A DAS már nevében is megerőszakolt dolog. Dupla kormányzási rendszer?Schumixx írta: ↑2021.05.13. 15:27És a mondandóm többi része? (Mitől kevésbé gáz a redbull)Nigel Hill írta: ↑2021.05.13. 15:23Na ezaz a DAS is full illegális volt, mégis engedték egy évig. De a RB nem nyilatkozott olyanokat, hogy örülnek, hogy milyen gyors a Merci a Das miatt az időmérőkön.
Remélem az lesz mint 12-be, hogy már fél tonnát pakolnak rá ellenőrzéskor, akkor sem hajlik.
Mitől volt illegális? Mert te azt mondod?
Persze mert olyat hogy végre verseny van és van kivel meccselni azt csak az mondhatja aki előtte dominált, mástól elég faszság lenne, nemde?
1. A szabályok szerint ment közben az autó futóművének geometriája nem változtatható. Ebbe - szerintem - beletartozik a dőlésszög, a csapterpesztés, az utánfutás és a kerék-összetartás.
2. Nem használható mozgó aerodinamikai elem. Amikor a DAS segítségével megváltoztatták a kerék-összetartást, azzal megváltoztatták az autó aerodinamikai mutatóit is.
Ha a DAS-t a RB találta volna ki, már a következő versenyen nem használhatták volna.
Ma találtam egy 2018-as hírt. Akkor a Ferrari panaszkodott arra, hogy a Mercedes hátsó szárnya konyul nagy sebességnél. Volt belőle valami?