Valami titok van és az nem a hibázott témakör lehet, ha ma is bent akarják tartani a kórházban.rdaneelolivaw írta:Szerintem hibázott, vagy valami egészségügyi gikszer volt de nem merik nyilvánosságra hozni.
Azért ő sem 18 éves már, nem tudom mi van benne ha teszemazt hibázott. Fettel minden percben hibázik, nincs ebben semmi rossz. :lol:
McLaren - Mercedes
- LyBaanbck
- gokartos
- Hozzászólások: 465
- Csatlakozott: 2014.02.01. 13:49
- Mi vagy?: Önzőöntelbarom
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: McLaren Honda MP4-30
Re: McLaren Honda MP4-30
Esélyes az egészségügyi probléma sajnos.. Én is arra gondolok.LyBaanbck írta:Valami titok van és az nem a hibázott témakör lehet, ha ma is bent akarják tartani a kórházban.rdaneelolivaw írta:Szerintem hibázott, vagy valami egészségügyi gikszer volt de nem merik nyilvánosságra hozni.
Azért ő sem 18 éves már, nem tudom mi van benne ha teszemazt hibázott. Fettel minden percben hibázik, nincs ebben semmi rossz.
-
- gokartos
- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2015.02.21. 18:11
- Mi vagy?: Helles
Re: McLaren Honda MP4-30
Az egyenáramnak a szervezetre gyakorolt káros hatása nem azonnal jelentkezik. Elképzelhető, hogy áramütés érte és megelőzéskép bevitték megfigyelésre. Közben az elektrolízis következtében olyan változások lehettek a vérben, hogy már nem csupán sima megfigyelésből tartják bent. De a jó hír, hogy felügyelet mellett visszafordítható az elváltozás.
Re: McLaren Honda MP4-30
A csapat cáfolta,hogy áramütést kaphatott volna,úgyhogy ezt kizárnám.Peresztrojka írta:Az egyenáramnak a szervezetre gyakorolt káros hatása nem azonnal jelentkezik. Elképzelhető, hogy áramütés érte és megelőzéskép bevitték megfigyelésre. Közben az elektrolízis következtében olyan változások lehettek a vérben, hogy már nem csupán sima megfigyelésből tartják bent. De a jó hír, hogy felügyelet mellett visszafordítható az elváltozás.
Az infarktust is, mert a korházban,a kötelező vizsgálatok során se találtak semmit.
A vezetés közbeni ájulás a szemtanuk szerint viszont elképzelhető.
Nagyon remélem hogy nem úgy,mint annak idején Burns....
Re: McLaren Honda MP4-30
Én is, minden esetre nem túl megnyugtató a karrierje szempontjából ha valami ilyen baja van.Ori F1 írta:A csapat cáfolta,hogy áramütést kaphatott volna,úgyhogy ezt kizárnám.Peresztrojka írta:Az egyenáramnak a szervezetre gyakorolt káros hatása nem azonnal jelentkezik. Elképzelhető, hogy áramütés érte és megelőzéskép bevitték megfigyelésre. Közben az elektrolízis következtében olyan változások lehettek a vérben, hogy már nem csupán sima megfigyelésből tartják bent. De a jó hír, hogy felügyelet mellett visszafordítható az elváltozás.
Az infarktust is, mert a korházban,a kötelező vizsgálatok során se találtak semmit.
A vezetés közbeni ájulás a szemtanuk szerint viszont elképzelhető.
Nagyon remélem hogy nem úgy,mint annak idején Burns....
-
- gokartos
- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2015.02.21. 18:11
- Mi vagy?: Helles
Re: McLaren Honda MP4-30
Richard Burnsnél azt megelőzően is voltak előjelek. A mai F1-ben elképzelhetetlennek tartok egy olyan fokú előrehaladott agytumor kiderülését. Nagyon komoly vizsgálatokon mennek keresztül a mai F1 pilóták.
De nagyon nem lenne jó tényleg, ha a karrierje ilyen módon érne véget.
De nagyon nem lenne jó tényleg, ha a karrierje ilyen módon érne véget.
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: McLaren Honda MP4-30
Ilyen hiba nincs. Pont.rdaneelolivaw írta:Szerintem hibázott, vagy valami egészségügyi gikszer volt de nem merik nyilvánosságra hozni.
Azért ő sem 18 éves már, nem tudom mi van benne ha teszemazt hibázott. Fettel minden percben hibázik, nincs ebben semmi rossz.
Már tegnap lehetett olvasni külföldi portálon, hogy esélyes a több napos kórházi megfigyelés.LyBaanbck írta: Valami titok van és az nem a hibázott témakör lehet, ha ma is bent akarják tartani a kórházban.
Amikor 21 éves triatlonos hal meg egy verseny során, amikor sorra lehet olvasni fiatal sportolók halálhírét, szerintem is könnyen elképzelhető. A felkészülés alatt is piszkosul megterhelik magukat.Bandee írta: Esélyes az egészségügyi probléma sajnos.. Én is arra gondolok.
Alonsot most vizsgálták CT-vel. A csapat szerint semmit nem találtak, így az agyi problémát kizárnám.Peresztrojka írta:Richard Burnsnél azt megelőzően is voltak előjelek. A mai F1-ben elképzelhetetlennek tartok egy olyan fokú előrehaladott agytumor kiderülését. Nagyon komoly vizsgálatokon mennek keresztül a mai F1 pilóták.
De nagyon nem lenne jó tényleg, ha a karrierje ilyen módon érne véget.
Az apa férfi, a rezsi nő!
- 9_46_20
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2964
- Csatlakozott: 2013.12.30. 11:44
- Mi vagy?: KR7 & KR69 supporter
Re: McLaren Honda MP4-30
volt egy utcai balesete, és volt egy etapon, hogy elaludt, amit Reid fogott meg úgy hogy átnyúlt a kormányhoz, de azt hiszem az utcai is ilyen volt, csak azt Markko Martin fogta meg. Ezen kívül túl sokat aludt, etapok között, de amit mindenki persze utólag felemlegetett, hogy akkor már évek teltek el, hogy nem nyert, és ez lett furcsa mindenkinek. De ez utólag kicsit kérdéses, hiszen 2003-ban 3-al a szezon vége előtt még vezette a bajnokságot (és nagyrészt az egészet), és aztán ugye a GB rallyn már el sem tudott indulni...Peresztrojka írta:Richard Burnsnél azt megelőzően is voltak előjelek. A mai F1-ben elképzelhetetlennek tartok egy olyan fokú előrehaladott agytumor kiderülését. Nagyon komoly vizsgálatokon mennek keresztül a mai F1 pilóták.
De nagyon nem lenne jó tényleg, ha a karrierje ilyen módon érne véget.
-
- gokartos
- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2015.02.21. 18:11
- Mi vagy?: Helles
Re: McLaren Honda MP4-30
Igen. pont erről írtam az imént:. A mai F1-ben ( szerintem már akkor sem)már ilyen nem fordulhat elő.Ne fessük az ördögöt a falra. Alonso ott lesz a rajtrácson és színesíti a bajnokságot.
-
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1108
- Csatlakozott: 2013.12.29. 15:17
- Mi vagy?: éhes
Re: McLaren Honda MP4-30
7 kör.
Ausztráliában is ennyi lesz kb. Szép jövő...
Ausztráliában is ennyi lesz kb. Szép jövő...
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: McLaren Honda MP4-30
Egész hétvégén.Magic írta:7 kör.
Ausztráliában is ennyi lesz kb. Szép jövő...
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: McLaren Honda MP4-30
legalább nem veszít sokat Alonso, ha nem indulhat az első futamon...Magic írta:7 kör.
Ausztráliában is ennyi lesz kb. Szép jövő...
- LyBaanbck
- gokartos
- Hozzászólások: 465
- Csatlakozott: 2014.02.01. 13:49
- Mi vagy?: Önzőöntelbarom
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: McLaren Honda MP4-30
Szerintem azért ő nem így gondolja. Bár ki tudja. Lehet kicsit másként gondolkozik az újramelegített mclarenes pályafutását illetően.t-oom írta:legalább nem veszít sokat Alonso, ha nem indulhat az első futamon... :pf04Magic írta:7 kör.
Ausztráliában is ennyi lesz kb. Szép jövő...
- Sánta Gepárd
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3589
- Csatlakozott: 2013.12.28. 10:36
- Mi vagy?: Háááát....
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: McLaren Honda MP4-30
Mindössze lesz egy nullpontos futama, miközben a többiek már pontot szerezhetnek.t-oom írta:legalább nem veszít sokat Alonso, ha nem indulhat az első futamon...Magic írta:7 kör.
Ausztráliában is ennyi lesz kb. Szép jövő...
Szerettem volna, ha a kedvencem jobban szerepel, mint Alo. De nem így.
- Button
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1590
- Csatlakozott: 2013.12.23. 06:28
- Mi vagy?: Butt & Gas elvakult
Re: McLaren Honda MP4-30
pontosabban: eggyel kevesebb nullpontos futama lesz, ahhoz képest mint ahány azzal együtt lenneSánta Gepárd írta: Mindössze lesz egy nullpontos futama, miközben a többiek már pontot szerezhetnek.
Szerettem volna, ha a kedvencem jobban szerepel, mint Alo. De nem így.
Re: McLaren Honda MP4-30
Azért várom az Ausztrál futamot, mert ott legalább 2 autóval tudnak TESZTELNI!!!
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: McLaren Honda MP4-30
pedig a kocsi 15 féle festéselképzelése világbajnokhoz méltó volt idén is..
nem értem mi lehet a baj. mi mindent megtettünk..
nem értem mi lehet a baj. mi mindent megtettünk..
"To really show you're one of the greatest, you have to deliver when you haven't got the best machinery." - Jackie Stewart
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: McLaren Honda MP4-30
De gonosz!!!SilverToM írta:Azért várom az Ausztrál futamot, mert ott legalább 2 autóval tudnak TESZTELNI!!!
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: McLaren Honda MP4-30
carlos78 írta:pedig a kocsi 15 féle festéselképzelése világbajnokhoz méltó volt idén is..
nem értem mi lehet a baj. mi mindent megtettünk..
Re: McLaren Honda MP4-30
Nem gonoszság!Redbull írta:De gonosz!!!SilverToM írta:Azért várom az Ausztrál futamot, mert ott legalább 2 autóval tudnak TESZTELNI!!!
Tajtékzom a dühtől! Iszonyatosan túlszabályozott F1-ben most úgy tűnik rendesen a bré rossz oldalán vagyunk.
Annó hoztak egy szabályt lényegében a Ferrari miatt, hogy csak meghatározott napokon lehet tesztelni. Miért mert akkor a Ferrari a házi pályáján szét tesztelte az agyát, és domináns volt. Az egyszerűség kedvéért napokban határozták meg és nem kilométerben. Ha kilométer lenne, akkor semmi gond egy csapat minden nap megpróbálná kijuttatni a Honda motort a pályára aztán csak összeállna.
Másik nagy bajom, hogy elvileg mindenki örült, hogy vissza jön a Honda és a sport színessége érdekében kéne is! De ha már így döntött jól megkötötték a kezét! Amikor a BMW jött egy Williams-el tesztelhetett annyit amennyit akart, amikor a Michelin akkor is, hagyták, hogy a gyorsító sávon hajtson fel az autópályára, nem a hídról dobták rá azt vagy sikerül, vagy nem. Sőt ha már volt olyan hülye, hogy ide tévedt akkor szopassuk is meg azzal, hogy csak ugyanannyit változtathat majd meg a következő évben, mint azok, akik egy évvel előbbre járnak. Esély egyenlőség? Logika?
McLaren fan since 1998 - Never Settle
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: McLaren Honda MP4-30
Maradéktalanul igazad van, sajnos.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: McLaren Honda MP4-30
1. A km korlátozás több okból sem lenne jó. A mostani rendszerben megvannak a közös napok, ott van mindenki. Most képzeld el, hogy napok helyett km. És mettől meddig? Januártól az első verseny rajtjáig? X csapat az egyik pályán, Y a másikon szeretne tesztelni? Vagy Jerezt és Barcelonát lezárnák kizárólag F1 tesztre két hónapra? Az FIA ellenőrök meg ott ülnének a pályán és vésnék a körszámokat? Akkor is, amikor éppen senki nincs ott, mert lehet, hogy valamelyik csapatnak pont "ma" jut eszébe megtenni három kört?SilverToM írta: Nem gonoszság!
Tajtékzom a dühtől! Iszonyatosan túlszabályozott F1-ben most úgy tűnik rendesen a bré rossz oldalán vagyunk.
1. Annó hoztak egy szabályt lényegében a Ferrari miatt, hogy csak meghatározott napokon lehet tesztelni. Miért mert akkor a Ferrari a házi pályáján szét tesztelte az agyát, és domináns volt. Az egyszerűség kedvéért napokban határozták meg és nem kilométerben. Ha kilométer lenne, akkor semmi gond egy csapat minden nap megpróbálná kijuttatni a Honda motort a pályára aztán csak összeállna.
2. Másik nagy bajom, hogy elvileg mindenki örült, hogy vissza jön a Honda és a sport színessége érdekében kéne is! De ha már így döntött jól megkötötték a kezét! Amikor a BMW jött egy Williams-el tesztelhetett annyit amennyit akart, amikor a Michelin akkor is, hagyták, hogy a gyorsító sávon hajtson fel az autópályára, nem a hídról dobták rá azt vagy sikerül, vagy nem. Sőt ha már volt olyan hülye, hogy ide tévedt akkor szopassuk is meg azzal, hogy csak ugyanannyit változtathat majd meg a következő évben, mint azok, akik egy évvel előbbre járnak. Esély egyenlőség? Logika?
2. Amikor a Honda döntött, akkor pontosan tudta, hogy ingoványos talajra lép. Ha most nincs az a baki, ami miatt lehet valamennyit év közben is fejleszteni, akkor a Honda sem fejleszthetne semmit. Most meg az a baj, hogy ők is csak annyit fejleszthetnek, mint a többiek átlaga? Amiről meg beszélsz, akkor még nem volt korlátozás, nem volt motor befagyasztás. Tudod: alma-körte.
Az apa férfi, a rezsi nő!
- LyBaanbck
- gokartos
- Hozzászólások: 465
- Csatlakozott: 2014.02.01. 13:49
- Mi vagy?: Önzőöntelbarom
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: McLaren Honda MP4-30
Igen, kb ezt akartam leírni én is.nikotin írta:1. A km korlátozás több okból sem lenne jó. A mostani rendszerben megvannak a közös napok, ott van mindenki. Most képzeld el, hogy napok helyett km. És mettől meddig? Januártól az első verseny rajtjáig? X csapat az egyik pályán, Y a másikon szeretne tesztelni? Vagy Jerezt és Barcelonát lezárnák kizárólag F1 tesztre két hónapra? Az FIA ellenőrök meg ott ülnének a pályán és vésnék a körszámokat? Akkor is, amikor éppen senki nincs ott, mert lehet, hogy valamelyik csapatnak pont "ma" jut eszébe megtenni három kört?SilverToM írta: Nem gonoszság!
Tajtékzom a dühtől! Iszonyatosan túlszabályozott F1-ben most úgy tűnik rendesen a bré rossz oldalán vagyunk.
1. Annó hoztak egy szabályt lényegében a Ferrari miatt, hogy csak meghatározott napokon lehet tesztelni. Miért mert akkor a Ferrari a házi pályáján szét tesztelte az agyát, és domináns volt. Az egyszerűség kedvéért napokban határozták meg és nem kilométerben. Ha kilométer lenne, akkor semmi gond egy csapat minden nap megpróbálná kijuttatni a Honda motort a pályára aztán csak összeállna.
2. Másik nagy bajom, hogy elvileg mindenki örült, hogy vissza jön a Honda és a sport színessége érdekében kéne is! De ha már így döntött jól megkötötték a kezét! Amikor a BMW jött egy Williams-el tesztelhetett annyit amennyit akart, amikor a Michelin akkor is, hagyták, hogy a gyorsító sávon hajtson fel az autópályára, nem a hídról dobták rá azt vagy sikerül, vagy nem. Sőt ha már volt olyan hülye, hogy ide tévedt akkor szopassuk is meg azzal, hogy csak ugyanannyit változtathat majd meg a következő évben, mint azok, akik egy évvel előbbre járnak. Esély egyenlőség? Logika?
2. Amikor a Honda döntött, akkor pontosan tudta, hogy ingoványos talajra lép. Ha most nincs az a baki, ami miatt lehet valamennyit év közben is fejleszteni, akkor a Honda sem fejleszthetne semmit. Most meg az a baj, hogy ők is csak annyit fejleszthetnek, mint a többiek átlaga? Amiről meg beszélsz, akkor még nem volt korlátozás, nem volt motor befagyasztás. Tudod: alma-körte.
Annyiban igaza van, hogy amióta ilyen korlátozások vannak a csapatok mindent elkövetnek, hogy keresztbe tegyenek egymásnak, és utalok itt arra, hogy a motorfejlesztős zsetonrendszert eléggé próbálják a saját védelmükre felhasználni.
Főleg a Mercedes, amely foggal körömmel ragaszkodik a motorikus előnyéhez.
Viszont az mindenképpen a Honda sara, hogy még ebben az erősen korlátok közé szorított rendszerben sem végez túl jó munkát. Ennél többet és jobbat várt tőlük mindenki.
Re: McLaren Honda MP4-30
allatcarlos78 írta:pedig a kocsi 15 féle festéselképzelése világbajnokhoz méltó volt idén is..
nem értem mi lehet a baj. mi mindent megtettünk..
Amúgy szerintem nem mindenki várta a Honda faklyasmenetet, általában a mértéktartó tagok eleve csendre intettek. A mclarenes fanok meg minden szezon elott osszecsinaljak magukat mar elore akkor is, ha elotte a szezonban gyurtak zaroizomra.. Ehhez most meg az Alonsos tabor nem is csatlakozott be, teljesen realistak voltak.