési élmény van, a súlypont sem volt zavaró kanyarban. A beltér nagyon ódivatú, a csőmüszerektől a falnak megyek. Az "infopanel" lassú.
Jobb volt, mint amire számítottam. Ha valaki olasz mániás, az biztos imádja.
Köszi a beszámolót.
Az infopanel lassúságát már más is mondta (nyilván ez egy Giulia esetében pont leszarom kategória lesz.), legalábbis sosem nyomkodok ilyesmit egy kocsiban.
Csőműszerek = legjobb.
De nem Stelviora gyúrunk hanem a 280 lovas Giuliára. (benzines)
Re: Autósoknak - motorosoknak
Elküldve: 2021.05.13. 19:02
Szerző: High-End
Ami fura volt, hogy beneztek az autóba piros lámpánál.
A futomű nagyon tetszett, a fék és a váltó is. A motor kevésbé, de már rég vezettem diesel-t (2.2L). Hangos és nem is nagyon megy, pedig az autót nem érteztem nagyon nehéznek. Vezetési élmény van, a súlypont sem volt zavaró kanyarban. A beltér nagyon ódivatú, a csőmüszerektől a falnak megyek. Az "infopanel" lassú.
Jobb volt, mint amire számítottam. Ha valaki olasz mániás, az biztos imádja.
Köszi a beszámolót.
Az infopanel lassúságát már más is mondta (nyilván ez egy Giulia esetében pont leszarom kategória lesz.), legalábbis sosem nyomkodok ilyesmit egy kocsiban.
Csőműszerek = legjobb.
De nem Stelviora gyúrunk hanem a 280 lovas Giuliára. (benzines)
A Giulia már faceliftes, úgy tudom javították ezt és a kijelző is nagyobb lett. Plusz beleraktak minden biztonsági berendezést ami már a kiadáskor is hiányzott (sávtartó meg ilyesmi, ami kurvára nem kell amúgy szerintem).
HE pont azt írta le amiért az alfások szeretik a márkát.
A Giulia már faceliftes, úgy tudom javították ezt és a kijelző is nagyobb lett. Plusz beleraktak minden biztonsági berendezést ami már a kiadáskor is hiányzott (sávtartó meg ilyesmi, ami kurvára nem kell amúgy szerintem).
HE pont azt írta le amiért az alfások szeretik a márkát.
Nem tudom a 2020 előttiek az "eredetiek"... ott nem is érintőképernyős a kijelző.
Kérdés, hogy a 2020-as érintőképernyő gyors-e vagy lassú-e a konkurenciához képest, de autót biztos nem emiatt választanék.
A többi elektronikai buzulás rendelhető hozzá, jah.
De inkább a sportfutómű.
Mostani kocsimban is van tempomat pl, egyszer valamikor 2009 körül kipróbáltam, azóta se kapcsoltam be.
Kb a sávtartás is ilyen lehet.
Parkolóradarnak van értelme, nálunk a mélygarázs szűk és mindig fordulni kell.
nem hittem, hogy valaha is "nem olasz járművet" veszek... eljött ez a pillanat is!
nagyobbik fiam 5. születésnapi ajándéka.
Majd kinő belőle.
Enyém is nagy BMW-s volt, aztán most már együtt nézzük az Alfákat.
ezt én választottam, nagy választék nem volt... mindenképpen 2 személyest akartam. így a BMW-k és a SUV-k mellett még ezt tartottam elfogadhatónak. és persze árban is még elérhetőnek.
Nem tudom a 2020 előttiek az "eredetiek"... ott nem is érintőképernyős a kijelző.
Kérdés, hogy a 2020-as érintőképernyő gyors-e vagy lassú-e a konkurenciához képest, de autót biztos nem emiatt választanék.
A többi elektronikai buzulás rendelhető hozzá, jah.
De inkább a sportfutómű.
Mostani kocsimban is van tempomat pl, egyszer valamikor 2009 körül kipróbáltam, azóta se kapcsoltam be.
Kb a sávtartás is ilyen lehet.
Parkolóradarnak van értelme, nálunk a mélygarázs szűk és mindig fordulni kell.