Decapitated_Midget írta:Sárki írta:
Egyébként ez a mai f1 egy rakás fos és erre ez a tetves dominancia is rátesz egy lapáttal-.- Azért megnézném mit tudna a McLaren meg a Ferrari, ha egy összeszokott csapattal tolnák a népvándorlósdi helyett, mert ez már tényleg siralmas, hogy képtelenek vb autót építeni.
Én már amúgy hajlok afelé a Mclaren jóval szarabb hatékonyságú Mercedes motort kap a gyári csapathoz képest, mert most, amikor a szakik szerint a motor perdöntő jelentőségű, akkor hogyan lehet hogy ennyire nem egy ligában focizik a két Mercedes motoros autó? Főleg hogy a Mclaren már igencsak korán ráállt az idei modern tervezésére tavaly, Hamilton mégis félgőzzel kiosztotta az 1 kört.
Egyébként szvsz hosszú távon a Ferraritól és a Mclarentől ne várj túl nagy dolgokat, ezek már nem azok a csapatok mint voltak 10-15 évvel, de akárcsak öt évvel ezelőtt. Gondolom most még jóideig a RedBull és a Mercedes lesz az F1 két húzóneve.
A McLaren tegnap a kvalin is vergődött, folyton hibás döntéseket hoztak. Sztem az autót is rosszul állíthatták be, vagy csak szimplán szart építettek.
Ferrari-McLaren helyzet: amíg népvándorlás van és nincs egy kialakult és összeszokott mérnökgárdájuk, addig középszerűek lesznek. Ráadásul a népvándorlás is következetlen, hol ezt rúgják ki, hol azt veszik fel, amaz meg elmegy... Így nem lehet csapatot építeni. Nézd meg a Red Bullt és a Mercedest: a Red Bullnál évekig nem távozott kulcsember, a Mercedesnél pedig kis lépésekkel, következetesen felépítettek egy jó csapatot. Melléjük még a Lotust is odatenném, ott is jó a csapat (leszámítva a pilótapárost), csak ott meg az anyagi források hiányoznak. De ők is jól felépítették a csapatukat 2010-től.
Meg ugye a fejlesztői döntések: vb matéria autó helyett újat épített a McLaren, bele is bukott struccmarsh. A red Bullnál a 2009-est fejlesztették tovább, meg is lett a 4 vb cím. A ferrari meg sötétben tapogatózik, konzervatívan radikálisak, meg is van az eredménye