A Formula 1-ről általánosságban
Re: A Formula 1-ről általánosságban
ami ertelmesnek tartanek: nagydijak, amelyek nem szamitanak bele a vilagbajnoksagba. lenne cirkusz, eletjelt is adnanak magukrol - nem kopnanak ki a koztudatbol. oszt' maj' jovore...
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Tudom, a jelen helyzetben sokadrangú kérdés, de...
.... mivel ez egy F1-es oldal, hát leírom:
Ez az év álláspontom szerint minden valószínűség szerint kukába ment. Lehet majd egy két szépségtapasz futam esetleg szeptembertől talán, de érvényes évnek semmi esetre sem lesz nyilvánítható, azaz helyezéseket nem lehet osztani.
Kiknek fájhat ez legjobban?
1./ Hamilton.
Volt rá lehetősége, hogy beállítsa - sőt egyes vonatkozásokban - meg is döntse Schumacher megdönthetetlennek hitt rekordjait. Úgy tűnik ehhez lett volna egy megfelelő járgánya is. Mondják: a ziccer, ha kimarad, nem biztos, hogy lesz még egy. Jövőre új helyzet lesz, új járgányokkal. Egy évvel idősebb is lesz, stb.
2./ Vesrtappen.
Úgy tűnik egy nagyon ütőképes járgányt kapott idénre. Lehetősége lett volna a világbajnoki címre sokak álláspontja szerint. Megfelelően harcos kedvében is volt. Egy évet várnia kell. Kb. azt érezheti, mikor a derbyn a lovasokat kiparancsolják az indítóállásból. Az adrenalin magas és egyszer csak lehúzzák a rolót.
3./ Leclerc.
Bár a Ferrari nem árulta el szerintem valós erejét a téli teszteken, okozhatott volna bőven "meglepetést". Ki tudja nem sötét lóként neki állt volna-e a zászló. Azt gondolom titkon ő is világbajnoki álmokat szövögetett. Ráadásul most már egy évvel érettebben, a csapathoz jobban hozzáidomulva még ütősebb lett volna. A csapaton belüli erőviszonyokat is végleg lerendezhette volna.
4./ Vettel.
Neki a bizonyítás, a megtépázott renomé helyreállításának éve kellett volna, hogy legyen. Bizonyítani, hogy még nem fogatlan oroszlán és revansot venni Leclerc-en. Esetleg a jövő évi szerződését - akárhol is lesz - bebiztosítani.
Aztán ott vannak az autóépítők. Eszméletlen pénz és innováció porosodik a vírus miatt. Nyilván azokat szerették volna is kipróbálni. Erre vajmi kevés lesz a lehetőség. Kérdés, érdemes-e ezek után jövőre új autót építeni. Hiszen a szabályok nem változnak. Felesleges ráfordítás lenne. Legfeljebb csiszolgatni érdemes talán az ideieket.
A szponzorok kérdése is érdekes. Dollármilliókat adtak a csapatoknak, hogy forgassák nevüket a világ színpadán. Ez most meghiúsult. Vajon a szerződések mit tartalmaznak ilyen esetre. Hiszen ez vis maior a javából az biztos. Vajon vissza kell fizetni az összeget vagy egy részét? Vagy átviszik jövőre, amikor eleget kell tenni a csapatoknak a hirdetési kötelezettségeiknek?
Aztán ott van a pilóták szerződéseinek a kérdése. Sokaknak - pl. Hamilton is - idén lejárna a szerződése. De vajon mi van a szerződésekben? Az, hogy öt naptári évben köteles a csapatnál maradni vagy az, hogy öt szezonban köteles a csapatnál maradni? Nem mindegy. Ha az előbbi, akkor egy verseny év nélkül telik le a szerződése. Ha az utóbbi, akkor viszont nem jár le idén, hanem csak jövőre. Szabadulhat-e a pilóta egy csapattól, egy ilyen szezon után, ha lejár a szerződése? Az előbbi kérdésre adott választól függ ez is. De további kérdés: mit kapnak a pilóták egy ilyen szezonban? Vajon a szerződésük szerint csak akkor kapják meg a pénzüket, ha megy a rendes szezon vagy akkor is, ha nincs is szezon, de megy az év?
Szóval rengeteg kérdést vet fel ez a krízis helyzet. Éppen csak megpiszkáltam kicsit a problémákat. Ám lehet, hogy másnak más is eszébe jut. Érdemes ezeken elgondolkodni, ha már futamokat amúgy sem tudunk elemezni.
.... mivel ez egy F1-es oldal, hát leírom:
Ez az év álláspontom szerint minden valószínűség szerint kukába ment. Lehet majd egy két szépségtapasz futam esetleg szeptembertől talán, de érvényes évnek semmi esetre sem lesz nyilvánítható, azaz helyezéseket nem lehet osztani.
Kiknek fájhat ez legjobban?
1./ Hamilton.
Volt rá lehetősége, hogy beállítsa - sőt egyes vonatkozásokban - meg is döntse Schumacher megdönthetetlennek hitt rekordjait. Úgy tűnik ehhez lett volna egy megfelelő járgánya is. Mondják: a ziccer, ha kimarad, nem biztos, hogy lesz még egy. Jövőre új helyzet lesz, új járgányokkal. Egy évvel idősebb is lesz, stb.
2./ Vesrtappen.
Úgy tűnik egy nagyon ütőképes járgányt kapott idénre. Lehetősége lett volna a világbajnoki címre sokak álláspontja szerint. Megfelelően harcos kedvében is volt. Egy évet várnia kell. Kb. azt érezheti, mikor a derbyn a lovasokat kiparancsolják az indítóállásból. Az adrenalin magas és egyszer csak lehúzzák a rolót.
3./ Leclerc.
Bár a Ferrari nem árulta el szerintem valós erejét a téli teszteken, okozhatott volna bőven "meglepetést". Ki tudja nem sötét lóként neki állt volna-e a zászló. Azt gondolom titkon ő is világbajnoki álmokat szövögetett. Ráadásul most már egy évvel érettebben, a csapathoz jobban hozzáidomulva még ütősebb lett volna. A csapaton belüli erőviszonyokat is végleg lerendezhette volna.
4./ Vettel.
Neki a bizonyítás, a megtépázott renomé helyreállításának éve kellett volna, hogy legyen. Bizonyítani, hogy még nem fogatlan oroszlán és revansot venni Leclerc-en. Esetleg a jövő évi szerződését - akárhol is lesz - bebiztosítani.
Aztán ott vannak az autóépítők. Eszméletlen pénz és innováció porosodik a vírus miatt. Nyilván azokat szerették volna is kipróbálni. Erre vajmi kevés lesz a lehetőség. Kérdés, érdemes-e ezek után jövőre új autót építeni. Hiszen a szabályok nem változnak. Felesleges ráfordítás lenne. Legfeljebb csiszolgatni érdemes talán az ideieket.
A szponzorok kérdése is érdekes. Dollármilliókat adtak a csapatoknak, hogy forgassák nevüket a világ színpadán. Ez most meghiúsult. Vajon a szerződések mit tartalmaznak ilyen esetre. Hiszen ez vis maior a javából az biztos. Vajon vissza kell fizetni az összeget vagy egy részét? Vagy átviszik jövőre, amikor eleget kell tenni a csapatoknak a hirdetési kötelezettségeiknek?
Aztán ott van a pilóták szerződéseinek a kérdése. Sokaknak - pl. Hamilton is - idén lejárna a szerződése. De vajon mi van a szerződésekben? Az, hogy öt naptári évben köteles a csapatnál maradni vagy az, hogy öt szezonban köteles a csapatnál maradni? Nem mindegy. Ha az előbbi, akkor egy verseny év nélkül telik le a szerződése. Ha az utóbbi, akkor viszont nem jár le idén, hanem csak jövőre. Szabadulhat-e a pilóta egy csapattól, egy ilyen szezon után, ha lejár a szerződése? Az előbbi kérdésre adott választól függ ez is. De további kérdés: mit kapnak a pilóták egy ilyen szezonban? Vajon a szerződésük szerint csak akkor kapják meg a pénzüket, ha megy a rendes szezon vagy akkor is, ha nincs is szezon, de megy az év?
Szóval rengeteg kérdést vet fel ez a krízis helyzet. Éppen csak megpiszkáltam kicsit a problémákat. Ám lehet, hogy másnak más is eszébe jut. Érdemes ezeken elgondolkodni, ha már futamokat amúgy sem tudunk elemezni.
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Érdekes téma amit felvetettél, érdemes rajta egy kicsit elgondolkodni. Jelen pillanatban semmit sem lehet előre kijelenteni a járvány befejeződését illetően. Az FIA ideiglenes versenynaptára sem garantált, mármint hogy összejöhet 15 - 18 futam. Bár csak úgy lenne mert ha nem és a Te feltevésed igazolódik be annak szinte csak vesztesei lesznek mind egyéni mind pedig csapat szinten, a szurkolókról nem megfeledkezve.Lancelot írta: ↑2020.03.26. 11:15Tudom, a jelen helyzetben sokadrangú kérdés, de...
.... mivel ez egy F1-es oldal, hát leírom:
Ez az év álláspontom szerint minden valószínűség szerint kukába ment. Lehet majd egy két szépségtapasz futam esetleg szeptembertől talán, de érvényes évnek semmi esetre sem lesz nyilvánítható, azaz helyezéseket nem lehet osztani.
Kiknek fájhat ez legjobban?
1./ Hamilton.
Volt rá lehetősége, hogy beállítsa - sőt egyes vonatkozásokban - meg is döntse Schumacher megdönthetetlennek hitt rekordjait. Úgy tűnik ehhez lett volna egy megfelelő járgánya is. Mondják: a ziccer, ha kimarad, nem biztos, hogy lesz még egy. Jövőre új helyzet lesz, új járgányokkal. Egy évvel idősebb is lesz, stb.
2./ Vesrtappen.
Úgy tűnik egy nagyon ütőképes járgányt kapott idénre. Lehetősége lett volna a világbajnoki címre sokak álláspontja szerint. Megfelelően harcos kedvében is volt. Egy évet várnia kell. Kb. azt érezheti, mikor a derbyn a lovasokat kiparancsolják az indítóállásból. Az adrenalin magas és egyszer csak lehúzzák a rolót.
3./ Leclerc.
Bár a Ferrari nem árulta el szerintem valós erejét a téli teszteken, okozhatott volna bőven "meglepetést". Ki tudja nem sötét lóként neki állt volna-e a zászló. Azt gondolom titkon ő is világbajnoki álmokat szövögetett. Ráadásul most már egy évvel érettebben, a csapathoz jobban hozzáidomulva még ütősebb lett volna. A csapaton belüli erőviszonyokat is végleg lerendezhette volna.
4./ Vettel.
Neki a bizonyítás, a megtépázott renomé helyreállításának éve kellett volna, hogy legyen. Bizonyítani, hogy még nem fogatlan oroszlán és revansot venni Leclerc-en. Esetleg a jövő évi szerződését - akárhol is lesz - bebiztosítani.
Aztán ott vannak az autóépítők. Eszméletlen pénz és innováció porosodik a vírus miatt. Nyilván azokat szerették volna is kipróbálni. Erre vajmi kevés lesz a lehetőség. Kérdés, érdemes-e ezek után jövőre új autót építeni. Hiszen a szabályok nem változnak. Felesleges ráfordítás lenne. Legfeljebb csiszolgatni érdemes talán az ideieket.
A szponzorok kérdése is érdekes. Dollármilliókat adtak a csapatoknak, hogy forgassák nevüket a világ színpadán. Ez most meghiúsult. Vajon a szerződések mit tartalmaznak ilyen esetre. Hiszen ez vis maior a javából az biztos. Vajon vissza kell fizetni az összeget vagy egy részét? Vagy átviszik jövőre, amikor eleget kell tenni a csapatoknak a hirdetési kötelezettségeiknek?
Aztán ott van a pilóták szerződéseinek a kérdése. Sokaknak - pl. Hamilton is - idén lejárna a szerződése. De vajon mi van a szerződésekben? Az, hogy öt naptári évben köteles a csapatnál maradni vagy az, hogy öt szezonban köteles a csapatnál maradni? Nem mindegy. Ha az előbbi, akkor egy verseny év nélkül telik le a szerződése. Ha az utóbbi, akkor viszont nem jár le idén, hanem csak jövőre. Szabadulhat-e a pilóta egy csapattól, egy ilyen szezon után, ha lejár a szerződése? Az előbbi kérdésre adott választól függ ez is. De további kérdés: mit kapnak a pilóták egy ilyen szezonban? Vajon a szerződésük szerint csak akkor kapják meg a pénzüket, ha megy a rendes szezon vagy akkor is, ha nincs is szezon, de megy az év?
Szóval rengeteg kérdést vet fel ez a krízis helyzet. Éppen csak megpiszkáltam kicsit a problémákat. Ám lehet, hogy másnak más is eszébe jut. Érdemes ezeken elgondolkodni, ha már futamokat amúgy sem tudunk elemezni.
Hamilton jó pozícióban várhatta az idei szezon kezdetet, de a hosszú szünet semmilyen szempontból nem segít neki. A Mercedes téli teszteken nyújtott erős formája elgondolkodtatta a rivális csapatokat és a kényszerszünet alatt lesz lehetőségük bizonyos szintű csökkentésre a lemaradást illetően.
A McLarenről. Nos nekik engedélyezett a kasztnin módosítást végezni az új erőforrás adoptálása miatt, ez része volt a közös megállapodásnak amely a csapatok és az FIA között jött létre a 2021-es új tecnikai előírás elhalasztása kapcsán. Ez segít a McLarennek és nem kerülnek kutyaszorítóba, mármint így nem kell 2020-ban egyidőben három modellen dolgozniuk (MCL35-36-37).
Hiányzik az F-1 mitagadás de az élet ezt most felülírta. Mindennél fontosabb a családunk, idős szüleink és rokonaink védelme. Az én családom fegyelmezetten viselkedik hála az égnek. Ezt látták tőlünk és ők is hasonlóan gondolkodnak. Párom a Gondozási Központ vezetője és a tagintézményei között van egy bentlakásos idősek otthona is. Az otthonban 80 év az átlag életkor. Ha beszabadul a vírus akkor sok idősnek nem lesz esélye túlélni, hisz ők már nem a legjobb egészségnek örvendenek sajnos. Szóval van para, de betartjuk az óvintézkedéseket és reméljük a legjobbakat.
Vigyázzatok magatokra, a családtagjaitokra!
Red.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Arra nem látok esélyt, hogy a rohamtempós 18-20 versenyes naptárat megvalósítsák, de a 8-11 futam simán tartható, és akkor végeredményt is lehet hirdetni. Kétlem, hogy teljesen kukáznák az évet.
Ha fogadnom kéne, az tűnik reálisnak, hogy egy Európa nélküli bajnokság lesz megtartva, mert itt sokáig húzódhat még a járvány. Kérdéses még az USA is, de a dél-amerikai és ázsiai futamokat valószínűleg megtartják.
Ha fogadnom kéne, az tűnik reálisnak, hogy egy Európa nélküli bajnokság lesz megtartva, mert itt sokáig húzódhat még a járvány. Kérdéses még az USA is, de a dél-amerikai és ázsiai futamokat valószínűleg megtartják.
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A Formula 1-ről általánosságban
https://f1vilag.hu/hirek/koronavirus-or ... s-istallo/
Koronavírus: Orvosi eszközöket gyárt 7 F1-es istálló!
A Project Pitlane minden esetben a legnagyobb hatékonyság elérése érdekében összefogja az F1-es csapatok erőforrásait és képességeit, és az F1-es iparág alapvető készségeire összpontosít: a gyors tervezésre, prototípusok gyártására, tesztelésére és szakszerű összeszerelésére.
A Forma-1 egyedülálló képessége, hogy rendkívül gyorsan tud reagálni a mérnöki és technolóigia kihívásokra, ez pedig nagyon komoly segítség lehet a koronavírus-járvány elleni küzdelemben.
A projektben résztvevő hét angliai székhelyű csapat a következő: Red Bull, Racing Point, Haas, McLaren, Mercedes, Renault, Williams.
Nagyon helyes!!!!
Koronavírus: Orvosi eszközöket gyárt 7 F1-es istálló!
A Project Pitlane minden esetben a legnagyobb hatékonyság elérése érdekében összefogja az F1-es csapatok erőforrásait és képességeit, és az F1-es iparág alapvető készségeire összpontosít: a gyors tervezésre, prototípusok gyártására, tesztelésére és szakszerű összeszerelésére.
A Forma-1 egyedülálló képessége, hogy rendkívül gyorsan tud reagálni a mérnöki és technolóigia kihívásokra, ez pedig nagyon komoly segítség lehet a koronavírus-járvány elleni küzdelemben.
A projektben résztvevő hét angliai székhelyű csapat a következő: Red Bull, Racing Point, Haas, McLaren, Mercedes, Renault, Williams.
Nagyon helyes!!!!
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A Formula 1-ről általánosságban
https://formula.hu/parc-ferme/24960
Melyik versenyzőnek lesz a legzordabb külseje a járvány végére?
A képet összeállító rajongó még arra is kitért, hogy Lando Norrist kopaszként ábrázolja, miután a brit megígérte a követőinek, hogy leborotválja a haját, ha 10 000 dollárt jótékonykodnak a járvány ellen.
Ez nagyon jó. Norris kopaszon, uh.
Melyik versenyzőnek lesz a legzordabb külseje a járvány végére?
A képet összeállító rajongó még arra is kitért, hogy Lando Norrist kopaszként ábrázolja, miután a brit megígérte a követőinek, hogy leborotválja a haját, ha 10 000 dollárt jótékonykodnak a járvány ellen.
Ez nagyon jó. Norris kopaszon, uh.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- Verstappen
- gokartos
- Hozzászólások: 138
- Csatlakozott: 2014.01.02. 23:18
- Mi vagy?: Alfons drukker
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Ezzel a Lando gyerekkel minden rendben van? Szegénynek olyan sötét a szeme környéke....
Verstappen meg csak szeretne ilyen szakállas lenni.
Verstappen meg csak szeretne ilyen szakállas lenni.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Fotoshopolták őket. Kinél jobban, kinél kevésbé előnyösre sikerült. De legalább egy picit megmosolyogtuk, nem igaz?Verstappen írta: ↑2020.03.30. 20:37Ezzel a Lando gyerekkel minden rendben van? Szegénynek olyan sötét a szeme környéke....
Verstappen meg csak szeretne ilyen szakállas lenni.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: A Formula 1-ről általánosságban
kimitol besirtamRedbull írta: ↑2020.03.30. 17:27https://formula.hu/parc-ferme/24960
Melyik versenyzőnek lesz a legzordabb külseje a járvány végére?
A képet összeállító rajongó még arra is kitért, hogy Lando Norrist kopaszként ábrázolja, miután a brit megígérte a követőinek, hogy leborotválja a haját, ha 10 000 dollárt jótékonykodnak a járvány ellen.
Ez nagyon jó. Norris kopaszon, uh.
bar en huztam volna par osz szalat is szakallaba
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Az M4-en 14.00 kor az 1993-as Európa nagydíj ismétlése!!!
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Kő keményen.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: A Formula 1-ről általánosságban
elaludtam rajta, olyan izgalmas volt...
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A Formula 1-ről általánosságban
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Örülök hogy leadták; szégyen vagy nem, de először láttam tévés közvetítésben Sennát versenyezni.
Azon azért meglepődtem (rossz értelemben), hogy a közvetítés "élő" volt, nem az eredetivel sugározták. Úgy nagyobb élmény lett volna.
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Leginkább az tetszett, hogy sokkal kisebbek voltak a különbségek, mint a mai forma 1-ben... Nem volt domináns autó...
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Viszont a virtuális futam kimondottan jó volt! Kepcsoves tv-n néztem, ott egyedül az autók mozgása arulkodott, hogy efutamot nézek.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Nem láttam, mi történt Norrissal?
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Ahán.
Most olvasom, lefagyott a program, ő meg dühödten letörölte.
Most olvasom, lefagyott a program, ő meg dühödten letörölte.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: A Formula 1-ről általánosságban
A futammal nem is volt probléma, csak az utólagos kommentár rontott rajta, mintha valaki eljött volna a jövőből csak azért, hogy spoilerezzen már az elején
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Na igen... nincs azzal baj, ha újrakommentálják, Lapaj se lett volna jobb. De akkor csináljanak úgy, mintha tényleg 1993 lenne, és ne 2020-ból kommentálják le az eseményeket.
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Kb ugyanígy látom.
Más téma: most tervben van az, hogy dupla futammal indulna az év, mégpedig Ausztráliában. A dupla futamok nem feltétlen hülyeségek, de olyan helyeken kéne őket tartani, ahol több nyomvonala is van a pályának. Spielberg pont nem olyan.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Willy 2020.04.07. 19:01-kor.
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.