Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
Atya úr Isten... Ez valami borzalom. Ha csak egy fé méterrel arrébb megy már nincs akkora baj, mert vagy kirepül a pályáról, vagy az orrával megy neki a traktor kerekének. Mekkora már az esély, hogy pont így találja el. Hihetetlen, kb mint Massa esete volt anno.zola írta:
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
bassza meg a FOM, már letiltották...
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
Ezt még nem:trutya írta:bassza meg a FOM, már letiltották...
Nagyon nagy ütést kapott a feje
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
Csoda, hogy még életben van.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
Na, már ezt is. Mindegy, a gifekkel ők sem bírnak mit kezdeni.vollebak írta:Ezt még nem:trutya írta:bassza meg a FOM, már letiltották...
Nagyon nagy ütést kapott a feje
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
- Sánta Gepárd
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3589
- Csatlakozott: 2013.12.28. 10:36
- Mi vagy?: Háááát....
- Tartózkodási hely: Budapest
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
Akkora volt a becsapódás ereje, hogy még a markoló is arrébb ugrott, és ha jól láttam a Sauber is összetört, pedig a másik végén volt. Szinte csoda, hogy a pályabírók közül senki sem sérült meg.
-
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1108
- Csatlakozott: 2013.12.29. 15:17
- Mi vagy?: éhes
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
Letöltöttem a HD verziót, de nem enged .mp4-et csatolni...
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
Nagyon komoly ütést kaphatott a feje.
Bele se merek gondolni,hogy ha frontálisan megy neki...
Ilyen időjárási körülmények között kötelezően kellene az SC-t behozni bármely kicsúszás esetében.
Bele se merek gondolni,hogy ha frontálisan megy neki...
Ilyen időjárási körülmények között kötelezően kellene az SC-t behozni bármely kicsúszás esetében.
-
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1108
- Csatlakozott: 2013.12.29. 15:17
- Mi vagy?: éhes
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
Tényleg csúnya, ami történt, DE!
Véleményem szerint sem hibázott a versenyfelügyelőség azzal, hogy "mindössze" dupla sárga zászlós jelzést léptettek érvénybe arra a szakaszra. Egy ilyen baleset, mint ahogy bármilyen más baleset velejárója ennek a sportnak. Egyszerűen bármennyire is agyon van szabályozva, biztosítva van a sportág, balesetek megtörténtek a múltban és a jövőben is megtörténnek majd.
Bármit is csinálnak a szabályalkotók, a kockázatot lehet csökkenteni, de teljes mértékben kizárni az ilyen eseteket sosem lehet. Tényleg sajnálom Bianchi-t, de amit pl. Villeneuve is nyilatkozott ma, hogy minden baleset után küldjék be a biztonsági autót, az már kicsit sok.
Véleményem szerint sem hibázott a versenyfelügyelőség azzal, hogy "mindössze" dupla sárga zászlós jelzést léptettek érvénybe arra a szakaszra. Egy ilyen baleset, mint ahogy bármilyen más baleset velejárója ennek a sportnak. Egyszerűen bármennyire is agyon van szabályozva, biztosítva van a sportág, balesetek megtörténtek a múltban és a jövőben is megtörténnek majd.
Bármit is csinálnak a szabályalkotók, a kockázatot lehet csökkenteni, de teljes mértékben kizárni az ilyen eseteket sosem lehet. Tényleg sajnálom Bianchi-t, de amit pl. Villeneuve is nyilatkozott ma, hogy minden baleset után küldjék be a biztonsági autót, az már kicsit sok.
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
Lehet egyébként, hogy a frontális jobb lett volna, mert akkor ott van az autó eleje ami felfogja az ütést, így viszont ha jól látom közvetlenül a fejét érte a targonca hátulja.Ori F1 írta:Nagyon komoly ütést kaphatott a feje.
Bele se merek gondolni,hogy ha frontálisan megy neki...
Ilyen időjárási körülmények között kötelezően kellene az SC-t behozni bármely kicsúszás esetében.
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
szörnyű felvétel... csoda, hogy egyáltalán még életben van...
kb. 7-8 tonnás járművet így a levegő emelkedni... hatalmas ütközés, és lényegében csak a bukósisak védte... ráadásul még elhajolni sem tudott a kokpittől...
ezt túlélni, több, mint csoda...
kb. 7-8 tonnás járművet így a levegő emelkedni... hatalmas ütközés, és lényegében csak a bukósisak védte... ráadásul még elhajolni sem tudott a kokpittől...
ezt túlélni, több, mint csoda...
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
Kicsúszott autó a pálya szélén, egyre jobban szakadó eső, és sötétedés. Ha egy leszakadt szárnydarab miatt jön az SC akkor jöjjön már ezért is.Bönde Attila írta:Tényleg csúnya, ami történt, DE!
Véleményem szerint sem hibázott a versenyfelügyelőség azzal, hogy "mindössze" dupla sárga zászlós jelzést léptettek érvénybe arra a szakaszra. Egy ilyen baleset, mint ahogy bármilyen más baleset velejárója ennek a sportnak. Egyszerűen bármennyire is agyon van szabályozva, biztosítva van a sportág, balesetek megtörténtek a múltban és a jövőben is megtörténnek majd.
Bármit is csinálnak a szabályalkotók, a kockázatot lehet csökkenteni, de teljes mértékben kizárni az ilyen eseteket sosem lehet. Tényleg sajnálom Bianchi-t, de amit pl. Villeneuve is nyilatkozott ma, hogy minden baleset után küldjék be a biztonsági autót, az már kicsit sok.
- Button
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1590
- Csatlakozott: 2013.12.23. 06:28
- Mi vagy?: Butt & Gas elvakult
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
közel volt a kijárat, közel volt a daru, rutinfeladatnak tűnt, ezer ilyen eset volt már, 20 másodperces esetMagic írta:Kicsúszott autó a pálya szélén, egyre jobban szakadó eső, és sötétedés. Ha egy leszakadt szárnydarab miatt jön az SC akkor jöjjön már ezért is.Bönde Attila írta:Tényleg csúnya, ami történt, DE!
Véleményem szerint sem hibázott a versenyfelügyelőség azzal, hogy "mindössze" dupla sárga zászlós jelzést léptettek érvénybe arra a szakaszra. Egy ilyen baleset, mint ahogy bármilyen más baleset velejárója ennek a sportnak. Egyszerűen bármennyire is agyon van szabályozva, biztosítva van a sportág, balesetek megtörténtek a múltban és a jövőben is megtörténnek majd.
Bármit is csinálnak a szabályalkotók, a kockázatot lehet csökkenteni, de teljes mértékben kizárni az ilyen eseteket sosem lehet. Tényleg sajnálom Bianchi-t, de amit pl. Villeneuve is nyilatkozott ma, hogy minden baleset után küldjék be a biztonsági autót, az már kicsit sok.
valóban nem lehet minden ilyen miatt SC-t berendelni, sőt, rengetegszer megteszik feleslegesen
igen, utólag persze átértékeli az ember, de utólag mindig mindenki nagyon okos, akkor és ott van 15 másodperc értékelni, hogy mi legyen
sajnos hozzá tartozik a sportághoz, ezzel nem lehet miat tenni, a jövőben is bármikor benne van a pakliban
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
origon volt egy ilyen ötlet, hogy szoknyával kell ellátni a munkagépeket. szerintem egyszerű, olcsó, logikus megoldás lenne.Button írta: közel volt a kijárat, közel volt a daru, rutinfeladatnak tűnt, ezer ilyen eset volt már, 20 másodperces eset
valóban nem lehet minden ilyen miatt SC-t berendelni, sőt, rengetegszer megteszik feleslegesen
igen, utólag persze átértékeli az ember, de utólag mindig mindenki nagyon okos, akkor és ott van 15 másodperc értékelni, hogy mi legyen
sajnos hozzá tartozik a sportághoz, ezzel nem lehet miat tenni, a jövőben is bármikor benne van a pakliban
nem beengedni a munkagépeket hülyeség (ahogy javasolták egyből), ha most nincs ott, akkor lehet, hogy két halott japán és egy halott Sutil lenne a mérleg...
a pályabíróknak márpedig van, hogy mindenképp le kell menniük, egy tűznél nincs idő SC-re várni...
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
A munkagépekre a szoknyák nekem is eszembe jutottak,de szerintem nem kivitelezhető.trutya írta:origon volt egy ilyen ötlet, hogy szoknyával kell ellátni a munkagépeket. szerintem egyszerű, olcsó, logikus megoldás lenne.Button írta: közel volt a kijárat, közel volt a daru, rutinfeladatnak tűnt, ezer ilyen eset volt már, 20 másodperces eset
valóban nem lehet minden ilyen miatt SC-t berendelni, sőt, rengetegszer megteszik feleslegesen
igen, utólag persze átértékeli az ember, de utólag
mindig mindenki nagyon okos, akkor és ott van 15 másodperc értékelni, hogy mi legyen
sajnos hozzá tartozik a sportághoz, ezzel nem lehet miat tenni, a jövőben is bármikor benne van a pakliban
nem beengedni a munkagépeket hülyeség (ahogy javasolták egyből), ha most nincs ott, akkor lehet, hogy két halott japán és egy halott Sutil lenne a mérleg...
a pályabíróknak márpedig van, hogy mindenképp le kell menniük, egy tűznél nincs idő SC-re várni...
Amiatt a sóderágyakban elakadhat a munkagép is.
Viszont az oldalukra valami gumipárna anyagot fel lehetne rakni.
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
nem kell földig érnie. szerintem simén megoldható, ha 30 centin van az alja, az alá már nem csúszik be autó.Ori F1 írta: A munkagépekre a szoknyák nekem is eszembe jutottak,de szerintem nem kivitelezhető.
Amiatt a sóderágyakban elakadhat a munkagép is.
Viszont az oldalukra valami gumipárna anyagot fel lehetne rakni.
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
Hát nem tudom.trutya írta:nem kell földig érnie. szerintem simén megoldható, ha 30 centin van az alja, az alá már nem csúszik be autó.Ori F1 írta: A munkagépekre a szoknyák nekem is eszembe jutottak,de szerintem nem kivitelezhető.
Amiatt a sóderágyakban elakadhat a munkagép is.
Viszont az oldalukra valami gumipárna anyagot fel lehetne rakni.
30 centi alá tényleg nem csúszik be az autó,viszont beleakadhat olyan alkatrészbe,ami akadályozhatja a mentést(autó,vagy gumifal törmelék)
Márpedig a mentésnél a gyorsaság is számít.
Esetleg ha a sóderágyat egy becsapódó autó ki is mélyíti,akkor fen is akadhat a munkagép.
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
szerinted egy fél hátsószárny belassítaná a traktort ha beleakad a szoknya?
mindegy, mindenesetre még mindig ésszerűbb megoldás, mint minden kicsúszásnál beküldeni az SC-t.
mindegy, mindenesetre még mindig ésszerűbb megoldás, mint minden kicsúszásnál beküldeni az SC-t.
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
Én se szeretném ha mindig bejönne az SC,csak ilyen körülmények között.trutya írta:szerinted egy fél hátsószárny belassítaná a traktort ha beleakad a szoknya?
mindegy, mindenesetre még mindig ésszerűbb megoldás, mint minden kicsúszásnál beküldeni az SC-t.
Márpedig ilyen csak nagyon ritkán van.
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
Sajnos tökéletes biztonság soha nem lesz. Ekkora tempónál bárhogy ütközik a munkagépnek, hasonlóan súlyos végkimenetelű lesz. Nem hiszem, hogy a munkagépekre szerelt "szoknyák" megoldanák a problémát. Kb. 50-szer újranéztem a balesetet és néhány értékelhető képet is megnéztem. A látottak alapján Bianchi fejét nem érhette el a gép. Az autó orra dobott akkorát a munkagépen, hogy éppen elkerülte a sisakot és a fej mögötti részt szakította le. A képeken látszódott, hogy a sisakot körülvevő oldalsó "párnázás" sértetlen. A sisakon sem látszódik sérülés, pedig egy ütésnél legalább a plexi felnyílna, vagy furán állna jobb oldalról nézve is. Bal oldalról nem láttam képeket, ezek csupán feltételezések a látottak alapján. Egy mai hír is erre utal, ami szerint nem ütéstől, hanem a hirtelen lassulástól alakult ki ez az állapot Bianchinál.
Korábban volt olyan ötlet, hogy a SC helyet központilag limitálják az autók sebességét. Ez talán a boxutcai limiterhez hasonlóan megoldható lenne, csak a versenyigazgató aktiválná. Persze ez is elromolhat és az sem biztos, hogy mindig ez lenne a jó megoldás.
Korábban volt olyan ötlet, hogy a SC helyet központilag limitálják az autók sebességét. Ez talán a boxutcai limiterhez hasonlóan megoldható lenne, csak a versenyigazgató aktiválná. Persze ez is elromolhat és az sem biztos, hogy mindig ez lenne a jó megoldás.
- Nigel Hill
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3243
- Csatlakozott: 2014.01.02. 15:48
- Mi vagy?: Russzofil
Re: Japán Nagydíj - Suzuka, 2014. október 3-5.
Hát ezen a képen nem úgy tűnikF1Johny írta:Sajnos tökéletes biztonság soha nem lesz. Ekkora tempónál bárhogy ütközik a munkagépnek, hasonlóan súlyos végkimenetelű lesz. Nem hiszem, hogy a munkagépekre szerelt "szoknyák" megoldanák a problémát. Kb. 50-szer újranéztem a balesetet és néhány értékelhető képet is megnéztem. A látottak alapján Bianchi fejét nem érhette el a gép. Az autó orra dobott akkorát a munkagépen, hogy éppen elkerülte a sisakot és a fej mögötti részt szakította le. A képeken látszódott, hogy a sisakot körülvevő oldalsó "párnázás" sértetlen. A sisakon sem látszódik sérülés, pedig egy ütésnél legalább a plexi felnyílna, vagy furán állna jobb oldalról nézve is. Bal oldalról nem láttam képeket, ezek csupán feltételezések a látottak alapján. Egy mai hír is erre utal, ami szerint nem ütéstől, hanem a hirtelen lassulástól alakult ki ez az állapot Bianchinál.
Korábban volt olyan ötlet, hogy a SC helyet központilag limitálják az autók sebességét. Ez talán a boxutcai limiterhez hasonlóan megoldható lenne, csak a versenyigazgató aktiválná. Persze ez is elromolhat és az sem biztos, hogy mindig ez lenne a jó megoldás.
http://www.independent.co.uk/sport/moto ... 79588.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mindig sírsz, hogy a gyűlölet öl. Közben szétszakadsz a gyűlölettől"