P2 Hamiék balfaszkodása és az SC/red flag nélkül is meglett volna.
a mekik szerintem összességében rosszabbul jártak a megszakítással.
Nem a megszakításról van szó. Hanem Hamilton büntetéséről, Bottas bénázásáról, a Rend Hüllők betliéről. No és a SC is úgy rázta össze a mezőnyt, ami nekik kedvezett.
Maxi betlije csakugyan malac. De Bottas rossz rajtja, bénázása, Albon csetlése-botlása és Merci csapat hülyesége már csak nem malac!
Re: McLaren Renault
Elküldve: 2020.09.06. 19:20
Szerző: Redbull
Nagy boldogság ez így is a McLarennél.
30 pontocska a hálóban, jesss.
Re: McLaren Renault
Elküldve: 2020.09.06. 19:28
Szerző: Krisztián
Mondjuk reális tempó alapján ez max. 4-5. hely lett volna a McLarennek, ehhez képest jó a 2-4. hely is. De a futam valós képe alapján 2-3. kellett volna legyen inkább.
A McLaren egy új első szárnyat próbált ki a Mugellóban a pénteki edzésen, de miért kell a szezon közepén megváltoztatni a koncepciót? Mark Hughes mindent elmagyaráz, Giorgio Piola technikai illusztrációival.
"Ez egy kísérleti orr" - erősítette meg Andreas Seidl, a McLaren csapatfőnöke a Mugellóban - egyszerűen azért, hogy összegyűjtsünk néhány adatot, mert jó irányt találtunk a szélcsatornában. Ez az, amit először itt, a pályán akartunk megerősíteni, mielőtt döntéseket hozunk, ha pályára szeretnénk hozni az év későbbi szakaszában.
„Ha helyesen gondolom, akkor remélhetőleg a következő két-három versenyen remélhetőleg pályára vihetjük, és remélhetőleg ez elég egyértelmű nyereség ahhoz, hogy a későbbiekben használjuk. Az új alkatrész homologizációjának határideje van, szeptember vége, ezért el kell döntenünk, hogy melyik irányba szeretnénk haladni. ”
Re: McLaren Renault
Elküldve: 2020.09.29. 18:26
Szerző: Redbull
Mugellóban és Szocsiban a McLaren új orrkúpot tesztelt, és a csapat új alsót készít a nürburgringi szakaszra. A McLaren vezetője, Andreas Seidl elégedett az új termékek hatékonyságával, és reméli, hogy ezeket a fejlesztéseket a következő évben is felhasználhatják.
Andreas Seidl: „A lehető leghamarabb szerettük volna tesztelni az új alkatrészeket, ezért úgy döntöttünk, hogy fokozatosan hozzuk őket a pályára - amint elkészültek az új karosszéria elemek.
Miután teszteltük a különböző orrkúp-koncepciókat egy szélcsatornában és CFD-számítógépeken, kiválasztottuk az optimális irányt az alkalmazáshoz - így valóban növeljük a hatékonyságát. Azt tervezzük, hogy fokozatosan új alkatrészeket hozunk ebből a tesztkészletből a sebesség növelése érdekében.
Szocsiban az újdonságok úgy működtek, ahogy vártuk. Jelentős előrelépést nem értünk el, de úgy látjuk, hogy az új fejlesztések nagy potenciállal rendelkeznek - nemcsak ebben az évben, hanem a következő évben is. A következő lépést Nürburgringen tesszük meg, ahol még néhány új fejsztést hozunk. "
Na ez jó hír. De mármost be kellene fejezni a versenyeket komoly pontszerző helyeken.
Kifelejtettétek, hogy kéne egy új szín. Válságban azt meg kell próbálni )
Most hogy a merci lecserélte az ezüstöt, jövöre a merci motor visszatértével a Mclaren is visszatérhet rá. De van egy olyan tippem, hogy a feketét ezüst fogja a narancs mellett felváltani.
Már azt mondják nincs. Igaz majdnem mindenüket eladták, de no worries.
Félre ne érts, Isten ments, hogy rosszat kívánjak nekik, de olyan stílusban kérdeztél vissza Banditól, mintha a McLaren most élné virágkorát.
Tudom mire gondoltál, hogyne tudnám. Én is csak cinkelni akartam a helyzetet.
Az MTC eladása majd visszabérlése szerintem minden, csak nem válság. Szabad kapacitásokat teremtenek.
Azt viszont látod nem értem, hogy az új szélcsatornát hova és ki építi?