Szerintem amikor ennyire kokemeny tempoban kell a fejleszteseket vegrehajtani, es szallitani, nehez ketfele figyelni, marpedig 2 eleg eltero stilusu pilotarol beszelunk. leszarjak, es pont ezert tesztelt Alonso a multkor.Alghar írta:Jelen helyzetben csapatfőnökként idén már én is beállnék Alonso mögé Kimi szenvedéseit látva. De a szerződésekor a Pumuklifejű (copyright Bandee ) még azt sem tudta, milyen egy F1-es autó. Arról nem beszélve, hogy a csapatnak nem elég, ha Kimi 8-10. helyen kocog...arra Massa is megfelelt.Rocco írta: Így van, eddig tiszta.
Nekem onnantol van a bajom, hogy mattipocsi lenyilatkozta a frankot, tehat jo esellyel ebbol jo darabig ki sem fog maszni.
Ergo Kimi most szív, de nem hiszem, hogy kettesnek szerződött volna. És azt sem hiszem, hogy a gondjait ne próbálnák minél előbb megoldani. Gondolj bele: a Ferrari szempontjából ma egy Alo-Kimi 3-4 mennyivel jobb lett volna!
Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
szezon előtt nem az volt, hogy Kimi, Button, Rosberg stílusának fekszik a turbókorszak, Alonso és Hami meg szenvedni fog?
hát ez lehet nem jött be.
amúgy meg csicskának Massa is jó volt. ahhoz kár egy valag pénzt Kifizetni Kiminek. Biztos hogy nem így kezelik, nem is kettes számú.
hát ez lehet nem jött be.
amúgy meg csicskának Massa is jó volt. ahhoz kár egy valag pénzt Kifizetni Kiminek. Biztos hogy nem így kezelik, nem is kettes számú.
"To really show you're one of the greatest, you have to deliver when you haven't got the best machinery." - Jackie Stewart
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
carlos78 írta:szezon előtt nem az volt, hogy Kimi, Button, Rosberg stílusának fekszik a turbókorszak, Alonso és Hami meg szenvedni fog?
Volle ezzel házalt. Be is másoltam az év eleji jövendölését ami nagyon nem jött be, erre másvalaki lecseszett, hogy merészelem.
- Button
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1590
- Csatlakozott: 2013.12.23. 06:28
- Mi vagy?: Butt & Gas elvakult
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
azért itt némileg kakukktojás Button, mert csapaton belül ő nem kap ki, ott alapjaiban mclaren probléma vancarlos78 írta:szezon előtt nem az volt, hogy Kimi, Button, Rosberg stílusának fekszik a turbókorszak, Alonso és Hami meg szenvedni fog?
hát ez lehet nem jött be.
amúgy meg csicskának Massa is jó volt. ahhoz kár egy valag pénzt Kifizetni Kiminek. Biztos hogy nem így kezelik, nem is kettes számú.
az pedig, hogy KR és Rosberg alulmaradnak.. egyelőre igen, de hosszú még az év
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
A motivációját szerintem meg sem említettem. Egyszerűen rajta nem érzem azt a kérlelhetetlenséget, pontosítok, jóval ritkábban érzem, mint egy Alonson, Hamiltonon, vagy akár egy Kobayashin is. Nekik is vannak beragadós, mezőnyben tökölős futamaik, de arányaiban szerintem jóval kevesebb. Ha megérkeznek szinte biztos lehetsz benne, hogy előznek, mégha úgy is kell áterőltetni magukat az ellenfélen. Kiminél két verzió van, vagy hozza ugyanezt a harapós formát, ami legalább ilyen látványos, vagy ott töketlenkedik hosszú körökön keresztül, nála arányaiban szerintem több ilyen van. Emiatt alakul az emberben ki egy olyan kép, hogy előbbi kettő harcosabb, tökösebb.Bandee írta: Amellett, hogy 98%-ban egyetértek vele, a motivált, küzdős résszel mégsem. A kérdésem igazából Lancehoz is szólna, miszerint ezt miből gondoljátok (azon kívül, hogy láthatóan szerencsétlenkedik)?
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Nem tudom, nincs erről statisztikám, de tavaly az "élmezőnyből" magasan a legtöbb előzése volt, a látványos, emlékezetes előzéseket meg sem említem 2012-2013- ból.. Kívülről, Eau Rouge előtt, legalább ötöt fel tudok idézni.. Az lehet, hogy ha kevésbé érzi magát komfortosan az autóban (különösen most) akkor nem támad olyan biztonsággal. Mivel nála ez sűrűbben előfordul, mint Alonsonál ezért lehet, hogy sűrűbben tökölődik. Szvsz jelenleg az autó pályán tartásával is küzd.. SajnaPhoebe írta:A motivációját szerintem meg sem említettem. Egyszerűen rajta nem érzem azt a kérlelhetetlenséget, pontosítok, jóval ritkábban érzem, mint egy Alonson, Hamiltonon, vagy akár egy Kobayashin is. Nekik is vannak beragadós, mezőnyben tökölős futamaik, de arányaiban szerintem jóval kevesebb. Ha megérkeznek szinte biztos lehetsz benne, hogy előznek, mégha úgy is kell áterőltetni magukat az ellenfélen. Kiminél két verzió van, vagy hozza ugyanezt a harapós formát, ami legalább ilyen látványos, vagy ott töketlenkedik hosszú körökön keresztül, nála arányaiban szerintem több ilyen van. Emiatt alakul az emberben ki egy olyan kép, hogy előbbi kettő harcosabb, tökösebb.Bandee írta: Amellett, hogy 98%-ban egyetértek vele, a motivált, küzdős résszel mégsem. A kérdésem igazából Lancehoz is szólna, miszerint ezt miből gondoljátok (azon kívül, hogy láthatóan szerencsétlenkedik)?
Az tény, hogy idén sokat nem láttunk ebből sajnos.
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Ki a Mercedes "adriannyúvi"-je? Szeretnék neki gratulálni a győzelemhez!
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Inkább gratulálj azoknak akik kilobbizták a számukra legmegfelelőbb műszaki szabályrendszert.bertone írta:Ki a Mercedes "adriannyúvi"-je? Szeretnék neki gratulálni a győzelemhez!
2005 óta nem volt ilyen mesterséges feeling.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Ezt te sem mondod komolyan.rdaneelolivaw írta:Inkább gratulálj azoknak akik kilobbizták a számukra legmegfelelőbb műszaki szabályrendszert.bertone írta:Ki a Mercedes "adriannyúvi"-je? Szeretnék neki gratulálni a győzelemhez!
2005 óta nem volt ilyen mesterséges feeling.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Gratulálok a brutális vettel fölényhezrdaneelolivaw írta:Inkább gratulálj azoknak akik kilobbizták a számukra legmegfelelőbb műszaki szabályrendszert.bertone írta:Ki a Mercedes "adriannyúvi"-je? Szeretnék neki gratulálni a győzelemhez!
2005 óta nem volt ilyen mesterséges feeling.
Amúgy bizonyítsátok már ezt az ordas nagy fgaszságot ne csak pofázzátok.
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Nem tudom, nincs erről statisztikám, de tavaly az "élmezőnyből" magasan a legtöbb előzése volt, a látványos, emlékezetes előzéseket meg sem említem 2012-2013- ból.. Kívülről, Eau Rouge előtt, legalább ötöt fel tudok idézni.. Az lehet, hogy ha kevésbé érzi magát komfortosan az autóban (különösen most) akkor nem támad olyan biztonsággal. Mivel nála ez sűrűbben előfordul, mint Alonsonál ezért lehet, hogy sűrűbben tökölődik. Szvsz jelenleg az autó pályán tartásával is küzd.. SajnaBandee írta:
A motivációját szerintem meg sem említettem. Egyszerűen rajta nem érzem azt a kérlelhetetlenséget, pontosítok, jóval ritkábban érzem, mint egy Alonson, Hamiltonon, vagy akár egy Kobayashin is. Nekik is vannak beragadós, mezőnyben tökölős futamaik, de arányaiban szerintem jóval kevesebb. Ha megérkeznek szinte biztos lehetsz benne, hogy előznek, mégha úgy is kell áterőltetni magukat az ellenfélen. Kiminél két verzió van, vagy hozza ugyanezt a harapós formát, ami legalább ilyen látványos, vagy ott töketlenkedik hosszú körökön keresztül, nála arányaiban szerintem több ilyen van. Emiatt alakul az emberben ki egy olyan kép, hogy előbbi kettő harcosabb, tökösebb.
Az tény, hogy idén sokat nem láttunk ebből sajnos.[/quote]
Ezért írtam, hogy vannak néha kifejezetten látványos dolgai. Amit el kell ismerni, azt el kell, csak mellé meg jönnek a kevésbé látványos futamok, és ezért nem olyan egyértelmű a kép.
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
A 2005-ös egyversenyes gumi bevezetésekor is ugyanez volt a műsor.Sárki írta:Amúgy bizonyítsátok már ezt az ordas nagy fgaszságot ne csak pofázzátok.
Hiába hoztuk a 2004-es MISLENES cikkeket (többségét A5-ről, lefordítva), a hozzád hasonlók még csak meg sem akarták hallani, hogy itt bizony vaskos lobbizások voltak a szabályváltozásokért egy bizonyos kör kedvezményezetté tételére.
Részermről nem fogok ezen melózni, csak hogy a végén kb. egy ócska röhögéssel elintézd.
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Igen, elég hektikus ember, nem is teljesen normális én éppen ezért kedvelem annyira. Ő valami más.. Na de éppen ezért van bajban most ALonsoval, aki spanyol létére valami német vérvonalat képviselve tör előre a cél érdekében. Remélem, a hátralévő kis időben látok még valamit abból a Kimiből akit az elmúlt két évben olyan sokszor láttam. Utána nem is tudom hogyan lesz, erősen esett a lelkesedésem a "sport" iránt, már a hangja se tetszik.Phoebe írta:
Ezért írtam, hogy vannak néha kifejezetten látványos dolgai. Amit el kell ismerni, azt el kell, csak mellé meg jönnek a kevésbé látványos futamok, és ezért nem olyan egyértelmű a kép.
Lassan a reklámokból is kiveheti a Renault a jellegzetes F1 hangot, a jelenlegi fost meg hiába teszik be helyette, a néző maximum azt hiszi a szomszéd berántotta a láncost Tegnap meghallottam a reklámban, jót röhögtem rajta.
-
- gokartos
- Hozzászólások: 204
- Csatlakozott: 2014.03.10. 18:25
- Mi vagy?: Férfi
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
2010-2013 sem tűnt kevésbé mesterségesnek, meg 2001-2004 sem, akkoriban meg is mondta Ecclestone hogy még sokáig Shumachert és Vettelt akarja az élen látni, hogyhogy nem be is igazolódott az öreg "vágyálma"... gondolom az nem zavart.rdaneelolivaw írta:Inkább gratulálj azoknak akik kilobbizták a számukra legmegfelelőbb műszaki szabályrendszert.bertone írta:Ki a Mercedes "adriannyúvi"-je? Szeretnék neki gratulálni a győzelemhez!
2005 óta nem volt ilyen mesterséges feeling.
Ha az a tényállás, hogy most a Mercedes elsősége az "érdek", akkor bizony azt is kell el fogadni hogy ezelett a RedBull sorozatos győzelmei, mégelőtte pedig a Ferrari totális uralma volt az "érdek". A RedBull például a 2009-es nagy szabályváltozások legnagyobb győztese lett, hisz 4-5 évig elvoltak szinte ugyanarra a konstrukcióra építve az aktuális kocsikat...ez sem zavart? Mert most a Mercedest ekézed ugyanazért, amiért Vettelkét körbenyalod, hiszen a RB is kvázi simán az élmezőnyben találta magát 2009-re jó pár közepes/pocsék szezon után. Na csak arra akartam reflektálni, hogy minden korszakra ráhúzható a mesterséges fílingezés...
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Itt már ki van cserélve a jelenlegi szemétre:Bandee írta:Lassan a reklámokból is kiveheti a Renault a jellegzetes F1 hangot, a jelenlegi fost meg hiába teszik be helyette, a néző maximum azt hiszi a szomszéd berántotta a láncost Tegnap meghallottam a reklámban, jót röhögtem rajta.
http://www.formula1.com/default.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Ennyire nem lógott ki a lóláb.Decapitated_Midget írta:Ha az a tényállás, hogy most a Mercedes elsősége az "érdek", akkor bizony azt is kell el fogadni hogy ezelett a RedBull sorozatos győzelmei, mégelőtte pedig a Ferrari totális uralma volt az "érdek". A RedBull például a 2009-es nagy szabályváltozások legnagyobb győztese lett, hisz 4-5 évig elvoltak szinte ugyanarra a konstrukcióra építve az aktuális kocsikat...ez sem zavart? Mert most a Mercedest ekézed ugyanazért, amiért Vettelkét körbenyalod, hiszen a RB is kvázi simán az élmezőnyben találta magát 2009-re jó pár közepes/pocsék szezon után. Na csak arra akartam reflektálni, hogy minden korszakra ráhúzható a mesterséges fílingezés...
Talán csak 2005-ben. Azt pont akkora papírvébének tartom mint ami majd idén fog bekövetkezni.
Nem állítottam azt, hogy a Merci elsősége legyen az érdek. Az az érdek, hogy NE az RB legyen, hiszen túlnyerték magukat, "le kell váltani őket".
Erre mondom azt, hogy mesterségesen belenyúlnak ilyen vagy olyan módon.
2009-ben nem az RB nyert, noha egyesek abban az évben már a legjobb konstrukciónak tartották. Én nem.
2001 és 2004 között elég sok mindennel próbálkoztak MS egyeduralmának megtörésére. Nem jött be. Egykörös időmérő.
1998-ban a változásokkor szintén McLaren-Mercedes nyert, Adrian Newey konstrukciójával.
A lobbi mindenütt ott van, nagyon sok sportban és az élet egyéb területein is.
Ezzel semmi gond nincsen, viszont annak nincs értelme, hogy ne vegyük észre.
A "hang" na az kurvára nem tetszik. Mondhatni szánalmas.
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Inkább gratulálj azoknak akik kilobbizták a számukra legmegfelelőbb műszaki szabályrendszert.
2005 óta nem volt ilyen mesterséges feeling. [/quote]
Dehogynem! 2010, 2011, 2012, 2013.
2005 óta nem volt ilyen mesterséges feeling. [/quote]
Dehogynem! 2010, 2011, 2012, 2013.
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
[quote="Decapitate
2010-2013 sem tűnt kevésbé mesterségesnek, meg 2001-2004 sem, akkoriban meg is mondta Ecclestone hogy még sokáig Shumachert és Vettelt akarja az élen látni, hogyhogy nem be is igazolódott az öreg "vágyálma"... gondolom az nem zavart.
Ha az a tényállás, hogy most a Mercedes elsősége az "érdek", akkor bizony azt is kell el fogadni hogy ezelett a RedBull sorozatos győzelmei, mégelőtte pedig a Ferrari totális uralma volt az "érdek". A RedBull például a 2009-es nagy szabályváltozások legnagyobb győztese lett, hisz 4-5 évig elvoltak szinte ugyanarra a konstrukcióra építve az aktuális kocsikat...ez sem zavart? Mert most a Mercedest ekézed ugyanazért, amiért Vettelkét körbenyalod, hiszen a RB is kvázi simán az élmezőnyben találta magát 2009-re jó pár közepes/pocsék szezon után. Na csak arra akartam reflektálni, hogy minden korszakra ráhúzható a mesterséges fílingezés...[/quote]
2010-2013 sem tűnt kevésbé mesterségesnek, meg 2001-2004 sem, akkoriban meg is mondta Ecclestone hogy még sokáig Shumachert és Vettelt akarja az élen látni, hogyhogy nem be is igazolódott az öreg "vágyálma"... gondolom az nem zavart.
Ha az a tényállás, hogy most a Mercedes elsősége az "érdek", akkor bizony azt is kell el fogadni hogy ezelett a RedBull sorozatos győzelmei, mégelőtte pedig a Ferrari totális uralma volt az "érdek". A RedBull például a 2009-es nagy szabályváltozások legnagyobb győztese lett, hisz 4-5 évig elvoltak szinte ugyanarra a konstrukcióra építve az aktuális kocsikat...ez sem zavart? Mert most a Mercedest ekézed ugyanazért, amiért Vettelkét körbenyalod, hiszen a RB is kvázi simán az élmezőnyben találta magát 2009-re jó pár közepes/pocsék szezon után. Na csak arra akartam reflektálni, hogy minden korszakra ráhúzható a mesterséges fílingezés...[/quote]
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
kár hogy az RBnek vétó joga volt az özes változtatást illetően. Csalózni mindig könnyebb mint elfogadni a dominanciát, hidd el én tudom, mivel sem Senna, sem Schumacher, sem Vettel buzi nem voltamrdaneelolivaw írta:Ennyire nem lógott ki a lóláb.Decapitated_Midget írta:Ha az a tényállás, hogy most a Mercedes elsősége az "érdek", akkor bizony azt is kell el fogadni hogy ezelett a RedBull sorozatos győzelmei, mégelőtte pedig a Ferrari totális uralma volt az "érdek". A RedBull például a 2009-es nagy szabályváltozások legnagyobb győztese lett, hisz 4-5 évig elvoltak szinte ugyanarra a konstrukcióra építve az aktuális kocsikat...ez sem zavart? Mert most a Mercedest ekézed ugyanazért, amiért Vettelkét körbenyalod, hiszen a RB is kvázi simán az élmezőnyben találta magát 2009-re jó pár közepes/pocsék szezon után. Na csak arra akartam reflektálni, hogy minden korszakra ráhúzható a mesterséges fílingezés...
Talán csak 2005-ben. Azt pont akkora papírvébének tartom mint ami majd idén fog bekövetkezni.
Nem állítottam azt, hogy a Merci elsősége legyen az érdek. Az az érdek, hogy NE az RB legyen, hiszen túlnyerték magukat, "le kell váltani őket".
Erre mondom azt, hogy mesterségesen belenyúlnak ilyen vagy olyan módon.
2009-ben nem az RB nyert, noha egyesek abban az évben már a legjobb konstrukciónak tartották. Én nem.
2001 és 2004 között elég sok mindennel próbálkoztak MS egyeduralmának megtörésére. Nem jött be. Egykörös időmérő.
1998-ban a változásokkor szintén McLaren-Mercedes nyert, Adrian Newey konstrukciójával.
A lobbi mindenütt ott van, nagyon sok sportban és az élet egyéb területein is.
Ezzel semmi gond nincsen, viszont annak nincs értelme, hogy ne vegyük észre.
A "hang" na az kurvára nem tetszik. Mondhatni szánalmas.
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Mindig ezzel a szarsággal jöttök.Nigel írta:kár hogy az RBnek vétó joga volt az özes változtatást illetően. Csalózni mindig könnyebb mint elfogadni a dominanciát, hidd el én tudom, mivel sem Senna, sem Schumacher, sem Vettel buzi nem voltam
Honnan tudjátok kinek mennyi joga van és mire?
2005-ben ugyanez a nóta volt fújva: a BRIDGE vétozhatott volna. Az nem számít, hogy előtte a MISI már 2 éve a tartós gumijait tesztelte.
Vétójog. Hogyne.
Félreértés ne essék, én nem gondolom csalónak a Mercit, bár tavaly csaltak... csak egyszerű lobbistáknak.
A Ferrari is ezt csinálta az MS érában, hogy NE legyenek megváltoztatva a szabályok.
Én is ezt tenném a helyükben.
Az viszont zavar, hogy ezt egyesek nem látják.
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Legszebb évek voltak 2004 óta!Lancelot írta:Dehogynem! 2010, 2011, 2012, 2013.
Lehet a végén még átmegyek Alonzó-szurkerbe.
-
- gokartos
- Hozzászólások: 204
- Csatlakozott: 2014.03.10. 18:25
- Mi vagy?: Férfi
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Azért nálam a Mercedes idei fáklyásmenetének pozitív megítélésébe nagyban bejátszik, hogy tudom, várhatóan végre JÓ helyre kerül az egyéni VB cím. Hamiltonnak már régesrég 2x-es vagy 3x-osként kéne virítania, szóval ha ezt idén játszi könnyedséggel húzza be, nem hogy nem fogom sajnálni tőle, hanem 2007, 2010 és 2012 miatt kifejezetten ki is jár neki. És ez végülis Rosbergre is áll valamelyest, hiszen elég meggyőző éveket mutatott a Williamsnél, és a visszatérő Schumachert is elég magabiztosan megverte. Ok., Vettel sem egy kutyaütő, de nála ezt egyáltalán nem éreztem, hogy a könnyedebb éveiben ő úgy kifejezetten az érdemei miatt szedi be egymás után a VB címeket. Talán még 2010-ben éreztem azt vettellel kapcsolatban, hogy na, végre egy tök új név a világbajnokok sorában, csak akkor még nem tudtam hogy mi következik...
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Mondok jobbat. Én nem hogy a fent említetteknek, de még a Mercedes-nek se szurkolók.Nigel írta:
kár hogy az RBnek vétó joga volt az özes változtatást illetően. Csalózni mindig könnyebb mint elfogadni a dominanciát, hidd el én tudom, mivel sem Senna, sem Schumacher, sem Vettel buzi nem voltam
Én szinte mindíg az ellent erősítettem, de azt nyugodtan megmondhatom hogy sose bűzlött még ennyire ez az egész mint most.
-
- gokartos
- Hozzászólások: 204
- Csatlakozott: 2014.03.10. 18:25
- Mi vagy?: Férfi
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Akkor készülj fel rá hogy idén orrcsipeszt kell majd hordanod.Magic írta:Mondok jobbat. Én nem hogy a fent említetteknek, de még a Mercedes-nek se szurkolók.Nigel írta:
kár hogy az RBnek vétó joga volt az özes változtatást illetően. Csalózni mindig könnyebb mint elfogadni a dominanciát, hidd el én tudom, mivel sem Senna, sem Schumacher, sem Vettel buzi nem voltam
Én szinte mindíg az ellent erősítettem, de azt nyugodtan megmondhatom hogy sose bűzlött még ennyire ez az egész mint most.
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: Kínai Nagydíj 2014. április 18-20.
Engem nem érdekel ki nyeri, tulajdonképpen még az igazat megvallva az sem érdekelne ha ALO lenne a vébé.Decapitated_Midget írta:Azért nálam a Mercedes idei fáklyásmenetének pozitív megítélésébe nagyban bejátszik, hogy tudom, várhatóan végre JÓ helyre kerül az egyéni VB cím. Hamiltonnak már régesrég 2x-es vagy 3x-osként kéne virítania, szóval ha ezt idén játszi könnyedséggel húzza be, nem hogy nem fogom sajnálni tőle, hanem 2007, 2010 és 2012 miatt kifejezetten ki is jár neki. És ez végülis Rosbergre is áll valamelyest, hiszen elég meggyőző éveket mutatott a Williamsnél, és a visszatérő Schumachert is elég magabiztosan megverte. Ok., Vettel sem egy kutyaütő, de nála ezt egyáltalán nem éreztem, hogy a könnyedebb éveiben ő úgy kifejezetten az érdemei miatt szedi be egymás után a VB címeket. Talán még 2010-ben éreztem azt vettellel kapcsolatban, hogy na, végre egy tök új név a világbajnokok sorában, csak akkor még nem tudtam hogy mi következik...
Olyan nincs, hogy "JÓ helyre kerül" vagy "megérdemli".
Az egy dolog, hogy az érzelmeim szerint mit szeretnék, és egy másik dolog az, hogy REÁLISAN mi a helyzet.
Itt most egy mesterséges belenyúlás volt a dominancia megszüntetésére.
OK, volt ilyen már régebben is jópárszor, és valószínűleg lesz is... de engedtessék meg, hogy ez nekem ne tessen'.
Még a turbó, és a v6 is OK. Bár kurva szar hangja van.
De ez az átfolyásmérés már túlmegy minden határon.
Itt teljesen egyértelmű, mire ment ki a játék, semmit sem bíztak a véletlenre.
Nehogy más nyerjen.