~ Technikai Analízis ~

Az aktuális szezon
bertone

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: bertone » 2014.01.22. 20:48

SilverToM írta: Nem tudom. De elég féloldalas a hűtés....
Az eddigi autóknál is ilyen volt. Az egyik oldalon a motor hűtőfolyadéknak a radiátora van/volt, a másikon az egyebek, váltó olaj, motorolaj, KERS stb. hűtő radiátora.

Hory
gokartos
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2014.01.02. 13:33

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: Hory » 2014.01.24. 17:28


Avatar
still
gokartos
Hozzászólások: 132
Csatlakozott: 2014.01.05. 20:34

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: still » 2014.01.24. 22:22

Egy Jalopnikos analízis a Rötyó turbóról: http://jalopnik.com/how-formula-ones-am ... 1506450399

bertone

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: bertone » 2014.01.26. 21:52

Akkor, hogy meglegyenek együtt:

Kép

Kép

Kép

Hory
gokartos
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2014.01.02. 13:33

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: Hory » 2014.01.28. 10:34


érdemes hallgatni a turbót.

randlan
gokartos
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2014.01.24. 13:38
Tartózkodási hely: Budapest

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: randlan » 2014.01.28. 10:40

Hory írta:
érdemes hallgatni a turbót.
Nem vagyok turbo szakértő, de gondolom nem egy terv szerű megállás volt :)
Olyan a hangja, mint egy sziszegő kígyónak vagy, mint egy defektes guminak :pf01

Clyde

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: Clyde » 2014.01.28. 10:58

randlan írta:
Hory írta:
érdemes hallgatni a turbót.
Nem vagyok turbo szakértő, de gondolom nem egy terv szerű megállás volt :)
Olyan a hangja, mint egy sziszegő kígyónak vagy, mint egy defektes guminak :pf01
Kéne használni a kuplungot is. :3

Hory
gokartos
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2014.01.02. 13:33

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: Hory » 2014.01.28. 12:00

Kép
passzív drs?

Hory
gokartos
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2014.01.02. 13:33

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: Hory » 2014.01.28. 19:35

Kép

bertone

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: bertone » 2014.01.28. 20:19

Hory írta:Kép
Ebből a szögből tényleg a Red Bull a legszebb. Érdekesek viszont az oldaldobozok.

A Red Bullnak szinte alig van hossza, rohadt koráb vége van. A Williamsé meg hihetetlen gyorsan lejt. A jobboldalán olyan, mintha csak egy kis csökevény lenne.

joco vezér
gokartos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
Mi vagy?: aszfaltszaggató
Tartózkodási hely: Baja

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: joco vezér » 2014.01.28. 21:09

bertone írta:
Hory írta:Kép
Ebből a szögből tényleg a Red Bull a legszebb. Érdekesek viszont az oldaldobozok.

A Red Bullnak szinte alig van hossza, rohadt koráb vége van. A Williamsé meg hihetetlen gyorsan lejt. A jobboldalán olyan, mintha csak egy kis csökevény lenne.
Ferrarié mint két domborodó mell

Avatar
KisVadász
AutoGP vezető
Hozzászólások: 895
Csatlakozott: 2014.01.02. 17:51
Mi vagy?: Balázs

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: KisVadász » 2014.01.29. 05:55

bertone írta:
Hory írta:Kép
Ebből a szögből tényleg a Red Bull a legszebb. Érdekesek viszont az oldaldobozok.

A Red Bullnak szinte alig van hossza, rohadt koráb vége van. A Williamsé meg hihetetlen gyorsan lejt. A jobboldalán olyan, mintha csak egy kis csökevény lenne.
A Red Bullnál már évek óta megfigyelhető ez. Valamikor említve is volt, hogy ez előnyösebb.
Bár, nekem fogggalmam sincs. :roll:

joco vezér
gokartos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
Mi vagy?: aszfaltszaggató
Tartózkodási hely: Baja

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: joco vezér » 2014.01.29. 13:49

Adrian Newey nyilatkozata:

„Be kell vallanom, attól tartok, hogy az ellentéte fog történni: az autó becsúszhat a másik alá. Ha telibe találod egy másik autó hátulját, akkor alácsúszhatsz, és fejbe találhat annak hátulja, ami sokkal rosszabb, mint a másik lehetőség. Én azt hiszem, ez a módosítást több veszélyt generált, mint amennyit megszüntetett.”

Belegondolva teljesen igaza van.Jobban éket képez így az orr és ez tényleg alácsúszást idézhet.Ne legyen igaza és reméljük ebből nem lesz súlyos baleset.

trutya
Főnök!
Hozzászólások: 4494
Csatlakozott: 2013.12.22. 12:38
Mi vagy?: lófaszjóska

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: trutya » 2014.01.29. 14:07

joco vezér írta:Adrian Newey nyilatkozata:

„Be kell vallanom, attól tartok, hogy az ellentéte fog történni: az autó becsúszhat a másik alá. Ha telibe találod egy másik autó hátulját, akkor alácsúszhatsz, és fejbe találhat annak hátulja, ami sokkal rosszabb, mint a másik lehetőség. Én azt hiszem, ez a módosítást több veszélyt generált, mint amennyit megszüntetett.”

Belegondolva teljesen igaza van.Jobban éket képez így az orr és ez tényleg alácsúszást idézhet.Ne legyen igaza és reméljük ebből nem lesz súlyos baleset.
eddig sem a magas orrok miatt történtek a repülések, hanem mert a kerekek összeértek.
Kép

Avatar
maTTeus
GP2 pilóta
Hozzászólások: 2792
Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
Mi vagy?: anno: jóómateF1
Tartózkodási hely: Lakitelek

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: maTTeus » 2014.01.29. 16:03

joco vezér írta:Adrian Newey nyilatkozata:

„Be kell vallanom, attól tartok, hogy az ellentéte fog történni: az autó becsúszhat a másik alá. Ha telibe találod egy másik autó hátulját, akkor alácsúszhatsz, és fejbe találhat annak hátulja, ami sokkal rosszabb, mint a másik lehetőség. Én azt hiszem, ez a módosítást több veszélyt generált, mint amennyit megszüntetett.”

Belegondolva teljesen igaza van.Jobban éket képez így az orr és ez tényleg alácsúszást idézhet.Ne legyen igaza és reméljük ebből nem lesz súlyos baleset.
Hát ez legfőképpen a Ferrarira, és a Mercire igaz. Tényleg le legyen igaza. :szom01
Kép

bertone

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: bertone » 2014.01.29. 16:46

trutya írta:
joco vezér írta:Adrian Newey nyilatkozata:

„Be kell vallanom, attól tartok, hogy az ellentéte fog történni: az autó becsúszhat a másik alá. Ha telibe találod egy másik autó hátulját, akkor alácsúszhatsz, és fejbe találhat annak hátulja, ami sokkal rosszabb, mint a másik lehetőség. Én azt hiszem, ez a módosítást több veszélyt generált, mint amennyit megszüntetett.”

Belegondolva teljesen igaza van.Jobban éket képez így az orr és ez tényleg alácsúszást idézhet.Ne legyen igaza és reméljük ebből nem lesz súlyos baleset.
eddig sem a magas orrok miatt történtek a repülések, hanem mert a kerekek összeértek.
Nem is ez volt a cél. Azt mégsem írhatták le: ki akarunk baszni a Red Bullal. (:v

Avatar
Lancelot
Főnök!
Hozzászólások: 6527
Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
Mi vagy?: érdeklődő
Tartózkodási hely: Pápua City

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: Lancelot » 2014.01.29. 21:02

bertone írta: Nem is ez volt a cél. Azt mégsem írhatták le: ki akarunk baszni a Red Bullal. (:v
Ja-ja! 2005-ben a Ferrarival kapcsolatban sem merték ezt így kinyilatkoztatni. :mosoly:
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)

Avatar
SilverToM
AutoGP vezető
Hozzászólások: 978
Csatlakozott: 2014.01.01. 16:10
Mi vagy?: képészmérnök

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: SilverToM » 2014.01.29. 21:24

http://www.fia.com/sites/default/files/ ... -12-09.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Egy kis esti olvasmány
McLaren fan since 1998 - Never Settle

joco vezér
gokartos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
Mi vagy?: aszfaltszaggató
Tartózkodási hely: Baja

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: joco vezér » 2014.01.29. 21:48

SilverToM írta:http://www.fia.com/sites/default/files/ ... -12-09.pdf

Egy kis esti olvasmány
Lefordítanád? (:u

bertone

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: bertone » 2014.01.29. 22:20

joco vezér írta:
SilverToM írta:http://www.fia.com/sites/default/files/ ... -12-09.pdf

Egy kis esti olvasmány
Lefordítanád? (:u
Parancsolj:

Kép

Avatar
Alghar
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3739
Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: Alghar » 2014.01.29. 23:18

trutya írta:
joco vezér írta:Adrian Newey nyilatkozata:

„Be kell vallanom, attól tartok, hogy az ellentéte fog történni: az autó becsúszhat a másik alá. Ha telibe találod egy másik autó hátulját, akkor alácsúszhatsz, és fejbe találhat annak hátulja, ami sokkal rosszabb, mint a másik lehetőség. Én azt hiszem, ez a módosítást több veszélyt generált, mint amennyit megszüntetett.”

Belegondolva teljesen igaza van.Jobban éket képez így az orr és ez tényleg alácsúszást idézhet.Ne legyen igaza és reméljük ebből nem lesz súlyos baleset.
eddig sem a magas orrok miatt történtek a repülések, hanem mert a kerekek összeértek.
Jövőre azokat is betiltják (:u (:v

joco vezér
gokartos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
Mi vagy?: aszfaltszaggató
Tartózkodási hely: Baja

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: joco vezér » 2014.01.29. 23:19

(:j Köszi Laci már teljesen világos

Avatar
High-End
GP2 pilóta
Hozzászólások: 2432
Csatlakozott: 2014.01.02. 09:19

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: High-End » 2014.01.29. 23:32

joco vezér írta:
SilverToM írta:http://www.fia.com/sites/default/files/ ... -12-09.pdf

Egy kis esti olvasmány
Lefordítanád? (:u
NÁLAM EDDIGI 100-AS. (:v

Mármint bertone poénja.

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2014.01.29. 23:41

Nem találtam volt-e itt hír, de már áll a bál! Állítólag felnyomták a Ferrarit a többiek (Renault, Merci) mert a motorvédő burkolatot nem a motorra hanem a karosszériára tették, ezzel nyertek 5 kg-ot. Még érdekesebb, hogy ha igaz akkor még a teszt előtt kiderült a dolog csak a franc tudja honnan tudták milyen megoldást használ a Ferrari.. Cikk:

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/0 ... o_balheja/" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Lancelot
Főnök!
Hozzászólások: 6527
Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
Mi vagy?: érdeklődő
Tartózkodási hely: Pápua City

Re: ~ Technikai Analízis ~

Hozzászólás Szerző: Lancelot » 2014.01.30. 00:54

Bandee írta:Nem találtam volt-e itt hír, de már áll a bál! Állítólag felnyomták a Ferrarit a többiek (Renault, Merci) mert a motorvédő burkolatot nem a motorra hanem a karosszériára tették, ezzel nyertek 5 kg-ot. Még érdekesebb, hogy ha igaz akkor még a teszt előtt kiderült a dolog csak a franc tudja honnan tudták milyen megoldást használ a Ferrari.. Cikk:

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/0 ... o_balheja/" onclick="window.open(this.href);return false;
Úgy gondolom oda-vissza lesz itt még néhány ilyen történés! (:n
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)

Lezárt