Nigel írta:ezen mit kell nézni?SilverToM írta:
Hasonló az MP4-26 első szárny terhelést mérő rendszeréhez.
Nigel írta:ezen mit kell nézni?SilverToM írta:
t-oom írta:azért ez durva, nem szárnynak tartani... sőt, nem mozgó aero elemnek...!SilverToM írta:
Egészen eddig azon törtem a fejem, milyen funkciót adhatott a McLaren a képen 5-tel jelzett elemnek, hogy ne lógjon ki teljesen a lóláb. Így viszont zseniális az ötlet (ettől még továbbra is tartom, hogy mivel szándékoltan változtatja az autó aerodinamikai jellemzőit, ezért szabálytalan). Aki esetleg nem tudja, miről van szó: (már, ha valóban így van és nem csak valakinek egy ötletrohamáról van szó) egy hagyományos hátsó felfüggesztésnek van két alsó és két felső lengőkarja. A McLarennél viszont jól láthatóan 3 kar van felül -ezért neveztem korábban kamu-lengőkarnak az 5-öst. A Track Rod, vagy Tie Rod elnevezés viszont nyomtávrudat, vagy éppen körmányösszekötő rudat jelent. Az F1-ben a hátsó kerék nem kormányozható, viszont ezzel szabadabban állíthatják a kerekek összetartását nem csak a boxban, hanem ügyes elhelyezéssel és geometriával a ki- és berugózásnál. Hogy erre van igény, azt az is mutatja, hogy tavaly(?) a Mercedesnél beszéltek arról, hogy olyan megoldást találtak, amivel egyszerűbben lehet a futómű geometriát pályáról pályára változtatni.Redbull írta:
1 = Upper Front Wishbone
2 = Upper Rear Wishbone
3 = Lower Front Wishbone
4 = Lower Rear Wishbone
5 = Track Rod (Tie Rod)
6 = Pull Rod
Visszaemlékezve az elmúlt évekre, azért tudnék pár dolgot említeni, amit év közben tiltottak be.Redbull írta:A hírek szerint a McLaren új rendszerének kifejlesztését és bevetését nem bízta a véletlenre. Már 2013 tavaszán engedélyeztette az FIA-va. Az autó bemutatóján még egy hagyományos hátsó felfüggesztést használtak.
Tudván, hogy a csapatok Jerezben szembesülnek a megoldással, és várható az ellenfelek részéról a szabályosságba vetett kétkedés,a Mclaren sem mehet 100%-ra az ismert korábbi esetekből tanulva. Csak az a tuti, amit Ausztráliában bevetnek az első futamon.
Pontosan!bertone írta:Visszaemlékezve az elmúlt évekre, azért tudnék pár dolgot említeni, amit év közben tiltottak be.Redbull írta:A hírek szerint a McLaren új rendszerének kifejlesztését és bevetését nem bízta a véletlenre. Már 2013 tavaszán engedélyeztette az FIA-va. Az autó bemutatóján még egy hagyományos hátsó felfüggesztést használtak.
Tudván, hogy a csapatok Jerezben szembesülnek a megoldással, és várható az ellenfelek részéról a szabályosságba vetett kétkedés,a Mclaren sem mehet 100%-ra az ismert korábbi esetekből tanulva. Csak az a tuti, amit Ausztráliában bevetnek az első futamon.
Legyen igazad, de emlékezzünk 1998-ra és a belső oldalt fékező fékrendszerre, amit egyből be is tiltottak, mert agyonverte a mezőnyt.Redbull írta:A hírek szerint a McLaren új rendszerének kifejlesztését és bevetését nem bízta a véletlenre. Már 2013 tavaszán engedélyeztette az FIA-va. Az autó bemutatóján még egy hagyományos hátsó felfüggesztést használtak.
Tudván, hogy a csapatok Jerezben szembesülnek a megoldással, és várható az ellenfelek részéról a szabályosságba vetett kétkedés,a Mclaren sem mehet 100%-ra az ismert korábbi esetekből tanulva. Csak az a tuti, amit Ausztráliában bevetnek az első futamon.
jaja, kis zöld levelekVerstappen írta:Nem akarok okoskodónak tűnni, de 15860? Max. 15.000 az engedélyezett. Ezen túllépve viszont feleslegesnek tartom a grafikonos megjelenítést. Vagy a telemetriával foglalkozók létszámát kicsit meggyepálják és átveszi ezt is a versenyző?? Nyilván nem, de emiatt nem értem, hiszen max. néhány másodperc alatt kell infóhoz jutnia a pilótának. Az, hogy vízhőfok, meg töltés, vagy egyéb hasonló hasznos adat megjeleníthető, teljesen rendben van.
Még a végén bevezetnek valami hybridautós megjelenítést is, hogy az ERS/KERS tökömtudjami épp hogy töltődik pixelről pixelre.
Verstappen írta:Nem akarok okoskodónak tűnni, de 15860? Max. 15.000 az engedélyezett. Ezen túllépve viszont feleslegesnek tartom a grafikonos megjelenítést. Vagy a telemetriával foglalkozók létszámát kicsit meggyepálják és átveszi ezt is a versenyző?? Nyilván nem, de emiatt nem értem, hiszen max. néhány másodperc alatt kell infóhoz jutnia a pilótának. Az, hogy vízhőfok, meg töltés, vagy egyéb hasonló hasznos adat megjeleníthető, teljesen rendben van.
Még a végén bevezetnek valami hybridautós megjelenítést is, hogy az ERS/KERS tökömtudjami épp hogy töltődik pixelről pixelre.
No! Akkor örömmel konstatálhatjuk, hogy azért mégsem koppintották le egymást "halálra" !Redbull írta:
Ezen a képen jól látható a Merci és a Ferrari első felfüggesztése közötti különbség.
Ez a cikk azért nem kicsit megmosolyogtató.maTTeus írta:http://formula.hu/hirek/153/383/87197/o ... -a-ferrari
"Az újság szerint a motor tartalmaz egy "megszakító" rendszert, amely a közvetlen befecskendező egységgel együttműködve alacsonyan tartja a motor hőmérsékletét és üzemanyagot spórol. A rendszer úgy működik, hogy az égéstérben az üzemanyag áramlása teljesen leáll és a motor ezáltal nem kap további ellátást."
Mondtam én, hogy lehet valami trükkjük, nem szabad leírni csak azért, mert kívülről konzervatívnak tűnik az autó. Belülről nem biztos, hogy az.
Röhejes. Minden mai autó ilyen.Hory írta:Ez a cikk azért nem kicsit megmosolyogtató.maTTeus írta:http://formula.hu/hirek/153/383/87197/o ... -a-ferrari
"Az újság szerint a motor tartalmaz egy "megszakító" rendszert, amely a közvetlen befecskendező egységgel együttműködve alacsonyan tartja a motor hőmérsékletét és üzemanyagot spórol. A rendszer úgy működik, hogy az égéstérben az üzemanyag áramlása teljesen leáll és a motor ezáltal nem kap további ellátást."
Mondtam én, hogy lehet valami trükkjük, nem szabad leírni csak azért, mert kívülről konzervatívnak tűnik az autó. Belülről nem biztos, hogy az.
Úgy írnak erről mintha ez valami világújdonsag lenne.
A korszeru mai autok ezt motorfek uzemben tudjak. Lehet, a Ferrari kitalalta, hogy ezt fullgazon is tudjak.Bandee írta:Röhejes. Minden mai autó ilyen.Hory írta:
Ez a cikk azért nem kicsit megmosolyogtató.
Úgy írnak erről mintha ez valami világújdonsag lenne.
A Sauber kormánya. Milyen egyszerű, igaz?SilverToM írta:
Őrület! Ez már tényleg abnormális! Ilyenkor az ember mindig visszakívánkozik a boldog 70-es, 80-as évekbe. Ez már egy mini számítógép, és lassan a formájában sem lesz köze eredeti rendeltetéséhez, azaz a kormányhoz.Redbull írta: A Sauber kormánya. Milyen egyszerű, igaz?
De hát mindennel így van a tűzhelytől a mosógépen át a telefonig. Miért pont a kormány maradna ki. Még öt-hat év, és az utcai autók kormánya is hasonló lesz.Lancelot írta:Őrület! Ez már tényleg abnormális! Ilyenkor az ember mindig visszakívánkozik a boldog 70-es, 80-as évekbe. Ez már egy mini számítógép, és lassan a formájában sem lesz köze eredeti rendeltetéséhez, azaz a kormányhoz.Redbull írta: A Sauber kormánya. Milyen egyszerű, igaz?
A McLaren emelője?SilverToM írta: