én csak azt nem értem, hogy ha elméletileg a három kiállás volt a gyorsabb, akkor mi a faszért nem állították át Nicot háromra? akkor az első stintjében végig gyötörhette volna Hamiltont, úgyis hamar ki kellett volna állnia- a pit window miatt meg nem kellett aggódniuk, akkora előnyük volt. és ha közben Hami is a kelleténél jobban koptatta volna az ő gumijait, az is a malmára hajtotta volna a vizet. veszíteni nem veszített volna vele semmit szvsz.vollebak írta:
Összességében a option-prime-option stratégia a gyorsabb, a már felgumizott és könnyebb autóval menni a végén a lágyon. Hamiltonnak a track position adta előny miatt volt vállalható a kevésbé előnyös option-option-prime.
A második stintben jött ki, hogy gyorsabb volt Rosberg, amikor a lassabb keveréken volt, Hamilton mégsem tudta ellene kiautózni a boxból tőle kért minimum hat másodperces előnyt. Végig 3.8-4.2 körül mozgott a különbség, aztán el is kezdtek szemcsésedni Hamilton lágyai. Ami számomra érthetetlen volt, hogy Rosberget még további két körön kint tartották és a 20 másodperces különbségből hirtelen alig több, mint 17 másodperc maradt, amikor bejött cserélni. Hat másodperc felett volt a hátránya, amikor visszaért, ezt dolgozta le a futam végére.
Szóval összességében gyorsabb volt, de nem ment vele semmire. Hamilton stabil és hibátlan, mert egy dolog gyorsabbnak lenni és utolérni valakit, az meg egy teljesen más dolog, hogy meg is előzöd azt, akit befogtál. Ez megint nem ment Rosbergnek és összességében már 4-0 Lewisnak. Ez pszichésen jelenti a legtöbbet. Monaco az utolsó szalmaszál Nicónak, ha ott sem tudja elverni, akkor vége a dalnak - jön Kanada, jön a Hungaroring, Hamilton kedvenc pályái.
FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
jó gondolatok, én meg azt nem értem miért fogták vissza amikor először közeledett. titkos TO ? így végképp nem volt előzési esélye.
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Na ez mondjuk egy tipikusan hibás, amolyan "magyaros" hozzáállás, hogy teljesíccsé, vaze, vagy kiváglak, mint a taknyot. Ez például egy brit munkakultúrából teljességgel hiányzó attitűd, ott a pozitív motiváció a domináns, ilyen drasztikus eszközökhöz csak a legutolsó esetben folyamodnak. A munkájáért aggódva senki sem fog jobb teljesítményt nyújtani, ez szerintem honi viszonylatokban fájóan egyértelműen látszik is.Sárki írta:Ezek a csapatok széthullottak a gyengekezű vezetők (Ferrari, McLaren) és a belső feszültségek (Red Bull) miatt. Tökmind1 mi áll mögöttük, amíg a kulcsemberek nem ismerik egymást, mert a próbaidő végéig se maradnak és ameddig nincsenek egy kicsit sem megfélemlítve az emberek, addig nem fogják a maximumot hozni, ez már látható.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
úgy egyáltalán, ezen a szinten már a feltételzés is sértő szerintem, hogy valaki csak a fizetésért dolgozik. ezeknek az embereknek kivétel nélkül az életük a munkájuk...ez nem a posta, basszus.vollebak írta:Na ez mondjuk egy tipikusan hibás, amolyan "magyaros" hozzáállás, hogy teljesíccsé, vaze, vagy kiváglak, mint a taknyot. Ez például egy brit munkakultúrából teljességgel hiányzó attitűd, ott a pozitív motiváció a domináns, ilyen drasztikus eszközökhöz csak a legutolsó esetben folyamodnak. A munkájáért aggódva senki sem fog jobb teljesítményt nyújtani, ez szerintem honi viszonylatokban fájóan egyértelműen látszik is.Sárki írta:Ezek a csapatok széthullottak a gyengekezű vezetők (Ferrari, McLaren) és a belső feszültségek (Red Bull) miatt. Tökmind1 mi áll mögöttük, amíg a kulcsemberek nem ismerik egymást, mert a próbaidő végéig se maradnak és ameddig nincsenek egy kicsit sem megfélemlítve az emberek, addig nem fogják a maximumot hozni, ez már látható.
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Félre ne érts, én se értek vele egyet. Sőt, olyan munkahelyen dolgozok, ahol a megfélelmítés az egyetlen módszer és nem válik be.vollebak írta: Na ez mondjuk egy tipikusan hibás, amolyan "magyaros" hozzáállás, hogy teljesíccsé, vaze, vagy kiváglak, mint a taknyot. Ez például egy brit munkakultúrából teljességgel hiányzó attitűd, ott a pozitív motiváció a domináns, ilyen drasztikus eszközökhöz csak a legutolsó esetben folyamodnak. A munkájáért aggódva senki sem fog jobb teljesítményt nyújtani, ez szerintem honi viszonylatokban fájóan egyértelműen látszik is.
Na de Dennis idejében fegyelem volt és vasmarokkal irányították a gárdát, nem is voltak ilyen gyenge szezonjaik. mert hiába van ott most dennis, ez az autó a struucmarsh féle piárkodós, népvándorlós, mindent engedős időszakban épült és a csapatot is idő kirángatni ebből a szarból.
Én mindig is szánalmasnak tartottam, ha egy munkáltató csak a megfélelmítés eszközéhez nyúlhat, mert az a vezetőség szakmai kudarca. Na de a buta "lazaság" (vagy minek nevezzem a struccmarshi mentalitást) láthatóan nem célravezető, persze a megfélelmítés sem (lásd: Ferraris fejhullások és annak "eredménye"). na de valamit meg kell próbálni és talán ez az, hiszen a McLarennél van pénz, mérnökök, infrastruktúra, jó pilóták, minden ami a sikerhez kell és mégse tudnak lassan már pontot se szerezni. Szóval számomra teljesen egyértelmű, hogy itt a fejekben van a baj, vagy valami olyan dologban amiről kívülről fogalmunk sincs, mindenestre szerintem a következmények nélküli sorozatos rossz döntések miatt áll úgy a McLaren ahogy, márpedig ez egy többmilliárdos üzlet és ezt nem kellene megengedni. Ha egy ember számtalanszor bizonyítja, hogy alkalmatlan a munkára, akkor ki kell tenni vagy át kell helyezni. Ott van pl. a 2012-es bajnokság, az új kerékcserés ötletükkel vagy 50szer felsültek és nem történt retorzió, egyedül Lewis baszták le, hogy Maldonadoval túl keményen bánt Valenciában... (előtte elkúrták a kerékcseréjét, anélkül pont Alonso elé ért volna vissza...). Ameddig egy csapatnál ez így megtörténhet, hogy kitalálnak vmit, nem jön be és egy évig ragaszkodnak hozzá miközben a bajnoki címet elbukják emiatt, addig az a csapat nem lesz bajnok. Ez van a Ferrarinál és ez van a Mclarennél is. A rossz döntéseknek amikor ennyi pénzről van szó, igenis legyenek következményei én azt mondom.
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
A postán pont nem csak a fizetésért dolgozunk. Ha csak az lenne a motiváló erő, nem lenne Magyarországon postás...trutya írta: úgy egyáltalán, ezen a szinten már a feltételzés is sértő szerintem, hogy valaki csak a fizetésért dolgozik. ezeknek az embereknek kivétel nélkül az életük a munkájuk...ez nem a posta, basszus.
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Annyit tudok, hogy Bahreinben Nico döntött úgy, hogy az első kerékcserénél 1 körrel tovább marad kint, asszem ezen is ment el ott a győzelem. Lehet, hogy itt is ő döntött a konzervatívabb taktika mellett, fene se tudja. Remélem, hogy nem TO volt, bár ha az volt, akkor elég ergya mert szépen ráesett a britretrutya írta: én csak azt nem értem, hogy ha elméletileg a három kiállás volt a gyorsabb, akkor mi a faszért nem állították át Nicot háromra? akkor az első stintjében végig gyötörhette volna Hamiltont, úgyis hamar ki kellett volna állnia- a pit window miatt meg nem kellett aggódniuk, akkora előnyük volt. és ha közben Hami is a kelleténél jobban koptatta volna az ő gumijait, az is a malmára hajtotta volna a vizet. veszíteni nem veszített volna vele semmit szvsz.
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Jó lenne ha a hülyeségeidet tényekkel támasztanád alá. Legalább egy nyilatkozattal vagy valamivel, csak mert én cáfolatot kismilliót találok, ti viszont csak pofáztok...bertone írta:Gratulálok a Mercedes lobbinak!
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
ide tartozik:Sárki írta:Jó lenne ha a hülyeségeidet tényekkel támasztanád alá. Legalább egy nyilatkozattal vagy valamivel, csak mert én cáfolatot kismilliót találok, ti viszont csak pofáztok...bertone írta:Gratulálok a Mercedes lobbinak!
Tudományos áttörés: aki hülye, azon az igazság sem segít
http://444.hu/2014/05/12/tudomanyos-att ... sem-segit/" onclick="window.open(this.href);return false;
A kutatócsoport szerint azért, mert pont úgy reagáltak, ahogy a legtöbb ember, amikor a meggyőződésüket tényekkel cáfolják: más kifogásokat kerestek, amivel fenntarthatták hitüket.
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Carlos óta tudjuk, hogy véleményt nem kell indokolni, főleg nem bizonyítani.Sárki írta:Jó lenne ha a hülyeségeidet tényekkel támasztanád alá. Legalább egy nyilatkozattal vagy valamivel, csak mert én cáfolatot kismilliót találok, ti viszont csak pofáztok...bertone írta:Gratulálok a Mercedes lobbinak!
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Whitmarsh csak bűnbak volt. Amíg ő volt a McLaren élén, egyetlen egyszer sem tudott a gyár egy bajnoki kaliberű autót legyártani, leszámítva talán 2012 bizonyos szakaszait. Dennist senki sem vette elő 1981-1983-ért, vagy 1987-ért, vagy 1994-1997-ért, ezért igazságtalan a közelmúlt sikertelenségei miatt egyes egyedüli felelősként Whitmarsht megbélyegezni. Alapvetően a 2013-ra kitalált, elméletileg forradalmi pull rod megoldásukkal elmentek egy olyan vakvágányra, amiből év végéig sem sikerült kikecmeregni. Ha bejön, akkor állítólag lett volna dupla difi-szerű hatása - de nem jött be. Egy technológiai szakoldalon egy mérnök egy hosszas cikkben fejtegette, miért is nem jöhet be és milyen hosszútávú, nagyon súlyos következményei lehetnek - mindezt még tavaly Melbourne előtt!Sárki írta:Félre ne érts, én se értek vele egyet. Sőt, olyan munkahelyen dolgozok, ahol a megfélelmítés az egyetlen módszer és nem válik be.vollebak írta: Na ez mondjuk egy tipikusan hibás, amolyan "magyaros" hozzáállás, hogy teljesíccsé, vaze, vagy kiváglak, mint a taknyot. Ez például egy brit munkakultúrából teljességgel hiányzó attitűd, ott a pozitív motiváció a domináns, ilyen drasztikus eszközökhöz csak a legutolsó esetben folyamodnak. A munkájáért aggódva senki sem fog jobb teljesítményt nyújtani, ez szerintem honi viszonylatokban fájóan egyértelműen látszik is.
Na de Dennis idejében fegyelem volt és vasmarokkal irányították a gárdát, nem is voltak ilyen gyenge szezonjaik. mert hiába van ott most dennis, ez az autó a struucmarsh féle piárkodós, népvándorlós, mindent engedős időszakban épült és a csapatot is idő kirángatni ebből a szarból.
Én mindig is szánalmasnak tartottam, ha egy munkáltató csak a megfélelmítés eszközéhez nyúlhat, mert az a vezetőség szakmai kudarca. Na de a buta "lazaság" (vagy minek nevezzem a struccmarshi mentalitást) láthatóan nem célravezető, persze a megfélelmítés sem (lásd: Ferraris fejhullások és annak "eredménye"). na de valamit meg kell próbálni és talán ez az, hiszen a McLarennél van pénz, mérnökök, infrastruktúra, jó pilóták, minden ami a sikerhez kell és mégse tudnak lassan már pontot se szerezni. Szóval számomra teljesen egyértelmű, hogy itt a fejekben van a baj, vagy valami olyan dologban amiről kívülről fogalmunk sincs, mindenestre szerintem a következmények nélküli sorozatos rossz döntések miatt áll úgy a McLaren ahogy, márpedig ez egy többmilliárdos üzlet és ezt nem kellene megengedni. Ha egy ember számtalanszor bizonyítja, hogy alkalmatlan a munkára, akkor ki kell tenni vagy át kell helyezni. Ott van pl. a 2012-es bajnokság, az új kerékcserés ötletükkel vagy 50szer felsültek és nem történt retorzió, egyedül Lewis baszták le, hogy Maldonadoval túl keményen bánt Valenciában... (előtte elkúrták a kerékcseréjét, anélkül pont Alonso elé ért volna vissza...). Ameddig egy csapatnál ez így megtörténhet, hogy kitalálnak vmit, nem jön be és egy évig ragaszkodnak hozzá miközben a bajnoki címet elbukják emiatt, addig az a csapat nem lesz bajnok. Ez van a Ferrarinál és ez van a Mclarennél is. A rossz döntéseknek amikor ennyi pénzről van szó, igenis legyenek következményei én azt mondom.
Idén pedig a jövő évi Hondára váltás levét isszák meg. A Mercedes bevallottan minimálisra csökkentette a kommunikációt velük, persze, hülyék lennének bármit is átengedni Wakónak, főleg a jelenlegi helyzetükben. Nem véletlen, hogy messze a leggyengébb Merci motors gárda a McLaren, pedig az aerocsomagjukkal nincs túl sok gond (emeletekkel jobb, mint a tavalyi), illetőleg nem annyi, hogy a hatodik helyen tanyázzanak a konstruktőri tabellán, három pont nélküli futammal zsinórban. Ezen sem Dennis, sem senki nem fog tudni változtatni jó darabig, mert ha az engine mappingben nem segít nekik Stuttgart (márpedig nem segít!), akkor semmivel sincsenek jobb helyzetben, mintha Renault-motorokkal futnának. Mert egy dolog a motor, de az önmagában egy kupac fém, megfelelő mapping nélkül kis túlzással csak ballaszt.
Dennis vasmarka meg túrót nem ér (pláne egy Haug, egy Newey és egy Ramirez nélkül), ha technikai gondok vannak. A McLarené még mindig a biznisz legjobb szimulátora, óriási az infrastruktúrájuk és nem felejtettek el autót építeni - mégsincs látszata. Egyszerűen egy tavalyi húzásuk nem jött be (egyébként mindig is jellemző volt rájuk az ilyen radikális kísérletezgetés, lásd 1998 és a kettős fékrendszer), idén pedig a PU szolgáltatójuk a lehető legkevesebbet segíti őket.
De ha a Hondának sikerül a turbóprojektje (márpedig miért ne sikerülne, legutóbb is enyhe kifejezéssel élve sikeres volt ...), akkor rögtön megint ott fognak kergetőzni a mezőny elején.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Ezt rendezzétek le Carlossal de ha gondolod én is követhetem a példátokat, teleokádva a fórumot red bull nácizással anyázással, ilyesmik. De ha komolyan ez lesz az új elv akkor gyorsan ki fog halni a fórum mert ez szánalmas...bertone írta:Sárki írta: Carlos óta tudjuk, hogy véleményt nem kell indokolni, főleg nem bizonyítani.
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
hát, ha ő döntött így, akkor remélem ráébred, hogy ennek így nincs sok hasznaSárki írta: Annyit tudok, hogy Bahreinben Nico döntött úgy, hogy az első kerékcserénél 1 körrel tovább marad kint, asszem ezen is ment el ott a győzelem. Lehet, hogy itt is ő döntött a konzervatívabb taktika mellett, fene se tudja. Remélem, hogy nem TO volt, bár ha az volt, akkor elég ergya mert szépen ráesett a britre
kölnben nem sokáig lesz szoros a vb.
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
félreérted. te azt sugalltad, hogy a mérnökök a fizetésükért csak a kötelező minimumot teszik le az asztalra - ahogy itthon szerintem a munkahelyek 95%-ában így van.Sárki írta:A postán pont nem csak a fizetésért dolgozunk. Ha csak az lenne a motiváló erő, nem lenne Magyarországon postás...trutya írta: úgy egyáltalán, ezen a szinten már a feltételzés is sértő szerintem, hogy valaki csak a fizetésért dolgozik. ezeknek az embereknek kivétel nélkül az életük a munkájuk...ez nem a posta, basszus.
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Érdekes, négy éve megy a Red Bull csalózása, s ebből emlékeim szerint Te sem maradtál ki. Az nem zavart? Itt páran merünk feltételezni egy összefüggést, ami tisztán elméleti, de azért logikus, erre meg ugrotok. Mindemellett, még egyikünk sem nevezte csalónak a csapatot, s nem is a csapatot, hanem a DAIMLER-t véljük "közel a tűzhöz".Sárki írta:Ezt rendezzétek le Carlossal de ha gondolod én is követhetem a példátokat, teleokádva a fórumot red bull nácizással anyázással, ilyesmik. De ha komolyan ez lesz az új elv akkor gyorsan ki fog halni a fórum mert ez szánalmas...bertone írta: Carlos óta tudjuk, hogy véleményt nem kell indokolni, főleg nem bizonyítani.
Azt már fel sem merem (de igen) vetni, hogy mennyire volt inkorrekt a motorgyártó, hogy nem közölte a partnerekkel a motor konkrét paramétereit, hogy nem segít egy régi partnerének, mert az jövőre vált. Érdekes, a "köcsög" Ferrariról nem lehetett hallani, hogy tavaly ne segítette volna a Toro Rossot.
- LyBaanbck
- gokartos
- Hozzászólások: 465
- Csatlakozott: 2014.02.01. 13:49
- Mi vagy?: Önzőöntelbarom
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Torro Rosso - McLaren párhuzamosítást vélek felfedezni. :Dbertone írta: Érdekes, négy éve megy a Red Bull csalózása, s ebből emlékeim szerint Te sem maradtál ki. Az nem zavart? Itt páran merünk feltételezni egy összefüggést, ami tisztán elméleti, de azért logikus, erre meg ugrotok. Mindemellett, még egyikünk sem nevezte csalónak a csapatot, s nem is a csapatot, hanem a DAIMLER-t véljük "közel a tűzhöz".
Azt már fel sem merem (de igen) vetni, hogy mennyire volt inkorrekt a motorgyártó, hogy nem közölte a partnerekkel a motor konkrét paramétereit, hogy nem segít egy régi partnerének, mert az jövőre vált. Érdekes, a "köcsög" Ferrariról nem lehetett hallani, hogy tavaly ne segítette volna a Toro Rossot.
McLaren:
kontruktőri VB: 8
egyéni VB: 12
Torro Rosso:
kontruktőri VB: Most így hirtelen nem rémlik
egyéni VB: Ezt meg sosem számoltam.
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
így van! ha nekem valkami ízlik, azt minek bizonyítani. ízlik és kész.bertone írta:
Carlos óta tudjuk, hogy véleményt nem kell indokolni, főleg nem bizonyítani.
"To really show you're one of the greatest, you have to deliver when you haven't got the best machinery." - Jackie Stewart
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Az összeesküvés-elmélet azért elmélet, mert még nem sikerült bebizonyítani. Ha nem így lenne, már régen ezzel lenne tele a sajtó... Szerintem mindenki véleményt ír le, azt, hogy ő maga mit von le az eseményekből. De a bizonyíték kell, ott van a sunyi teszt. Az megtörtént, tény, és mi volt, ha nem csalás? Ezek után hogyan bízzunk meg a Mercedesben? Túl sok a véletlen, ez a baj. Aztán ebből mindenki arra következtet, amilyen "szemüveg" van rajta. Kinek rendes, kinek torzít, de ezt mindenkinek magának kell eldöntenie.Sárki írta: Ezt rendezzétek le Carlossal de ha gondolod én is követhetem a példátokat, teleokádva a fórumot red bull nácizással anyázással, ilyesmik. De ha komolyan ez lesz az új elv akkor gyorsan ki fog halni a fórum mert ez szánalmas...
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Ne szabd már fel az agyam! Vontam párhuzamot, de nem a McLaren és a Toro Rosso, hanem a DAIMLER és a FERRARI, mint motorgyártó között. A Toro nem panaszkodott tavaly, hogy nem kap segítséget a Ferraritól, tehát nyilván megkapta. A DAIMLER viszont ki is jelentette (ha igaz), hogy szarik bármit is segíteni a McLarennek. De említhetném a Williams-et is, ők sem panaszkodtak tavaly, hogy a Renault-tól nem kapnak meg minden segítséget. Szóval, csak azt próbálom megerősíteni, hogy a DAIMLER elég szemét a McLarennel szemben.LyBaanbck írta:Torro Rosso - McLaren párhuzamosítást vélek felfedezni.bertone írta: Érdekes, négy éve megy a Red Bull csalózása, s ebből emlékeim szerint Te sem maradtál ki. Az nem zavart? Itt páran merünk feltételezni egy összefüggést, ami tisztán elméleti, de azért logikus, erre meg ugrotok. Mindemellett, még egyikünk sem nevezte csalónak a csapatot, s nem is a csapatot, hanem a DAIMLER-t véljük "közel a tűzhöz".
Azt már fel sem merem (de igen) vetni, hogy mennyire volt inkorrekt a motorgyártó, hogy nem közölte a partnerekkel a motor konkrét paramétereit, hogy nem segít egy régi partnerének, mert az jövőre vált. Érdekes, a "köcsög" Ferrariról nem lehetett hallani, hogy tavaly ne segítette volna a Toro Rossot.
McLaren:
kontruktőri VB: 8
egyéni VB: 12
Torro Rosso:
kontruktőri VB: Most így hirtelen nem rémlik
egyéni VB: Ezt meg sosem számoltam.
- LyBaanbck
- gokartos
- Hozzászólások: 465
- Csatlakozott: 2014.02.01. 13:49
- Mi vagy?: Önzőöntelbarom
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Nem hiszem, hogy az lenne. Egy vadiúj gyártó érkezik a Mekihez, amely a MOSTANI (már érvényben lévő) szabályokra még NEM adta le a motorját, de meríthetne a MOST tökéletesen működő motorból igen sokat.bertone írta: Ne szabd már fel az agyam! Vontam párhuzamot, de nem a McLaren és a Toro Rosso, hanem a DAIMLER és a FERRARI, mint motorgyártó között. A Toro nem panaszkodott tavaly, hogy nem kap segítséget a Ferraritól, tehát nyilván megkapta. A DAIMLER viszont ki is jelentette (ha igaz), hogy szarik bármit is segíteni a McLarennek. De említhetném a Williams-et is, ők sem panaszkodtak tavaly, hogy a Renault-tól nem kapnak meg minden segítséget. Szóval, csak azt próbálom megerősíteni, hogy a DAIMLER elég szemét a McLarennel szemben.
Ha már párhuzam, akkor úgy gondolod a Williams kontra Renault, vagy az említett Torro Rosso kontra Ferrari ugyanebben a cipőben járt tavaly, akkor nem szóltam.
Így is a japók minden apró megismerhető részletet kielemeznek a Mercedes láthatóan tökéletes hajtásláncából.
Biztos vagyok benne, hogy ha a Torro vagy Williams most akarna váltani a Ferrari vagy Renault sem barátkozna úgy mint tavaly - főleg ha esetleg övéké lenne a díjnyertes paci.
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
a szárnyhajlás kissé konkrétabb sztori volt mint ez, legalább nekünk nem kellett vért pisálni egy jó kis konteóhoz aztán remélem kitart 4 évig, hogy vissza tudd adni a 4 évnyi csalózástbertone írta: Érdekes, négy éve megy a Red Bull csalózása, s ebből emlékeim szerint Te sem maradtál ki. Az nem zavart? Itt páran merünk feltételezni egy összefüggést, ami tisztán elméleti, de azért logikus, erre meg ugrotok. Mindemellett, még egyikünk sem nevezte csalónak a csapatot, s nem is a csapatot, hanem a DAIMLER-t véljük "közel a tűzhöz".
Azt már fel sem merem (de igen) vetni, hogy mennyire volt inkorrekt a motorgyártó, hogy nem közölte a partnerekkel a motor konkrét paramétereit, hogy nem segít egy régi partnerének, mert az jövőre vált. Érdekes, a "köcsög" Ferrariról nem lehetett hallani, hogy tavaly ne segítette volna a Toro Rossot.
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
kőszikla szilárdságú alapokra helyezted az érveidetbertone írta: A DAIMLER viszont ki is jelentette (ha igaz)
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
A mercedes Hitler inkarnációja, tudjuk... Komolyan, azért a Red bullnál cikkek készültek arról, hogy éppen mi volt gyanús a Mercedesnél hány ilyen cikk is készült a motorral kapcsolatban?
A Mclarent meg csak ne védjétek. Szar csapat, szar autóval, szar új pilótával, szar csapattal. Nem azért állnak úgy, ahogy mert a Mercedes nem nyalja fényíesre a seggüket, hanem mert bénák. ellenkező esetben folyamatosan a Mercedesre mutogatnak. de persze ezt senki se meri megtenni, mert mindenki fél a Daimler-terrortól
Tudjátok az mutatja a baromságotok jelentéktelenségét leginkább, hogy senki komoly f1-es szakértőben fel sem merültek ezek a vádak ti meg már tudományos dogmaként tekintetek rájuk.
Ja és rohadtul nem érdekel, hogy milyen baromságokat képzelegtek, veletek ellentétben mi legalább arra alapozhattuk a véleményünket a
Red Bull esetében, hogy a média is foglalkozott az üggyel, tehát komolyabb körökben is felmerült. Ti viszont csak kitaláltatok egy faszfejséget, összegyűjtöttetek pár teljességgel irreleváns tényt és építettek köré egy konteót.
Jelenleg nincs fogás a Mercin, szar ügy. Ha lenne, tele lenne vele a sajtó. Nehogy azt higgyétek már, hogy ti fogjátok fellebbenteni a fátrylat az igazságról
A Mclarent meg csak ne védjétek. Szar csapat, szar autóval, szar új pilótával, szar csapattal. Nem azért állnak úgy, ahogy mert a Mercedes nem nyalja fényíesre a seggüket, hanem mert bénák. ellenkező esetben folyamatosan a Mercedesre mutogatnak. de persze ezt senki se meri megtenni, mert mindenki fél a Daimler-terrortól
Tudjátok az mutatja a baromságotok jelentéktelenségét leginkább, hogy senki komoly f1-es szakértőben fel sem merültek ezek a vádak ti meg már tudományos dogmaként tekintetek rájuk.
Ja és rohadtul nem érdekel, hogy milyen baromságokat képzelegtek, veletek ellentétben mi legalább arra alapozhattuk a véleményünket a
Red Bull esetében, hogy a média is foglalkozott az üggyel, tehát komolyabb körökben is felmerült. Ti viszont csak kitaláltatok egy faszfejséget, összegyűjtöttetek pár teljességgel irreleváns tényt és építettek köré egy konteót.
Jelenleg nincs fogás a Mercin, szar ügy. Ha lenne, tele lenne vele a sajtó. Nehogy azt higgyétek már, hogy ti fogjátok fellebbenteni a fátrylat az igazságról
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Ne ferdítsd Bertone, ez már bohózat Mi köze a Toro v8asainak a Ferrari v6osaihoz? Semmi. Ők v8asokat kaptak, a v6-ról nem volt okuk tájékoztatást kapni. A Williams úgy szintén. Eközben idén már ÚJ motorformula van és így a Honda releváns információhoz juthat, tehát még ilyen szempontból sem állja meg a helyét az elméleted.bertone írta: Ne szabd már fel az agyam! Vontam párhuzamot, de nem a McLaren és a Toro Rosso, hanem a DAIMLER és a FERRARI, mint motorgyártó között. A Toro nem panaszkodott tavaly, hogy nem kap segítséget a Ferraritól, tehát nyilván megkapta. A DAIMLER viszont ki is jelentette (ha igaz), hogy szarik bármit is segíteni a McLarennek. De említhetném a Williams-et is, ők sem panaszkodtak tavaly, hogy a Renault-tól nem kapnak meg minden segítséget. Szóval, csak azt próbálom megerősíteni, hogy a DAIMLER elég szemét a McLarennel szemben.
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2014
Ebben egyetértek. A többiben nem. Mi így gondoljuk, ti úgy. Ez van, ilyen a világ. Az meg, hogy kinek szurkol az egyik, kinek a másik tábor, teljesen evidens, és érthető. Annyi kiegészítés, hogy a Ferrarisok többségében elismerik, hogy maga a csapat a szar. Én például nem azért nem csípem a Mercit, mert elveri a Ferrarit (amit nem nehéz ), hanem volt jópár olyan esemény, nyilatkozat ami megutáltatta velem a csapatot. Igaz, tény alapú bizonyítékunk nincs, ez mind csak elmélet. A "szakértős" részre pedig, elképzelhető, hogy többeknek eszébe jutott már ez. Sőt, biztos. Szerintem evidens, hogy ha valaki nagyon nagy különbséggel nyer, akkor elgondolkodik az ember rajta, biztosan minden rendben volt-e. Csak mivel nincs bizonyíték, nem hangoztatják az okosok, mert anélkül szart sem ér, és csak magukat járatják le vele, még ha igaz is. Nekik pedig ez az életük, sokszor a munkájuk, egy ilyen elmélet nyilvánossá hozásával nem hiszem, hogy kockáztatnák ezt.Sárki írta:Ne ferdítsd Bertone, ez már bohózat Mi köze a Toro v8asainak a Ferrari v6osaihoz? Semmi. Ők v8asokat kaptak, a v6-ról nem volt okuk tájékoztatást kapni. A Williams úgy szintén. Eközben idén már ÚJ motorformula van és így a Honda releváns információhoz juthat, tehát még ilyen szempontból sem állja meg a helyét az elméleted.bertone írta: Ne szabd már fel az agyam! Vontam párhuzamot, de nem a McLaren és a Toro Rosso, hanem a DAIMLER és a FERRARI, mint motorgyártó között. A Toro nem panaszkodott tavaly, hogy nem kap segítséget a Ferraritól, tehát nyilván megkapta. A DAIMLER viszont ki is jelentette (ha igaz), hogy szarik bármit is segíteni a McLarennek. De említhetném a Williams-et is, ők sem panaszkodtak tavaly, hogy a Renault-tól nem kapnak meg minden segítséget. Szóval, csak azt próbálom megerősíteni, hogy a DAIMLER elég szemét a McLarennel szemben.