nyugi, decemberben már lesz...
Formula E
Re: Formula E
Gábor, mi lesz veled, ha ez összejön?
http://www.p1race.hu/hir/sajto_tizmilli ... e_20181025
http://www.p1race.hu/hir/sajto_tizmilli ... e_20181025
Re: Formula E
Szerintem ő is kevés hozzá, hogy megkedveltesse velem 20 nagyteljesítményű porszívó néma körözgetését.trutya írta: ↑2018.10.25. 13:21Gábor, mi lesz veled, ha ez összejön?
http://www.p1race.hu/hir/sajto_tizmilli ... e_20181025
1-2 futamba esetleg belenéznék miatta, de bízom benne, hogy inkább Amerika felé veszi az irányt WEC mellett.
Re: Formula E
legyen IMSA meg Blancpain. megegyezhetünk? szóljunk neki akkorgaborc írta: ↑2018.10.25. 20:20Szerintem ő is kevés hozzá, hogy megkedveltesse velem 20 nagyteljesítményű porszívó néma körözgetését.trutya írta: ↑2018.10.25. 13:21Gábor, mi lesz veled, ha ez összejön?
http://www.p1race.hu/hir/sajto_tizmilli ... e_20181025
1-2 futamba esetleg belenéznék miatta, de bízom benne, hogy inkább Amerika felé veszi az irányt WEC mellett.
Re: Formula E
Nem nézte senki a nyitófutamot?
Szépek lettek az új autók(bár a hátsó szárny hiánya kicsit zavaró),és látszólag gyorsabbak is.
Szépek lettek az új autók(bár a hátsó szárny hiánya kicsit zavaró),és látszólag gyorsabbak is.
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: Formula E
Nem volt rossz verseny, viszont a körítés nekem amatőr, komolytalan, a helyszínek, a rendezés, a vizuális megoldások pedig nagyon bazáriak, sok esetben pedig öncélúak. Jobban járnának, ha lemásolnák egy az egyben a MotoGp rendszerét. Nem zavarna annyira a dolog, ha az első vagy második év lenne, de már tavaly is ezt éreztem, és idénre sem változott sokat a dolog.
Az eurosport közvetítése idén is elég dilettáns, menet közben váltottunk inkább stream-re. Még azt sem sikerült megfejteni a kommentátornak hogy hogyan esett vissza Vergne és Lotterer.
Re: Formula E
nagyon béna volt az egész szervezés és a közvetítés is, arabokhoz én nem vinnék motorsport-eseményt...
a tévések hangja meg a kép össze-vissza volt fel- meg lekeverve, a csapathimnusz állítólag angol volt német helyett, természetesen a reklám közben mindig történik valami fontos esemény. a közvetítésben kiírták hogy full course yellow, közben a pályán ennek semmi nyoma nem volt - csodálkoztak, hogy miért versenyeznek még mindig, közben senki se zászlózott nekik.
a kedvencem az volt, mikor időmérőn Rosenqvist baleseténél a pályabíró belengette a pirosat, csak úgy magától, közben a következő poszton meg ment a zöld meg a leintés
a tévések hangja meg a kép össze-vissza volt fel- meg lekeverve, a csapathimnusz állítólag angol volt német helyett, természetesen a reklám közben mindig történik valami fontos esemény. a közvetítésben kiírták hogy full course yellow, közben a pályán ennek semmi nyoma nem volt - csodálkoztak, hogy miért versenyeznek még mindig, közben senki se zászlózott nekik.
a kedvencem az volt, mikor időmérőn Rosenqvist baleseténél a pályabíró belengette a pirosat, csak úgy magától, közben a következő poszton meg ment a zöld meg a leintés
Re: Formula E
Én is a tv-ben néztem.Miért estek vissza Lottererék?Arra gondoltam hogy kimehettek friss gumiért,ami logikus lenne mert gyorsabbak voltak a többieknél.Phoebe írta: ↑2018.12.17. 22:33Nem volt rossz verseny, viszont a körítés nekem amatőr, komolytalan, a helyszínek, a rendezés, a vizuális megoldások pedig nagyon bazáriak, sok esetben pedig öncélúak. Jobban járnának, ha lemásolnák egy az egyben a MotoGp rendszerét. Nem zavarna annyira a dolog, ha az első vagy második év lenne, de már tavaly is ezt éreztem, és idénre sem változott sokat a dolog.
Az eurosport közvetítése idén is elég dilettáns, menet közben váltottunk inkább stream-re. Még azt sem sikerült megfejteni a kommentátornak hogy hogyan esett vissza Vergne és Lotterer.
Re: Formula E
Bár vezető helyröl mégse olyan logikus. : D
Volt pár lelassulás az látszik hogy kiforatlanok még a gépek.
Volt pár lelassulás az látszik hogy kiforatlanok még a gépek.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Formula E
Vandoorne hogy teljessîtett?
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: Formula E
vagy 5 ember kapott áthajtásost túlfogyasztásért, a két techeetah is, meg Sims, Massa, meg még fene tudja kik.Ori F1 írta: ↑2018.12.18. 09:21Én is a tv-ben néztem.Miért estek vissza Lottererék?Arra gondoltam hogy kimehettek friss gumiért,ami logikus lenne mert gyorsabbak voltak a többieknél.Phoebe írta: ↑2018.12.17. 22:33
Nem volt rossz verseny, viszont a körítés nekem amatőr, komolytalan, a helyszínek, a rendezés, a vizuális megoldások pedig nagyon bazáriak, sok esetben pedig öncélúak. Jobban járnának, ha lemásolnák egy az egyben a MotoGp rendszerét. Nem zavarna annyira a dolog, ha az első vagy második év lenne, de már tavaly is ezt éreztem, és idénre sem változott sokat a dolog.
Az eurosport közvetítése idén is elég dilettáns, menet közben váltottunk inkább stream-re. Még azt sem sikerült megfejteni a kommentátornak hogy hogyan esett vissza Vergne és Lotterer.
Redbull, Vandoorne az időmérőn jól ment, versenyen meg mint a kő a vízben úgy tűnt el, utolsó előtti lett ha jól rémlik
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Formula E
Marrakes következik. Micsoda brutális diffúzor van ezeken az autókon, jesszus. Persze érthető, hisz a hátsó szárny kisebb leszorító erőt fejt ki, ezért valamivel stabillá kell tenni az autók farát.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: Formula E
elég jó volt ez a verseny.
a Merci eddig olyan, mintha ott se lenne...
da Costa meg jól kibaszott magával.
a Merci eddig olyan, mintha ott se lenne...
da Costa meg jól kibaszott magával.
Re: Formula E
annál, amelyik most sem volt már versenyben 5 kör után
(Paffett, Vandoorne)
Re: Formula E
ez is ritka, hogy a vétkesek elismerik (Vergne-n meglepődtem mondjuk, bár nehéz lett volna mentenie magát)
http://p1race.hu/hir/da_costa_egyedul_a ... o_20190113
Verstappen vajon mit nyilatkozott volna?
http://p1race.hu/hir/da_costa_egyedul_a ... o_20190113
Verstappen vajon mit nyilatkozott volna?
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: Formula E
Fene megesz. Wehrleinnek sem szurkolhatok.
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: Formula E
Amúgy elég amatőr, hogy a 80 feletti előzésből kb. 10-et sikerül megmutatni. A piros zászlós, óra nem megállítós bénázás is elég amatőr volt.
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: Formula E
Nem. Bár itt annyira nincs kimondottan emberem. Di Grassi tűnik a legjobbnak, de ő nagyon nem szimpi. Buemi sem igazán szimpatikus. Bird, Vergne, Ambrosio, Da Costa semleges. Wehrlein nem egyértelmű, de tetszik, ahogy megy. Lottererrel szimpatizálok valamennyire.
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: Formula E
Nem követem a sorozatot, de néha megnézek egy-egy videót és olvasok is. Mi a tököm az a "támadó mód", meg videókban valami kitérő a versenyvonalról?
Az apa férfi, a rezsi nő!
Re: Formula E
minden pilóta a verseny alatt 2x4 percig több energiával mehet, ezt hívják támadó módnak.
ahhoz hogy aktiváld a kijelölt helyen le kell menni a versenyívről (amivel időt vesztesz). a videojátékokból jött az ötlet ahol mindenféle "csomagokat" vehetsz fel..
általában külső íven szoktak ezek lenni, de itt Mexikóban elég balfasz módon alakították ki, két balos között belső íven. tehát ha elöl mész és aktiválnád, a mögötted jövő esetleg nem számít arra hogy te nagyon lelassulsz a kanyarban, és kilök. szerintem az egyik incidens emiatt történt még a verseny eleje felé.
a végén is látszott, hogy aki elöl ment nem mert bemenni a belső ívre, hanem mindig aki hátul volt az aktivált. aztán ha mázlija volt az elöl lévőnek, a mögötte lévő nem érte ismét utol addig (1 körön belül) akkor ő is aktiválhatott. de ebből lett pár előzés, hogy aki később ment ki, az annyi időt vesztett addigra hogy megelőzték amíg a belső íven tötymörgött.
amúgy a koncepció szerintem nem olyan rossz, van annyira jó mint DRS-el előzni, taktikai elemként is működik, de a zónák kialakítása nekem nem tetszik. eleve miért kell időt veszteni a felvételével, de ha már ezt akarják, legyen, de legalább az a kijelöl rész lenne úgy elhelyezve hogy ne legyen balesetveszélyes ha valaki lassabban arra jár...
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: Formula E
Értem, köszi!trutya írta: ↑2019.02.18. 14:24minden pilóta a verseny alatt 2x4 percig több energiával mehet, ezt hívják támadó módnak.
ahhoz hogy aktiváld a kijelölt helyen le kell menni a versenyívről (amivel időt vesztesz). a videojátékokból jött az ötlet ahol mindenféle "csomagokat" vehetsz fel..
általában külső íven szoktak ezek lenni, de itt Mexikóban elég balfasz módon alakították ki, két balos között belső íven. tehát ha elöl mész és aktiválnád, a mögötted jövő esetleg nem számít arra hogy te nagyon lelassulsz a kanyarban, és kilök. szerintem az egyik incidens emiatt történt még a verseny eleje felé.
a végén is látszott, hogy aki elöl ment nem mert bemenni a belső ívre, hanem mindig aki hátul volt az aktivált. aztán ha mázlija volt az elöl lévőnek, a mögötte lévő nem érte ismét utol addig (1 körön belül) akkor ő is aktiválhatott. de ebből lett pár előzés, hogy aki később ment ki, az annyi időt vesztett addigra hogy megelőzték amíg a belső íven tötymörgött.
amúgy a koncepció szerintem nem olyan rossz, van annyira jó mint DRS-el előzni, taktikai elemként is működik, de a zónák kialakítása nekem nem tetszik. eleve miért kell időt veszteni a felvételével, de ha már ezt akarják, legyen, de legalább az a kijelöl rész lenne úgy elhelyezve hogy ne legyen balesetveszélyes ha valaki lassabban arra jár...
Nem tudom, ma is van-e, de régebben a rallycrossban volt olyan, hogy minden versenyzőnek egy (?) alkalommal egy másik vonalvezetést kellett használni, de ott megoldották, hogy ne legyen balesetveszélyes sem a kimenet sem a visszajövetel.
Mivel pl az F1-es pályák is többnyire alkalmasak legalább két vonalvezetésre, ezt akár az F1-ben (és az FE-ben) is alkalmazni lehetne. Nekem anno tetszett a megoldás, plusz taktikai elem is volt, hogy ki, mikor megy ki.
Az apa férfi, a rezsi nő!
Re: Formula E
amiről te beszélsz az a "joker kör", a WTCC/WTCR-ben erőltették, nem sok sikerrel. talán egyszer, max kétszer használták...bertone írta: ↑2019.02.18. 14:45Értem, köszi!
Nem tudom, ma is van-e, de régebben a rallycrossban volt olyan, hogy minden versenyzőnek egy (?) alkalommal egy másik vonalvezetést kellett használni, de ott megoldották, hogy ne legyen balesetveszélyes sem a kimenet sem a visszajövetel.
Mivel pl az F1-es pályák is többnyire alkalmasak legalább két vonalvezetésre, ezt akár az F1-ben (és az FE-ben) is alkalmazni lehetne. Nekem anno tetszett a megoldás, plusz taktikai elem is volt, hogy ki, mikor megy ki.
az FE pályák 90%-ban ideiglenesek (pont Mexikó a kivétel), van hogy nincs lehetőség alternatív nyomvonalakra, de tök egyszerűen pl. a célegyenes elején lehetne egy ilyen zóna a belső oldalon, akkor időt se vesztenének, nagy általánosságban szerintem működne.
a joker kör is működhetne, de nem hiszem, hogy itt be fogják vezetni, szerintem itt szempont az is hogy legyen akció, törés-zúzás a pályán (sikerült is nekik)