Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Lesz-e 1,5 másodperc körönként?

Igen
8
53%
Nem
7
47%
 
Szavazatok száma: 15

Nigel
gokartos
Hozzászólások: 367
Csatlakozott: 2014.01.30. 10:40
Mi vagy?: Mansell

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: Nigel » 2014.04.11. 08:16

vollénak igaza van hogy lewisnak volt két (sztem) vitatható húzása.

az egyes kanyarban amikor rozinak balra kellett rántani, meg amikor kivezette.

Magic
Főnök!
Hozzászólások: 4595
Csatlakozott: 2013.11.18. 11:11

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: Magic » 2014.04.11. 14:49

Lancelot írta:
Magic írta: Persze hogy hagyják őket hisz a következő autó már a 10. körben is fél órányira van tőlük.
De ez a meccs is a lovagi tornák szabályai szerint fog zajlani. Tehát első vérig. Illetve első alkatrészig. Mert 1. egy kocc és bele lesz kiabálva a rádióba hogy be lehet ezt fejezni.

2. De tojok rá, nekem ez ugyanaz mint amit a RB csinált.
1-höz: Naná! Mert szerinted melyikcsapat engedné, hogy rendszeresen kitegyeék egymást a pilótái? Nem csak az élmenők, de a kullogók sem. Milyen lenne már az? Nem értem, neked mie ebben a furcsa?

2-höz: Ha neked ez ugyanaz, akkor nincs miről beszélnünk. Ha neked Vettel senkitől sem zavartataott pole-cél győzelmei ugyanazt a feelinget adták, mint pl. a vasárnapi infarktus-tánc a Mercedesnél, akkor nincs több kérdésem a témában. (Sajnálom, hogy a kedvenceid jelenlegi szereplésée erősen determinálja az F1-hez való vizsnyodat. Én azért, amikor Hamiltonnak szarul ment, bár hétszentségelve, de azért akkor is elkötelezettsn néztem a "műsort".)
Azzal van bajom Lance ha van egy konstrukció ami így-vagy úgy de egy külön ligát képvisel a mezőnyön belűl. Ez most a Merci.

Avatar
idarpidi
AutoGP vezető
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2013.12.20. 22:32
Mi vagy?: Közöd?
Tartózkodási hely: Föld bolygó

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: idarpidi » 2014.04.13. 17:57

Magic írta: Azzal van bajom Lance ha van egy konstrukció ami így-vagy úgy de egy külön ligát képvisel a mezőnyön belűl. Ez most a Merci.
és még nem is ez a legnagyobb baj, hanem az, hogy befagyasztják a fejlesztést, ezzel jegelik az előnyt
Brno, Sunday, July 18, 1971
1 Janos DRAPAL HUN Yamaha 57'43.500
2 Lazlo SZABO HUN Yamaha +39.700
3 Jarno SAARINEN FIN Yamaha +2'01.700

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2014.04.13. 19:11

Pontosítok. A fejlesztések nincsenek befagyasztva, csupán a megbízhatóság növelése engedélyezett ami teljesen normális egy új formula első évében. :mosoly:
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

t-oom
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3836
Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
Tartózkodási hely: Fadd
Kapcsolat:

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: t-oom » 2014.04.13. 21:11

Redbull írta:Pontosítok. A fejlesztések nincsenek befagyasztva, csupán a megbízhatóság növelése engedélyezett ami teljesen normális egy új formula első évében. :mosoly:
vagyis rendelkezésedre áll 5 darab erőforrás... a 20 futamra... fejleszd bátran bármelyiket... ha elcseszed, akkor + 10 hely a rajtrácson...

ez lenne a nem befagyasztás...?

Avatar
rdaneelolivaw
Főnök!
Hozzászólások: 13013
Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
Mi vagy?: Level Completed
Tartózkodási hely: XI

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: rdaneelolivaw » 2014.04.13. 22:34

t-oom írta:ez lenne a nem befagyasztás...?
Nagyon túl lett ez már tolva évek óta... de idén még rápakoltak egy lapát szarral az amúgy is hegynyi szarkupacra.

Sokkal jobb volt amikor 1 motor = 1 verseny volt. Vagyis tulajdonképpen ez sem volt így kikötve, csak annyi, hogy ha nem bírta ki a motor, kiestél. :)
Az autók pont annyit bírtak, hogy majdnem szétestek amikor meglátták a kockás zászlót.

Most pedig meg van mondva, hogy a váltónak és a motornak hány versenyt kell kibírnia.
Ha nem bírja ki és cserélnek akkor vagy kiesik a figura (nincs bünti), vagy nem esik ki de mégis cserélni kell, ezért +10 vagy X hely bünti.

Hát ez nagyon izgi b+. :) :) :)

Bönde Attila
AutoGP vezető
Hozzászólások: 1108
Csatlakozott: 2013.12.29. 15:17
Mi vagy?: éhes

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: Bönde Attila » 2014.04.14. 10:19

rdaneelolivaw írta: Nagyon túl lett ez már tolva évek óta... de idén még rápakoltak egy lapát szarral az amúgy is hegynyi szarkupacra.

Sokkal jobb volt amikor 1 motor = 1 verseny volt. Vagyis tulajdonképpen ez sem volt így kikötve, csak annyi, hogy ha nem bírta ki a motor, kiestél. :)
Az autók pont annyit bírtak, hogy majdnem szétestek amikor meglátták a kockás zászlót.

Most pedig meg van mondva, hogy a váltónak és a motornak hány versenyt kell kibírnia.
Ha nem bírja ki és cserélnek akkor vagy kiesik a figura (nincs bünti), vagy nem esik ki de mégis cserélni kell, ezért +10 vagy X hely bünti.

Hát ez nagyon izgi b+. :) :) :)
Viszont amióta kicsit szigorítottak ezeken a szabályokon, a kis csapatok élettere is sokkal jobban megnőtt! Sokkal közelebb tudtak kerülni a nagyokhoz.

Ha 2005-2006 után maradt volna minden a régiben, és annyit töltettek volna a csapatok (gyártók), amennyit nem sajnálnak (jó, most is ki lehet játszani), ellehetetlenültek volna a középmezőny csapatai, és kialakult volna egy olyan különbség, mint most a Mercedes esetében... 3 csapat elöl, a többiek meg sehol (...és 1-2 év múlva talán már a 10 csapat se lett volna meg).

Én ebben az egészben azt nem értem, hogy miért kell 5-6 évente ilyen volumenű változásokat eszközölni. Jó, hogy fejlődik a technika, meg kellenek az újítások, meg példát kell "mutatni", de turbó nélkül is lehetett volna olyan megoldásokat találni, melyek megfelelnek a mai kor (és a jövő) követelményeinek.
Kép

Nigel
gokartos
Hozzászólások: 367
Csatlakozott: 2014.01.30. 10:40
Mi vagy?: Mansell

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: Nigel » 2014.04.14. 10:57

rdaneelolivaw írta:
t-oom írta:ez lenne a nem befagyasztás...?
Nagyon túl lett ez már tolva évek óta... de idén még rápakoltak egy lapát szarral az amúgy is hegynyi szarkupacra.

Sokkal jobb volt amikor 1 motor = 1 verseny volt. Vagyis tulajdonképpen ez sem volt így kikötve, csak annyi, hogy ha nem bírta ki a motor, kiestél. :)
Az autók pont annyit bírtak, hogy majdnem szétestek amikor meglátták a kockás zászlót.

Most pedig meg van mondva, hogy a váltónak és a motornak hány versenyt kell kibírnia.
Ha nem bírja ki és cserélnek akkor vagy kiesik a figura (nincs bünti), vagy nem esik ki de mégis cserélni kell, ezért +10 vagy X hely bünti.

Hát ez nagyon izgi b+. :) :) :)
mi lenne ha valaki ennek ellenére is eldobható motort építene, nem lehetne azt a 10 helyet ledolgozni az eldobhatóság előnyeivel ? :twisted:

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2014.04.14. 11:42

Arra gondolsz, hogy olyan erős motort csinálni amivel a középmezőnyből is agyon lehetne verni a mezőnyt. Nem rossz ötlet, csak a szabályok nem tudom ezt lehetővé teszik-e?
Azt gondolom, hogy a csapatok ezt már meglépték volna, ha működne, illetve kifizetődő volna.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Nigel
gokartos
Hozzászólások: 367
Csatlakozott: 2014.01.30. 10:40
Mi vagy?: Mansell

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: Nigel » 2014.04.14. 13:05

arra tippelek, h valszeg úgy van megírva a szabályzat hogy nem lehet megjátszani. nem kötelező agyonverni a mezőnyt hogy kifizetődő legyen, egy utolsó kiscsapatnak jó lehet ha középmezőny elejébe feljön pl

trutya
Főnök!
Hozzászólások: 4494
Csatlakozott: 2013.12.22. 12:38
Mi vagy?: lófaszjóska

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: trutya » 2014.04.14. 13:11

Nigel írta:arra tippelek, h valszeg úgy van megírva a szabályzat hogy nem lehet megjátszani. nem kötelező agyonverni a mezőnyt hogy kifizetődő legyen, egy utolsó kiscsapatnak jó lehet ha középmezőny elejébe feljön pl
még ha meg is jártszhatnák, ott van az átfolyási szabály is... sztem lekorlátozza az is annyira a teljesítményt, hogy ne egyen értelme "eldobható" motorokkal kísérletezni.
Kép

Avatar
Sánta Gepárd
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3589
Csatlakozott: 2013.12.28. 10:36
Mi vagy?: Háááát....
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: Sánta Gepárd » 2014.04.16. 13:47

És ki indít újat az új helyszínnek?

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2014.04.16. 13:48

Sánta Gepárd írta:És ki indít újat az új helyszínnek?
Ezt hiányolom én is.
(:i
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Avatar
Sánta Gepárd
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3589
Csatlakozott: 2013.12.28. 10:36
Mi vagy?: Háááát....
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: Sánta Gepárd » 2014.04.16. 14:28

Redbull írta:
Sánta Gepárd írta:És ki indít újat az új helyszínnek?
Ezt hiányolom én is.
(:i
Sírjunk együtt, hátha azt meghallják!

bertone

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: bertone » 2014.04.16. 15:34

És, ha sírás helyett nyitnátok? (Ha én nyitom meg most, abból nem sülne ki semmi jó. (:n )

Avatar
Sánta Gepárd
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3589
Csatlakozott: 2013.12.28. 10:36
Mi vagy?: Háááát....
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Bahreini Nagydíj 2014. április 4-6.

Hozzászólás Szerző: Sánta Gepárd » 2014.04.16. 15:55

bertone írta:És, ha sírás helyett nyitnátok? (Ha én nyitom meg most, abból nem sülne ki semmi jó. (:n )
Én csak amatőr vagyok. Semmit nem tudok a pályáról, a műszaki dolgokról. Ha én nyitnám meg, az csak keretet adna.

Lezárt