Lancelot írta: ↑2020.10.02. 13:38
Nem irigylem Verstappent!
Szinte lehányta a Renaultot az utolsó közös évükben. A Hondában bízott ős is és a csapta is. Most meg lelép a Honda 2021 végén. Akárhogy is nézem, a RB-nak nem igazán marad más választása, mint ismét a Renault. A Mercedesatől tuti nem kapnak motort. Ferrari meg a rossebnek sem kellene a jelen állapotában.
Érdekes helyzeteket produkál tehát az élet. Mondjuk azóta láthatóan sokat fejlődött a Renault, így lehet a következő összeházasodásuk sikeresebb lenne. Nem lehet tudni, hogy 2022-ben melyik motor lesz jobb. Tehát fel kell kötni a pofabocskort, és kuncsorogni kell a Renaultnál ismét.
Ami talán nem is olyan reménytelen, hiszen a Renaultnak meg szüksége lenne egy másik csapatra is a sajátja mellett.
Azt hiszem az érzelmeket, korábbi sértődöttségeket hamar félreteszik a közös jó üzlet reményében.
Ez majdnem olyan dicstelen kivonulása lesz a Hondának, mint amilyen a BMW-nek, majd a Toyotának volt. Érdekes....
Nem is értem a Ford Cosworth miért nem jön újra, pl.?
Azért, mert ez iszonyat költséget emészt föl, egy Cosworth ezt nem engedheti meg magának, látod, még egy olyan cég se mint a Honda...
Én nem lepődnék meg, ha további résztvevők is beadnák a kulcsot, az autóipar nagyon érzékeny a válságokra, ez a Covid bebaxott nekik.
A motor csere azért nem egyszerű, mert az autót köré kell építeni és a Honda építési filozófiája más, mint a Renault sajátja.. Minden mm, a súlyelosztás, szellőzés, minden számít az F1-ben. De majd megoldják (ha a Renault marad)