A Haas miatt van piros zászló. Ma ez már a 2. alkalom a teszt megszakítására.
Re: Teszt a lelke mindennek
Elküldve: 2022.02.24. 17:57
Szerző: Phoebe
Elég durván pattognak:
Cypress hill - Lowrider ugrott be.
Re: Teszt a lelke mindennek
Elküldve: 2022.02.24. 18:16
Szerző: trutya
első kör:
Re: Teszt a lelke mindennek
Elküldve: 2022.02.24. 20:08
Szerző: Nigel Hill
Re: Teszt a lelke mindennek
Elküldve: 2022.02.24. 20:12
Szerző: Redbull
Ma azért már akadtak gondok a tesztelő csapatok vonatkozásában.
Délelőtt Perez délután Mazepin alatt állt meg a technika. A RedBull azt nyilatkozta, a sebváltó ment tönkre. Azonban azt is lehetett látni, hogy padlólemezt kellett cserélniük. A delfin hatás? Nem tudom, akár az miatt is. A csapatok most egy picit szenvednek az egyenesekben, a delfin hatás rongálja a karosszériát.
McLaren: Ricciardo rendesen tette a dolgát, ő is és ANDREA STELLA verseny igazgató is nagyon elégedett a mai eredményekkel. Minden teszt elemet, programot sikerült elvégezniük nagyon jó megbízhatóság mellett. A McLaren ezek szerint eddig sikeres tesztet bonyolít.
Értem és rendben is van. Csak azt lenne jó tudni, hogy az Uralkalinak mi köze egy eszement birodalmi babérokra törő orosz elnökhöz.
1. az orosz zászló színeiben parádézik
2. Mazepin bácsi többször személyesen találkozott putyinnal
Az orosz zászló az orosz népé nem Putyiné egyedül.
Ha Putyin oligarchája Mazepin akkor meg kivágni mint a taknyot de azonnal, egyébként súlytalan az egész.
Re: Teszt a lelke mindennek
Elküldve: 2022.02.25. 06:56
Szerző: SilverToM
Ha jól értem a tegnapi híreket jelenleg nem nagyon alszanak a futómű részlegeken, mert aki először oldja meg a delfinezést az a VB-ért megy....
Ha jól értem a tegnapi híreket jelenleg nem nagyon alszanak a futómű részlegeken, mert aki először oldja meg a delfinezést az a VB-ért megy....
Elvileg a hasmagasság emelésével elmúlik. Azzal sebességet / tapadást vesztenek?
így van. egyenesben sebességet, lassú kanyarokban tapadást, az irányíthatóság/irányváltás romlik, máshogy kell a csillapítást belőni stb... kompromisszum minden téren.
valami bumpstopon kellene gondolkozni, ami nem engedi egy bizonyos szinten belül összenyomódni a rugókat, vagy újfajta csillapítást kitalálni... biztos szép kis feladat lesz
Ha jól értem a tegnapi híreket jelenleg nem nagyon alszanak a futómű részlegeken, mert aki először oldja meg a delfinezést az a VB-ért megy....
Elvileg a hasmagasság emelésével elmúlik. Azzal sebességet / tapadást vesztenek?
Igen ám, csak a hasmagasságot sem lehet a végtelenségig emelni. Ezzel ahogy írtad, elveszítenek a szívóhatásból, kanyarsebességből, kanyarstabilitásból. Vannak különböző trükkök amikkel mérsékelni lehet az effektet, pl a padlólemez nyirbálásával, menekülőlyukak elhelyezésével stb. Most valójában ezzel kísérleteznek a csapatok.
Elvileg a hasmagasság emelésével elmúlik. Azzal sebességet / tapadást vesztenek?
Igen ám, csak a hasmagasságot sem lehet a végtelenségig emelni. Ezzel ahogy írtad, elveszítenek a szívóhatásból, kanyarsebességből, kanyarstabilitásból. Vannak különböző trükkök amikkel mérsékelni lehet az effektet, pl a padlólemez nyirbálásával, menekülőlyukak elhelyezésével stb. Most valójában ezzel kísérleteznek a csapatok.
Érdekes lenne látni az összes autóról videót, kit mennyire érint. Eddig Ferrari és McLaren volt meg.
Igen ám, csak a hasmagasságot sem lehet a végtelenségig emelni. Ezzel ahogy írtad, elveszítenek a szívóhatásból, kanyarsebességből, kanyarstabilitásból. Vannak különböző trükkök amikkel mérsékelni lehet az effektet, pl a padlólemez nyirbálásával, menekülőlyukak elhelyezésével stb. Most valójában ezzel kísérleteznek a csapatok.
Érdekes lenne látni az összes autóról videót, kit mennyire érint. Eddig Ferrari és McLaren volt meg.
Ferrari, McLaren, Alpine, Aston Martin, Mercedes és a RB bár nekik volt legkevésbé ezzel gondja.