McLaren - Mercedes
Re: McLaren Honda MP4-30
Hölgyeim és uraim!
Így szól a Honda új szabályoknak megfelelő V6-os motorja!
Neale-nek nagyon tetszett a Honda-turbó hangja, melyet nemrég mindenki meghallgatott az interneten: „Mindig jó hallani, ahogy beindul egy új motor. Ez egy nagy pillanat az egész csapat számára, mindenki elégedettséggel tölt el. A Honda eget-földet megmozgatott, hogy megépíthesse első motorját, s beindíthassa azt. Kissé olyan ez, hogy a várandósság metaforájával éljek, mint amikor csak az első kilenc hónapra koncentrálsz, ám utána rájössz, hogy csak most kezdődik az igazi kemény munka.”
„Noha már van valamink, ami működik, nincsenek illúzióink azzal kapcsolatban, hogy mennyit kell még dolgoznunk együtt, hogy kifejlesszünk egy versenyképes erőforrást – motort, ERS-t, akkumulátort, és minden egyéb ehhez tartozó rendszert. Különösen számunkra lesz ez nehéz, mivel a McLarennek ezt kétszer kell megcsinálnia két év alatt, ami igencsak nagyratörő projekt. De nagyon izgatottan várjuk.”
„Ám idén, mivel már ijesztően kevés hét van az év végéig, mindenki a Mercedesre koncentrál, a motor integrációjára, valamint az Exxon Mobillal együtt futtatott üzemanyag- és kenőanyagprogram fejlesztésére, hogy a jövő év elejére egy megbízható és versenyképes csomaggal állhassunk oda.”
Így szól a Honda új szabályoknak megfelelő V6-os motorja!
Neale-nek nagyon tetszett a Honda-turbó hangja, melyet nemrég mindenki meghallgatott az interneten: „Mindig jó hallani, ahogy beindul egy új motor. Ez egy nagy pillanat az egész csapat számára, mindenki elégedettséggel tölt el. A Honda eget-földet megmozgatott, hogy megépíthesse első motorját, s beindíthassa azt. Kissé olyan ez, hogy a várandósság metaforájával éljek, mint amikor csak az első kilenc hónapra koncentrálsz, ám utána rájössz, hogy csak most kezdődik az igazi kemény munka.”
„Noha már van valamink, ami működik, nincsenek illúzióink azzal kapcsolatban, hogy mennyit kell még dolgoznunk együtt, hogy kifejlesszünk egy versenyképes erőforrást – motort, ERS-t, akkumulátort, és minden egyéb ehhez tartozó rendszert. Különösen számunkra lesz ez nehéz, mivel a McLarennek ezt kétszer kell megcsinálnia két év alatt, ami igencsak nagyratörő projekt. De nagyon izgatottan várjuk.”
„Ám idén, mivel már ijesztően kevés hét van az év végéig, mindenki a Mercedesre koncentrál, a motor integrációjára, valamint az Exxon Mobillal együtt futtatott üzemanyag- és kenőanyagprogram fejlesztésére, hogy a jövő év elejére egy megbízható és versenyképes csomaggal állhassunk oda.”
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: McLaren Honda MP4-30
McLaren fan since 1998 - Never Settle
- Sánta Gepárd
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3589
- Csatlakozott: 2013.12.28. 10:36
- Mi vagy?: Háááát....
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: McLaren Honda MP4-30
Bár lenne rá okuk!SilverToM írta:Máris rezelnek a riválisok a Hondától
Re: McLaren Honda MP4-30
Hát csak az, hogy az esetleges hibákból ők tanulhatnak és átalakíthatják a sajátjukat. Ugye a McLaren a Mercit használja idén, és ha ott valami nem tetszik nekik azt is kikotyoghatják, meg ha valami tetszik azt is....Sánta Gepárd írta:Bár lenne rá okuk!SilverToM írta:Máris rezelnek a riválisok a Hondától
McLaren fan since 1998 - Never Settle
- Button
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1590
- Csatlakozott: 2013.12.23. 06:28
- Mi vagy?: Butt & Gas elvakult
Re: McLaren Honda MP4-30
jobban örülnék ha már idén jönnének is, elfecsérelnek egy évet feleslegesenSilverToM írta:Máris rezelnek a riválisok a Hondától
tanulásnak pont jó lenne, veszíteni sem lehetne vele sokat, csodálkoznék ha a mercivel vb-t nyerne a meki az utolsó évükben..
Re: McLaren Honda MP4-30
Pedig az de kéne most nekünk. MAGNÓ-val újoncként.... aztán Hondával is VB címért harcolás....Button írta:jobban örülnék ha már idén jönnének is, elfecsérelnek egy évet feleslegesenSilverToM írta:Máris rezelnek a riválisok a Hondától
tanulásnak pont jó lenne, veszíteni sem lehetne vele sokat, csodálkoznék ha a mercivel vb-t nyerne a meki az utolsó évükben..
McLaren fan since 1998 - Never Settle
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: McLaren Honda MP4-30
Haladjunk a korral: CD-lejátszóval szerintem sikeresebben lehetne ma már felvenni a harcot a VB-címért!SilverToM írta: ....Pedig az de kéne most nekünk. MAGNÓ-val újoncként.... aztán Hondával is VB címért harcolás....
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: McLaren Honda MP4-30
Már ne is haragudj öregem de mit vársz egy McLaren szurkolótól?bertone írta:Meg egy bili, hogy belelógjon a kezed.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: McLaren Honda MP4-30
Én pl.elvárnám tőle, hogy nyissa meg az MP4-31, ... 32. .... 33.... 34.... stb. topikokat is, úgy jó 50 évvel előre!Redbull írta:Már ne is haragudj öregem de mit vársz egy McLaren szurkolótól?bertone írta:Meg egy bili, hogy belelógjon a kezed.
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
Re: McLaren Honda MP4-30
Ja, maga is gondoltam rá, hogy megnyitom az RB10 után az RB11 ... RBn topikokat.Lancelot írta:Én pl.elvárnám tőle, hogy nyissa meg az MP4-31, ... 32. .... 33.... 34.... stb. topikokat is, úgy jó 50 évvel előre!Redbull írta:
Már ne is haragudj öregem de mit vársz egy McLaren szurkolótól?
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: McLaren Honda MP4-30
Erről van szó!bertone írta:Ja, maga is gondoltam rá, hogy megnyitom az RB10 után az RB11 ... RBn topikokat.Lancelot írta: Én pl.elvárnám tőle, hogy nyissa meg az MP4-31, ... 32. .... 33.... 34.... stb. topikokat is, úgy jó 50 évvel előre!
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: McLaren Honda MP4-30
A Honda ma átfogó közleményt adott ki a 2014-es motorsport tevékenységükkel kapcsolatban, melyben érintik az F1-et is. A pár mondatból kiderült, hogy a cég “folyamatos fejlődésről” tud beszámolni az új egység fejlesztése kapcsán.
A Honda 2015-ben csatlakozik ismét a Forma-1-hez a McLaren oldalán, és a mai közlemény alapján a cég “folyamatos fejlődésről tud beszámolni az erőforrás fejlesztését illetően”. Idén januárban Tochigibe helyezték át a motorsport fejlesztésekért felelős központot, ezzel erősítve a szervezetet.
Az európai központ Milton Keynesben lesz, és júniusban fejezik be a tesztpad és az összeszerelő üzemek felállítását. A Honda megjegyezte, hogy már most biztos lábon állnak az előkészületek, de ezzel tovább erősítik az alapokat.
A Mobilityland néven futó kiállítás és szórakoztató központ ismét jelen lesz a Japán Nagydíjon, hogy lekösse a nagyérdeműt, és valószínűleg további részletekkel és kulisszatitkokkal fog szolgálni az akkor már jóval előrehaladottabb állapotban lévő F1-es projektről.
A Honda 2015-ben csatlakozik ismét a Forma-1-hez a McLaren oldalán, és a mai közlemény alapján a cég “folyamatos fejlődésről tud beszámolni az erőforrás fejlesztését illetően”. Idén januárban Tochigibe helyezték át a motorsport fejlesztésekért felelős központot, ezzel erősítve a szervezetet.
Az európai központ Milton Keynesben lesz, és júniusban fejezik be a tesztpad és az összeszerelő üzemek felállítását. A Honda megjegyezte, hogy már most biztos lábon állnak az előkészületek, de ezzel tovább erősítik az alapokat.
A Mobilityland néven futó kiállítás és szórakoztató központ ismét jelen lesz a Japán Nagydíjon, hogy lekösse a nagyérdeműt, és valószínűleg további részletekkel és kulisszatitkokkal fog szolgálni az akkor már jóval előrehaladottabb állapotban lévő F1-es projektről.
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: McLaren Honda MP4-30
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: McLaren Honda MP4-30
Az! Nagyon gyenge minőség, talán csak a fehér Sony mint érdekes látvány rajta.bertone írta:Ez így ritka ronda.SilverToM írta:http://s30.postimg.org/ehgstn341/mclaren.jpg
Azt meg végkép nem tudom, hogy a Sell logóról miért nem tudnak leszokni az ilyen álmodozók. A Mobil 1-el van hosszú távú szerződésük stb stb.
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: McLaren Honda MP4-30
A csúf orrkúpok és a zajszint csökkenése miatt tömegek lázadoznak az új Forma-1-es szabályrendszer ellen, pedig a regulacsomag már jóval a múlt hétvégi, Melbourne-ben tartott évadnyitány előtt beváltotta egyik legfőbb küldetését és a Honda formájában bevonzott egy újabb gyártót. A McLaren oldalán jövőre visszatérő japán vállalat vezetői a napokban újfent nyomatékosították: a döntést nagyban elősegítette, hogy a közúti autózás területén is érdemi hasznot kovácsolhatnak az F1-es szerepvállalásból.
Amikor a Forma-1 döntnökei évekkel ezelőtt eltervezték, hogy a sportágban teret engednek az autóipart is uraló trendnek, a downsizingnak, amit megspékelnek egy nagy adag hibrid technológiával, tudták jól, hogy ezzel nem csak a környezetvédelem leple alá húzódhatnak be, hanem megteremtik a lehetőségét annak is, hogy a közeljövőben újabb gyárak csatlakozzanak a felhozatalhoz. Lehet, hogy a végtermék nem mindenki tetszését nyerte el, az viszont tény, hogy az egyik legfontosabb küldetés már közel egy évvel a debütálás előtt teljesítve lett, amikor kiderült, hogy a Honda 2015-től a McLaren exkluzív hajtáslánc-partnereként visszatér a királykategóriába.
Mióta megtörtént a nagy bejelentés, hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy a Hondát kizárólag az motiválja, hogy szeretnék helyreállítania a legutóbbi, 2000 és 2008 közötti Forma-1-es kaland során megtépázott hírnevet, ám a vállalat vezetői múlt hétvégén, egy Suzukában tartott promóciós rendezvényen nyomatékosították: ez csak részben igaz. Annyit még nem javult a gazdasági helyzet, hogy kizárólag a sportsikerek hiánya motiválja az új előírásokkal még inkább költségessé vált sportágba való visszatérést, s ezt alátámasztotta a kutatási-fejlesztési részleg főnöke, a gyártó sporttevékenységét irányító Yasuhisa Arai is, aki hangsúlyozta: az új előírások révén a Forma-1 ismét komoly száguldó laboratóriummá vált, ahol a szereplésnek jelentős, az autóiparban is kamatoztatható haszna lesz.
„Az új technológiák révén ismét rendkívüli lett a kihívás” – nyilatkozta Arai, aki szerint az új hajtáslánc-szabályok révén „soha nem várt szintre lehet emelni az erőforrások üzemanyag-hatékonyságát”. A szakember szerint különösen az új hőenergia-rendszer, az MGU-H lehet érdekes, amely révén jócskán javítható a közúti autók termális hatékonysága: „Ennek fejlesztése óriási feladat, de amennyiben megfelelően van kivitelezve, könnyen alkalmazható a hagyományos autókban is.”
Via: http://efpluszegy.postr.hu/honda-ismet- ... rium-az-f1
Amikor a Forma-1 döntnökei évekkel ezelőtt eltervezték, hogy a sportágban teret engednek az autóipart is uraló trendnek, a downsizingnak, amit megspékelnek egy nagy adag hibrid technológiával, tudták jól, hogy ezzel nem csak a környezetvédelem leple alá húzódhatnak be, hanem megteremtik a lehetőségét annak is, hogy a közeljövőben újabb gyárak csatlakozzanak a felhozatalhoz. Lehet, hogy a végtermék nem mindenki tetszését nyerte el, az viszont tény, hogy az egyik legfontosabb küldetés már közel egy évvel a debütálás előtt teljesítve lett, amikor kiderült, hogy a Honda 2015-től a McLaren exkluzív hajtáslánc-partnereként visszatér a királykategóriába.
Mióta megtörtént a nagy bejelentés, hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy a Hondát kizárólag az motiválja, hogy szeretnék helyreállítania a legutóbbi, 2000 és 2008 közötti Forma-1-es kaland során megtépázott hírnevet, ám a vállalat vezetői múlt hétvégén, egy Suzukában tartott promóciós rendezvényen nyomatékosították: ez csak részben igaz. Annyit még nem javult a gazdasági helyzet, hogy kizárólag a sportsikerek hiánya motiválja az új előírásokkal még inkább költségessé vált sportágba való visszatérést, s ezt alátámasztotta a kutatási-fejlesztési részleg főnöke, a gyártó sporttevékenységét irányító Yasuhisa Arai is, aki hangsúlyozta: az új előírások révén a Forma-1 ismét komoly száguldó laboratóriummá vált, ahol a szereplésnek jelentős, az autóiparban is kamatoztatható haszna lesz.
„Az új technológiák révén ismét rendkívüli lett a kihívás” – nyilatkozta Arai, aki szerint az új hajtáslánc-szabályok révén „soha nem várt szintre lehet emelni az erőforrások üzemanyag-hatékonyságát”. A szakember szerint különösen az új hőenergia-rendszer, az MGU-H lehet érdekes, amely révén jócskán javítható a közúti autók termális hatékonysága: „Ennek fejlesztése óriási feladat, de amennyiben megfelelően van kivitelezve, könnyen alkalmazható a hagyományos autókban is.”
Via: http://efpluszegy.postr.hu/honda-ismet- ... rium-az-f1
McLaren fan since 1998 - Never Settle
- Nigel Hill
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3243
- Csatlakozott: 2014.01.02. 15:48
- Mi vagy?: Russzofil
Re: McLaren Honda MP4-30
Igen. Valami ilyesmiről beszélek Én is egy ideje.SilverToM írta:A csúf orrkúpok és a zajszint csökkenése miatt tömegek lázadoznak az új Forma-1-es szabályrendszer ellen, pedig a regulacsomag már jóval a múlt hétvégi, Melbourne-ben tartott évadnyitány előtt beváltotta egyik legfőbb küldetését és a Honda formájában bevonzott egy újabb gyártót. A McLaren oldalán jövőre visszatérő japán vállalat vezetői a napokban újfent nyomatékosították: a döntést nagyban elősegítette, hogy a közúti autózás területén is érdemi hasznot kovácsolhatnak az F1-es szerepvállalásból.
Amikor a Forma-1 döntnökei évekkel ezelőtt eltervezték, hogy a sportágban teret engednek az autóipart is uraló trendnek, a downsizingnak, amit megspékelnek egy nagy adag hibrid technológiával, tudták jól, hogy ezzel nem csak a környezetvédelem leple alá húzódhatnak be, hanem megteremtik a lehetőségét annak is, hogy a közeljövőben újabb gyárak csatlakozzanak a felhozatalhoz. Lehet, hogy a végtermék nem mindenki tetszését nyerte el, az viszont tény, hogy az egyik legfontosabb küldetés már közel egy évvel a debütálás előtt teljesítve lett, amikor kiderült, hogy a Honda 2015-től a McLaren exkluzív hajtáslánc-partnereként visszatér a királykategóriába.
Mióta megtörtént a nagy bejelentés, hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy a Hondát kizárólag az motiválja, hogy szeretnék helyreállítania a legutóbbi, 2000 és 2008 közötti Forma-1-es kaland során megtépázott hírnevet, ám a vállalat vezetői múlt hétvégén, egy Suzukában tartott promóciós rendezvényen nyomatékosították: ez csak részben igaz. Annyit még nem javult a gazdasági helyzet, hogy kizárólag a sportsikerek hiánya motiválja az új előírásokkal még inkább költségessé vált sportágba való visszatérést, s ezt alátámasztotta a kutatási-fejlesztési részleg főnöke, a gyártó sporttevékenységét irányító Yasuhisa Arai is, aki hangsúlyozta: az új előírások révén a Forma-1 ismét komoly száguldó laboratóriummá vált, ahol a szereplésnek jelentős, az autóiparban is kamatoztatható haszna lesz.
„Az új technológiák révén ismét rendkívüli lett a kihívás” – nyilatkozta Arai, aki szerint az új hajtáslánc-szabályok révén „soha nem várt szintre lehet emelni az erőforrások üzemanyag-hatékonyságát”. A szakember szerint különösen az új hőenergia-rendszer, az MGU-H lehet érdekes, amely révén jócskán javítható a közúti autók termális hatékonysága: „Ennek fejlesztése óriási feladat, de amennyiben megfelelően van kivitelezve, könnyen alkalmazható a hagyományos autókban is.”
Via: http://efpluszegy.postr.hu/honda-ismet- ... rium-az-f1
"Mindig sírsz, hogy a gyűlölet öl. Közben szétszakadsz a gyűlölettől"
Re: McLaren Honda MP4-30
A Honda nagyon komolyan készül a Formula-1-es visszatérésre, ezt az is mutatja, hogy az F1-es projekt két vezetője Melbourne-ben járt – inkognitóban, észrevétlenül. Azaz csak majdnem észrevétlenül, teljesen azért nem sikerült titokban tartani a látogatást, többek közt a Speed Week is beszámolt róla, hogy Yasuhisa Arai, a japánok új F1-es főnöke Kazuo Sakurahara technikai igazgató társaságában járt-kelt a melbourne-i paddockban.
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: McLaren Honda MP4-30
Ez meg miezmáááár???!!!SilverToM írta:A Honda nagyon komolyan készül a Formula-1-es visszatérésre, ezt az is mutatja, hogy az F1-es projekt két vezetője Melbourne-ben járt – inkognitóban, észrevétlenül. Azaz csak majdnem észrevétlenül, teljesen azért nem sikerült titokban tartani a látogatást, többek közt a Speed Week is beszámolt róla, hogy Yasuhisa Arai, a japánok új F1-es főnöke Kazuo Sakurahara technikai igazgató társaságában járt-kelt a melbourne-i paddockban.
Jártak keltek vazeg? Csak úgy ni? Ma már mindenki lehet újságíró?
Re: McLaren Honda MP4-30
Azon gondolkodom, hogy vajon igaza van-e az Angol sajtónak, akik szerint Buttonnak ez az utolsó hazai futama?
És ha igen ki ülhet, ki üljön a helyére? Kit szeretnék ott látni?
Alonsót? Na őt biztosan nem.
Kimit? Jó lenne, de ő túl laza a McLarenhez.
Hamilton? Na ő is pont olyan laza mint Kimi.
Rosberg? Ő szerintem tökéletes helyen van a Merciben.
Vettel? Ő maga a Red Bull.
Egy újoncot? Van egy Hamiltonjuk kéznél? Nincs.
Akkor viszont egy tapasztalt pilótát.
Hülkemberg?
Bottas?
Grosjean?
Bianchi?
Hmmmm....Bia Ferrari nevelés. Bottas ügyes, de nem látom benne a világbajnokot. Hülki?? Ő lenne sokak szerint a legjobb. De akkor miért nem került még topp autóba?
És ha igen ki ülhet, ki üljön a helyére? Kit szeretnék ott látni?
Alonsót? Na őt biztosan nem.
Kimit? Jó lenne, de ő túl laza a McLarenhez.
Hamilton? Na ő is pont olyan laza mint Kimi.
Rosberg? Ő szerintem tökéletes helyen van a Merciben.
Vettel? Ő maga a Red Bull.
Egy újoncot? Van egy Hamiltonjuk kéznél? Nincs.
Akkor viszont egy tapasztalt pilótát.
Hülkemberg?
Bottas?
Grosjean?
Bianchi?
Hmmmm....Bia Ferrari nevelés. Bottas ügyes, de nem látom benne a világbajnokot. Hülki?? Ő lenne sokak szerint a legjobb. De akkor miért nem került még topp autóba?
McLaren fan since 1998 - Never Settle
- Button
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1590
- Csatlakozott: 2013.12.23. 06:28
- Mi vagy?: Butt & Gas elvakult
Re: McLaren Honda MP4-30
marhaság Buttont kirakni a tanulóévben, dehát ők tudjákSilverToM írta:Azon gondolkodom, hogy vajon igaza van-e az Angol sajtónak, akik szerint Buttonnak ez az utolsó hazai futama?
És ha igen ki ülhet, ki üljön a helyére? Kit szeretnék ott látni?
Alonsót? Na őt biztosan nem.
Kimit? Jó lenne, de ő túl laza a McLarenhez.
Hamilton? Na ő is pont olyan laza mint Kimi.
Rosberg? Ő szerintem tökéletes helyen van a Merciben.
Vettel? Ő maga a Red Bull.
Egy újoncot? Van egy Hamiltonjuk kéznél? Nincs.
Akkor viszont egy tapasztalt pilótát.
Hülkemberg?
Bottas?
Grosjean?
Bianchi?
Hmmmm....Bia Ferrari nevelés. Bottas ügyes, de nem látom benne a világbajnokot. Hülki?? Ő lenne sokak szerint a legjobb. De akkor miért nem került még topp autóba?
mellesleg az utolsó félig hondás vb címet is Ő szerezte
- Sánta Gepárd
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3589
- Csatlakozott: 2013.12.28. 10:36
- Mi vagy?: Háááát....
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: McLaren Honda MP4-30
Hülkenberg sem kiemelkedő. Jól teljesít, de nem top.SilverToM írta:Azon gondolkodom, hogy vajon igaza van-e az Angol sajtónak, akik szerint Buttonnak ez az utolsó hazai futama?
És ha igen ki ülhet, ki üljön a helyére? Kit szeretnék ott látni?
Alonsót? Na őt biztosan nem.
Kimit? Jó lenne, de ő túl laza a McLarenhez.
Hamilton? Na ő is pont olyan laza mint Kimi.
Rosberg? Ő szerintem tökéletes helyen van a Merciben.
Vettel? Ő maga a Red Bull.
Egy újoncot? Van egy Hamiltonjuk kéznél? Nincs.
Akkor viszont egy tapasztalt pilótát.
Hülkemberg?
Bottas?
Grosjean?
Bianchi?
Hmmmm....Bia Ferrari nevelés. Bottas ügyes, de nem látom benne a világbajnokot. Hülki?? Ő lenne sokak szerint a legjobb. De akkor miért nem került még topp autóba?
Re: McLaren Honda MP4-30
Én sem tenném ki Buttont, és Hülkit sem érzem kiemelkedőnek, de ha jól tudom Hakkinen sem volt az 98-ig.
Amikor Kimi, és Hami volt a csapatnál, fixen tudtam, hogy van egy pokoli gyors pilótánk, most nem érzem ezt.
Amikor Kimi, és Hami volt a csapatnál, fixen tudtam, hogy van egy pokoli gyors pilótánk, most nem érzem ezt.
McLaren fan since 1998 - Never Settle