Teszt a lelke mindennek
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Teszt a lelke mindennek
A teszt első napi eredményei. Nagyon megbízhatóaknak tünnek a csapatok, nem volt piros zászló. Maxi 3X eldobta a gépet de csak a gumijai bánták, nem gond ez teszt, feszegette a határokat. Carlos stabilan ment mint egy doxa óra. A Mercedes torony magasan esélyes idén is (sajnos). A Ferrari nem sokat mutatott, de ezt úgysem veszi be senki, kamuznak a digók.
A Williams sokat fejlődött önmagához képest.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: Teszt a lelke mindennek
Tavaly az időmérőn 1:19.0-t ment Russell. Ehhez képest ez az 1:18.1 teszten nem is rossz.
De a Racing Point és a Renault is gyorsabb volt a tavalyi időmérős idejükhöz képest.
De a Racing Point és a Renault is gyorsabb volt a tavalyi időmérős idejükhöz képest.
- 9_46_20
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2964
- Csatlakozott: 2013.12.30. 11:44
- Mi vagy?: KR7 & KR69 supporter
Re: Teszt a lelke mindennek
Miért mozog így a mercedes kormánya előre hátra gyorsítás és lassításnál??
Re: Teszt a lelke mindennek
ezen tanakodnak a kommentátorok is egész nap
azt gyanítják, esetleg valami a hasmagassággal kapcsolatos, bár az fura hogy kigyorsításnál kihúzza, féktáv előtt visszatolja. annak meg nem sok értelme van ha egyenesben oda-vissza állítja. hacsak nem a végsebességre van valami hatása annak, bármit is állít
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: Teszt a lelke mindennek
Valamit mozgathat vele, szárny féleséget, esetleg valami lyuk aktiválódik és lezár? Valami leszorítóerővel kapcsolatos dolog lehet, ami egyenesben lehet hasznos.
Vagy kamu, hogy erről beszéljenek a népek)))
Vagy kamu, hogy erről beszéljenek a népek)))
Re: Teszt a lelke mindennek
Eddig senki, egyik csapattól sem találta szabálytalannak, viszont az egyik hivatalos F1-es "szaki" szerint, ha Ausztráliáig megmarad ez a cucc és ott agyon vernek mindenkit, akkor valószínűleg menni fog a megoldás a levesbe, ahogy pl a a McLaren féle dubla gázpedál. Az is szabályos volt, de mennie kellett, mert hatalmas előnyt jelentett. Vagy a Fan Car...
Re: Teszt a lelke mindennek
Most a legfrissebb az, hogy a gumikezelést vagyis annak hőfokát tudják vele kedvezően befolyásolni. Talán a kerék dőlésszögét variálja, vagy valami ilyesmi. A skyos Ted Krevitz most jött elő ezzel épp a szünet előtt. Meg azt is említették, hogy a sajtó szobában elég nagy a nyüzsi és kevés a hely.
Apa kezdődik...
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: Teszt a lelke mindennek
Szerintem adják oda a f***pónak a vb-címet, felesleges lefutni a tiszteletköröket.
Az utolsó kapcsolja le a villanyt.
Az utolsó kapcsolja le a villanyt.
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: Teszt a lelke mindennek
Gábor Wéber
·
Még csak a második tesztnap, de máris megvan az első technikai gyöngyszem: a Mercedes W11 változtatható kerékösszetartása, amit a versenyző a kormánykerék menet közbeni maga felé húzásával/tolásával irányít.
Az egyenesben maga felé húzott kormány hatására az első kerekek egymás irányába közelítenek, féktáv előtt befelé tolva pedig ismét széttartásba, azaz alaphelyzetbe kerülnek.
A valószínűleg az egész kormányművet mozgató kormányrúd nehezebb és bonyolultabb elrendezéssel jár, de az előnyei simán megtérülhetnek. Habár a konkrét szándékra még nem derült fény, három ésszerű magyarázat lehet rá:
- a kisebb gördülési ellenállás általi sebességnövelés az egyenesben,
- a gumik visszahűlésének megakadályozása (habár ez a hóeke effektus miatt tovább ront a végsebességen),
- az első tengely magasságának változtatása az extrém POU-bekötések ellensúlyozására
Ugyan a megoldás zseniális és a mai napot (és az egész hetet is) tematizálni fogja, semmi nem garantálja, hogy a Mercedes végül rajthoz is áll vele, hiszen a működés hatékonyságáról nincs infónk.
Kicsit a Benetton 90-es évek végi, FTT nevű szerkezete köszönt vissza ezzel, habár teljesen más alapokon és okból, de ott is egy sokáig fejlesztett zseniális ötletről volt szó, ami papíron óriási előnyöket kínált, de a gyakorlatban több volt a buktatója, mint a haszna.
Hogy a Mercedesé végül hogy végzi, azt nehéz megmondani, de pusztán az ötlet megszületéséért is le a kalappal, hiszen teljesen szabályos megoldásról beszélünk.
Soha rosszabb technikai csemegét évkezdésnek!
·
Még csak a második tesztnap, de máris megvan az első technikai gyöngyszem: a Mercedes W11 változtatható kerékösszetartása, amit a versenyző a kormánykerék menet közbeni maga felé húzásával/tolásával irányít.
Az egyenesben maga felé húzott kormány hatására az első kerekek egymás irányába közelítenek, féktáv előtt befelé tolva pedig ismét széttartásba, azaz alaphelyzetbe kerülnek.
A valószínűleg az egész kormányművet mozgató kormányrúd nehezebb és bonyolultabb elrendezéssel jár, de az előnyei simán megtérülhetnek. Habár a konkrét szándékra még nem derült fény, három ésszerű magyarázat lehet rá:
- a kisebb gördülési ellenállás általi sebességnövelés az egyenesben,
- a gumik visszahűlésének megakadályozása (habár ez a hóeke effektus miatt tovább ront a végsebességen),
- az első tengely magasságának változtatása az extrém POU-bekötések ellensúlyozására
Ugyan a megoldás zseniális és a mai napot (és az egész hetet is) tematizálni fogja, semmi nem garantálja, hogy a Mercedes végül rajthoz is áll vele, hiszen a működés hatékonyságáról nincs infónk.
Kicsit a Benetton 90-es évek végi, FTT nevű szerkezete köszönt vissza ezzel, habár teljesen más alapokon és okból, de ott is egy sokáig fejlesztett zseniális ötletről volt szó, ami papíron óriási előnyöket kínált, de a gyakorlatban több volt a buktatója, mint a haszna.
Hogy a Mercedesé végül hogy végzi, azt nehéz megmondani, de pusztán az ötlet megszületéséért is le a kalappal, hiszen teljesen szabályos megoldásról beszélünk.
Soha rosszabb technikai csemegét évkezdésnek!
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Teszt a lelke mindennek
Az ki?rdaneelolivaw írta: ↑2020.02.20. 16:36Szerintem adják oda a f***pónak a vb-címet, felesleges lefutni a tiszteletköröket.
Az utolsó kapcsolja le a villanyt.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: Teszt a lelke mindennek
Úr Isten, ez a f...szopó még megdönti Schumi rekordját. Hogy rohadna meg. Feka geci.rdaneelolivaw írta: ↑2020.02.20. 16:36Szerintem adják oda a f***pónak a vb-címet, felesleges lefutni a tiszteletköröket.
Az utolsó kapcsolja le a villanyt.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Teszt a lelke mindennek
Kimi volt ma a leggyorsabb és miatta volt az egyetlen piros zászló is.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: Teszt a lelke mindennek
Amit én nem értek az az, hogy a szabályok egyértelműen tiltják a felfüggesztési rendszer változtatását akkor, ha az autó mozgásban van. Ebbe, mármint a felfüggesztési rendszerbe, beletartozik a kerék összetartás mértéke is. Márpedig a videóban valóban tökéletesen látszik, hogy amikor Hamilton kihúzza a kormányt, akkor az első kereket összetartása megnő, majd amikor visszatolja, akkor csökken. Mi ez, ha nem a felfüggesztés geometriájának változtatása???Phoebe írta: ↑2020.02.20. 17:26Gábor Wéber
·
Még csak a második tesztnap, de máris megvan az első technikai gyöngyszem: a Mercedes W11 változtatható kerékösszetartása, amit a versenyző a kormánykerék menet közbeni maga felé húzásával/tolásával irányít.
Az egyenesben maga felé húzott kormány hatására az első kerekek egymás irányába közelítenek, féktáv előtt befelé tolva pedig ismét széttartásba, azaz alaphelyzetbe kerülnek.
A valószínűleg az egész kormányművet mozgató kormányrúd nehezebb és bonyolultabb elrendezéssel jár, de az előnyei simán megtérülhetnek. Habár a konkrét szándékra még nem derült fény, három ésszerű magyarázat lehet rá:
- a kisebb gördülési ellenállás általi sebességnövelés az egyenesben,
- a gumik visszahűlésének megakadályozása (habár ez a hóeke effektus miatt tovább ront a végsebességen),
- az első tengely magasságának változtatása az extrém POU-bekötések ellensúlyozására
Ugyan a megoldás zseniális és a mai napot (és az egész hetet is) tematizálni fogja, semmi nem garantálja, hogy a Mercedes végül rajthoz is áll vele, hiszen a működés hatékonyságáról nincs infónk.
Kicsit a Benetton 90-es évek végi, FTT nevű szerkezete köszönt vissza ezzel, habár teljesen más alapokon és okból, de ott is egy sokáig fejlesztett zseniális ötletről volt szó, ami papíron óriási előnyöket kínált, de a gyakorlatban több volt a buktatója, mint a haszna.
Hogy a Mercedesé végül hogy végzi, azt nehéz megmondani, de pusztán az ötlet megszületéséért is le a kalappal, hiszen teljesen szabályos megoldásról beszélünk.
Soha rosszabb technikai csemegét évkezdésnek!
Az, hogy a csapatok jelenleg nem pofáznak, nem jelenti azt, hogy elfogadják szabályosnak. Én simán elképzelem, hogy most kussolnak, aztán majd ausztráliában bejelentik az óvásukat.
Az apa férfi, a rezsi nő!
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Teszt a lelke mindennek
bertone írta: ↑2020.02.20. 18:52Amit én nem értek az az, hogy a szabályok egyértelműen tiltják a felfüggesztési rendszer változtatását akkor, ha az autó mozgásban van. Ebbe, mármint a felfüggesztési rendszerbe, beletartozik a kerék összetartás mértéke is. Márpedig a videóban valóban tökéletesen látszik, hogy amikor Hamilton kihúzza a kormányt, akkor az első kereket összetartása megnő, majd amikor visszatolja, akkor csökken. Mi ez, ha nem a felfüggesztés geometriájának változtatása???Phoebe írta: ↑2020.02.20. 17:26Gábor Wéber
·
Még csak a második tesztnap, de máris megvan az első technikai gyöngyszem: a Mercedes W11 változtatható kerékösszetartása, amit a versenyző a kormánykerék menet közbeni maga felé húzásával/tolásával irányít.
Az egyenesben maga felé húzott kormány hatására az első kerekek egymás irányába közelítenek, féktáv előtt befelé tolva pedig ismét széttartásba, azaz alaphelyzetbe kerülnek.
A valószínűleg az egész kormányművet mozgató kormányrúd nehezebb és bonyolultabb elrendezéssel jár, de az előnyei simán megtérülhetnek. Habár a konkrét szándékra még nem derült fény, három ésszerű magyarázat lehet rá:
- a kisebb gördülési ellenállás általi sebességnövelés az egyenesben,
- a gumik visszahűlésének megakadályozása (habár ez a hóeke effektus miatt tovább ront a végsebességen),
- az első tengely magasságának változtatása az extrém POU-bekötések ellensúlyozására
Ugyan a megoldás zseniális és a mai napot (és az egész hetet is) tematizálni fogja, semmi nem garantálja, hogy a Mercedes végül rajthoz is áll vele, hiszen a működés hatékonyságáról nincs infónk.
Kicsit a Benetton 90-es évek végi, FTT nevű szerkezete köszönt vissza ezzel, habár teljesen más alapokon és okból, de ott is egy sokáig fejlesztett zseniális ötletről volt szó, ami papíron óriási előnyöket kínált, de a gyakorlatban több volt a buktatója, mint a haszna.
Hogy a Mercedesé végül hogy végzi, azt nehéz megmondani, de pusztán az ötlet megszületéséért is le a kalappal, hiszen teljesen szabályos megoldásról beszélünk.
Soha rosszabb technikai csemegét évkezdésnek!
Az, hogy a csapatok jelenleg nem pofáznak, nem jelenti azt, hogy elfogadják szabályosnak. Én simán elképzelem, hogy most kussolnak, aztán majd ausztráliában bejelentik az óvásukat.
Erre gondoltál?
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Teszt a lelke mindennek
Day 2 of @F1 testing lap count:
Mercedes: 183
Haas: 158
AlphaTauri: 147
Racing Point: 145
McLaren: 137
Red Bull: 134
Alfa Romeo: 134
Ferrari: 122
Williams: 116
Renault: 93
Ezek a körszámok is mutatják, már nagyon stabil autókat hoztak a csapatok a teszt kezdetére, nem úgy mint 2-3 évvel ezelőtt.
Mercedes: 183
Haas: 158
AlphaTauri: 147
Racing Point: 145
McLaren: 137
Red Bull: 134
Alfa Romeo: 134
Ferrari: 122
Williams: 116
Renault: 93
Ezek a körszámok is mutatják, már nagyon stabil autókat hoztak a csapatok a teszt kezdetére, nem úgy mint 2-3 évvel ezelőtt.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- 9_46_20
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2964
- Csatlakozott: 2013.12.30. 11:44
- Mi vagy?: KR7 & KR69 supporter
Re: Teszt a lelke mindennek
Látom már toe in és toe out-ot állít vele
- Nigel Hill
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3243
- Csatlakozott: 2014.01.02. 15:48
- Mi vagy?: Russzofil
Re: Teszt a lelke mindennek
Az első versenyt sem fogja megélni ez az újítás.
"Mindig sírsz, hogy a gyűlölet öl. Közben szétszakadsz a gyűlölettől"
- Nigel Hill
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3243
- Csatlakozott: 2014.01.02. 15:48
- Mi vagy?: Russzofil
Re: Teszt a lelke mindennek
Azért na. A Williams most úgy tűnik rendben van. Mondjuk volt honnan, de több mint 3mp-et javultak a tavalyi teszthez képest, ráadásul stabilak is.
Talán idén érdemes lesz nézni a futamokat
"Mindig sírsz, hogy a gyűlölet öl. Közben szétszakadsz a gyűlölettől"
- Nigel Hill
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3243
- Csatlakozott: 2014.01.02. 15:48
- Mi vagy?: Russzofil
Re: Teszt a lelke mindennek
Bár kicsit sarkasan fogalmazott, Dani de teljesen egyetértek, adják oda Hamiltonnak a címet, mert ez is sima séta gallop lesz neki. VB címei még annyit sem érnek mint Schumacher tech-papír címei. Pláne h neki még egy házon belüli pofon is befutott. Egyedül a 15-ben szerzett cím amit igazán övének érzek és nem a technikának.
"Mindig sírsz, hogy a gyűlölet öl. Közben szétszakadsz a gyűlölettől"
Re: Teszt a lelke mindennek
Még jó, hogy a Te véleményed a Vb-címekkel kapcsolatban szart sem ér. Remélem még nagyon sokáig továbbra is így csinálja, hogy fájjon nektek. Mert az látszik, hogy fáj...Nigel Hill írta: ↑2020.02.20. 20:01Bár kicsit sarkasan fogalmazott, Dani de teljesen egyetértek, adják oda Hamiltonnak a címet, mert ez is sima séta gallop lesz neki. VB címei még annyit sem érnek mint Schumacher tech-papír címei. Pláne h neki még egy házon belüli pofon is befutott. Egyedül a 15-ben szerzett cím amit igazán övének érzek és nem a technikának.
- Nigel Hill
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3243
- Csatlakozott: 2014.01.02. 15:48
- Mi vagy?: Russzofil
Re: Teszt a lelke mindennek
Fáj a herének, nekem nem. Csak unom. Annyira hogy tavaly 2 futamot ha néztem élőben emiatt. Jön,lát,győz már az első futamon látható technikai fölénnyel, néha van 1-1- jó futam lepattanókkal de azt nehéz belőni. Ezért nem érdemes nézni. De most komolyan, a szurkolóin kívül ezt már mindenki unja, még Ej is mondta tavaly hogy idén már jó lenne ha küzdelem is lenne. Ez elég hamar kiderült h nem lesz. Ez van. Idén nézni fogom a futamokat Russell miatt, mert a Williams talán végre előrelépett, de kb ennyi. Hamilton VB címei meg... hány olyan embert látsz akik felemlegetik Schumi 2002-es vagy 2004-es címét hogy mennyire fasza volt? Én nem sokat. Azokat emlegetik fel amikor Hakkiennel, Hillel, Alonsoval és Raikönennel csatázott és nyert vagy vesztett.KisVadász írta: ↑2020.02.20. 20:06Még jó, hogy a Te véleményed a Vb-címekkel kapcsolatban szart sem ér. Remélem még nagyon sokáig továbbra is így csinálja, hogy fájjon nektek. Mert az látszik, hogy fáj...Nigel Hill írta: ↑2020.02.20. 20:01Bár kicsit sarkasan fogalmazott, Dani de teljesen egyetértek, adják oda Hamiltonnak a címet, mert ez is sima séta gallop lesz neki. VB címei még annyit sem érnek mint Schumacher tech-papír címei. Pláne h neki még egy házon belüli pofon is befutott. Egyedül a 15-ben szerzett cím amit igazán övének érzek és nem a technikának.
"Mindig sírsz, hogy a gyűlölet öl. Közben szétszakadsz a gyűlölettől"
Re: Teszt a lelke mindennek
Attól még 7xes világbajnokként emlegetik.Nigel Hill írta: ↑2020.02.20. 20:15
Fáj a herének, nekem nem. Csak unom. Annyira hogy tavaly 2 futamot ha néztem élőben emiatt. Jön,lát,győz már az első futamon látható technikai fölénnyel, néha van 1-1- jó futam lepattanókkal de azt nehéz belőni. Ezért nem érdemes nézni. De most komolyan, a szurkolóin kívül ezt már mindenki unja, még Ej is mondta tavaly hogy idén már jó lenne ha küzdelem is lenne. Ez elég hamar kiderült h nem lesz. Ez van. Idén nézni fogom a futamokat Russell miatt, mert a Williams talán végre előrelépett, de kb ennyi. Hamilton VB címei meg... hány olyan embert látsz akik felemlegetik Schumi 2002-es vagy 2004-es címét hogy mennyire fasza volt? Én nem sokat. Azokat emlegetik fel amikor Hakkiennel, Hillel, Alonsoval és Raikönennel csatázott és nyert vagy vesztett.
Egyébként ha nem fájna, nem ilyen hepciásan reagálnál, nem is így ismertelek meg.
- Nigel Hill
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3243
- Csatlakozott: 2014.01.02. 15:48
- Mi vagy?: Russzofil
Re: Teszt a lelke mindennek
Jah 7x-es, Senna meg 3x, Mansell 1x Clack 2x, Rosberg 1 G Villeneuve 0...
Nem a Vb címek játszanak. Legalább is nekem.
Azt elhiszem hogy nem ilyennek ismertél meg, azóta eltelt pár hasznos esztendő
"Mindig sírsz, hogy a gyűlölet öl. Közben szétszakadsz a gyűlölettől"