Oldal: 5 / 9

Re: Formula E

Elküldve: 2018.06.20. 09:58
Szerző: trutya
nikotin írta:
2018.06.10. 19:06
Itt miért nincs HALO?

(:q
nyugi, decemberben már lesz...

Re: Formula E

Elküldve: 2018.10.25. 13:21
Szerző: trutya
Gábor, mi lesz veled, ha ez összejön? :D
http://www.p1race.hu/hir/sajto_tizmilli ... e_20181025

Re: Formula E

Elküldve: 2018.10.25. 20:20
Szerző: gaborc
trutya írta:
2018.10.25. 13:21
Gábor, mi lesz veled, ha ez összejön? :D
http://www.p1race.hu/hir/sajto_tizmilli ... e_20181025
Szerintem ő is kevés hozzá, hogy megkedveltesse velem 20 nagyteljesítményű porszívó néma körözgetését. :)
1-2 futamba esetleg belenéznék miatta, de bízom benne, hogy inkább Amerika felé veszi az irányt WEC mellett.

Re: Formula E

Elküldve: 2018.10.25. 20:36
Szerző: trutya
gaborc írta:
2018.10.25. 20:20
trutya írta:
2018.10.25. 13:21
Gábor, mi lesz veled, ha ez összejön? :D
http://www.p1race.hu/hir/sajto_tizmilli ... e_20181025
Szerintem ő is kevés hozzá, hogy megkedveltesse velem 20 nagyteljesítményű porszívó néma körözgetését. :)
1-2 futamba esetleg belenéznék miatta, de bízom benne, hogy inkább Amerika felé veszi az irányt WEC mellett.
legyen IMSA meg Blancpain. megegyezhetünk? szóljunk neki akkor :D

Re: Formula E

Elküldve: 2018.12.17. 20:45
Szerző: Ori F1
Nem nézte senki a nyitófutamot?
Szépek lettek az új autók(bár a hátsó szárny hiánya kicsit zavaró),és látszólag gyorsabbak is.

Re: Formula E

Elküldve: 2018.12.17. 22:33
Szerző: Phoebe
Ori F1 írta:
2018.12.17. 20:45
Nem nézte senki a nyitófutamot?
Szépek lettek az új autók(bár a hátsó szárny hiánya kicsit zavaró),és látszólag gyorsabbak is.
Nem volt rossz verseny, viszont a körítés nekem amatőr, komolytalan, a helyszínek, a rendezés, a vizuális megoldások pedig nagyon bazáriak, sok esetben pedig öncélúak. Jobban járnának, ha lemásolnák egy az egyben a MotoGp rendszerét. Nem zavarna annyira a dolog, ha az első vagy második év lenne, de már tavaly is ezt éreztem, és idénre sem változott sokat a dolog.

Az eurosport közvetítése idén is elég dilettáns, menet közben váltottunk inkább stream-re. Még azt sem sikerült megfejteni a kommentátornak hogy hogyan esett vissza Vergne és Lotterer.

Re: Formula E

Elküldve: 2018.12.17. 22:52
Szerző: trutya
nagyon béna volt az egész szervezés és a közvetítés is, arabokhoz én nem vinnék motorsport-eseményt...
a tévések hangja meg a kép össze-vissza volt fel- meg lekeverve, a csapathimnusz állítólag angol volt német helyett, természetesen a reklám közben mindig történik valami fontos esemény. a közvetítésben kiírták hogy full course yellow, közben a pályán ennek semmi nyoma nem volt - csodálkoztak, hogy miért versenyeznek még mindig, közben senki se zászlózott nekik.
a kedvencem az volt, mikor időmérőn Rosenqvist baleseténél a pályabíró belengette a pirosat, csak úgy magától, közben a következő poszton meg ment a zöld meg a leintés :D

Re: Formula E

Elküldve: 2018.12.18. 09:21
Szerző: Ori F1
Phoebe írta:
2018.12.17. 22:33
Ori F1 írta:
2018.12.17. 20:45
Nem nézte senki a nyitófutamot?
Szépek lettek az új autók(bár a hátsó szárny hiánya kicsit zavaró),és látszólag gyorsabbak is.
Nem volt rossz verseny, viszont a körítés nekem amatőr, komolytalan, a helyszínek, a rendezés, a vizuális megoldások pedig nagyon bazáriak, sok esetben pedig öncélúak. Jobban járnának, ha lemásolnák egy az egyben a MotoGp rendszerét. Nem zavarna annyira a dolog, ha az első vagy második év lenne, de már tavaly is ezt éreztem, és idénre sem változott sokat a dolog.

Az eurosport közvetítése idén is elég dilettáns, menet közben váltottunk inkább stream-re. Még azt sem sikerült megfejteni a kommentátornak hogy hogyan esett vissza Vergne és Lotterer.
Én is a tv-ben néztem.Miért estek vissza Lottererék?Arra gondoltam hogy kimehettek friss gumiért,ami logikus lenne mert gyorsabbak voltak a többieknél.

Re: Formula E

Elküldve: 2018.12.18. 09:26
Szerző: Ori F1
Bár vezető helyröl mégse olyan logikus. : D
Volt pár lelassulás az látszik hogy kiforatlanok még a gépek.

Re: Formula E

Elküldve: 2018.12.18. 09:27
Szerző: Redbull
Vandoorne hogy teljessîtett?

Re: Formula E

Elküldve: 2018.12.18. 09:52
Szerző: trutya
Ori F1 írta:
2018.12.18. 09:21
Phoebe írta:
2018.12.17. 22:33


Nem volt rossz verseny, viszont a körítés nekem amatőr, komolytalan, a helyszínek, a rendezés, a vizuális megoldások pedig nagyon bazáriak, sok esetben pedig öncélúak. Jobban járnának, ha lemásolnák egy az egyben a MotoGp rendszerét. Nem zavarna annyira a dolog, ha az első vagy második év lenne, de már tavaly is ezt éreztem, és idénre sem változott sokat a dolog.

Az eurosport közvetítése idén is elég dilettáns, menet közben váltottunk inkább stream-re. Még azt sem sikerült megfejteni a kommentátornak hogy hogyan esett vissza Vergne és Lotterer.
Én is a tv-ben néztem.Miért estek vissza Lottererék?Arra gondoltam hogy kimehettek friss gumiért,ami logikus lenne mert gyorsabbak voltak a többieknél.
vagy 5 ember kapott áthajtásost túlfogyasztásért, a két techeetah is, meg Sims, Massa, meg még fene tudja kik.

Redbull, Vandoorne az időmérőn jól ment, versenyen meg mint a kő a vízben úgy tűnt el, utolsó előtti lett ha jól rémlik

Re: Formula E

Elküldve: 2018.12.18. 11:21
Szerző: bertone
trutya írta:
2018.12.18. 09:52


Redbull, Vandoorne az időmérőn jól ment, versenyen meg mint a kő a vízben úgy tűnt el, utolsó előtti lett ha jól rémlik
A megszokás nagy úr.

Re: Formula E

Elküldve: 2019.01.07. 15:44
Szerző: Redbull
KépKép

Marrakes következik. Micsoda brutális diffúzor van ezeken az autókon, jesszus. Persze érthető, hisz a hátsó szárny kisebb leszorító erőt fejt ki, ezért valamivel stabillá kell tenni az autók farát.

Re: Formula E

Elküldve: 2019.01.13. 09:52
Szerző: trutya
elég jó volt ez a verseny.
a Merci eddig olyan, mintha ott se lenne...
da Costa meg jól kibaszott magával.

Re: Formula E

Elküldve: 2019.01.13. 10:06
Szerző: Ori F1
trutya írta:
2019.01.13. 09:52
elég jó volt ez a verseny.
a Merci eddig olyan, mintha ott se lenne...
da Costa meg jól kibaszott magával.
Élvezet nézni az idei autókat. :)
A tavalyi játékautónak tűnik ezek mellett.
A Merci melyik csapatnál van?

Re: Formula E

Elküldve: 2019.01.13. 10:20
Szerző: trutya
Ori F1 írta:
2019.01.13. 10:06
trutya írta:
2019.01.13. 09:52
elég jó volt ez a verseny.
a Merci eddig olyan, mintha ott se lenne...
da Costa meg jól kibaszott magával.
Élvezet nézni az idei autókat. :)
A tavalyi játékautónak tűnik ezek mellett.
A Merci melyik csapatnál van?
annál, amelyik most sem volt már versenyben 5 kör után :)
(Paffett, Vandoorne)

Re: Formula E

Elküldve: 2019.01.13. 14:34
Szerző: trutya
ez is ritka, hogy a vétkesek elismerik (Vergne-n meglepődtem mondjuk, bár nehéz lett volna mentenie magát)
http://p1race.hu/hir/da_costa_egyedul_a ... o_20190113

Verstappen vajon mit nyilatkozott volna?

Re: Formula E

Elküldve: 2019.02.17. 00:24
Szerző: Phoebe
Fene megesz. Wehrleinnek sem szurkolhatok.

Re: Formula E

Elküldve: 2019.02.17. 00:39
Szerző: Phoebe
Amúgy elég amatőr, hogy a 80 feletti előzésből kb. 10-et sikerül megmutatni. A piros zászlós, óra nem megállítós bénázás is elég amatőr volt.

Re: Formula E

Elküldve: 2019.02.17. 00:43
Szerző: trutya
Phoebe írta:
2019.02.17. 00:24
Fene megesz. Wehrleinnek sem szurkolhatok.
de, nyugodtan ;)

összejön az a győzelem előbb-utóbb.

viccet félretéve: nem akarsz Vergne-drukker lenni? :D

Re: Formula E

Elküldve: 2019.02.17. 00:49
Szerző: Phoebe
trutya írta:
2019.02.17. 00:43
Phoebe írta:
2019.02.17. 00:24
Fene megesz. Wehrleinnek sem szurkolhatok.
de, nyugodtan ;)

összejön az a győzelem előbb-utóbb.

viccet félretéve: nem akarsz Vergne-drukker lenni? :D
Nem. :) Bár itt annyira nincs kimondottan emberem. Di Grassi tűnik a legjobbnak, de ő nagyon nem szimpi. Buemi sem igazán szimpatikus. Bird, Vergne, Ambrosio, Da Costa semleges. Wehrlein nem egyértelmű, de tetszik, ahogy megy. Lottererrel szimpatizálok valamennyire.

Re: Formula E

Elküldve: 2019.02.17. 22:55
Szerző: bertone
Nem követem a sorozatot, de néha megnézek egy-egy videót és olvasok is. Mi a tököm az a "támadó mód", meg videókban valami kitérő a versenyvonalról? :pf01

Re: Formula E

Elküldve: 2019.02.18. 14:24
Szerző: trutya
bertone írta:
2019.02.17. 22:55
Nem követem a sorozatot, de néha megnézek egy-egy videót és olvasok is. Mi a tököm az a "támadó mód", meg videókban valami kitérő a versenyvonalról? :pf01
minden pilóta a verseny alatt 2x4 percig több energiával mehet, ezt hívják támadó módnak.
ahhoz hogy aktiváld a kijelölt helyen le kell menni a versenyívről (amivel időt vesztesz). a videojátékokból jött az ötlet ahol mindenféle "csomagokat" vehetsz fel..
általában külső íven szoktak ezek lenni, de itt Mexikóban elég balfasz módon alakították ki, két balos között belső íven. tehát ha elöl mész és aktiválnád, a mögötted jövő esetleg nem számít arra hogy te nagyon lelassulsz a kanyarban, és kilök. szerintem az egyik incidens emiatt történt még a verseny eleje felé.
a végén is látszott, hogy aki elöl ment nem mert bemenni a belső ívre, hanem mindig aki hátul volt az aktivált. aztán ha mázlija volt az elöl lévőnek, a mögötte lévő nem érte ismét utol addig (1 körön belül) akkor ő is aktiválhatott. de ebből lett pár előzés, hogy aki később ment ki, az annyi időt vesztett addigra hogy megelőzték amíg a belső íven tötymörgött.
amúgy a koncepció szerintem nem olyan rossz, van annyira jó mint DRS-el előzni, taktikai elemként is működik, de a zónák kialakítása nekem nem tetszik. eleve miért kell időt veszteni a felvételével, de ha már ezt akarják, legyen, de legalább az a kijelöl rész lenne úgy elhelyezve hogy ne legyen balesetveszélyes ha valaki lassabban arra jár...

Re: Formula E

Elküldve: 2019.02.18. 14:45
Szerző: bertone
trutya írta:
2019.02.18. 14:24
bertone írta:
2019.02.17. 22:55
Nem követem a sorozatot, de néha megnézek egy-egy videót és olvasok is. Mi a tököm az a "támadó mód", meg videókban valami kitérő a versenyvonalról? :pf01
minden pilóta a verseny alatt 2x4 percig több energiával mehet, ezt hívják támadó módnak.
ahhoz hogy aktiváld a kijelölt helyen le kell menni a versenyívről (amivel időt vesztesz). a videojátékokból jött az ötlet ahol mindenféle "csomagokat" vehetsz fel..
általában külső íven szoktak ezek lenni, de itt Mexikóban elég balfasz módon alakították ki, két balos között belső íven. tehát ha elöl mész és aktiválnád, a mögötted jövő esetleg nem számít arra hogy te nagyon lelassulsz a kanyarban, és kilök. szerintem az egyik incidens emiatt történt még a verseny eleje felé.
a végén is látszott, hogy aki elöl ment nem mert bemenni a belső ívre, hanem mindig aki hátul volt az aktivált. aztán ha mázlija volt az elöl lévőnek, a mögötte lévő nem érte ismét utol addig (1 körön belül) akkor ő is aktiválhatott. de ebből lett pár előzés, hogy aki később ment ki, az annyi időt vesztett addigra hogy megelőzték amíg a belső íven tötymörgött.
amúgy a koncepció szerintem nem olyan rossz, van annyira jó mint DRS-el előzni, taktikai elemként is működik, de a zónák kialakítása nekem nem tetszik. eleve miért kell időt veszteni a felvételével, de ha már ezt akarják, legyen, de legalább az a kijelöl rész lenne úgy elhelyezve hogy ne legyen balesetveszélyes ha valaki lassabban arra jár...
Értem, köszi!
Nem tudom, ma is van-e, de régebben a rallycrossban volt olyan, hogy minden versenyzőnek egy (?) alkalommal egy másik vonalvezetést kellett használni, de ott megoldották, hogy ne legyen balesetveszélyes sem a kimenet sem a visszajövetel.
Mivel pl az F1-es pályák is többnyire alkalmasak legalább két vonalvezetésre, ezt akár az F1-ben (és az FE-ben) is alkalmazni lehetne. Nekem anno tetszett a megoldás, plusz taktikai elem is volt, hogy ki, mikor megy ki.

Re: Formula E

Elküldve: 2019.02.18. 15:08
Szerző: trutya
bertone írta:
2019.02.18. 14:45
Értem, köszi!
Nem tudom, ma is van-e, de régebben a rallycrossban volt olyan, hogy minden versenyzőnek egy (?) alkalommal egy másik vonalvezetést kellett használni, de ott megoldották, hogy ne legyen balesetveszélyes sem a kimenet sem a visszajövetel.
Mivel pl az F1-es pályák is többnyire alkalmasak legalább két vonalvezetésre, ezt akár az F1-ben (és az FE-ben) is alkalmazni lehetne. Nekem anno tetszett a megoldás, plusz taktikai elem is volt, hogy ki, mikor megy ki.
amiről te beszélsz az a "joker kör", a WTCC/WTCR-ben erőltették, nem sok sikerrel. talán egyszer, max kétszer használták...
az FE pályák 90%-ban ideiglenesek (pont Mexikó a kivétel), van hogy nincs lehetőség alternatív nyomvonalakra, de tök egyszerűen pl. a célegyenes elején lehetne egy ilyen zóna a belső oldalon, akkor időt se vesztenének, nagy általánosságban szerintem működne.
a joker kör is működhetne, de nem hiszem, hogy itt be fogják vezetni, szerintem itt szempont az is hogy legyen akció, törés-zúzás a pályán (sikerült is nekik)