mindegy mert lesz@rombertone írta: Óhhh... te szegény. Mit személyeskedtem, mesélj!
de ha jön a mikulás létezése, mint téma, azt kihagyom
mindegy mert lesz@rombertone írta: Óhhh... te szegény. Mit személyeskedtem, mesélj!
Csak nem azt akarod mondani, hogy a Mikulás nem létezik?carlos78 írta:mindegy mert lesz@rombertone írta: Óhhh... te szegény. Mit személyeskedtem, mesélj!
de ha jön a mikulás létezése, mint téma, azt kihagyom
No, ez igazán bosszantó ( )bertone írta: Csak nem azt akarod mondani, hogy a Mikulás nem létezik?
bertone írta:1. Szerintem, ha 10 autó mellé odaállsz az STI-vel, abból nyóc nem tudja, miről van szó.Bandee írta: Így van. 1. Ettől még tudom a másik autó az micsoda a lámpánál. 2. Máskülönben kiröhögtem és direkt lassan indultam el..
Ez nem az adócsalásról szól. Felvezetnek valami újabb agymenést amit majd tolnak a TV-ben. Ez a Győző egyébként közel sem akkora gyökér vagy ostoba mint gondolnátok róla. Igazából ez a rossz hírem van, tehát még ennek se örülhetünk.
3. Ugyanakkor ha Zuschlag 458 Itáliát kapott ajándékba akkor én vagyok a télapó vazze.
2. Tehát: lenyomott a Jettával.
3. Esetleg olyat, mint amilyenek azok a Lambók, amiket mutattál?
Látod, Bandi! Madár elvileg nem egy analfabéta autók terén, de csak guglival jött rá, miről beszélünk.madár írta: Hajjak meg rá kellett erre a zestélyi dologra gugliznom.
Subarut dobott. Talált?
Nem olasz, szar!bertone írta:Látod, Bandi! Madár elvileg nem egy analfabéta autók terén, de csak guglival jött rá, miről beszélünk.madár írta: Hajjak meg rá kellett erre a zestélyi dologra gugliznom.
Subarut dobott. Talált?
Igen, madár, a Subaru Impreza WRX STI-ről beszélünk, mely a világ valaha volt legjobb raliautója az utcára.
Nem is a szépségéért szeretjük!Bandee írta:Nem olasz, szar!bertone írta: Látod, Bandi! Madár elvileg nem egy analfabéta autók terén, de csak guglival jött rá, miről beszélünk.
Igen, madár, a Subaru Impreza WRX STI-ről beszélünk, mely a világ valaha volt legjobb raliautója az utcára.
Az Impreza-ig még megy, de a WRX STI részét már nem vágom.Bandee írta:Én azt értem, de Győzikének nem kellett kitalálni mi az, hiszen látta. Gondolom ha Madár mellé beáll egy ilyen csak tudja miről van szó.
Győzike mellé odaállt egy autó, amiből ő annyit tudott, hogy fekete. Szerintem ő még azt sem tudja, mi az a Subaru.Bandee írta:Én azt értem, de Győzikének nem kellett kitalálni mi az, hiszen látta. Gondolom ha Madár mellé beáll egy ilyen csak tudja miről van szó.
Elég is az, mindenki ezt tudja Impi, igazán eddig terjed a Subarumadár írta:Az Impreza-ig még megy, de a WRX STI részét már nem vágom.Bandee írta:Én azt értem, de Győzikének nem kellett kitalálni mi az, hiszen látta. Gondolom ha Madár mellé beáll egy ilyen csak tudja miről van szó.
Én másképp gondolom ha már leállt janizni. De mindegy amúgy..bertone írta:Győzike mellé odaállt egy autó, amiből ő annyit tudott, hogy fekete. Szerintem ő még azt sem tudja, mi az a Subaru.Bandee írta:Én azt értem, de Győzikének nem kellett kitalálni mi az, hiszen látta. Gondolom ha Madár mellé beáll egy ilyen csak tudja miről van szó.
Ne higgy Bandinak!madár írta:Az Impreza-ig még megy, de a WRX STI részét már nem vágom.Bandee írta:Én azt értem, de Győzikének nem kellett kitalálni mi az, hiszen látta. Gondolom ha Madár mellé beáll egy ilyen csak tudja miről van szó.
Így van, de ebben sincs egyetértés mert vannak akik szerint az EVO sokkal jobbbertone írta:
Ne higgy Bandinak!
A Subaru Impreza a rali világbajnokság egy ikonikus autója - volt. A korábbiakban Impreza 555 volt a vb autó neve, majd amikor a bajnokságot átnevezték WRC-nek (World Rally Car Championship), onnantól lett Impreza WRC a neve a vb autónak. Ennek szelidített, utcára szánt változatát nevezték el WRX-nek. Ez azonban egy szalonautó volt, így a Subaru Tecnica International alkotott egy igazi fenavadat az amúgy sem szerény WRX-ből.
Szóval, akiben csörgedez egy kis rali-vér, annak a WRX STI kifejezés maga a megvalósult csoda.
Na, szegény madár, erre az EVO-ra megint guglizhat.Bandee írta: Így van, de ebben sincs egyetértés mert vannak akik szerint az EVO sokkal jobb
Egyébként brutális jó autó és ijesztő tempóra képes.. Nem gondolná aki nem próbálta, őszintén annyiért amennyibe kerül ehhez az élményhez nehéz hozzájutni, sőt nem is lehet. Egy baja van, hogy nem olasz. Ők is csináltak, a Deltát ugye ami szerintem a valaha épített egyik legszebb autó de messzire nem érdemes elindulni azzal sem.. A mai Delta no comment kategória ahhoz képest, sajnos. Úgy tudom az egész Lancia megy a levesbe, legalábbis valahol ezt olvastam. A chrysleres kinézetű 300-as modell meg a Voyager azt hiszem mindent elárul.
a 300-as már nincs a palettán... valószínű, hogy az lesz amit írtál is, hogy megszüntetik a márkát... jelenleg 3 autó szerepel a palettán: Ypsilon, Delta, Voyager...Bandee írta:Így van, de ebben sincs egyetértés mert vannak akik szerint az EVO sokkal jobbbertone írta:
Ne higgy Bandinak!
A Subaru Impreza a rali világbajnokság egy ikonikus autója - volt. A korábbiakban Impreza 555 volt a vb autó neve, majd amikor a bajnokságot átnevezték WRC-nek (World Rally Car Championship), onnantól lett Impreza WRC a neve a vb autónak. Ennek szelidített, utcára szánt változatát nevezték el WRX-nek. Ez azonban egy szalonautó volt, így a Subaru Tecnica International alkotott egy igazi fenavadat az amúgy sem szerény WRX-ből.
Szóval, akiben csörgedez egy kis rali-vér, annak a WRX STI kifejezés maga a megvalósult csoda.
Egyébként brutális jó autó és ijesztő tempóra képes.. Nem gondolná aki nem próbálta, őszintén annyiért amennyibe kerül ehhez az élményhez nehéz hozzájutni, sőt nem is lehet. Egy baja van, hogy nem olasz. Ők is csináltak, a Deltát ugye ami szerintem a valaha épített egyik legszebb autó de messzire nem érdemes elindulni azzal sem.. A mai Delta no comment kategória ahhoz képest, sajnos. Úgy tudom az egész Lancia megy a levesbe, legalábbis valahol ezt olvastam. A chrysleres kinézetű 300-as modell meg a Voyager azt hiszem mindent elárul.
Elég szomorú. Ha igaz Montezemolo felvetse és a Ferrari gyakorlatilag amerikazálódik, nem sok jót sejtek középtávon. Ki ne vesszen a Ferrariból amiért szeretjük (az autóra gondolok, nem az F1-re). Mondjuk én inkább Alfa párti vagyok, de nem tagadom a Lancia egyediségét, szerethető márka.t-oom írta:
a 300-as már nincs a palettán... valószínű, hogy az lesz amit írtál is, hogy megszüntetik a márkát... jelenleg 3 autó szerepel a palettán: Ypsilon, Delta, Voyager...
majd jönnek az SUV-k, meg az egyterűk... akkor lesz vége a Ferrarinak.Bandee írta:Elég szomorú. Ha igaz Montezemolo felvetse és a Ferrari gyakorlatilag amerikazálódik, nem sok jót sejtek középtávon. Ki ne vesszen a Ferrariból amiért szeretjük (az autóra gondolok, nem az F1-re). Mondjuk én inkább Alfa párti vagyok, de nem tagadom a Lancia egyediségét, szerethető márka.t-oom írta:
a 300-as már nincs a palettán... valószínű, hogy az lesz amit írtál is, hogy megszüntetik a márkát... jelenleg 3 autó szerepel a palettán: Ypsilon, Delta, Voyager...
az Alfa sincs jobb helyzetben... ott is 3 autó szerepel a palettán: Mito, Giulietta, 4C...Bandee írta:Elég szomorú. Ha igaz Montezemolo felvetse és a Ferrari gyakorlatilag amerikazálódik, nem sok jót sejtek középtávon. Ki ne vesszen a Ferrariból amiért szeretjük (az autóra gondolok, nem az F1-re). Mondjuk én inkább Alfa párti vagyok, de nem tagadom a Lancia egyediségét, szerethető márka.t-oom írta:
a 300-as már nincs a palettán... valószínű, hogy az lesz amit írtál is, hogy megszüntetik a márkát... jelenleg 3 autó szerepel a palettán: Ypsilon, Delta, Voyager...
Az Alfa azért mindig hű volt a "sportosság, elegancia, hagyomány" kódszavakhoz.Bandee írta:Elég szomorú. Ha igaz Montezemolo felvetse és a Ferrari gyakorlatilag amerikazálódik, nem sok jót sejtek középtávon. Ki ne vesszen a Ferrariból amiért szeretjük (az autóra gondolok, nem az F1-re). Mondjuk én inkább Alfa párti vagyok, de nem tagadom a Lancia egyediségét, szerethető márka.
Az a lenyeg bmeg hogy a Backstreet Boys jol szoljon benne.rdaneelolivaw írta:Az Alfa azért mindig hű volt a "sportosság, elegancia, hagyomány" kódszavakhoz.Bandee írta:Elég szomorú. Ha igaz Montezemolo felvetse és a Ferrari gyakorlatilag amerikazálódik, nem sok jót sejtek középtávon. Ki ne vesszen a Ferrariból amiért szeretjük (az autóra gondolok, nem az F1-re). Mondjuk én inkább Alfa párti vagyok, de nem tagadom a Lancia egyediségét, szerethető márka.
Nehéz elbeszélgetni úgy egy autóbuzival, hogy az Alfa Romeora ne kapná fel a fejét.
Bár a jelenlegi 3 Alfamodell amelyet tömegesen állítanak elő, abból csak a 4C az, ami igazán Alfa.
A Giulietta QV nem rossz a maga 235 lójával, de szerintem egy STI-ből kiröhögöd.
És még csak nem is olyan szép.
Nade... a Lancia?
Sajnos sosem tudták, hova is pozícionálják a márkát, mindig időszakok voltak náluk, egyszer így, egyszer úgy.
Van amikor a sportosság mintája volt, ma meg inkább amolyan elegáns utcai autókat gyártanak. Sőt volt tömegautó, népautó is.
Ki érti ezt?
Ha most kellene új olaszt vennem, szintúgy bajban lennék.
Csapott seggű autót szerintem már nem fogok venni mégegyszer, viszont szép olasz sedan/limo jelenleg nincsen, vagy szimplán megfizethetetlen. (pl. Maserati)
Utca-béli szegény gyerek ilyen micsibucsikat töröget rendre. A telephelyükön figyel legalább vagy négy EVO roncs, van miből össze-legozni a következő darabot.bertone írta:Na, szegény madár, erre az EVO-ra megint guglizhat.Bandee írta: Így van, de ebben sincs egyetértés mert vannak akik szerint az EVO sokkal jobb
Egyébként brutális jó autó és ijesztő tempóra képes.. Nem gondolná aki nem próbálta, őszintén annyiért amennyibe kerül ehhez az élményhez nehéz hozzájutni, sőt nem is lehet. Egy baja van, hogy nem olasz. Ők is csináltak, a Deltát ugye ami szerintem a valaha épített egyik legszebb autó de messzire nem érdemes elindulni azzal sem.. A mai Delta no comment kategória ahhoz képest, sajnos. Úgy tudom az egész Lancia megy a levesbe, legalábbis valahol ezt olvastam. A chrysleres kinézetű 300-as modell meg a Voyager azt hiszem mindent elárul.
Buzi vagy.rdaneelolivaw írta:Az mindenhol jól szól.
Rocco írta:Buzi vagy.rdaneelolivaw írta:Az mindenhol jól szól.