Bandee írta:
Tudod mi nincsen? Félelem. Max. kicsúszol és kész. Élőben meggondolod elfér-e az Eau Rouge nyélgázon vagy sem..
Egyébként aki szimulátorban jó az szerintem anélkül is jó lett volna autóban, nem tudom mennyit tesz hozzá a dologhoz az előzetes szimulátor pályafutás.. Esetleg egy nagyon komoly szimulátor amelyeket a csapatok használnak az igen.. Szóval szerintem véletlen egybeesés ha valaki élőben is jó lesz
Eleve ott van a fizikális terhelés problémája.. A ringen 4-5 kör és rotty ha nem vagy edzett
Persze ez csak az én véleményem
Ott volt pl. irigy Wéber aki Sega bajnok volt vagy mi.. Aztán sehol semmire nem ment.
Wéber kb annyi idős volt mint én amikor elkezdte a valós versenyzői pályafutását, ahhoz képest ő is megnyerte a Seat Leon kupát, ami Michelisznek is a belépő volt a wtcc-be.
nem volt ő olyan rossz, sok esélyt nem kapott bizonyítani. nyilván nem egy F1-szint, de akkor is.
a szimulátorozás abban jó, hogy egyrészt kifejleszt egy rutint a pályatanulásban, a stresszkezelésben és a versenymenedzselésben is. amikor menet közben neked kell kitalálni, hogy épp hogy taktikázz a forgalmat, az időjárást vagy a saját üzemanyagfogyasztásod/gumikopásod figyelembe véve, ahogy ezek verseny közben is változhatnak, úgy hogy nincs senki aki a füledre mondja, eközben ne is hibázz és neadjisten nem csak úgy mész a pályán hanem csatában is vagy... ha ezt valaki megcsinálja az már nem béna. ilyen előélettel szerintem könnyebben beleszokik valaki, mint egy olyan aki nulláról tanulja, persze előbb-utóbb ő is megtanulja...
illetve ad némi előzetes rálátást arra is hogy milyen beállításváltoztatás milyen viselkedésváltozást okoz. nem rossz dolog.. de a félelem, az tényleg nincs benne.
ha meg nem vagy edzett, azért azon lehet segíteni