Loeb nyert, 10,5 mp-cel a több, mint 3 órás gyors idők után.
Grat az "öreg"-nek! A végén mindketten kicsit lazítottak? Csak 4,5. időt autózták.
Nagyon sajnálom hogy ide jutott ez a sportág. Minden tiszteletem a két sebé, de az év egyik legfontosabb autós eseményén azt néztük, hogy két "nyugdíjas" szarrá verte a mezőnyt.
Itt a hibrid éra, szeritem egy rally autóval könnyebb eladni egy bármilyen márkát, mint egy egy futamra összeépitett forma1-es géppel, aminek 3 méteres közelébe az emberiség 99.999999%-a soha a büdös életben nem mehet, és mégsincs sehol egy új gyártó....
Ogier kiugrott az utolsó rajtnál, ha az nincs 1.5 mp a kettőjük közötti különbség.
Ezt én is az előbb olvastam, de nem teljesen egyértelmű. Állítólag szar volt az egész rajtja SO - nak, ott bukott még 3-4 mp-et. Viszont Loeb tudhatott a korairól, így lájtosabbra vehette.
Havas-jeges pályán rendezik idén az RoC-t. Számomra meglepetés, hogy kiverve a sok "havas" versenyzőt, Loeb és Vettel került be a döntőbe.
Hamarosan eldől, melyikük nyer.
Havas-jeges pályán rendezik idén az RoC-t. Számomra meglepetés, hogy kiverve a sok "havas" versenyzőt, Loeb és Vettel került be a döntőbe.
Hamarosan eldől, melyikük nyer.
Kar hogy ez nem megy élőben bárhol, sporttv, Eurosport stb...
Visszanézni már nem olyan nagy buli.
szerintem egyébként a modern technika megölte ezt a skandináv rallyt csak skandináv pilóta nyerheti meg. amig egy 1600-es hátsókerekes autóval kellett elfordulni, akkor szerintem persze a finnek, svédek, norvégok előnyben voltak, de ezekkel az aktív középső diffis autókkal, amely adatot kap, hogy közelíted meg a kanyart és automatikusan osztja a hajtást, már semmit sem ér az, hogy fél méteres hóban nőttél fel e vagy sem...
Havas-jeges pályán rendezik idén az RoC-t. Számomra meglepetés, hogy kiverve a sok "havas" versenyzőt, Loeb és Vettel került be a döntőbe.
Hamarosan eldől, melyikük nyer.
Kar hogy ez nem megy élőben bárhol, sporttv, Eurosport stb...
Visszanézni már nem olyan nagy buli.
A formula.hu-n volt élő stream, én ott néztem - igaz, elég későn kapcsolódtam be.
szerintem egyébként a modern technika megölte ezt a skandináv rallyt csak skandináv pilóta nyerheti meg. amig egy 1600-es hátsókerekes autóval kellett elfordulni, akkor szerintem persze a finnek, svédek, norvégok előnyben voltak, de ezekkel az aktív középső diffis autókkal, amely adatot kap, hogy közelíted meg a kanyart és automatikusan osztja a hajtást, már semmit sem ér az, hogy fél méteres hóban nőttél fel e vagy sem...
Azért nem biztos, hogy ez így egy az egyben igaz.
Most találkoztam egy videóval és a hozzá tartozó szöveggel.
A hétvégi RoC-n összemérte az erejét egy legújabb, 1070LE-nek titulált full elektromos rallycross autó és egy 37 évvel ezelőtti AUDI Quattro. Az nem derült ki számomra, hogy az elektromos autót ki vezette, de az AUDI-ban a 75 éves Stig Blomqvist ült.
szerintem egyébként a modern technika megölte ezt a skandináv rallyt csak skandináv pilóta nyerheti meg. amig egy 1600-es hátsókerekes autóval kellett elfordulni, akkor szerintem persze a finnek, svédek, norvégok előnyben voltak, de ezekkel az aktív középső diffis autókkal, amely adatot kap, hogy közelíted meg a kanyart és automatikusan osztja a hajtást, már semmit sem ér az, hogy fél méteres hóban nőttél fel e vagy sem...
Azért nem biztos, hogy ez így egy az egyben igaz.
Most találkoztam egy videóval és a hozzá tartozó szöveggel.
A hétvégi RoC-n összemérte az erejét egy legújabb, 1070LE-nek titulált full elektromos rallycross autó és egy 37 évvel ezelőtti AUDI Quattro. Az nem derült ki számomra, hogy az elektromos autót ki vezette, de az AUDI-ban a 75 éves Stig Blomqvist ült.
lehetséges, de biztos nem hátrány. nehéz az ügy, azt azért nem mondhatnánk, hogy a finnek, svédek, norvágok hirtelen elkezdtek havon menni.
itt amúgy szerinted, havon 1070 lóerő mit számít? szerintem inkább hátrány, mintsem előny.
Azért nem biztos, hogy ez így egy az egyben igaz.
Most találkoztam egy videóval és a hozzá tartozó szöveggel.
A hétvégi RoC-n összemérte az erejét egy legújabb, 1070LE-nek titulált full elektromos rallycross autó és egy 37 évvel ezelőtti AUDI Quattro. Az nem derült ki számomra, hogy az elektromos autót ki vezette, de az AUDI-ban a 75 éves Stig Blomqvist ült.
lehetséges, de biztos nem hátrány. nehéz az ügy, azt azért nem mondhatnánk, hogy a finnek, svédek, norvágok hirtelen elkezdtek havon menni.
itt amúgy szerinted, havon 1070 lóerő mit számít? szerintem inkább hátrány, mintsem előny.
Nyilván nem (akkora) előny ezen a pályán a rengeteg lóerő(nyomaték). Nem is ez volt benne érdekes, hanem az, hogy itt volt egy legmodernebb, full elektromos, digitális cucc és a 75 éves Stig, egy 37 évvel ezelőtti technikával lenyomta azt.
Ha valaki nem tudná, Stig 1984-ben volt rali világbajnok.
Hát ez ellentmondást nem tűrő év volt, talán egy vagy két versenyen ingott meg, de ott is a super stage-en sok pontot tudott menteni. És finnkent nem csak murva győzelem volt benne...
22 évesen a legfiatalabb WRC bajnok megelőzve McRae-t aki 27 éves volt. KR69
Valamikor 87 környékén itthon is megcsinálták egy Miskolc ralin. Egy éles balkanyarban akkor az aszfaltot vagy 10 méter hosszban és teljes szélességben (erdei út 2-3 m széles) szórták meg homokkal. Mivel egy teljes generáció váltás, lehet az apukák mesélték el, milyen remek buli a slick gumikon érkező autók szopatása.
Nekünk szerencsénk volt akkor, csak a C oszloppal találtunk el egy fát, miközben oldalazva csúsztunk le a hegyről. De legalább befordított, így nem borultunk fel.