Teszt a lelke mindennek

Az aktuális szezon
Magic
Főnök!
Hozzászólások: 4595
Csatlakozott: 2013.11.18. 11:11

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: Magic » 2014.01.28. 11:48

bertone írta: Nekem tetszik, hogy nem annyira visító, hanem mélyebb frekvencián szól.
(:o
Egyetértek. Igazi öblös motorhang. Az első onboard odalépős körre vagyok nagyon kíváncsi.

Avatar
Phoebe
Főnök!
Hozzászólások: 5520
Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
Mi vagy?: Balszerencse hozója
Tartózkodási hely: BP

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: Phoebe » 2014.01.28. 12:41

bertone írta: Nekem tetszik, hogy nem annyira visító, hanem mélyebb frekvencián szól.
Nekem is.

Hory
gokartos
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2014.01.02. 13:33

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: Hory » 2014.01.28. 12:55

Hami odavágta a vasat, esélyes hogy letörött az első szárny és emiatt csúszott ki.

Avatar
idarpidi
AutoGP vezető
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2013.12.20. 22:32
Mi vagy?: Közöd?
Tartózkodási hely: Föld bolygó

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: idarpidi » 2014.01.28. 13:07

Kép
Brno, Sunday, July 18, 1971
1 Janos DRAPAL HUN Yamaha 57'43.500
2 Lazlo SZABO HUN Yamaha +39.700
3 Jarno SAARINEN FIN Yamaha +2'01.700

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2014.01.28. 13:11

idarpidi írta:Kép
:szom01 :szom01 :szom01
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2014.01.28. 13:23

Kép
A bűnös? :angry01
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

bertone

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: bertone » 2014.01.28. 13:42

Hory írta:Hami odavágta a vasat, esélyes hogy letörött az első szárny és emiatt csúszott ki.
idarpidi írta:Kép
Rendesen elcsúfította ezt a szép vasat. :szom03

Hory
gokartos
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2014.01.02. 13:33

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: Hory » 2014.01.28. 13:44

bertone írta:Rendesen elcsúfította ezt a szép vasat. :szom03
itt ő most csak utas volt, remélem nem konstrukciós hiba, mert akkor kétlem hogy a héten ezt megoldják

bertone

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: bertone » 2014.01.28. 13:48

Hory írta:
bertone írta:Rendesen elcsúfította ezt a szép vasat. :szom03
itt ő most csak utas volt, remélem nem konstrukciós hiba, mert akkor kétlem hogy a héten ezt megoldják
Basszus! Direkt kiemeltem az előző írásodból, hogy a szárny törhetett le. Ettől még tény, hogy a vas megcsúnyult.

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2014.01.28. 14:38

(:e
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Avatar
idarpidi
AutoGP vezető
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2013.12.20. 22:32
Mi vagy?: Közöd?
Tartózkodási hely: Föld bolygó

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: idarpidi » 2014.01.28. 15:42

hát eddig elég elkeserítő a tavalyi első napi ~650 körhöz képest, még a tizede sincs meg...
Brno, Sunday, July 18, 1971
1 Janos DRAPAL HUN Yamaha 57'43.500
2 Lazlo SZABO HUN Yamaha +39.700
3 Jarno SAARINEN FIN Yamaha +2'01.700

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2014.01.28. 15:54

idarpidi írta:hát eddig elég elkeserítő a tavalyi első napi ~650 körhöz képest, még a tizede sincs meg...
A Merci, Ferrari, Torro és Sauber ment eddig értékelhető köröket ez nagyon karcsú :hajra01
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Avatar
maTTeus
GP2 pilóta
Hozzászólások: 2792
Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
Mi vagy?: anno: jóómateF1
Tartózkodási hely: Lakitelek

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: maTTeus » 2014.01.28. 17:57

bertone írta: Kép
(:u Bár szerintem nem Magnum, de attól még Renault. :D Ez jó volt. :P
Kép

Avatar
Gyilok
gokartos
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2014.01.03. 11:32
Mi vagy?: Gitárnyűvész

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: Gyilok » 2014.01.28. 17:58

Szinte mind egy csokorban. Azért van 1-2 igazán randa köztük.

Kép

joco vezér
gokartos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
Mi vagy?: aszfaltszaggató
Tartózkodási hely: Baja

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: joco vezér » 2014.01.28. 18:10

Gyilok írta:Szinte mind egy csokorban. Azért van 1-2 igazán randa köztük.

Kép
Szerintem tök változatos!!!Nem az az egyhangú másolós koppintós

bertone

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: bertone » 2014.01.28. 18:21

joco vezér írta:
Gyilok írta:Szinte mind egy csokorban. Azért van 1-2 igazán randa köztük.

Kép
Szerintem tök változatos!!!Nem az az egyhangú másolós koppintós
Viszont mától a Caterhamé a citrom-díj.

Avatar
maTTeus
GP2 pilóta
Hozzászólások: 2792
Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
Mi vagy?: anno: jóómateF1
Tartózkodási hely: Lakitelek

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: maTTeus » 2014.01.28. 18:23

bertone írta: Viszont mától a Caterhamé a citrom-díj.
Azért még várjuk meg a Marussiát. Nehogy megint meglepődjünk. :D
Kép

Clyde

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: Clyde » 2014.01.28. 19:32

Ki mondja azt, hogy idén a GP2-es kocsik Monacoban illetve a Hungaroringen lazán felférnek majd az F1-es rajtrácsra időmérős eredményeik alapján?

Hory
gokartos
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2014.01.02. 13:33

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: Hory » 2014.01.28. 19:34

Clyde írta:Ki mondja azt, hogy idén a GP2-es kocsik Monacoban illetve a Hungaroringen lazán felférnek majd az F1-es rajtrácsra időmérős eredményeik alapján?
o/

Bönde Attila
AutoGP vezető
Hozzászólások: 1108
Csatlakozott: 2013.12.29. 15:17
Mi vagy?: éhes

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: Bönde Attila » 2014.01.28. 20:25

Nézegetem az első napi képeket, de nem bírom ki röhögés nélkül (:u (:u (:u (:u

Kép

Kép

Kép
Kép

t-oom
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3836
Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
Tartózkodási hely: Fadd
Kapcsolat:

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: t-oom » 2014.01.28. 20:50

látom senkinek sem volt zökkenőmentes napja... de hát a tesztidőszak első napján vagyunk túl!

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2014.01.28. 20:56

Két nagyágyú (Mclaren + RedBull) is bealudt. (:u
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2014.01.28. 22:42

Kissé le vagyok maradva.

Azt lehet tudni, hogy tulajdonképpen a pöcsök meg ezek a hülye orrkúpok miért voltak feltétlenül szükségesek?

joco vezér
gokartos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2013.12.30. 09:56
Mi vagy?: aszfaltszaggató
Tartózkodási hely: Baja

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: joco vezér » 2014.01.28. 22:46

Bandee írta:Kissé le vagyok maradva.

Azt lehet tudni, hogy tulajdonképpen a pöcsök meg ezek a hülye orrkúpok miért voltak feltétlenül szükségesek?
Kérdezd a tervezőket! (:u

bertone

Re: Teszt a lelke mindennek

Hozzászólás Szerző: bertone » 2014.01.28. 22:54

Bandee írta:Kissé le vagyok maradva.

Azt lehet tudni, hogy tulajdonképpen a pöcsök meg ezek a hülye orrkúpok miért voltak feltétlenül szükségesek?
Az elmúlt időszakban a megemelt orr volt a trend, hogy minél több levegőt tudjanak a kocsi alá irányítani. Az FIA biztonsági indokokkal hozott egy szabályt, hogy az eddigi 400 valahány mm-ről 185 mm-re levitték az orrkúp magasságát. Ez indukolja az alacsony orrot. Viszont a szabály szerint ennek, az orr első pontjától hátra 50 mm-rel 9000 mm2 keresztmetszetűnek kell lenni, de a továbbiakra már nincs szabály, hogyan folytatódjon. Van még az, hogy a lábrésznél (a tűzfalnál) ha vesznek egy 625 mm magasságot és azt összekötik az orr 185 mm-es pontjával, abból fölfelé nem lóghat ki semmi, valamint a valahol, de általam pontosan nem ismert helyen a kaszni magassága nem lehet több 525 mm-nél és ott a keresztmetszet (azt hiszem) 30.000 mm2 kell legyen.

Mivel a tervezők továbbra is sok levegeőt akarnak a kocsi alatt látni, ezért jöttek ezek a "pöcsök", hogy eleget tegyenek az FIA szabályának, de azért levegőhöz is jussanak.

Lezárt