Mondjuk nem kevésbé "giccses" belül, mint az új s classe.
Gyönyörű autó, még ha nekem kicsit amerikai is az eleje. Annyi a közös szerintem, hogy LCD kijelző mindkettő, maga a műszarfal megoldása, formája az ég és föld, de olasz ember a kezét levágná ha olyat tervezne mint a Merci megoldása. Minap ment mellettem egy S classe ezzel az új tabletes műszerfallal, tényleg ciki. Nekem mindegy, mert egyik se lesz soha, tehát nem motivál egyik bevédése vagy savazása sem, egyszerűen elfogadhatatlan egy olyan cégtől, mint a Mercedes az a megoldás. Egyébként középen a tabletek nem érnek össze és ott valami gombok vannak ha jól láttam. Kritikán aluli. De a GT-be tényleg mindennek a legalja. Legyen LCD de csinálják már meg rendesen basszák meg
Jol erzekelheto az utobbi evtizedekben vegbemeno gyartoi gagyizas a kepeken. Az egyik motor egy 22 eves Honda, japan belpiacos, erdemes megnezni a kipufogo leomlot es altalaban a kipufogo rendszert rajta. A masik motor egy fel eves BMW, erdemes megnezni azt a leomlo allapotot es egyebkent a kipufogot.
Nem osszehasonlithato, mert az egyik sorozat modell, a masik egyedi gyartmany gyujtonek.
En ha ilyen problemam lenne, hogy 40-50 millioert vegyek autot, a Porschet vennem. De nem azert raktam be ide, hanem mert szerintem szep, jopofa ez meg egy erre szolgalo topik. Teljesen mindegy az ara, senki nem fog ilyet venni innen
Miért kéne?
Van akit nem zavar az, hogy saját magával jön szembe 1000x az úton.
Ettől még jó kocsi, de ennyi pénzért inkább olasz verda.
olasz verda természetesen
majd ha megbolondultam...
kisérletképpen bevállaltunk egy franciát pedig sejtettem mi lesz..és ugy is történt...de legalább szép volt
Miért kéne?
Van akit nem zavar az, hogy saját magával jön szembe 1000x az úton.
Ettől még jó kocsi, de ennyi pénzért inkább olasz verda.
olasz verda természetesen
majd ha megbolondultam...
kisérletképpen bevállaltunk egy franciát pedig sejtettem mi lesz..és ugy is történt...de legalább szép volt
Ó nagyjóuram, maga mindennek ismeri előre a forgatókönyvét. Yess!!!
olasz verda természetesen
majd ha megbolondultam...
kisérletképpen bevállaltunk egy franciát pedig sejtettem mi lesz..és ugy is történt...de legalább szép volt
Ó nagyjóuram, maga mindennek ismeri előre a forgatókönyvét. Yess!!!
mindennek IS...
Re: Autósoknak - motorosoknak
Elküldve: 2021.10.13. 12:11
Szerző: bertone
Lehet ennél komolyabban venni a záróvonal átlépésének a tilalmát?
Most neztem a heten mennyibe kerul egy ilyen Tesla. A model s 40 milla a csucsverzio pedig 50 milla:)) gratulalok anak aki megveszi
Re: Autósoknak - motorosoknak
Elküldve: 2021.11.25. 16:07
Szerző: Bandee
Autóbuziknak, dugattyúfejűeknek kötelező videó az alábbi. Rendkívül szórakoztató. Itthon ritkán látni ilyet. Egyrészről a minősége, tehát a Göbi tudása és lelkesedése magával ragadó. Másrészről meg maga az autó is, pont amiatt amit ő is mond.
Ha lehet akkor a kötelező köröket, mint német - sokkal drágább - márkák citálását, ennyiért azt+azt vennék, ipari hulladék, amerikai fos, ronda, szóval ezeket kerüljük ha lehet.
Autóbuziknak, dugattyúfejűeknek kötelező videó az alábbi. Rendkívül szórakoztató. Itthon ritkán látni ilyet. Egyrészről a minősége, tehát a Göbi tudása és lelkesedése magával ragadó. Másrészről meg maga az autó is, pont amiatt amit ő is mond.
Ha lehet akkor a kötelező köröket, mint német - sokkal drágább - márkák citálását, ennyiért azt+azt vennék, ipari hulladék, amerikai fos, ronda, szóval ezeket kerüljük ha lehet.
Akit érdekel:
nemrégiben volt alkalmam vezetni barátom, 2018-as 535i BMW-jét... ugyanúgy működött az irányjelző, mint az enyémekben.
egyébként nem tetszett... olyan, volt, mintha szimulátorban ülnék... és még a kormány fogása is. 0 visszajelzés az útról, rettentő sterilnek éreztem.
nemrégiben volt alkalmam vezetni barátom, 2018-as 535i BMW-jét... ugyanúgy működött az irányjelző, mint az enyémekben.
egyébként nem tetszett... olyan, volt, mintha szimulátorban ülnék... és még a kormány fogása is. 0 visszajelzés az útról, rettentő sterilnek éreztem.
Itt páran ennek a sterilitásnak csápolnak.
Egyébként valamit biztos rosszul csináltál, hiszen az tuti maga a vezetési élmény.
Autóbuziknak, dugattyúfejűeknek kötelező videó az alábbi. Rendkívül szórakoztató. Itthon ritkán látni ilyet. Egyrészről a minősége, tehát a Göbi tudása és lelkesedése magával ragadó. Másrészről meg maga az autó is, pont amiatt amit ő is mond.
Ha lehet akkor a kötelező köröket, mint német - sokkal drágább - márkák citálását, ennyiért azt+azt vennék, ipari hulladék, amerikai fos, ronda, szóval ezeket kerüljük ha lehet.
Akit érdekel:
nemrégiben volt alkalmam vezetni barátom, 2018-as 535i BMW-jét... ugyanúgy működött az irányjelző, mint az enyémekben.
egyébként nem tetszett... olyan, volt, mintha szimulátorban ülnék... és még a kormány fogása is. 0 visszajelzés az útról, rettentő sterilnek éreztem.
Mondjuk ez fura mert azért a BMW-ket általában jó vezetni, bár számít, hogy milyen beállításban mentél és milyen futómű van alatta. Az 5-ös egyébként nem feltétlenül a sportolásra van kitalálva, de bizonyos verziói igen. Meg általában is a BMW sportos hangolású, szándékosan, még a 7-es is. Meg szokni is kell, nagyon más mint egy elsőkerekes hajtás, itt a kormányzott keréken nincs hajtási befolyás, adott esetben ezért is érezhetted rossznak, vagy inkább furcsának a sajátod után, ami ráadásul szintén nem sportos. Amennyire tudom..
Az tuti, hogy vannak a piacon kifejezetten élményszámba menő, olyan autók, - a horizont azon oldalán ahol mi vagyunk, tehát a Porsche, Ferrari meg ezek nem a mi játékunk, de igazából már az AMG, az RS Audik és az M-es BMW-k sem - amiket élmény vezetni, inkább mint a BMW-t főleg, ha olyan célra készülnek. Pl. a mindenkori Civic Type R verziók, csak sajnos rondák, főleg az új. A Clio de főleg a Megane RS verziói, nekem most utóbbi van, kegyetlen jó annyi pénzért amennyibe kerül. De a korábbiak is jók, ráadásul kibírósak, sokkal inkább mint egy BMW M, pályanapokon is. Egy új BMW M3-at nagyobb pályán mint a Hring, néhány kör alatt le lehet rendezni, nem bírják, az RS az igen, legalábbis sokkal később nyírod ki, pedig 1/3 ára van. Nyilván infotech, meg anyagminőség, meg extrák terén nem lehet őket összevetni, sőt teljesítményre sem, de most nem ez a lényeg mert élményautót nem ezek miatt vesz az ember. Egyébként még abba se vagyok biztos, hogy egy M3 leveri az RS Megane Trophy R verzióját ugyanazon a pályán..
Élmény szerintem a Mini, mindegy melyik, de főleg a Cooper S verziók.
Toyota Yaris GR..
Az Alfák, szinte mindegy melyik, de nekem az álom és abszolút kedvenc az az új Giulia és abból is a QV. Ez kinézetre és menettulajdonságokra is, hozzáértők egyöntetű véleménye alapján messze a legjobb a kategóriájában. e persze egy kicsit már ez is drága..
Az Alpine A110, pl. a helyedben, mivel beleférsz, arra lőnék most..
És ide lehet venni a Mustang mostani verzióit is, mert amennyibe kerül, azért bőven sokat ad. Ahol annak a vége van, a BMW, Audi és Mercedes ott kezdődik. Nem ez a verzió, de egy Mach 1 ami most fut, jó lehet.
Amiket felsoroltam, mind megvan max 20-25ig újonnan. Már egy jobb Superb is 18-20 körül áll meg.
Ha akarsz valami értelmes autót és megteheted, akkor intézkedni kell, gyorsan.
nemrégiben volt alkalmam vezetni barátom, 2018-as 535i BMW-jét... ugyanúgy működött az irányjelző, mint az enyémekben.
egyébként nem tetszett... olyan, volt, mintha szimulátorban ülnék... és még a kormány fogása is. 0 visszajelzés az útról, rettentő sterilnek éreztem.
Mondjuk ez fura mert azért a BMW-ket általában jó vezetni, bár számít, hogy milyen beállításban mentél és milyen futómű van alatta. Az 5-ös egyébként nem feltétlenül a sportolásra van kitalálva, de bizonyos verziói igen. Meg általában is a BMW sportos hangolású, szándékosan, még a 7-es is. Meg szokni is kell, nagyon más mint egy elsőkerekes hajtás, itt a kormányzott keréken nincs hajtási befolyás, adott esetben ezért is érezhetted rossznak, vagy inkább furcsának a sajátod után, ami ráadásul szintén nem sportos. Amennyire tudom..
Az tuti, hogy vannak a piacon kifejezetten élményszámba menő, olyan autók, - a horizont azon oldalán ahol mi vagyunk, tehát a Porsche, Ferrari meg ezek nem a mi játékunk, de igazából már az AMG, az RS Audik és az M-es BMW-k sem - amiket élmény vezetni, inkább mint a BMW-t főleg, ha olyan célra készülnek. Pl. a mindenkori Civic Type R verziók, csak sajnos rondák, főleg az új. A Clio de főleg a Megane RS verziói, nekem most utóbbi van, kegyetlen jó annyi pénzért amennyibe kerül. De a korábbiak is jók, ráadásul kibírósak, sokkal inkább mint egy BMW M, pályanapokon is. Egy új BMW M3-at nagyobb pályán mint a Hring, néhány kör alatt le lehet rendezni, nem bírják, az RS az igen, legalábbis sokkal később nyírod ki, pedig 1/3 ára van. Nyilván infotech, meg anyagminőség, meg extrák terén nem lehet őket összevetni, sőt teljesítményre sem, de most nem ez a lényeg mert élményautót nem ezek miatt vesz az ember. Egyébként még abba se vagyok biztos, hogy egy M3 leveri az RS Megane Trophy R verzióját ugyanazon a pályán..
Élmény szerintem a Mini, mindegy melyik, de főleg a Cooper S verziók.
Toyota Yaris GR..
Az Alfák, szinte mindegy melyik, de nekem az álom és abszolút kedvenc az az új Giulia és abból is a QV. Ez kinézetre és menettulajdonságokra is, hozzáértők egyöntetű véleménye alapján messze a legjobb a kategóriájában. e persze egy kicsit már ez is drága..
Az Alpine A110, pl. a helyedben, mivel beleférsz, arra lőnék most..
És ide lehet venni a Mustang mostani verzióit is, mert amennyibe kerül, azért bőven sokat ad. Ahol annak a vége van, a BMW, Audi és Mercedes ott kezdődik. Nem ez a verzió, de egy Mach 1 ami most fut, jó lehet.
Amiket felsoroltam, mind megvan max 20-25ig újonnan. Már egy jobb Superb is 18-20 körül áll meg.
Ha akarsz valami értelmes autót és megteheted, akkor intézkedni kell, gyorsan.
Mivel ingatlant vettem, az autóra felretett pénzből, így most egy darabig nem játszik. Jó nekem ez a 3 ami megvan... Úgyis egy quattroportet szeretnék 50-es eveimre, ha megerem...
Csak az bajom ezzel a BMW - vel, hogy nem éreztem azt, hogy ez nekem kell! Luxury felszereltség, 2.0 benzin 2 turbó, 250 Le. A Delta többet jelez vissza... 240-nel mentem vele, és mintha setakocsikaznank... Deltanak is szoktam tolni 200 fölé... De akkor meg is jön az adrenalin hozzá... Itt nem jött, sem a vágy, hogy kell egy ilyen...
Pedig a delta töredéke ára a BMW nek, ráadásul erre a Deltara sem lehet azt mondani, hogy elmenyauto.