bertone írta: Nekem tetszik, hogy nem annyira visító, hanem mélyebb frekvencián szól.
Egyetértek. Igazi öblös motorhang. Az első onboard odalépős körre vagyok nagyon kíváncsi.
bertone írta: Nekem tetszik, hogy nem annyira visító, hanem mélyebb frekvencián szól.
Nekem is.bertone írta: Nekem tetszik, hogy nem annyira visító, hanem mélyebb frekvencián szól.
idarpidi írta:
Hory írta:Hami odavágta a vasat, esélyes hogy letörött az első szárny és emiatt csúszott ki.
Rendesen elcsúfította ezt a szép vasat.idarpidi írta:
itt ő most csak utas volt, remélem nem konstrukciós hiba, mert akkor kétlem hogy a héten ezt megoldjákbertone írta:Rendesen elcsúfította ezt a szép vasat.
Basszus! Direkt kiemeltem az előző írásodból, hogy a szárny törhetett le. Ettől még tény, hogy a vas megcsúnyult.Hory írta:itt ő most csak utas volt, remélem nem konstrukciós hiba, mert akkor kétlem hogy a héten ezt megoldjákbertone írta:Rendesen elcsúfította ezt a szép vasat.
A Merci, Ferrari, Torro és Sauber ment eddig értékelhető köröket ez nagyon karcsúidarpidi írta:hát eddig elég elkeserítő a tavalyi első napi ~650 körhöz képest, még a tizede sincs meg...
Bár szerintem nem Magnum, de attól még Renault. Ez jó volt.bertone írta:
Szerintem tök változatos!!!Nem az az egyhangú másolós koppintósGyilok írta:Szinte mind egy csokorban. Azért van 1-2 igazán randa köztük.
Viszont mától a Caterhamé a citrom-díj.joco vezér írta:Szerintem tök változatos!!!Nem az az egyhangú másolós koppintósGyilok írta:Szinte mind egy csokorban. Azért van 1-2 igazán randa köztük.
Azért még várjuk meg a Marussiát. Nehogy megint meglepődjünk.bertone írta: Viszont mától a Caterhamé a citrom-díj.
o/Clyde írta:Ki mondja azt, hogy idén a GP2-es kocsik Monacoban illetve a Hungaroringen lazán felférnek majd az F1-es rajtrácsra időmérős eredményeik alapján?
Kérdezd a tervezőket!Bandee írta:Kissé le vagyok maradva.
Azt lehet tudni, hogy tulajdonképpen a pöcsök meg ezek a hülye orrkúpok miért voltak feltétlenül szükségesek?
Az elmúlt időszakban a megemelt orr volt a trend, hogy minél több levegőt tudjanak a kocsi alá irányítani. Az FIA biztonsági indokokkal hozott egy szabályt, hogy az eddigi 400 valahány mm-ről 185 mm-re levitték az orrkúp magasságát. Ez indukolja az alacsony orrot. Viszont a szabály szerint ennek, az orr első pontjától hátra 50 mm-rel 9000 mm2 keresztmetszetűnek kell lenni, de a továbbiakra már nincs szabály, hogyan folytatódjon. Van még az, hogy a lábrésznél (a tűzfalnál) ha vesznek egy 625 mm magasságot és azt összekötik az orr 185 mm-es pontjával, abból fölfelé nem lóghat ki semmi, valamint a valahol, de általam pontosan nem ismert helyen a kaszni magassága nem lehet több 525 mm-nél és ott a keresztmetszet (azt hiszem) 30.000 mm2 kell legyen.Bandee írta:Kissé le vagyok maradva.
Azt lehet tudni, hogy tulajdonképpen a pöcsök meg ezek a hülye orrkúpok miért voltak feltétlenül szükségesek?