Re: Mercedes AMG Petronas Team
Elküldve: 2021.05.07. 19:39
Beszélgessünk a Forma 1-ről, vagy másról
https://forma1f1.hu/forum/
https://m4sport.hu/forma-1/cikk/2021/06 ... miltont„Hogy őszinte legyek, mindketten megsemmisültünk. De ez van. Annyira közel volt hozzá, aztán minden odalett. Nekem, aki ezt a csapatot vezeti, a legjobbat kell kihozni belőlük, és mi most nem biztosítottunk versenyképes csomagot a versenyzőink számára ezen a hétvégén. Messze nem volt versenyképes a csomagunk....
A frusztrációnk nem csak a balesetnek köszönhető, hanem annak, hogy nem feleltünk meg a saját elvárásainknak. Mind, együttesen: Lewis, a mérnökök, én, mindenki a csapatnál.
Ezek voltak a legnehezebb versenyek, mivel Monacóban nem teljesítettünk jól, és Valtteri ott simán dobogós lett volna. Harminchat óráig tartott a kerékcserénk, ami nem felel meg az általunk elvárt szintnek. Az autónk most szinte mindegyik edzésen sehol sem volt, az igazat megvallva a harmadik helyen körözgetés rendben volt, de nem elfogadható, hogy az autónkból a rajt után vagy a kerékcserék után nem tudtuk kihozni a teljesítményt. Másodperceket veszítettünk, mire jó helyzetbe hoztuk az autót, amikor rendesen működik.
Túl sokáig tartott működésre bírni a gumikat, és más hibákat is vétettünk csapatként. A legtöbb időt a hetes és a tízes kanyar között veszítettük el, de nem volt meglepetés számunkra, hogy az autónk hirtelen a senki földjén volt, mivel a gumikkal már Monacóban is gondunk volt.
Ez egyszerűen fájó. Mondhatni már rajta volt a kezünk a trófeán, mivel Max nem szerzett pontot. Az érzelmek, a frusztráltság pillanatnyilag mindent elnyomnak. Nem tudom a harmadik helyet választanám-e vagy ezt.
A tanulság az, hogy a bajnoki harcban a csúcsformánkat kell nyújtanunk, és az autónk most egész hétvégén nem volt jó. A csapatnak is hibátlanul kell működnie, és ezen a két hétvégén egyikünk sem működött hibátlanul.
Ismerjük a hiányosságainkat, ezeket láttuk a pálya meghatározott pontjain. Tudjuk, hogy föl kell zárkóznunk. Fáj, hogy a győzelem elérhető közelségbe került, de egyszerűen a legjobb formánkat kell hoznunk ebben a bajnokságban ahhoz, hogy lépést tartsunk velük. Előre tudtuk, hogy ezek lesznek a leggyengébb versenyeink, és remélem, hogy igazunk is lesz. Meglátjuk, az európai versenyek hogy alakulnak. Az utóbbi kettőn egyértelműen elmaradtunk az elvárásainktól. A csapat mérges, de harcosok vagyunk, és ezt a dühöt most pozitív energiává fogjuk átalakítani.”
Én remélem, hogy így lesz, de Marko mit dumál bele?Lancelot írta: ↑2021.06.15. 10:56Úgy tűnik eldőlt:
https://hu.motorsport.com/f1/news/mar- ... 6561940/
https://hu.motorsport.com/f1/news/mark ... 6568478/
Teljesen érthető.
gondolom, puhatolóztak ők is Russellnél - van-e sansz arra, hogy elszipkázzák a Mercitől (ahogy anno Verstappent, ha belegondolunk)bertone írta: ↑2021.06.15. 12:00Én remélem, hogy így lesz, de Marko mit dumál bele?Lancelot írta: ↑2021.06.15. 10:56Úgy tűnik eldőlt:
https://hu.motorsport.com/f1/news/mar- ... 6561940/
https://hu.motorsport.com/f1/news/mark ... 6568478/
Teljesen érthető.
Mert a RB Baku előtt ajánlatot tett állítólag Russellre. Ha a Mercinek nem kell, akkor vinnék.bertone írta: ↑2021.06.15. 12:00Én remélem, hogy így lesz, de Marko mit dumál bele?Lancelot írta: ↑2021.06.15. 10:56Úgy tűnik eldőlt:
https://hu.motorsport.com/f1/news/mar- ... 6561940/
https://hu.motorsport.com/f1/news/mark ... 6568478/
Teljesen érthető.
Lajos 2 éves hosszabbítását be is jelentette. Nagyon remélem, hogy Russellt jelentik be mellé. Atom csapat lesz akkor.Nigel Hill írta: ↑2021.06.29. 22:12"Állítólag" Silverstone-ban bejelentik a 22-es felállást. De vajon miért pont ott?
Nekem ez a kép kamunak tűnik.SilverToM írta: ↑2022.01.01. 16:43
Wéber Gábor:
Újévi meglepetés a Mercedestől, ami egyben az első igazi(?) 2022-es autó a FOM tavalyi prototípusa óta. Hogy mennyiben különbözik majd a valódi W13-astól az csak februárban derül ki, mindenesetre máris vannak egyértelmű eltérések az alapdizájnhoz képest.
Az érdekesség az egészben az, hogy az új szabályok miatt a Mercedes akár a végleges verziót is megmutathatná, mert senki nem tudja, hogy mi lesz az ideális koncepció, vagyis egyik csapat sem változtatna a saját, bő fél éve érlelődő tervein egyetlen, homályos fotó miatt. A lényeg úgyis a részletekben rejlik majd, na meg a padlólemez alatt.
A legtöbb autó ugyanilyen lesz, orr - oldaldoboz - és motorborítás fronton 3-3-3 fajta variáció engedélyezett.
Ez egy szép számítógépes grafika, ami vagy hasonlít a majdani valós autóra, vagy nem.Redbull írta: ↑2022.01.01. 17:24Nekem ez a kép kamunak tűnik.SilverToM írta: ↑2022.01.01. 16:43
Wéber Gábor:
Újévi meglepetés a Mercedestől, ami egyben az első igazi(?) 2022-es autó a FOM tavalyi prototípusa óta. Hogy mennyiben különbözik majd a valódi W13-astól az csak februárban derül ki, mindenesetre máris vannak egyértelmű eltérések az alapdizájnhoz képest.
Az érdekesség az egészben az, hogy az új szabályok miatt a Mercedes akár a végleges verziót is megmutathatná, mert senki nem tudja, hogy mi lesz az ideális koncepció, vagyis egyik csapat sem változtatna a saját, bő fél éve érlelődő tervein egyetlen, homályos fotó miatt. A lényeg úgyis a részletekben rejlik majd, na meg a padlólemez alatt.
Nem tudom egyértelműen bizonyítani, csak kérdezem, miért is kell 2 hónappal korábban kiszivárogtatni az új gépről fotókat?
Nem hinném, hogy ennyire le van egyszerűsítve. A Merci grafikáján az oldaldoboz pl egyikre sem hasonlít. Már ami a beömlő részt illeti.Willy írta: ↑2022.01.01. 19:46A legtöbb autó ugyanilyen lesz, orr - oldaldoboz - és motorborítás fronton 3-3-3 fajta variáció engedélyezett.
https://www.racefans.net/wp-content/upl ... t-cars.jpg
A mercié a piros változat, ahogy nézem. Leginkább az első szárny miatt, a másik két verzión 4 elem van az orrkúpon, itt csak 3.
Valószínűleg a stílus van megadva, nem feltétlen az egész forma. Az alapján (is) a pirosra hajaz. Egyébként azt is megtehetnék, hogy keverik a 3 stílust, a szabályok engedik.