Ugye most viccelsz? Vagy a Rosberg-győzelem örömétől elhomályosult a látásod?vollebak írta:Én csak annyit fűznék hozzá, hogy ledöbbentem a hozzáállásotokon. Elmehettek mind a fenébe, komolyan.
Ne nézzétek akkor, szánalmas ez a nyávogás, amit levágtok.
2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
- Alghar
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3739
- Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Egyetlen egy pozitívuma a versenynek, hogy Raikkönen ráért átgondoltan játszani a kormányon a gombokkal.
- Alghar
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3739
- Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
A kiemelt résszel ma csak Bottasnál találkoztam.carlos78 írta:az lehet, de ahol Bottasok, Magnussenek, meg Ricciardok előre kerülhetnek, ott nem a nyers tempó és versenyszellem dominál, hanem a parancsvégrehajtás és az autó.KisVadász írta:Tekintsünk el a versenytől, mert ezt nem nevezném annak.
Viszont azt nyugodtan kijelenthetjük, hogy az újoncnevelő program a McLarennél működik a leghatékonyabban...
én nem vagyok elájulva egyiktől sem.
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Nézzünk a boxutca online-t, Wéber ennyit írt fel magának futam közben "Unalmas".
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
A szabályrendszerrel lehetne max. Minden 20. körben kiosztják a futam harmadáért járó pontot. Akkor talán lenne verseny...Alghar írta:Egyelőre a dühtől nem látok, tehát a "versenyzők" ( )teljesítményéről csak később írnék, ha megnyugodtam.
Ahogy korábban írtam: a Formula 1 halott. A döntéshozók kinyírták. Jelenleg nem látom, mivel lehetne újra versenyt hozni a pályákra. Minden be van szabályozva, a pilóták gombokat nyomogatnak, amire a vezérlés egy előre megírt programot léptet életbe. A benzin mennyisége adott, így gondolom a benzintankoké is, ezzel sem lehet nagyon variálni. Váltók, kinetikus- és hőenergiarendszer előre programozva. Mondjátok meg nekem, aki nem igazán ért a technikához: hogyan lehet ebből versenyt csinálni?
A pilóták önállósága megszűnt. A DRS-előzések izgalmasabbak voltak, mint ezek a kikerülések. Egymáshoz egy másodpercen belül lévő autók nem támadnak, mert spórolni kell.
Egyvalami bebizonyosodott: a szabályalkotóknál mindig van lejjebb
- Alghar
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3739
- Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Akkor azért fékezte el magát ötpercenként?zola írta:Egyetlen egy pozitívuma a versenynek, hogy Raikkönen ráért átgondoltan játszani a kormányon a gombokkal.
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Az elsőtől az utolsó szóig. az előbb 2 cigit szívtam el zsinórban úgy szétvet az ideg.Alghar írta:Egyelőre a dühtől nem látok, tehát a "versenyzők" ( )teljesítményéről csak később írnék, ha megnyugodtam.
Ahogy korábban írtam: a Formula 1 halott. A döntéshozók kinyírták. Jelenleg nem látom, mivel lehetne újra versenyt hozni a pályákra. Minden be van szabályozva, a pilóták gombokat nyomogatnak, amire a vezérlés egy előre megírt programot léptet életbe. A benzin mennyisége adott, így gondolom a benzintankoké is, ezzel sem lehet nagyon variálni. Váltók, kinetikus- és hőenergiarendszer előre programozva. Mondjátok meg nekem, aki nem igazán ért a technikához: hogyan lehet ebből versenyt csinálni?
A pilóták önállósága megszűnt. A DRS-előzések izgalmasabbak voltak, mint ezek a kikerülések. Egymáshoz egy másodpercen belül lévő autók nem támadnak, mert spórolni kell.
Egyvalami bebizonyosodott: a szabályalkotóknál mindig van lejjebb
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
ahhoz én sem értek, de szerintem ki kéne dobni a kormány helyéről azt a computert, és betenni egy fakormányt, a pilótákról leszedném az overallt, kapnának egy repülős bőrkabátot kesztyűvel, szemüveggel és bőrsapkával. ez lenne az alap. se rádiókapcsolat, se teljesítményprogramok, semmi.Alghar írta:Mondjátok meg nekem, aki nem igazán ért a technikához: hogyan lehet ebből versenyt csinálni?
"To really show you're one of the greatest, you have to deliver when you haven't got the best machinery." - Jackie Stewart
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Röviden egyelőre ennyit: ez egy nagy rakás híg fos, nem F1.
Most elmegyek bevásárolni, lenyugszom és utána talán bővebben és némmiképp objektíven is tudom értékelni a látottakat.
Most elmegyek bevásárolni, lenyugszom és utána talán bővebben és némmiképp objektíven is tudom értékelni a látottakat.
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Összefoglalva: az autók rusnyák, a szabályok szarok, a hangok okádékok, a pilóták nem versenyeznek, az akciók mesterkéltek és csak taktikai elengedések. Ha ez nem változik, nem sokáig fogom ezt a szart nézni...
- LyBaanbck
- gokartos
- Hozzászólások: 465
- Csatlakozott: 2014.02.01. 13:49
- Mi vagy?: Önzőöntelbarom
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Bah, és én még azt hittem nem lehet unalmasabb a forma1, mint eddig.
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Behozzák a szabályt, hogy lehet tankolni. És máris meg van oldva minden.Alghar írta:Egyelőre a dühtől nem látok, tehát a "versenyzők" ( )teljesítményéről csak később írnék, ha megnyugodtam.
Ahogy korábban írtam: a Formula 1 halott. A döntéshozók kinyírták. Jelenleg nem látom, mivel lehetne újra versenyt hozni a pályákra. Minden be van szabályozva, a pilóták gombokat nyomogatnak, amire a vezérlés egy előre megírt programot léptet életbe. A benzin mennyisége adott, így gondolom a benzintankoké is, ezzel sem lehet nagyon variálni. Váltók, kinetikus- és hőenergiarendszer előre programozva. Mondjátok meg nekem, aki nem igazán ért a technikához: hogyan lehet ebből versenyt csinálni?
A pilóták önállósága megszűnt. A DRS-előzések izgalmasabbak voltak, mint ezek a kikerülések. Egymáshoz egy másodpercen belül lévő autók nem támadnak, mert spórolni kell.
Egyvalami bebizonyosodott: a szabályalkotóknál mindig van lejjebb
Montezulunak igaza volt most kivételesen a taxisofőrös nyilatkozatával.
- Alghar
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3739
- Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Én a harmadikat szívom zsinórbanMagic írta: Az elsőtől az utolsó szóig. az előbb 2 cigit szívtam el zsinórban úgy szétvet az ideg.
- Alghar
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3739
- Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
carlos78 írta:ahhoz én sem értek, de szerintem ki kéne dobni a kormány helyéről azt a computert, és betenni egy fakormányt, a pilótákról leszedném az overallt, kapnának egy repülős bőrkabátot kesztyűvel, szemüveggel és bőrsapkával. ez lenne az alap. se rádiókapcsolat, se teljesítményprogramok, semmi.Alghar írta:Mondjátok meg nekem, aki nem igazán ért a technikához: hogyan lehet ebből versenyt csinálni?
- Alghar
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3739
- Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Azért egy ilyen szériában az sem megy csak úgy hipp-hopp...zola írta: Behozzák a szabályt, hogy lehet tankolni. És máris meg van oldva minden.
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Dupla energia visszanyerés, szabályozott üa. mennyiség, szabályozott átfolyás stb.. Nem is lehet jócarlos78 írta:ahhoz én sem értek, de szerintem ki kéne dobni a kormány helyéről azt a computert, és betenni egy fakormányt, a pilótákról leszedném az overallt, kapnának egy repülős bőrkabátot kesztyűvel, szemüveggel és bőrsapkával. ez lenne az alap. se rádiókapcsolat, se teljesítményprogramok, semmi.Alghar írta:Mondjátok meg nekem, aki nem igazán ért a technikához: hogyan lehet ebből versenyt csinálni?
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Nem... csak nem az fogadta itt amit várt, azaz Rosberg meg se lett említve szinte.Alghar írta:Ugye most viccelsz? Vagy a Rosberg-győzelem örömétől elhomályosult a látásod?vollebak írta:Én csak annyit fűznék hozzá, hogy ledöbbentem a hozzáállásotokon. Elmehettek mind a fenébe, komolyan.
Ne nézzétek akkor, szánalmas ez a nyávogás, amit levágtok.
- Alghar
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3739
- Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Nem meglepő...képernyőn sem volt vagy 20 percig. De erről nem ő tehet.zola írta:
Nem... csak nem az fogadta itt amit várt, azaz Rosberg meg se lett említve szinte.
- LyBaanbck
- gokartos
- Hozzászólások: 465
- Csatlakozott: 2014.02.01. 13:49
- Mi vagy?: Önzőöntelbarom
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
- Favorit = unalomba fullasztja a VB harcotOri F1 írta:Meglepően sima verseny volt.
A Mercedes úgy látszik favorit lesz idén.
A Red Bull előtt le a kalappal,nem gondoltam volna hogy dobogó közelben lesznek.
Ricciardo sokkal jobb ezen a pályán,mint Webber valaha is volt.
Magnussenél pedig fantasztikus debütálás :mosoly:
Ferrarinál hiányérzetem van.
- Magnussen, nem volt semmi extra, jól ment, nem remegett, de ennyi. Kell még egy kis idő, mire meg tudjuk ítélni. Vezetni tud (a mai huszonéves kölykök mind tudnak), más meg nem derült ki.
- Ferrari egy kalap szar, Kimi meg még rátett erre egy lapáttal.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára LyBaanbck 2014.03.16. 09:23-kor.
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Mért, szerinted verseny előtt hogy tankolják fel az autókat? Belehegesztik a már előre feltöltött tartályt? Ha behoznák most, hogy lehet tankolni, a 3. futamon már mehetne is élesben.Alghar írta:Azért egy ilyen szériában az sem megy csak úgy hipp-hopp...zola írta: Behozzák a szabályt, hogy lehet tankolni. És máris meg van oldva minden.
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Kapufa, tavaly a Vettel-henger miatti rinyálás közepette ugyanezt írtam, emlékeim szerint Bandee-nak, hogy én mindig szeretni fogom ezt a sportot, mert rajongója vagyok, nem fogyasztója.Sárki írta:Hát kurvára hiteles ez így a Rosberg győzelemmel a háttérbenvollebak írta:Én csak annyit fűznék hozzá, hogy ledöbbentem a hozzáállásotokon. Elmehettek mind a fenébe, komolyan.
Ne nézzétek akkor, szánalmas ez a nyávogás, amit levágtok.
Ti meg komolyan úgy viselkedtek, mint valami egyszeri kocanéző.
1) Ha valamit megtanultunk, az az, hogy Ausztrália mennyire nem tükröz valós viszonyokat. Tavaly Räikkönen uralta az évet? 2012-ben Button uralta az évet? Az látszik, hogy a Mercedesnek nagyon erős a csomagja. De a két versenyzőjük egyrészt egymástól vehet el pontokat, másrészt a Red Bull kurva erős mégiscsak, ha két autójuk fog futni, akármi lehet. Plusz jelenleg a McLaren vezeti a csapatvébét, tehát ők sem szarral gurigáznak
2) Az is látszik, hogy vagy nem láttátok még utólag sem az előző turbóérát, vagy ha láttátok, már elfelejtettétek. Mégis, mire számítottatok üzemanyaglimittel és brutális motorokkal? Ez magyarra lefordítva SPÓROLÁS! Benzinnel és gumival is. A nyolcvanas években DETTO ugyanez volt! 1986-ban Prost három futamot nyert úgy, hogy átgurult csak a célvonalon üres tankkal, a német futamon meg nagyjából 200 méterrel számolta el. 1985 Imolában Mansell nyafogott elhírhedten a spórolás miatt - szóval, még egyszer kérdezem, ennek tudatában mi a pitlákot vártatok?
Button managelte a csomagot az első két etapban, aztán az utolsó stintben begyújtotta a rakétákat és fogta be a Ricciardóékat, a leggyorsabb volt a pályán. Ez TIPIKUSAN jellemző volt a régi turbókor menőire, Prostra, Piquet-re és Laudára. A hatvanas, hetvenes évekre pedig méginkább. Ez lesz, készüljetek fel rá. A F1-nek nagyon is szerves része volt MINDIG ez a fajta versenystratégia, csak a közelmúlt ezt elfelejtette veletek.
Aki padlógázas őrületet akar nézni, az nézzen amerikai sorozatokat meg drag racinget. De tényleg csak azt látom, hogy megszoktátok a késő kilencvenes évektől datálódó F1-et. Pedig éppen az volt, ami szöges ellentétben állt a sport hagyományaival és EZ, ami most van, sokkal F1-ebb, mint bármi, ami az elmúlt 20 évben volt. Nem tetszik? Pech, akkor a hagyományos, igazi F1 nem nektek való, ez van.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Ott baszták el, hogy 100kg-ot lehet csak használni és mindenki retteg, hogy elég lesz e a benya, ha feljebb lövik a sebességet. Ez az év félő hogy ilyen lesz és nem látom ezek után be, hogy miért lenne valaha is ennél jobb. Mindig kitalálnak a faszfejek vmit, amivel az egészet tönkre vágják...
- LyBaanbck
- gokartos
- Hozzászólások: 465
- Csatlakozott: 2014.02.01. 13:49
- Mi vagy?: Önzőöntelbarom
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Ezek szerint Te feltétel nélküli rajongója vagy. Nincs ezzel gond, de én kicsit jobban szeretem ha nem ki jobb taktikus játék megy, mert akkor amerikai focit nézek.vollebak írta: Hát kurvára hiteles ez így a Rosberg győzelemmel a háttérben :D
Kapufa, tavaly a Vettel-henger miatti rinyálás közepette ugyanezt írtam, emlékeim szerint Bandee-nak, hogy én mindig szeretni fogom ezt a sportot, mert rajongója vagyok, nem fogyasztója.
Ti meg komolyan úgy viselkedtek, mint valami egyszeri kocanéző.
1) Ha valamit megtanultunk, az az, hogy Ausztrália mennyire nem tükröz valós viszonyokat. Tavaly Räikkönen uralta az évet? 2012-ben Button uralta az évet? Az látszik, hogy a Mercedesnek nagyon erős a csomagja. De a két versenyzőjük egyrészt egymástól vehet el pontokat, másrészt a Red Bull kurva erős mégiscsak, ha két autójuk fog futni, akármi lehet. Plusz jelenleg a McLaren vezeti a csapatvébét, tehát ők sem szarral gurigáznak
2) Az is látszik, hogy vagy nem láttátok még utólag sem az előző turbóérát, vagy ha láttátok, már elfelejtettétek. Mégis, mire számítottatok üzemanyaglimittel és brutális motorokkal? Ez magyarra lefordítva SPÓROLÁS! Benzinnel és gumival is. A nyolcvanas években DETTO ugyanez volt! 1986-ban Prost három futamot nyert úgy, hogy átgurult csak a célvonalon üres tankkal, a német futamon meg nagyjából 200 méterrel számolta el. 1985 Imolában Mansell nyafogott elhírhedten a spórolás miatt - szóval, még egyszer kérdezem, ennek tudatában mi a pitlákot vártatok?
Button managelte a csomagot az első két etapban, aztán az utolsó stintben begyújtotta a rakétákat és fogta be a Ricciardóékat, a leggyorsabb volt a pályán. Ez TIPIKUSAN jellemző volt a régi turbókor menőire, Prostra, Piquet-re és Laudára. A hatvanas, hetvenes évekre pedig méginkább. Ez lesz, készüljetek fel rá. A F1-nek nagyon is szerves része volt MINDIG ez a fajta versenystratégia, csak a közelmúlt ezt elfelejtette veletek.
Aki padlógázas őrületet akar nézni, az nézzen amerikai sorozatokat meg drag racinget. De tényleg csak azt látom, hogy megszoktátok a késő kilencvenes évektől datálódó F1-et. Pedig éppen az volt, ami szöges ellentétben állt a sport hagyományaival és EZ, ami most van, sokkal F1-ebb, mint bármi, ami az elmúlt 20 évben volt. Nem tetszik? Pech, akkor a hagyományos, igazi F1 nem nektek való, ez van.
Másik, meg jó, hogy ne menjünk az anyánkba, mert nekünk ez nem teljesen jön be.
A Buttonos dologgal egyetértek, Magnussen a király, de alig tűnik fel bárkinek is, hogy Button nagyon durván odatette magát a futamon.
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Érdekes, hogy a szarabb F1-el még a live timingot is elszabták.
Re: 2014 Ausztrál nagydíj Március 14-16
Jah hát ha ilyen hagyományosak vagyunk, akkor inkább lovagoljunk. Nah az hagyomány.vollebak írta:
Kapufa, tavaly a Vettel-henger miatti rinyálás közepette ugyanezt írtam, emlékeim szerint Bandee-nak, hogy én mindig szeretni fogom ezt a sportot, mert rajongója vagyok, nem fogyasztója.
Ti meg komolyan úgy viselkedtek, mint valami egyszeri kocanéző.
1) Ha valamit megtanultunk, az az, hogy Ausztrália mennyire nem tükröz valós viszonyokat. Tavaly Räikkönen uralta az évet? 2012-ben Button uralta az évet? Az látszik, hogy a Mercedesnek nagyon erős a csomagja. De a két versenyzőjük egyrészt egymástól vehet el pontokat, másrészt a Red Bull kurva erős mégiscsak, ha két autójuk fog futni, akármi lehet. Plusz jelenleg a McLaren vezeti a csapatvébét, tehát ők sem szarral gurigáznak
2) Az is látszik, hogy vagy nem láttátok még utólag sem az előző turbóérát, vagy ha láttátok, már elfelejtettétek. Mégis, mire számítottatok üzemanyaglimittel és brutális motorokkal? Ez magyarra lefordítva SPÓROLÁS! Benzinnel és gumival is. A nyolcvanas években DETTO ugyanez volt! 1986-ban Prost három futamot nyert úgy, hogy átgurult csak a célvonalon üres tankkal, a német futamon meg nagyjából 200 méterrel számolta el. 1985 Imolában Mansell nyafogott elhírhedten a spórolás miatt - szóval, még egyszer kérdezem, ennek tudatában mi a pitlákot vártatok?
Button managelte a csomagot az első két etapban, aztán az utolsó stintben begyújtotta a rakétákat és fogta be a Ricciardóékat, a leggyorsabb volt a pályán. Ez TIPIKUSAN jellemző volt a régi turbókor menőire, Prostra, Piquet-re és Laudára. A hatvanas, hetvenes évekre pedig méginkább. Ez lesz, készüljetek fel rá. A F1-nek nagyon is szerves része volt MINDIG ez a fajta versenystratégia, csak a közelmúlt ezt elfelejtette veletek.
Aki padlógázas őrületet akar nézni, az nézzen amerikai sorozatokat meg drag racinget. De tényleg csak azt látom, hogy megszoktátok a késő kilencvenes évektől datálódó F1-et. Pedig éppen az volt, ami szöges ellentétben állt a sport hagyományaival és EZ, ami most van, sokkal F1-ebb, mint bármi, ami az elmúlt 20 évben volt. Nem tetszik? Pech, akkor a hagyományos, igazi F1 nem nektek való, ez van.
Amúgy nagyon szeretem, mikor megmondják önhatalmúlag, milyen is az igazi F1, meg hogy mi való valakinek...