Hermann Tilke alakította át annak idején.trutya írta:jól kiherélték azért a régi Österreichringet a kurtítással, kanyarlassításokkal. mekkora zsír pálya volt az...Nigel Hill írta:És Ausztriában
A Formula 1-ről általánosságban
-
- gokartos
- Hozzászólások: 229
- Csatlakozott: 2014.01.22. 18:17
- Mi vagy?: Forma-1 fan
- Tartózkodási hely: Tura
Re: A Formula 1-ről általánosságban
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Istenem! Már megint ez a Vili....!
http://sport365.hu/auto-motor,forma-1,v ... zeru,67886
Gyanítom, soha nem fogja megemészteni, hogy egykoron lapátra tették.
http://sport365.hu/auto-motor,forma-1,v ... zeru,67886
Gyanítom, soha nem fogja megemészteni, hogy egykoron lapátra tették.
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
- idarpidi
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2013.12.20. 22:32
- Mi vagy?: Közöd?
- Tartózkodási hely: Föld bolygó
Re: A Formula 1-ről általánosságban
nekem sem a szívem csücske, de azért valljuk be, van némi igazsága...Lancelot írta:Istenem! Már megint ez a Vili....!
Gyanítom, soha nem fogja megemészteni, hogy egykoron lapátra tették.
Brno, Sunday, July 18, 1971
1 Janos DRAPAL HUN Yamaha 57'43.500
2 Lazlo SZABO HUN Yamaha +39.700
3 Jarno SAARINEN FIN Yamaha +2'01.700
1 Janos DRAPAL HUN Yamaha 57'43.500
2 Lazlo SZABO HUN Yamaha +39.700
3 Jarno SAARINEN FIN Yamaha +2'01.700
Re: A Formula 1-ről általánosságban
98-tól nézem a futamokat. Egy kezemen megtudom számolni Vilitől hány emlékezetes momentumot láttam....Lancelot írta:Istenem! Már megint ez a Vili....!
http://sport365.hu/auto-motor,forma-1,v ... zeru,67886
Gyanítom, soha nem fogja megemészteni, hogy egykoron lapátra tették.
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Ez egy igazi faszkalap,bár mint mindenkivel aki sokat beszél, vele is elő szokott fordulni, hogy igazat / okosakat mond.Lancelot írta:Istenem! Már megint ez a Vili....!
http://sport365.hu/auto-motor,forma-1,v ... zeru,67886
Gyanítom, soha nem fogja megemészteni, hogy egykoron lapátra tették.
-
- gokartos
- Hozzászólások: 229
- Csatlakozott: 2014.01.22. 18:17
- Mi vagy?: Forma-1 fan
- Tartózkodási hely: Tura
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Régebben Irvine-nak voltak érdekes nyilatkozatai.Lancelot írta:Istenem! Már megint ez a Vili....!
http://sport365.hu/auto-motor,forma-1,v ... zeru,67886
Gyanítom, soha nem fogja megemészteni, hogy egykoron lapátra tették.
- zsiri1981
- gokartos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2013.12.25. 21:38
- Mi vagy?: Mérnök
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Az új orrkúpokat elsősorban a 2010-es Webber és a 2012-es Grosjean féle repkedések miatt vezetik be.
Akkor miért nem 2013-tól? Másfél év kellett, hogy kitalálják, mi a jó megoldás?
Vagy csak nem szerették volna átterveztetni az autók aerodinamikáját valamilyen 2013-ra? Tavaly miért nem volt veszélyes a repkedés?
Akkor miért nem 2013-tól? Másfél év kellett, hogy kitalálják, mi a jó megoldás?
Vagy csak nem szerették volna átterveztetni az autók aerodinamikáját valamilyen 2013-ra? Tavaly miért nem volt veszélyes a repkedés?
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Arra a magyarázatra lennék inkább kíváncsi, hogy az FIA szerint, az új orrkúpok miben változtattak volna azokon a baleseteken?zsiri1981 írta:Az új orrkúpokat elsősorban a 2010-es Webber és a 2012-es Grosjean féle repkedések miatt vezetik be.
Akkor miért nem 2013-tól? Másfél év kellett, hogy kitalálják, mi a jó megoldás?
Vagy csak nem szerették volna átterveztetni az autók aerodinamikáját valamilyen 2013-ra? Tavaly miért nem volt veszélyes a repkedés?
Arról nem beszélve, hogy pl a Grosjean féle esetnél, ott pont az lehetne veszélyesebb, ha lejjebb van az orra, mert nagyobb az esély arra, hogy beleakadjon a versenyző sisakjába.
Abba viszont látok logikát, hogy csak idén vezették be. Most van egy nagy, átfogó szabály módosulás, ami az új motor és teljesen új aero megoldásokat kíván.
Re: A Formula 1-ről általánosságban
A Grojean féle balhénál szerintem tök mindegy milyen orrkúp lett volna az autón. Ugyanis az már az ütközés első századmásodpercében darabokra morzsolódott. Ott kerék ért kereket, arra meg nincs orvosság.zsiri1981 írta:Az új orrkúpokat elsősorban a 2010-es Webber és a 2012-es Grosjean féle repkedések miatt vezetik be.
Akkor miért nem 2013-tól? Másfél év kellett, hogy kitalálják, mi a jó megoldás?
Vagy csak nem szerették volna átterveztetni az autók aerodinamikáját valamilyen 2013-ra? Tavaly miért nem volt veszélyes a repkedés?
- zsiri1981
- gokartos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2013.12.25. 21:38
- Mi vagy?: Mérnök
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Dehogy nincs, csak ki kell pillantani a Formula-E -reMagic írta:A Grojean féle balhénál szerintem tök mindegy milyen orrkúp lett volna az autón. Ugyanis az már az ütközés első századmásodpercében darabokra morzsolódott. Ott kerék ért kereket, arra meg nincs orvosság.zsiri1981 írta:Az új orrkúpokat elsősorban a 2010-es Webber és a 2012-es Grosjean féle repkedések miatt vezetik be.
Akkor miért nem 2013-tól? Másfél év kellett, hogy kitalálják, mi a jó megoldás?
Vagy csak nem szerették volna átterveztetni az autók aerodinamikáját valamilyen 2013-ra? Tavaly miért nem volt veszélyes a repkedés?
Persze valami hiper anyagból, ami nem törik le az első érintkezésnél
Re: A Formula 1-ről általánosságban
vigyázz, idén még egy repülés, és jövőre jönnek a sárvédőkMagic írta:A Grojean féle balhénál szerintem tök mindegy milyen orrkúp lett volna az autón. Ugyanis az már az ütközés első századmásodpercében darabokra morzsolódott. Ott kerék ért kereket, arra meg nincs orvosság.zsiri1981 írta:Az új orrkúpokat elsősorban a 2010-es Webber és a 2012-es Grosjean féle repkedések miatt vezetik be.
Akkor miért nem 2013-tól? Másfél év kellett, hogy kitalálják, mi a jó megoldás?
Vagy csak nem szerették volna átterveztetni az autók aerodinamikáját valamilyen 2013-ra? Tavaly miért nem volt veszélyes a repkedés?
esetleg jó kis gumiszoknya körbe, dodgem módra.
- zsiri1981
- gokartos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2013.12.25. 21:38
- Mi vagy?: Mérnök
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Semmiben, ez maximum arra jó, ha egy hebrencs hátulról középen nekimenne az előtte versenyzőnek...várj, nem! Azt megoldotta az eddigi orrkúp is.bertone írta:Arra a magyarázatra lennék inkább kíváncsi, hogy az FIA szerint, az új orrkúpok miben változtattak volna azokon a baleseteken?
Arról nem beszélve, hogy pl a Grosjean féle esetnél, ott pont az lehetne veszélyesebb, ha lejjebb van az orra, mert nagyobb az esély arra, hogy beleakadjon a versenyző sisakjába.
OK, de eddig nem voltak restek, ha kellett, év közben is módosítottak szabályokat.bertone írta:Abba viszont látok logikát, hogy csak idén vezették be. Most van egy nagy, átfogó szabály módosulás, ami az új motor és teljesen új aero megoldásokat kíván.
- Nigel Hill
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3243
- Csatlakozott: 2014.01.02. 15:48
- Mi vagy?: Russzofil
Re: A Formula 1-ről általánosságban
http://www.therichest.com/sports/racing ... s-in-2014/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mindig sírsz, hogy a gyűlölet öl. Közben szétszakadsz a gyűlölettől"
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Ruhatárán meglátszik a McLarenes év
McLaren fan since 1998 - Never Settle
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: A Formula 1-ről általánosságban
http://www.vezess.hu/forma1/f1_ongyilko ... _el/50242/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ha ez valóban így van, teljes mértékben egyetértek vele.
Ha ez valóban így van, teljes mértékben egyetértek vele.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Ez nagyon durva.maTTeus írta:http://www.vezess.hu/forma1/f1_ongyilko ... _el/50242/
Ha ez valóban így van, teljes mértékben egyetértek vele.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Húsz nap múlva ilyenkor már a rajtrácson állnak az autók!
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: A Formula 1-ről általánosságban
az új orrok kapcsán egy jó kis cikk:
http://www.gphirek.hu/f1/20140222-f1-fu ... enete.html
mondjuk a "ronda" szóval nem értek egyet. ezek azért nem voltak olyan ronda autók pláne a BT55.
http://www.gphirek.hu/f1/20140222-f1-fu ... enete.html
mondjuk a "ronda" szóval nem értek egyet. ezek azért nem voltak olyan ronda autók pláne a BT55.
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Basszus...trutya írta:az új orrok kapcsán egy jó kis cikk:
http://www.gphirek.hu/f1/20140222-f1-fu ... enete.html
mondjuk a "ronda" szóval nem értek egyet. ezek azért nem voltak olyan ronda autók pláne a BT55.
Soha nem nevezték CSÉSZÉnek. Miért is nevezték volna, mikor TÁLCA formája volt?Sokan elszörnyednek például az 1971-ben debütáló March 711 láttán, amely a Minden idők legcsúnyább autói válogatások állandó szereplője. Ez a „Teáscsésze" gúnynevet kapta - az orrán lévő légterelő idomra pillantva valószínűleg nem kell különösebben magyarázni, hogy miért.
Re: A Formula 1-ről általánosságban
igen ez feltűnt nekem is, de a háttérsztorik, amiket említ közben, azok tetszenek (a McLaren porszívó-paródiájáról még nem hallottam)bertone írta:Basszus...Soha nem nevezték CSÉSZÉnek. Miért is nevezték volna, mikor TÁLCA formája volt?Sokan elszörnyednek például az 1971-ben debütáló March 711 láttán, amely a Minden idők legcsúnyább autói válogatások állandó szereplője. Ez a „Teáscsésze" gúnynevet kapta - az orrán lévő légterelő idomra pillantva valószínűleg nem kell különösebben magyarázni, hogy miért.
de azt továbbra is tartom, hogy az igazán ronda autók a hetvenes évek közepén, illetve 83-84-ben születtek, ebből a korból meg nemigen hoztak példát...
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Úgy látszik most egy ilyen időszak van?
Szomorú, hogy ilyeneket le mernek írni.A pletykák szerint a Red Bullnál a két elektromos motor nem szállít elég energiát az akkumulátorba, és bizonyos körülmények között zavar van az energiaáramlásban. A gyanú középpontjában az MGU-H áll, mely a turbófeltöltőt látja el.
Re: A Formula 1-ről általánosságban
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Istenem, ez a sportos géza....SilverToM írta:Lehet, hogy visszaköszön 1988?
1988 nem lesz még egyszer, egyfelől olyan kaliberű páros soha nem fog összeállni, mint a nagyorrú/istenkomplexusos duó volt, másfelől, 1988 a turbók utolsó éve volt, egy végletekig kifejlett Hondával, és (ezt a Lotus mélyrepülése bizonyítja) egy remek Murray-féle aeróval.
Kurvára meglepődnék, ha a Mercedeses pilóták nem potyognának ki néhány futamon technikai hiba miatt, akár egyszerre. Másfelől várjuk már ki ezt a nevetséges 100 kg-os fogyasztási versenyt is, mert a '88-as 150 liter/futam is meredek volt, na de ez....
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A Formula 1-ről általánosságban
http://www.bet365.com/home/FlashGen4/We ... 0880629360
Végső győztes F1 VB:
Lewis 3.5
Sebastian 4.0
Fernando 6.0
Nico 7.0
Jenson 9.0
Kimi 12.0
Kevin 13.0 !!!
.
.
.
Felipe 67.0
Végső győztes F1 VB:
Lewis 3.5
Sebastian 4.0
Fernando 6.0
Nico 7.0
Jenson 9.0
Kimi 12.0
Kevin 13.0 !!!
.
.
.
Felipe 67.0
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Na ez már valami.Redbull írta:http://www.bet365.com/home/FlashGen4/We ... 0880629360
Végső győztes F1 VB:
Lewis 3.5
Sebastian 4.0
Fernando 6.0
Nico 7.0
Jenson 9.0
Kimi 12.0
Kevin 13.0 !!!
.
.
.
Felipe 67.0