Bandee írta: ↑2021.08.29. 22:47
9_46_20 írta: ↑2021.08.29. 21:58
Olcsó kifogás.
Amikor évek óta a saját bőrünkön tapasztaljuk, hogy ezek az évszakok már nem azok amik voltak 10-20 éve, akkor az fia-nak nincs forgatókönyve egy másnapra halasztassal? Miközben az usaban évtizedek óta van erre lehetőség például.
De persze arra van protokoll, hogy győzelem esetén ne drifteljen a gyökér. Vicckategoria
És most nem akarok megbántani senkit, de el kéne felejteni ezt a senna-i virtust, hogy nyomom a gázpedált és isten majd megsegít módon versenyzek. Ezeknek a pilótáknak optimalizálni kell a kockázatot, egyszerűen nekik tudniuk kell mit hol és mennyit engedhetnek meg, ha nem tudják akkor ezek nem profik. Nem azt mondom hogy egy átfolyason nem csaphatja oda. De. De ne játszuk már ezt a szart, ami ma is volt.
És amikor elmondják, hogy ha nem nyomod nem vagy versenyző akkor ha ott lennék korberohognem bármelyiket és csak annyit mondanék töltőkör. Ideje lenne elengedni ezt a legendás misztikumot végre.
Ez legkevésbé a versenyzőkön múlott. Senna hogy a faszba jön ide, amikor 26 éve halott? Amúgy ő kifejezetten jó volt esőben gondolom mert annyit ment amennyit lehetett. Aki meg kevésbé érezte az lassabban ment
Bevallom én nem értem miről beszélsz. A versenyzők annyit mennek amennyit jónak látnak, éreznek. Idén is volt már esős verseny, senki nem halt meg
Valaki elvárja tőlük, hogy úgy menjenek esőben mint szárazon? Vagy úgy, hogy meghaljanak? Ki az a barom?
Senna úgy jött ide, lehet hogy nem magyaráztam meg, hogy ő a tipikus képviselője annak hogy mész mint állat majd kiadja, ha nem isten segít. És ez eluralkodott a mai világban, hogy az a versenyző aki megy mint a barom. Erre a tilke pályák rájátszanak, mert Alföld méretű bukoterek vannak, baj úgysem lehet.
Nem bízik gyakorlatilag senki a versenyzőkben a versenyiranyitas főleg nem. És ez azért elég rossz üzenet.
A szombati esettel kontrasztban van az egész, de ugye vettel ott ágált, hogy le kéne fújni, de nem fujhatsz minden versenyt le eső miatt! És lassan ott tartunk, ha szemerkél akkor már sc.
A versenyiranyitas minden tail risk-et ki akar húzni, zerora akar csökkenteni, de ha ezt megteszi, kiherelei a sportot, ami már igyis úgyis ki van herelve. Sajnos nem azzal foglalkoznak ami el kellene, mert a 33-as nem driftelhet ha megnyerte erre egyből volt direktíva, de augusztus 29-en a belga hegyekben ha netalán esne az eső arra nincs...
Ráadásul az egész bagázs következetlen. Anno valakit fejentalat monzaban egy kerek, akkor legyen lánc a keréken, majd hirtelen egyik évről a másikra nincs lánc. Bianchi belement egy daruba, majd 2-3 év múlva vagy mikor ezek köröznek 300-al és egy daruskocsi koszal a rengetegben. Ez két példa, biztos van több, de annyira ezeket a szabályokat nem figyelem
Belgiumban a hegyekben végülis mikor kezdődjön a futam. Hát 3-kor. Ja, az a legjobb időpont, végülis akkor csak négy órát kell ülnie a vendégeknek, nem 8-at ha esetleg 12-kor indulna a futam. Erre biztos van magyarázat, nem borithatod fel a hétvége programját. Hát azt nem, de igazából arra hogy egyenkasztnis 170 lóerős darazshangu autókkal kimondhatatlan nevű fiatalok kergetik egymást annyira nem sokan kíváncsiak, szóval de lehetne borítani.
Egy covid utáni évben ezt szeitbem nem teheted meg a nézőkkel.
De nézzük a jó oldalát a paraszt nem másfél óráig bámulta a heineken feliratot, hanem 4-ig.