A Formula 1-ről általánosságban
Re: A Formula 1-ről általánosságban
A 3M perel. Jöhet vissza a régi logó?
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Vagy mondjuk végre egyszer az életben rájöhetnének, hogy azért a rajongók között is akadhat pár ezer ember, aki ért hozzá, vagy csak szimplán kreatív. Nem is értem, hogyan hagyhatnak ki egy ekkora ziccert, ha már megújításról van szó. Nagyon jó marketingfogás is, ráadásul a végén még a logó is jó lehet.
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Annyi kreativitás, amennyi ehhez a logóhoz kell, kb. mindenkiben van. De ezzel nem csak az F1-et szólom le, más cégek is nagyon lebutítják a logójukat. Lásd Microsoft (Windows logó).maTTeus írta:Vagy mondjuk végre egyszer az életben rájöhetnének, hogy azért a rajongók között is akadhat pár ezer ember, aki ért hozzá, vagy csak szimplán kreatív. Nem is értem, hogyan hagyhatnak ki egy ekkora ziccert, ha már megújításról van szó. Nagyon jó marketingfogás is, ráadásul a végén még a logó is jó lehet.
Vagy - hogy hazai példával éljek - a régi és az új MNB logó.
Ha nem azon menne a verseny, hogy ki talál ki egyszerűbb / primitívebb logót, nem lennének jogi viták abból, hogy valaki ugyanazt a két görbe vonalat használta mint a másik
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Visszatér a Forma-1-be a McLaren korábbi csapatfőnöke, Martin Whitmarsh – a szakember ugyanis a hírek szerint elfogadott egy tanácsadói pozíciót a Nemzetközi Automobil Szövetségnél (FIA).
Ennek a hírnek kifejezetten örülök. Martin egy nagyon intelligens szakember. Anno Ron állította félre, máig nem ismert kondícióval.
Ennek a hírnek kifejezetten örülök. Martin egy nagyon intelligens szakember. Anno Ron állította félre, máig nem ismert kondícióval.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- 9_46_20
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2964
- Csatlakozott: 2013.12.30. 11:44
- Mi vagy?: KR7 & KR69 supporter
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Az mnb-nek nem ez az új logója, hanem ez:Willy írta:Annyi kreativitás, amennyi ehhez a logóhoz kell, kb. mindenkiben van. De ezzel nem csak az F1-et szólom le, más cégek is nagyon lebutítják a logójukat. Lásd Microsoft (Windows logó).maTTeus írta:Vagy mondjuk végre egyszer az életben rájöhetnének, hogy azért a rajongók között is akadhat pár ezer ember, aki ért hozzá, vagy csak szimplán kreatív. Nem is értem, hogyan hagyhatnak ki egy ekkora ziccert, ha már megújításról van szó. Nagyon jó marketingfogás is, ráadásul a végén még a logó is jó lehet.
Vagy - hogy hazai példával éljek - a régi és az új MNB logó.
Ha nem azon menne a verseny, hogy ki talál ki egyszerűbb / primitívebb logót, nem lennének jogi viták abból, hogy valaki ugyanazt a két görbe vonalat használta mint a másik
Amit linkeltél az még a bal oldali kormány alatt születeett, tehát gyorsan le is kellett cserélni, plusz azért arcpirító, hogy azért valaki 70 millió forintot kapott. Nem mintha a mostani kevesebb lenne...
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Sirotkin kapta a Williams másik ülését.
Na menjenek a p.....
Na menjenek a p.....
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Nem figyeltem az eseményeket (illetve legutóbb még a "vonalas" logót láttam a híradásokban), de örülök neki, hogy váltottak.9_46_20 írta: Az mnb-nek nem ez az új logója, hanem ez:
Amit linkeltél az még a bal oldali kormány alatt születeett, tehát gyorsan le is kellett cserélni, plusz azért arcpirító, hogy azért valaki 70 millió forintot kapott. Nem mintha a mostani kevesebb lenne...
Csak azért tettem be azt a logót, hogy érzékeltessem azt az egyszerűsödést, amit sok vállalatnál látok. Oda tehetném a Chrome régi és új logóját is, de az annyira nem katasztrófa. Ettől még nem kell mindent lebutítani. Pláne nem az F1-et. Nem fogja egy rossz logó tönkretenni a sorozatot, de azért valahol szimbolizálja. Csak ne ezek közül válasszanak, mert a felhozatalból még a most aktuális a legelviselhetőbb.
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Nem lep meg. Pénz beszél. A Williams sem most kezdte a pénzt előtérbe helyezni, hanem kb. azóta hogy a BMW otthagyta őket. Vagy már az utolsó közös évükben, 2005-ben.Ori F1 írta:Sirotkin kapta a Williams másik ülését.
Na menjenek a p.....
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Nem is tudom. Én úgy emlékszem, hogy elég gyengén muzsikált a McLaren az ő vezetése alatt. Azért is ment vissza Dennis.Redbull írta:Visszatér a Forma-1-be a McLaren korábbi csapatfőnöke, Martin Whitmarsh – a szakember ugyanis a hírek szerint elfogadott egy tanácsadói pozíciót a Nemzetközi Automobil Szövetségnél (FIA).
Ennek a hírnek kifejezetten örülök. Martin egy nagyon intelligens szakember. Anno Ron állította félre, máig nem ismert kondícióval.
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Két dolog:Ori F1 írta:Sirotkin kapta a Williams másik ülését.
Na menjenek a p.....
1./ Hogy kerül ez a hír a McLaren topikba?
2./ Mi ezen a meglepő, mikor már kb. egy hete mindenki ezt fújta?
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Csak az elsőre reagálnék: talán úgy, hogy ez nem a McLaren topik.Lancelot írta:Két dolog:Ori F1 írta:Sirotkin kapta a Williams másik ülését.
Na menjenek a p.....
1./ Hogy kerül ez a hír a McLaren topikba?
2./ Mi ezen a meglepő, mikor már kb. egy hete mindenki ezt fújta?
Az apa férfi, a rezsi nő!
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Whitmarsh alatt picit úgy tűnt, mintha fejetlenség lenne a McLarennél, nem tudják hogy mit akarnak, nem bírtak egy kerékcserét normálisan megcsinálni (DE előtte jól beharangozták, hogy rekordokat fognak dönteni benne), stb
Amióta visszajött Dennis, ez mind ugyanúgy megvan, továbbra is úgy néz ki a csapat, mint ahol senki sem tudja, hogy mit is akar, az ígérgetés most is megy (igaz nem a kerékcserében), és ugyanúgy csak a pofára esés jön. Ja és még az autó is szarabb lett, a motortól függetlenül is, mert a Mercedesszel is szarok voltak.
Szirotkinról meg, szerintem jó a srác. GP2-ben egész tűrhető eredményei voltak (és pls ne gyertek azzal, hogy Palmernek is, neki 4 év kellett hogy megnyerje, és az első 3 évében fele annyit nem csinált, mint Szirotkin két év alatt...), a tempója sztem megvan, és még pénzt is hoz. Kubica meg valszeg fizikálisan nem bírja a versenyzést, ellenkező esetben nem látok okot arra, hogy miért dobta a Renault. Sainzot csak vért izzadva tudták megszerezni, és most is csak "kölcsönben" van ott, szóval hiába fiatalabb, rá sem igazán lehet hosszútávon épÍteni. Ezzel az egyetlen előnyét is elvesztette Kubicával szemben, valamiért mégis ő volt jobb a Renaultnak...
Amióta visszajött Dennis, ez mind ugyanúgy megvan, továbbra is úgy néz ki a csapat, mint ahol senki sem tudja, hogy mit is akar, az ígérgetés most is megy (igaz nem a kerékcserében), és ugyanúgy csak a pofára esés jön. Ja és még az autó is szarabb lett, a motortól függetlenül is, mert a Mercedesszel is szarok voltak.
Szirotkinról meg, szerintem jó a srác. GP2-ben egész tűrhető eredményei voltak (és pls ne gyertek azzal, hogy Palmernek is, neki 4 év kellett hogy megnyerje, és az első 3 évében fele annyit nem csinált, mint Szirotkin két év alatt...), a tempója sztem megvan, és még pénzt is hoz. Kubica meg valszeg fizikálisan nem bírja a versenyzést, ellenkező esetben nem látok okot arra, hogy miért dobta a Renault. Sainzot csak vért izzadva tudták megszerezni, és most is csak "kölcsönben" van ott, szóval hiába fiatalabb, rá sem igazán lehet hosszútávon épÍteni. Ezzel az egyetlen előnyét is elvesztette Kubicával szemben, valamiért mégis ő volt jobb a Renaultnak...
Re: A Formula 1-ről általánosságban
2019-re bevezetik a minimum versenyzősúlyt a Forma-1-ben?
Na ezt speciel támogatnám. Tudom, hogy jó kondiban vannak a pilóták, de néhányan egészségtelenül véznának tűnnek a magasságukhoz képest.
De a 80 kg talán sok, elég lenne 70.
Na ezt speciel támogatnám. Tudom, hogy jó kondiban vannak a pilóták, de néhányan egészségtelenül véznának tűnnek a magasságukhoz képest.
De a 80 kg talán sok, elég lenne 70.
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A Formula 1-ről általánosságban
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- Gocpont
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1573
- Csatlakozott: 2014.01.28. 11:21
- Mi vagy?: fogalom
- Tartózkodási hely: Győr
Re: A Formula 1-ről általánosságban
100 kg alatt nem pilóta a férfi... nocsak, visszatér Gerhard Berger?Willy írta:2019-re bevezetik a minimum versenyzősúlyt a Forma-1-ben?
Na ezt speciel támogatnám. Tudom, hogy jó kondiban vannak a pilóták, de néhányan egészségtelenül véznának tűnnek a magasságukhoz képest.
De a 80 kg talán sok, elég lenne 70.
e H n e v
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Ezt a cikk alá is be kéne kommentelniGocpont írta:100 kg alatt nem pilóta a férfi... nocsak, visszatér Gerhard Berger?
Valaki azzal érvelt, hogy aki magas meg nehéz, az ne F1-es autót vezessen. Meg hogy így a kisebb, könnyebb pilóták járnak rosszabbul.
Keke jut eszembe, akitől megkérdezték, hogy miért bagózik annyit. Azt felelte, hogy autót vezet, nem maratont fut.
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Ez jó
De azért a 80 kiló se feltétlen kövér, pláne, hogy üléssel együtt kell elérjék. Gondolom, az ülések is 5-10 kiló között lehetnek.
De azért a 80 kiló se feltétlen kövér, pláne, hogy üléssel együtt kell elérjék. Gondolom, az ülések is 5-10 kiló között lehetnek.
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
Re: A Formula 1-ről általánosságban
na erről lemaradtam
egy ülés manapság szerintem kb fél kg. azért számolják az üléssel, hogy ne kelljen kidobni a háromnegyed mezőnyt- abba lehet pakolni a ballasztot.
még jó, hogy jöhetnek a nagydarab pilóták, most, hogy bevezetik a glóriát könnyű lesz nekik be-kimászni.
egy ülés manapság szerintem kb fél kg. azért számolják az üléssel, hogy ne kelljen kidobni a háromnegyed mezőnyt- abba lehet pakolni a ballasztot.
még jó, hogy jöhetnek a nagydarab pilóták, most, hogy bevezetik a glóriát könnyű lesz nekik be-kimászni.
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Azért a nagydarab az túlzás, Grosjean se ideális a 67 kilójával 180 centi mellé. A 80 kiló alatti súly ideális, ha valaki Massa magasságát üti meg, de egy Ocon vagy egy Hülkenberg esetében már-már káros 70 kiló alatt lenni.trutya írta:még jó, hogy jöhetnek a nagydarab pilóták, most, hogy bevezetik a glóriát könnyű lesz nekik be-kimászni.
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: A Formula 1-ről általánosságban
A McLaren már TBC-s is??? Hova lehet ezt fokozni?Redbull írta:
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Bakker! Most jöttem rá, hogy a McLaren fideszes!Lancelot írta: A McLaren már TBC-s is??? Hova lehet ezt fokozni?
Ugye minden évben előkerül a narancs szín.
Aztán ott van ez a TBC, ami eredetileg a To Be Confirmed-et jelenti, de náluk nem! A McLarennél a TBC a To Be Continued-et jelenti, ami nem más, mint "folytatjuk"!
Az apa férfi, a rezsi nő!
- Gocpont
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1573
- Csatlakozott: 2014.01.28. 11:21
- Mi vagy?: fogalom
- Tartózkodási hely: Győr
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Grosjean-nal az a baj, hogy mind a 67 kilója ballaszt.Willy írta:Azért a nagydarab az túlzás, Grosjean se ideális a 67 kilójával 180 centi mellé. A 80 kiló alatti súly ideális, ha valaki Massa magasságát üti meg, de egy Ocon vagy egy Hülkenberg esetében már-már káros 70 kiló alatt lenni.trutya írta:még jó, hogy jöhetnek a nagydarab pilóták, most, hogy bevezetik a glóriát könnyű lesz nekik be-kimászni.
e H n e v
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Akkor 13 kiló további ballaszt megy az ülés aláGocpont írta:Grosjean-nal az a baj, hogy mind a 67 kilója ballaszt.
Ma néztem egy táblázatot a versenyzők súlyáról. Hülkenberg a "legdagadtabb", de jó lett volna azt is feltüntetni, ki hány centi. Ha jól tudom, pont Hülk a legmagasabb (184 cm). A BMI kalkulátor szerint 79 lenne az ideális
Régen férfi voltam női testben, de aztán megszülettem.
Re: A Formula 1-ről általánosságban
Daytona után hivatalos, hogy Alonso-nak nem gyenge antiszerencse malaca van.....
Lando Norrist viszont az amcsik is agyon dicsérték. Még talán gyorsabb is volt, mint a spanyol matador...
Lando Norrist viszont az amcsik is agyon dicsérték. Még talán gyorsabb is volt, mint a spanyol matador...
McLaren fan since 1998 - Never Settle