Oldal: 10 / 12
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.04.04. 12:10
Szerző: Redbull
Nem olyan sok az eltérés.
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.04. 23:24
Szerző: Redbull
Az új gyújtási rendszer amit a Merci fejlesztett ki.
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.04. 23:28
Szerző: Redbull
Jól látom, már 2011-től kísérleteznek a fejvédő megoldással?
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.04. 23:32
Szerző: Redbull
A Pirelli kész tesztelni az új 18" gumikat. Nekem tetszik.
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.05. 00:30
Szerző: t-oom
Redbull írta:
A Pirelli kész tesztelni az új 18" gumikat. Nekem tetszik.
Csak ehhez teljesen uj futomu kell, mert vezethetetlen lesz ugyanugy, mint legutobb is. Felesleges is tesztelni addig....
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.05. 08:33
Szerző: Redbull
Nem megoldhatatlan feladat.
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.06. 00:50
Szerző: t-oom
Redbull írta:Nem megoldhatatlan feladat.
Persze... Csak ne a mostani kerek meretekre tervezett futomu eredmenyekhez hasonlitsak, mert eleve vesztett ugy az egesz.
Emlekszem, mikor a Lotus kiprobalta, elhangzott ellenervkent, hogy vezethetetlen...
Szerintem mar reg nagyobb felniken kellene gurulni... A jelenlegi kerekmeret mar eleg oldschool... Mikozben hightech minden...
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.06. 08:49
Szerző: Redbull
Pontosan. Én is ezt érzem.
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.13. 09:33
Szerző: Redbull
Íme a Merci új kialakítású orra.
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.13. 12:49
Szerző: bertone
Végre egy kép, amin jól látható az MGU-K alapvető eleme!
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.18. 13:07
Szerző: Redbull
Van némi hasonlatosság az autók között.
De a legnagyobb eltérés a festésben keresendő.
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.18. 18:23
Szerző: t-oom
Na ezen nagyon jol latszik, hogy melyiket festettek baltaval... ☺
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.18. 20:13
Szerző: Bandee
Persze. A McLaren
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.18. 21:53
Szerző: t-oom
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.18. 22:01
Szerző: t-oom
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2016.05.31. 10:52
Szerző: Redbull
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2018.02.13. 21:52
Szerző: SilverToM
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2018.02.19. 15:51
Szerző: Redbull
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2018.02.19. 18:55
Szerző: Gocpont
Azért van, mert az F1-es megoldásnál az is jobb. Csavartól, rugótól is jobban véd. Mondjuk az oválpályákon akár farostlemezből is lehetne. Ki se kell látni előre, oldalra is elég...
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2018.03.25. 21:54
Szerző: SilverToM
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2019.02.23. 11:31
Szerző: SilverToM
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2019.02.23. 18:21
Szerző: trutya
ezt a sok szart vágnám le azonnali hatállyal az autókról...
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2019.02.23. 18:25
Szerző: SilverToM
trutya írta: ↑2019.02.23. 18:21
ezt a sok szart vágnám le azonnali hatállyal az autókról...
Ez a sok szar már nem így néz ki, de ezek felelnek az autó leszorító erejének közel 50%-ért....
Ha leszednéd GP2-be süllyedne az egész....
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2019.02.23. 18:36
Szerző: Ori F1
Nekem a Williams elég egyszerűnek tűnik.
De legalább költséghatékony.
Re: ~ Technikai Analízis ~
Elküldve: 2019.02.23. 19:36
Szerző: trutya
SilverToM írta: ↑2019.02.23. 18:25
trutya írta: ↑2019.02.23. 18:21
ezt a sok szart vágnám le azonnali hatállyal az autókról...
Ez a sok szar már nem így néz ki, de ezek felelnek az autó leszorító erejének közel 50%-ért....
Ha leszednéd GP2-be süllyedne az egész....
ott van előzés...
attól még 400Le-vel erősebbek az F1-esek.