Engem pont nem érdekel, hogy ki vigyorog a dobogó harmadik helyén, ha úgyis esélytelen a VB-re.Krisztián írta:
Az, hogy legalább a dobogó legalsó fokára odaférhet az egyik kedvencem... 3 autós csapatokkal még ennyit se kapnék.
2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
- maTTeus
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2792
- Csatlakozott: 2013.12.28. 15:12
- Mi vagy?: anno: jóómateF1
- Tartózkodási hely: Lakitelek
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
http://www.motorsportal.hu/forma1/hivat ... 58650.html
Végül ez a legcélszerűbb megoldás.
Vettel eleve nem is indul tehát a Q1-ben 3-an fognak kiesni.
Szegény Button iparkodnia kell, mert 5 rajthelyes büntit kapott sebváltó csere miatt.
Végül ez a legcélszerűbb megoldás.
Vettel eleve nem is indul tehát a Q1-ben 3-an fognak kiesni.
Szegény Button iparkodnia kell, mert 5 rajthelyes büntit kapott sebváltó csere miatt.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Mindkét Mercinek rakoncátlankodott a váltója.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Nálatok van hang?
- Sánta Gepárd
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3589
- Csatlakozott: 2013.12.28. 10:36
- Mi vagy?: Háááát....
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Van.email írta:Nálatok van hang?
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Akkor aki kommentár nélkül akarja nézni, az tegye Mindig tv stream-en, mert ott csak az eredeti hang megy.Sánta Gepárd írta:Van.email írta:Nálatok van hang?
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Hamival mi történt? Ez felettébb magabiztos Rosberg pol volt.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Engem az lepett meg, hogy a legjobb körét követően panaszkodott a kerekek vibrációjára. A logikus az lett volna, amit Norbi mondott, hogy kimegy egy másik garnitúrával és megpróbál valamit javítani, mert így most ma azzal a szettel kell induljon, amire panaszkodott. Bár lehet, hogy a kommentátorok valamit rosszul értettek és nem a kerék, hanem a fékek vibrációjával volt problémája, erre az interjú alapján gondolok, azzal meg vagy tud kezdeni valamit a csapat, vagy nem. Majd meglátjuk ma este.
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Megnéztem az időket, komolytalan az egész. Továbbra is 1 sec előnye van a Mercedesnek? Ez milyen verseny, egyáltalán mi ez? Jó kis időmérő lehetett A RB szárnyalásakor legalább néha odaért más is, de ez az 1 sec nem csökken év eleje óta. Sőt, az a legrosszabb, hogy talán még nagyobb előnyük is lehetne ha kéne.
Látom Kimi hozta a formáját, szépen el lett verve minden alkalommal. Balfasz. Lewist se értem mit csinált, de ő ma azért majd (gondolom) megint elveri Rosberget.
Már csapatok is leléptek? Szép kilátásai vannak a sportnak így mondhatom. Egyetlen pozitívumot nem tudtak produkálni idén..
Látom Kimi hozta a formáját, szépen el lett verve minden alkalommal. Balfasz. Lewist se értem mit csinált, de ő ma azért majd (gondolom) megint elveri Rosberget.
Már csapatok is leléptek? Szép kilátásai vannak a sportnak így mondhatom. Egyetlen pozitívumot nem tudtak produkálni idén..
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Mégis, mikor? Tavaly a nyári szünet után?Bandee írta:Megnéztem az időket, komolytalan az egész. Továbbra is 1 sec előnye van a Mercedesnek? Ez milyen verseny, egyáltalán mi ez? Jó kis időmérő lehetett A RB szárnyalásakor legalább néha odaért más is, de ez az 1 sec nem csökken év eleje óta. Sőt, az a legrosszabb, hogy talán még nagyobb előnyük is lehetne ha kéne.
Látom Kimi hozta a formáját, szépen el lett verve minden alkalommal. Balfasz. Lewist se értem mit csinált, de ő ma azért majd (gondolom) megint elveri Rosberget.
Már csapatok is leléptek? Szép kilátásai vannak a sportnak így mondhatom. Egyetlen pozitívumot nem tudtak produkálni idén..
A RB szárnyalása Vettel szárnyalása volt, mert egy idősödő, vízhordónak tartott Webber mellett egyversenyzős csapat lettek. Idén legalább a domináns autóban két remek versenyző szabadon mehet egymás ellen.
Teljesen ugyanilyen volt 1984, 1986, 1987, 1988 is annak idején az "aranykorban", azon az időszakon mégis mindenki nosztalgiázni szokott, az 1992-es Mansell-hengeren meg, ami egy az egyben a tavalyi évhez volt hasonló, mindenki lamentált. Most meg homlokegyenest fordítva. Nem értem az embereket, na mindegy. A lényeg, hogy nekem tetszik
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Nem bazdmeg! A nyári szünet előtt, azelőtti évben meg pláne rengetegszer. Idén a 16 v. tököm tudja hányból egy kivételével mindent vittek időmérőn. Futamokon nem tudom mennyi a híja, de három nincs szerintem. Nekem nem tudjátok összemosni, ekkora folyamatos előnye Vetteléknek soha nem volt. Más kérdés, hogy kettejük között öldöklő küzdelem se volt, de most ezt se nevezném annak, Lewis azt hiszem 10- et nyert de csak azért nem többet, mert a technika kibaszott vele. Rozi 4-5 alkalommal nyert és így van lőtávolban, de sehol nem lenne ha Lewis nem pechesebb. Magyarán még ennyi izgalom se lenne, bár én nem izgulok különösebben úgyis Hamilton nyer ez világos.vollebak írta:Mégis, mikor? Tavaly a nyári szünet után?Bandee írta:Megnéztem az időket, komolytalan az egész. Továbbra is 1 sec előnye van a Mercedesnek? Ez milyen verseny, egyáltalán mi ez? Jó kis időmérő lehetett A RB szárnyalásakor legalább néha odaért más is, de ez az 1 sec nem csökken év eleje óta. Sőt, az a legrosszabb, hogy talán még nagyobb előnyük is lehetne ha kéne.
Látom Kimi hozta a formáját, szépen el lett verve minden alkalommal. Balfasz. Lewist se értem mit csinált, de ő ma azért majd (gondolom) megint elveri Rosberget.
Már csapatok is leléptek? Szép kilátásai vannak a sportnak így mondhatom. Egyetlen pozitívumot nem tudtak produkálni idén..
A RB szárnyalása Vettel szárnyalása volt, mert egy idősödő, vízhordónak tartott Webber mellett egyversenyzős csapat lettek. Idén legalább a domináns autóban két remek versenyző szabadon mehet egymás ellen.
Teljesen ugyanilyen volt 1984, 1986, 1987, 1988 is annak idején az "aranykorban", azon az időszakon mégis mindenki nosztalgiázni szokott, az 1992-es Mansell-hengeren meg, ami egy az egyben a tavalyi évhez volt hasonló, mindenki lamentált. Most meg homlokegyenest fordítva. Nem értem az embereket, na mindegy. A lényeg, hogy nekem tetszik
A kávédaráló hang és a sok egyéb faszság miatt fanyalog mindenki, emellett sokakat nem is érdekel kettejük párharca, hiszen nem Senna-Prostról beszélünk, hanem más emberekről. Neked tetszik, én örülök ennek de sok embernek meg nem tetszik. Ld. ezt a topikot
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Én a hang miatt nem vagyok hajlandó nézni.Bandee írta:A kávédaráló hang és a sok egyéb faszság miatt fanyalog mindenki, emellett sokakat nem is érdekel kettejük párharca, hiszen nem Senna-Prostról beszélünk, hanem más emberekről. Neked tetszik, én örülök ennek de sok embernek meg nem tetszik. Ld. ezt a topikot
Halkítsam le a tévét, és szedjek elő valami v8 benzines hangot, aztán tegyem végtelenre?
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Tegnap voltam olaszoknál este, nagy ferraris az egyik (volt is neki 430-as, a csapatnál is járt többször). Szerinte szar az egész, kérdezte nekem mi a véleményem a hangokról?rdaneelolivaw írta:Én a hang miatt nem vagyok hajlandó nézni.Bandee írta:A kávédaráló hang és a sok egyéb faszság miatt fanyalog mindenki, emellett sokakat nem is érdekel kettejük párharca, hiszen nem Senna-Prostról beszélünk, hanem más emberekről. Neked tetszik, én örülök ennek de sok embernek meg nem tetszik. Ld. ezt a topikot
Halkítsam le a tévét, és szedjek elő valami v8 benzines hangot, aztán tegyem végtelenre?
18- ig az összes benzinkúton biztosítani kell a földgáz tankolását.. Szerinted mekkora parasztvakítás az elektromos autó?
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Én tegnap egyszerűen röhögtem. A belső kamerás felvételeknél már egész erős hang van. Ja, de így meg behallatszik az a trrrr... hang, amikor rámegy a rázókőre.rdaneelolivaw írta:Én a hang miatt nem vagyok hajlandó nézni.Bandee írta:A kávédaráló hang és a sok egyéb faszság miatt fanyalog mindenki, emellett sokakat nem is érdekel kettejük párharca, hiszen nem Senna-Prostról beszélünk, hanem más emberekről. Neked tetszik, én örülök ennek de sok embernek meg nem tetszik. Ld. ezt a topikot
Halkítsam le a tévét, és szedjek elő valami v8 benzines hangot, aztán tegyem végtelenre?
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Pár futammal ezelőtt mikor még néztem, mutattak egy belső kamerás felvételt Hamiltontól, éppen az élen vitorlázott.. A féktáv úgy nézett ki, hogy lelépett a féktáv előtt a gázról kb. 20-30 méterrel előbb, majd fékezett egy kényelmeset és befordult. Ez mi a fax? Pályanap a ringen amatőröknek?bertone írta:
Én tegnap egyszerűen röhögtem. A belső kamerás felvételeknél már egész erős hang van. Ja, de így meg behallatszik az a trrrr... hang, amikor rámegy a rázókőre.
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Jó kérdés.Bandee írta: Szerinted mekkora parasztvakítás az elektromos autó?
Alapvetően az a baj, hogy drágák az akksik, és nem napelem alapú töltővel töltik őket. (még)
Összességében sokkal drágább az előállításuk és az üzemeltetésük is. (azt sem hiszem, hogy kevésbé környezetszennyezőek, az akksik előállítása végett)
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Oroszország 2030- ig megállapodott Kínával földgázszállításra. Ill. viszik rajtunk keresztül Ausztriába az orosz gázvezetéket, sőt lehet az olaszoknak is. Kutakon földgáz. Mi meg nézzük a kávédarálókat és megérkezett a FormulaE. Hahardaneelolivaw írta:Jó kérdés.Bandee írta: Szerinted mekkora parasztvakítás az elektromos autó?
Alapvetően az a baj, hogy drágák az akksik, és nem napelem alapú töltővel töltik őket. (még)
Összességében sokkal drágább az előállításuk és az üzemeltetésük is. (azt sem hiszem, hogy kevésbé környezetszennyezőek, az akksik előállítása végett)
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Ahogy olvasom, a CNG-üzemű kocsik még egész környezetbarátak is.Bandee írta:Oroszország 2030- ig megállapodott Kínával földgázszállításra. Ill. viszik rajtunk keresztül Ausztriába az orosz gázvezetéket, sőt lehet az olaszoknak is. Kutakon földgáz. Mi meg nézzük a kávédarálókat és megérkezett a FormulaE. Haha
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Rosszabb. Az amatőr is, ha kiszabadul a ringre, azért megpróbál a saját és az autója határai által megengedett legkésőbbi ponton fékezni. Ez inkább a Tomi-féle "spórolok a fékbetéttel, benyával" kategória. Nekem az első pillanattól ez volt az egyik bajom ezzel, hogy én a sima országúton később kezdek fékezni egy erősebb kanyar előtt, mint most a versenyzők. Vicc az egész.Bandee írta:Pár futammal ezelőtt mikor még néztem, mutattak egy belső kamerás felvételt Hamiltontól, éppen az élen vitorlázott.. A féktáv úgy nézett ki, hogy lelépett a féktáv előtt a gázról kb. 20-30 méterrel előbb, majd fékezett egy kényelmeset és befordult. Ez mi a fax? Pályanap a ringen amatőröknek?bertone írta:
Én tegnap egyszerűen röhögtem. A belső kamerás felvételeknél már egész erős hang van. Ja, de így meg behallatszik az a trrrr... hang, amikor rámegy a rázókőre.
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Kilencet nyert, de ez akkor is nagyon igazságtalan Rosberggel szemben. Rosberg is bukott győzelmet Kanadában, Silverstone-ban (ezt Hamilton örökölte meg), Szingapúrban el sem tudott indulni, ami az egyik legerősebb pályája.Bandee írta: Nem bazdmeg! A nyári szünet előtt, azelőtti évben meg pláne rengetegszer. Idén a 16 v. tököm tudja hányból egy kivételével mindent vittek időmérőn. Futamokon nem tudom mennyi a híja, de három nincs szerintem. Nekem nem tudjátok összemosni, ekkora folyamatos előnye Vetteléknek soha nem volt. Más kérdés, hogy kettejük között öldöklő küzdelem se volt, de most ezt se nevezném annak, Lewis azt hiszem 10- et nyert de csak azért nem többet, mert a technika kibaszott vele. Rozi 4-5 alkalommal nyert és így van lőtávolban, de sehol nem lenne ha Lewis nem pechesebb. Magyarán még ennyi izgalom se lenne, bár én nem izgulok különösebben úgyis Hamilton nyer ez világos.
A kávédaráló hang és a sok egyéb faszság miatt fanyalog mindenki, emellett sokakat nem is érdekel kettejük párharca, hiszen nem Senna-Prostról beszélünk, hanem más emberekről. Neked tetszik, én örülök ennek de sok embernek meg nem tetszik. Ld. ezt a topikot
Az a helyzet, hogy szerintem te is azt hiszed, hogy a kvalitásbeli különbségek miatt nem voltak itt szoros futamok, pedig ez rohadtul nincs így. Bahrein, Barcelona és Ausztria nagyon szoros volt és csak valami kívülálló ok miatt nem volt egy rakás másik futam is az. Ausztráliában Hamiltonnak volt technikai hibája, Kínában Rosbergnek nem volt telemetriája. Kanadában a technikai gondjukig ölték egymást az elején, Silverstone-ban kiesett Rosberg, pedig ott is kergetőztek, Németországban is az időmérőn ment el Hamiltonnak, hogy fussanak elöl egy szoros versenyt. Belgiumban ütköztek, pedig ott is egy Ausztria jellegű futásuk lehetett volna, Szingapúrban Rosberg alatt halt le a kocsi a rajtrácson. Ez így összesen már tíz futam.
Saját bevallásod szerint ugyanúgy, ahogy Dani, nem követed nagy érdeklődéssel az évet. Ezt megértem, hogy a hang, meg az egyebek miatt már nem ugyanaz. De ettől még az akkor sem igaz, hogy ha Hamilton nem peches, akkor itt dominancia lenne rég. A szabadedzések és az időmérő alapján hosszú hetek után mondom először azt, hogy figyeld meg, Rosberg erőből nyerni fog. Hamilton majdnem négy tizedet kapott tegnap, az nagyon sok, plusz egy elfékezett szett gumival kell mennie az első stintben a poros oldalról indulva.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Mondjuk úgy, nem hoz lázba, de igaz, hogy nem is nézem. Tegnap baszki el is felejtettem , hogy lesz. 20 éve nem fordult elő ilyen. Ma este ha nem lesz valami jobb film megnézem, de ez az egész ebben a formában parasztvakítás és F1 ide vagy oda, ebben a formában nem fogják tudni eladni hosszú távon.vollebak írta:Kilencet nyert, de ez akkor is nagyon igazságtalan Rosberggel szemben. Rosberg is bukott győzelmet Kanadában, Silverstone-ban (ezt Hamilton örökölte meg), Szingapúrban el sem tudott indulni, ami az egyik legerősebb pályája.Bandee írta: Nem bazdmeg! A nyári szünet előtt, azelőtti évben meg pláne rengetegszer. Idén a 16 v. tököm tudja hányból egy kivételével mindent vittek időmérőn. Futamokon nem tudom mennyi a híja, de három nincs szerintem. Nekem nem tudjátok összemosni, ekkora folyamatos előnye Vetteléknek soha nem volt. Más kérdés, hogy kettejük között öldöklő küzdelem se volt, de most ezt se nevezném annak, Lewis azt hiszem 10- et nyert de csak azért nem többet, mert a technika kibaszott vele. Rozi 4-5 alkalommal nyert és így van lőtávolban, de sehol nem lenne ha Lewis nem pechesebb. Magyarán még ennyi izgalom se lenne, bár én nem izgulok különösebben úgyis Hamilton nyer ez világos.
A kávédaráló hang és a sok egyéb faszság miatt fanyalog mindenki, emellett sokakat nem is érdekel kettejük párharca, hiszen nem Senna-Prostról beszélünk, hanem más emberekről. Neked tetszik, én örülök ennek de sok embernek meg nem tetszik. Ld. ezt a topikot
Az a helyzet, hogy szerintem te is azt hiszed, hogy a kvalitásbeli különbségek miatt nem voltak itt szoros futamok, pedig ez rohadtul nincs így. Bahrein, Barcelona és Ausztria nagyon szoros volt és csak valami kívülálló ok miatt nem volt egy rakás másik futam is az. Ausztráliában Hamiltonnak volt technikai hibája, Kínában Rosbergnek nem volt telemetriája. Kanadában a technikai gondjukig ölték egymást az elején, Silverstone-ban kiesett Rosberg, pedig ott is kergetőztek, Németországban is az időmérőn ment el Hamiltonnak, hogy fussanak elöl egy szoros versenyt. Belgiumban ütköztek, pedig ott is egy Ausztria jellegű futásuk lehetett volna, Szingapúrban Rosberg alatt halt le a kocsi a rajtrácson. Ez így összesen már tíz futam.
Saját bevallásod szerint ugyanúgy, ahogy Dani, nem követed nagy érdeklődéssel az évet. Ezt megértem, hogy a hang, meg az egyebek miatt már nem ugyanaz. De ettől még az akkor sem igaz, hogy ha Hamilton nem peches, akkor itt dominancia lenne rég. A szabadedzések és az időmérő alapján hosszú hetek után mondom először azt, hogy figyeld meg, Rosberg erőből nyerni fog. Hamilton majdnem négy tizedet kapott tegnap, az nagyon sok, plusz egy elfékezett szett gumival kell mennie az első stintben a poros oldalról indulva.
Versenyeken Hamilton sokkal erősebb, az lesz a döntő.
A lényeg, hogy amit felhozol 88 meg 92, szóval akkor még azok az arcok "emberek" voltak, akiket nem kitenyészettek. Kerék-kerék elleni csaták voltak, sokkal megbízhatatlanabb technikákkal. Volt valami romantikája az egésznek, és a benzin miatt is azért spóroltak mert a technika fejletlenebb volt. Ma azért, hogy hülyére vegyenek a környezettudatosságukkal. Nem mindegy ám. Ma begurul a kanyarba mert nem fogyaszthat eleget, nem kell a határon menjen pedig most aztán 2014- ben már tolhatná. Össze se lehet hasonlítani azokat az időket ezzel. De a pilóták is.. Azok "emberek" voltak, ma meg úgy hozzák őket lassan az általános iskolából. Még az a szerencse, hogy nem petricsészében állítják elő őket. Sajnos Kimi az utolsó régivágású arc, a szó szoros értelmében véve, mindenki más gép. Régen rengeteg olyan volt mint ő, mára ő egy lusta ge..i mert csak vezetni akar. Na mindegy, a mai fiataloknak talán ez tetszik és én öregedtem meg ehhez.
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
[quote="bertone"]
Barcelonában a teszten ámulattal néztem, mikor előbb láttam elfordulni az autót a célegyenes végén mint a hang odaért hozzám a visszaváltástól.. Mikor megállt melletted egy autó valósággal összeszartad magad a hangjától, volt valami ijesztő és brutális az egészben. Egy egy buziság és kész!
Barcelonában a teszten ámulattal néztem, mikor előbb láttam elfordulni az autót a célegyenes végén mint a hang odaért hozzám a visszaváltástól.. Mikor megállt melletted egy autó valósággal összeszartad magad a hangjától, volt valami ijesztő és brutális az egészben. Egy egy buziság és kész!
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Mindebben, amit írtál, nagyon nagy adag nosztalgia van, ez a döntő tényező. Tény, hogy a régi arcok szerethetőbbek voltak talán, de a világ változott, ez van. Hamilton, aki ahogy látom, egyre inkább a kedvenced lesz Kimi után (helyett?), ugyanolyan kitenyésztett versenyző, mint Vettel, vagy amilyen Verstappen lesz.Bandee írta: Mondjuk úgy, nem hoz lázba, de igaz, hogy nem is nézem. Tegnap baszki el is felejtettem , hogy lesz. 20 éve nem fordult elő ilyen. Ma este ha nem lesz valami jobb film megnézem, de ez az egész ebben a formában parasztvakítás és F1 ide vagy oda, ebben a formában nem fogják tudni eladni hosszú távon.
Versenyeken Hamilton sokkal erősebb, az lesz a döntő.
A lényeg, hogy amit felhozol 88 meg 92, szóval akkor még azok az arcok "emberek" voltak, akiket nem kitenyészettek. Kerék-kerék elleni csaták voltak, sokkal megbízhatatlanabb technikákkal. Volt valami romantikája az egésznek, és a benzin miatt is azért spóroltak mert a technika fejletlenebb volt. Ma azért, hogy hülyére vegyenek a környezettudatosságukkal. Nem mindegy ám. Ma begurul a kanyarba mert nem fogyaszthat eleget, nem kell a határon menjen pedig most aztán 2014- ben már tolhatná. Össze se lehet hasonlítani azokat az időket ezzel. De a pilóták is.. Azok "emberek" voltak, ma meg úgy hozzák őket lassan az általános iskolából. Még az a szerencse, hogy nem petricsészében állítják elő őket. Sajnos Kimi az utolsó régivágású arc, a szó szoros értelmében véve, mindenki más gép. Régen rengeteg olyan volt mint ő, mára ő egy lusta ge..i mert csak vezetni akar. Na mindegy, a mai fiataloknak talán ez tetszik és én öregedtem meg ehhez.
Amúgy részemről Button a kifejezetten régi iskolás arc, nálam ő az utolsó mohikán. Vezetésében, személyiségében is. Nem járt végig ezeregy pilótanevelőt meg fiókszériát, a 2000-es év előtti téli szünet alatt nem volt még 20, amikor Bruno Junqueirával kellett szó szerint időmérő párbajoznia az üléséért. Ő még a régi értelemben vett csodagyerek volt, gokartozás után volt 20-30 együléses autóban lefutott versenye és jött a királykategóriába. Ehhez képest Kevint már egy évtizede kábé neveli a McLaren és volt 140 (nem vicc!) együléses autóban teljesített versenye a mélyvíz előtt.
Értem a kritikáidat és sok dologgal egyet is értek. De a versenyek kiszámíthatósága egy csapat dominanciája miatt, amit nehezményezel idén, ugyanúgy megvolt 1988-ban, csak akkor neked valószínűleg kamaszként, Senna rajongóként ez egyáltalán nem számított. Az sem igaz arra az évre, hogy mennyivel rosszabb volt akkor még a megbízhatóság - 15 versenyt nyertek a McLarenek a 16-ból. De 1984 sem volt sokkal jobb, 16-ból nyert Lauda és Prost 12-t.
Szóval főleg nosztalgia miatt érzed azt most, amit, ezt állítom.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
Re: 2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Ezt én is így gondolom. A 4 tizedhez azért tedd azt is hozzá, hogy valami gebasz volt Lewis fékjével, a fékhőmérséklettel: a bal első mindig 100 celsius fokkal hűvösebb volt, mint a jobb (lásd a nyilatkozatokat). Biztos ennek is köszönhető a 4 tized, mert ennyi nincs köztük. Ez nem mosdatás, mert szerintem jó fékekkel sem fogta volna meg Nicot. Egyszerűen Nico most jobban ment, mint Lewis.vollebak írta: Kilencet nyert, de ez akkor is nagyon igazságtalan Rosberggel szemben. Rosberg is bukott győzelmet Kanadában, Silverstone-ban (ezt Hamilton örökölte meg), Szingapúrban el sem tudott indulni, ami az egyik legerősebb pályája.
Az a helyzet, hogy szerintem te is azt hiszed, hogy a kvalitásbeli különbségek miatt nem voltak itt szoros futamok, pedig ez rohadtul nincs így. Bahrein, Barcelona és Ausztria nagyon szoros volt és csak valami kívülálló ok miatt nem volt egy rakás másik futam is az. Ausztráliában Hamiltonnak volt technikai hibája, Kínában Rosbergnek nem volt telemetriája. Kanadában a technikai gondjukig ölték egymást az elején, Silverstone-ban kiesett Rosberg, pedig ott is kergetőztek, Németországban is az időmérőn ment el Hamiltonnak, hogy fussanak elöl egy szoros versenyt. Belgiumban ütköztek, pedig ott is egy Ausztria jellegű futásuk lehetett volna, Szingapúrban Rosberg alatt halt le a kocsi a rajtrácson. Ez így összesen már tíz futam.
Saját bevallásod szerint ugyanúgy, ahogy Dani, nem követed nagy érdeklődéssel az évet. Ezt megértem, hogy a hang, meg az egyebek miatt már nem ugyanaz. De ettől még az akkor sem igaz, hogy ha Hamilton nem peches, akkor itt dominancia lenne rég. A szabadedzések és az időmérő alapján hosszú hetek után mondom először azt, hogy figyeld meg, Rosberg erőből nyerni fog. Hamilton majdnem négy tizedet kapott tegnap, az nagyon sok, plusz egy elfékezett szett gumival kell mennie az első stintben a poros oldalról indulva.
A versenyen inkább a poros oldal lesz a szívás. A rajtnál el fognak menni mellette páran, ez tuti. Szerintem ezzel a győzelmet el is felejtheti. Én megelégszem azzal, ha nem rohad le alatta a gép, és felér a dobogóra. Ha nagyon kockás lett volna a gumi, kiment volna még egy körre, szerintem.