Az eddigi autóknál is ilyen volt. Az egyik oldalon a motor hűtőfolyadéknak a radiátora van/volt, a másikon az egyebek, váltó olaj, motorolaj, KERS stb. hűtő radiátora.SilverToM írta: Nem tudom. De elég féloldalas a hűtés....
~ Technikai Analízis ~
Re: ~ Technikai Analízis ~
Re: ~ Technikai Analízis ~
Egy Jalopnikos analízis a Rötyó turbóról: http://jalopnik.com/how-formula-ones-am ... 1506450399
Re: ~ Technikai Analízis ~
érdemes hallgatni a turbót.
Re: ~ Technikai Analízis ~
Nem vagyok turbo szakértő, de gondolom nem egy terv szerű megállás voltHory írta:
érdemes hallgatni a turbót.
Olyan a hangja, mint egy sziszegő kígyónak vagy, mint egy defektes guminak
Re: ~ Technikai Analízis ~
Kéne használni a kuplungot is. :3randlan írta:Nem vagyok turbo szakértő, de gondolom nem egy terv szerű megállás voltHory írta:
érdemes hallgatni a turbót.
Olyan a hangja, mint egy sziszegő kígyónak vagy, mint egy defektes guminak
Re: ~ Technikai Analízis ~
passzív drs?
Re: ~ Technikai Analízis ~
Ebből a szögből tényleg a Red Bull a legszebb. Érdekesek viszont az oldaldobozok.Hory írta:
A Red Bullnak szinte alig van hossza, rohadt koráb vége van. A Williamsé meg hihetetlen gyorsan lejt. A jobboldalán olyan, mintha csak egy kis csökevény lenne.
-
- gokartos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
- Mi vagy?: aszfaltszaggató
- Tartózkodási hely: Baja
Re: ~ Technikai Analízis ~
Ferrarié mint két domborodó mellbertone írta:Ebből a szögből tényleg a Red Bull a legszebb. Érdekesek viszont az oldaldobozok.Hory írta:
A Red Bullnak szinte alig van hossza, rohadt koráb vége van. A Williamsé meg hihetetlen gyorsan lejt. A jobboldalán olyan, mintha csak egy kis csökevény lenne.
Re: ~ Technikai Analízis ~
A Red Bullnál már évek óta megfigyelhető ez. Valamikor említve is volt, hogy ez előnyösebb.bertone írta:Ebből a szögből tényleg a Red Bull a legszebb. Érdekesek viszont az oldaldobozok.Hory írta:
A Red Bullnak szinte alig van hossza, rohadt koráb vége van. A Williamsé meg hihetetlen gyorsan lejt. A jobboldalán olyan, mintha csak egy kis csökevény lenne.
Bár, nekem fogggalmam sincs.
-
- gokartos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
- Mi vagy?: aszfaltszaggató
- Tartózkodási hely: Baja
Re: ~ Technikai Analízis ~
Adrian Newey nyilatkozata:
„Be kell vallanom, attól tartok, hogy az ellentéte fog történni: az autó becsúszhat a másik alá. Ha telibe találod egy másik autó hátulját, akkor alácsúszhatsz, és fejbe találhat annak hátulja, ami sokkal rosszabb, mint a másik lehetőség. Én azt hiszem, ez a módosítást több veszélyt generált, mint amennyit megszüntetett.”
Belegondolva teljesen igaza van.Jobban éket képez így az orr és ez tényleg alácsúszást idézhet.Ne legyen igaza és reméljük ebből nem lesz súlyos baleset.
„Be kell vallanom, attól tartok, hogy az ellentéte fog történni: az autó becsúszhat a másik alá. Ha telibe találod egy másik autó hátulját, akkor alácsúszhatsz, és fejbe találhat annak hátulja, ami sokkal rosszabb, mint a másik lehetőség. Én azt hiszem, ez a módosítást több veszélyt generált, mint amennyit megszüntetett.”
Belegondolva teljesen igaza van.Jobban éket képez így az orr és ez tényleg alácsúszást idézhet.Ne legyen igaza és reméljük ebből nem lesz súlyos baleset.
Re: ~ Technikai Analízis ~
eddig sem a magas orrok miatt történtek a repülések, hanem mert a kerekek összeértek.joco vezér írta:Adrian Newey nyilatkozata:
„Be kell vallanom, attól tartok, hogy az ellentéte fog történni: az autó becsúszhat a másik alá. Ha telibe találod egy másik autó hátulját, akkor alácsúszhatsz, és fejbe találhat annak hátulja, ami sokkal rosszabb, mint a másik lehetőség. Én azt hiszem, ez a módosítást több veszélyt generált, mint amennyit megszüntetett.”
Belegondolva teljesen igaza van.Jobban éket képez így az orr és ez tényleg alácsúszást idézhet.Ne legyen igaza és reméljük ebből nem lesz súlyos baleset.
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: ~ Technikai Analízis ~
Hát ez legfőképpen a Ferrarira, és a Mercire igaz. Tényleg le legyen igaza.joco vezér írta:Adrian Newey nyilatkozata:
„Be kell vallanom, attól tartok, hogy az ellentéte fog történni: az autó becsúszhat a másik alá. Ha telibe találod egy másik autó hátulját, akkor alácsúszhatsz, és fejbe találhat annak hátulja, ami sokkal rosszabb, mint a másik lehetőség. Én azt hiszem, ez a módosítást több veszélyt generált, mint amennyit megszüntetett.”
Belegondolva teljesen igaza van.Jobban éket képez így az orr és ez tényleg alácsúszást idézhet.Ne legyen igaza és reméljük ebből nem lesz súlyos baleset.
Re: ~ Technikai Analízis ~
Nem is ez volt a cél. Azt mégsem írhatták le: ki akarunk baszni a Red Bullal.trutya írta:eddig sem a magas orrok miatt történtek a repülések, hanem mert a kerekek összeértek.joco vezér írta:Adrian Newey nyilatkozata:
„Be kell vallanom, attól tartok, hogy az ellentéte fog történni: az autó becsúszhat a másik alá. Ha telibe találod egy másik autó hátulját, akkor alácsúszhatsz, és fejbe találhat annak hátulja, ami sokkal rosszabb, mint a másik lehetőség. Én azt hiszem, ez a módosítást több veszélyt generált, mint amennyit megszüntetett.”
Belegondolva teljesen igaza van.Jobban éket képez így az orr és ez tényleg alácsúszást idézhet.Ne legyen igaza és reméljük ebből nem lesz súlyos baleset.
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: ~ Technikai Analízis ~
Ja-ja! 2005-ben a Ferrarival kapcsolatban sem merték ezt így kinyilatkoztatni.bertone írta: Nem is ez volt a cél. Azt mégsem írhatták le: ki akarunk baszni a Red Bullal.
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
Re: ~ Technikai Analízis ~
http://www.fia.com/sites/default/files/ ... -12-09.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Egy kis esti olvasmány
Egy kis esti olvasmány
McLaren fan since 1998 - Never Settle
-
- gokartos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
- Mi vagy?: aszfaltszaggató
- Tartózkodási hely: Baja
Re: ~ Technikai Analízis ~
Lefordítanád?
Re: ~ Technikai Analízis ~
Parancsolj:joco vezér írta:Lefordítanád?
- Alghar
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3739
- Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: ~ Technikai Analízis ~
Jövőre azokat is betiltjáktrutya írta:eddig sem a magas orrok miatt történtek a repülések, hanem mert a kerekek összeértek.joco vezér írta:Adrian Newey nyilatkozata:
„Be kell vallanom, attól tartok, hogy az ellentéte fog történni: az autó becsúszhat a másik alá. Ha telibe találod egy másik autó hátulját, akkor alácsúszhatsz, és fejbe találhat annak hátulja, ami sokkal rosszabb, mint a másik lehetőség. Én azt hiszem, ez a módosítást több veszélyt generált, mint amennyit megszüntetett.”
Belegondolva teljesen igaza van.Jobban éket képez így az orr és ez tényleg alácsúszást idézhet.Ne legyen igaza és reméljük ebből nem lesz súlyos baleset.
-
- gokartos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
- Mi vagy?: aszfaltszaggató
- Tartózkodási hely: Baja
Re: ~ Technikai Analízis ~
Köszi Laci már teljesen világos
Re: ~ Technikai Analízis ~
NÁLAM EDDIGI 100-AS.joco vezér írta:Lefordítanád?
Mármint bertone poénja.
Re: ~ Technikai Analízis ~
Nem találtam volt-e itt hír, de már áll a bál! Állítólag felnyomták a Ferrarit a többiek (Renault, Merci) mert a motorvédő burkolatot nem a motorra hanem a karosszériára tették, ezzel nyertek 5 kg-ot. Még érdekesebb, hogy ha igaz akkor még a teszt előtt kiderült a dolog csak a franc tudja honnan tudták milyen megoldást használ a Ferrari.. Cikk:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/0 ... o_balheja/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/0 ... o_balheja/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: ~ Technikai Analízis ~
Úgy gondolom oda-vissza lesz itt még néhány ilyen történés!Bandee írta:Nem találtam volt-e itt hír, de már áll a bál! Állítólag felnyomták a Ferrarit a többiek (Renault, Merci) mert a motorvédő burkolatot nem a motorra hanem a karosszériára tették, ezzel nyertek 5 kg-ot. Még érdekesebb, hogy ha igaz akkor még a teszt előtt kiderült a dolog csak a franc tudja honnan tudták milyen megoldást használ a Ferrari.. Cikk:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/0 ... o_balheja/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)