A Williams-et már Ausztáliában és a teszteken is verték...plusz saját bevallásuk szerint az extrém melegben nem működik olyan jól az autójuk. A Red Bullt kiherélte a Renault motor...ki másnak kellett volna még szorongatnia a Ferrarit? A Torronak? Saubernak? McLarennek? Ugye nem? Csak beszélgetünk...carlos78 írta:ez esetben a gumikezelés hazavágta a Merci mellett a Williamset is? sőt a Ferkán kívül mindenkit?
csak beszélgetünk?
Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
- Alghar
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3739
- Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
- Alghar
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3739
- Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Bandee írta: A Honda erőforrás a legjobb, ezt tudjuk december óta. Azzal nem lehet baj
A kasztnijuk is a legjobb, csak még nem hozták összhangba a kettőt
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
A melbournei pálya és ez kb. a két véglet.carlos78 írta:ez esetben a gumikezelés hazavágta a Merci mellett a Williamset is? sőt a Ferkán kívül mindenkit?
csak beszélgetünk?
Az ausztrált 1 cserével is végig lehet tolni bármikor, ezt pedig kettővel is necces. Itt nagy a kopás, extrém nagy.
Az auszi pálya pedig utcai, alig van kopás.
Majd ha Kínában is szétkopik a merci, akkor lehet agyalni ezen. Addig...
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Látom jót mosolyogtok a McLaren teljesítmény én, remélem gyorsan rátok cáfolnak...
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Még a végén olyan gyorsak lesznek mint a 2005-ös Mekláren, csak minden versenyen kiesnek.t-oom írta:Látom jót mosolyogtok a McLaren teljesítmény én, remélem gyorsan rátok cáfolnak...
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Nem azon mosolygok, hanem azon a sok baromságon amit már összehordtak róla mióta először beröttyent. Inkább elkeserítő, hogy a kedvenc csapatom ilyen gyatrán szerepel.. És mint láthatod olyan nagyon szar véleményem nincs a Hondáról, nem úgy tűnik szerintem rólam mint aki úgy rühelli őkett-oom írta:Látom jót mosolyogtok a McLaren teljesítmény én, remélem gyorsan rátok cáfolnak...
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Jók lesznek majd, türelem. Ma óriásit léptek előre. Button egy hős volt már Melbourne-ben is, 43 körben nem tökutolsóként hajtott a 200 lóerős hátrány ellenére sem. Ma pedig már a pontszerzésért harcoltak, gyorsabbak voltak a Force Indiáknál is. Alonso hajtott a nyocladik helyen is - Button meg csak azért nem, mert Merhi vele is jól kibaszott az SC alatt, nem csak Kimivel, összeszedetett vele vagy 6-7 másodperc hátrányt.Bandee írta:Nem azon mosolygok, hanem azon a sok baromságon amit már összehordtak róla mióta először beröttyent. Inkább elkeserítő, hogy a kedvenc csapatom ilyen gyatrán szerepel.. És mint láthatod olyan nagyon szar véleményem nincs a Hondáról, nem úgy tűnik szerintem rólam mint aki úgy rühelli őkett-oom írta:Látom jót mosolyogtok a McLaren teljesítmény én, remélem gyorsan rátok cáfolnak...
Ahhoz képest, hogy mi volt a tesztek alatt még egy hónapja is, ez kész siker. Én azt hittem, ez a szint a nyári szünetig már teljesíthetetlen. Lesz ebből idén pontszerzés, sőt, az év vége felé még dobogó is, le merném fogadni.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Ez OK. Én arról beszélek, hogy több szagértő megállapította az ő erőforrásuk áll legközelebb a Mercedeshez... Úgy, hogy egyetlen értelmes kört nem tett meg a verda mióta összerakták az első prototípust.vollebak írta:
Jók lesznek majd, türelem. Ma óriásit léptek előre. Button egy hős volt már Melbourne-ben is, 43 körben nem tökutolsóként hajtott a 200 lóerős hátrány ellenére sem. Ma pedig már a pontszerzésért harcoltak, gyorsabbak voltak a Force Indiáknál is. Alonso hajtott a nyocladik helyen is - Button meg csak azért nem, mert Merhi vele is jól kibaszott az SC alatt, nem csak Kimivel, összeszedetett vele vagy 6-7 másodperc hátrányt.
Ahhoz képest, hogy mi volt a tesztek alatt még egy hónapja is, ez kész siker. Én azt hittem, ez a szint a nyári szünetig már teljesíthetetlen. Lesz ebből idén pontszerzés, sőt, az év vége felé még dobogó is, le merném fogadni.
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Jó a Ferrari az a lényeg...Alghar írta:Bandee írta: A Honda erőforrás a legjobb, ezt tudjuk december óta. Azzal nem lehet baj
A kasztnijuk is a legjobb, csak még nem hozták összhangba a kettőt
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Egy kicsit a Mercedes és a Ferrari esetéről. A Mercedes tulajdonképpen az időmérőn hibázott. Ha visszaemlékszünk, a kommentátoraink is azt emlegették, hogy a versenyen a kemény keverék lesz a domináló, mert a közepes gumik keveset bírnak. A Mercedesnél is így gondolták már akkor, így a Q1-ben már elhasználtak egy garnitúra közepes gumit, miközben rajtuk kívül szinte mindenki a kemény keveréken kezdett, így a Ferrari is.
És akkor most jusson eszünkbe az, amikor Hamilton utolsó cseréjénél kérdezte a csapatot, hogy miért a keményet rakták fel neki, s erre jött a válasz: nincs már használható közepes gumink.
Érdemes összevetni az időket is.
http://macofan.com/en/index.php?page=ch ... 20Hamilton" onclick="window.open(this.href);return false;
http://macofan.com/en/index.php?page=ch ... %20Rosberg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://macofan.com/en/index.php?page=ch ... 0Raikkonen" onclick="window.open(this.href);return false;
Több dolgot is ki lehet belőlük olvasni.
1. Hamilton 36 körben gyorsabb volt Vettelnél. Azonban, míg Vettel az ő gyorsabb köreiben simán adott Hamiltonnak körönként 1-2 mp-et a közepes gumikon, Hamilton mindössze két körben tudta 1 mp fölött valamivel megverni Vettelt.
2. Hamilton és Rosberg más taktikán volt. Hamilton a használt közepeseken indult, majd kemény-közepes-kemény gumikat kapott (mind új), addig Rosberg a cseréknél kemény-kemény-közepes sorrendet választott. Jól látszik a két taktika közötti különbség abban, hogy míg Hamilton legjobb köre 1:43.125 volt, Rosbergé 1:42.062. Az utolsó 14 körben Hamilton csak 2 alkalommal tudott gyorsabb lenni Rosbergnél és Rosberg egyébként így is csak 9 mp-et tudott faragni a hátrányából.
3. Kiminek a peche mellett nagy szerencséje is volt, mivel a SC beküldésekor nagyon közel állt a lekörözéshez, 98 mp hátránya volt akkor (106-107 mp volt akkor egy kör). Tehát, sikerült viszonylag gyorsan körbeérni felnin is, aztán a kerekeket is sikerült gyorsan cserélni - láttunk már olyat, hogy az ilyen defektes kerék le sem akart jönni. És mikor jött a SC, ő is kint maradt, s ezzel ugyan pozíciót nem sokat fogott (18-ról 16. hely) azonban a mezőny elengedésekor csak 20 mp-re volt Vetteltől.
4. Komolyan megsérülhetett Kimi autója. Sajnos a szabadedzések köreit nem ismerem, de a műsorból azt vettem ki, hogy Räikkönennek volt a legjobb a verseny szimulációja. Ehhez képest Vettel szarrá verte a futamon. Ebben természetesen benne volt rendesen a forgalom is, de azért, ha a befutót nem nézem, Räikkönen mindössze 8 alkalommal tudott jobb időt menni Vettelnél. Ebből kettő az SC alatt, három akkor, amikor neki az új közepes gumik voltak fent, miközben ez a három kör volt Vettel utolsó három köre az első szetten. Majd ismét három kör a következő gumicserénél, ami hasonlóan az elsőhöz történt meg.
5. A Ferrari komplett csomagja (autó+taktika) ezen a futamon, ilyen körülmények között jobb volt. Ha Kimi nem szopja be az időmérőt, simán hozhatták volna az első két helyet. Talán a defekt nélkül is felérhetett volna Räikkönen a dobogóra, mert az SC után valószínűleg Hamilton előtt lett volna. És, ha nem rontja el a rajtját (nagyon rosszul helyezkedett), akkor nincs defekt sem.
Ez a futam azonban nagyon extrém volt, ilyen nem lesz több. Aztán meglátjuk majd a többin, mire megy a Ferrari a Mercedesszel. Szerintem nem sokra.
És akkor most jusson eszünkbe az, amikor Hamilton utolsó cseréjénél kérdezte a csapatot, hogy miért a keményet rakták fel neki, s erre jött a válasz: nincs már használható közepes gumink.
Érdemes összevetni az időket is.
http://macofan.com/en/index.php?page=ch ... 20Hamilton" onclick="window.open(this.href);return false;
http://macofan.com/en/index.php?page=ch ... %20Rosberg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://macofan.com/en/index.php?page=ch ... 0Raikkonen" onclick="window.open(this.href);return false;
Több dolgot is ki lehet belőlük olvasni.
1. Hamilton 36 körben gyorsabb volt Vettelnél. Azonban, míg Vettel az ő gyorsabb köreiben simán adott Hamiltonnak körönként 1-2 mp-et a közepes gumikon, Hamilton mindössze két körben tudta 1 mp fölött valamivel megverni Vettelt.
2. Hamilton és Rosberg más taktikán volt. Hamilton a használt közepeseken indult, majd kemény-közepes-kemény gumikat kapott (mind új), addig Rosberg a cseréknél kemény-kemény-közepes sorrendet választott. Jól látszik a két taktika közötti különbség abban, hogy míg Hamilton legjobb köre 1:43.125 volt, Rosbergé 1:42.062. Az utolsó 14 körben Hamilton csak 2 alkalommal tudott gyorsabb lenni Rosbergnél és Rosberg egyébként így is csak 9 mp-et tudott faragni a hátrányából.
3. Kiminek a peche mellett nagy szerencséje is volt, mivel a SC beküldésekor nagyon közel állt a lekörözéshez, 98 mp hátránya volt akkor (106-107 mp volt akkor egy kör). Tehát, sikerült viszonylag gyorsan körbeérni felnin is, aztán a kerekeket is sikerült gyorsan cserélni - láttunk már olyat, hogy az ilyen defektes kerék le sem akart jönni. És mikor jött a SC, ő is kint maradt, s ezzel ugyan pozíciót nem sokat fogott (18-ról 16. hely) azonban a mezőny elengedésekor csak 20 mp-re volt Vetteltől.
4. Komolyan megsérülhetett Kimi autója. Sajnos a szabadedzések köreit nem ismerem, de a műsorból azt vettem ki, hogy Räikkönennek volt a legjobb a verseny szimulációja. Ehhez képest Vettel szarrá verte a futamon. Ebben természetesen benne volt rendesen a forgalom is, de azért, ha a befutót nem nézem, Räikkönen mindössze 8 alkalommal tudott jobb időt menni Vettelnél. Ebből kettő az SC alatt, három akkor, amikor neki az új közepes gumik voltak fent, miközben ez a három kör volt Vettel utolsó három köre az első szetten. Majd ismét három kör a következő gumicserénél, ami hasonlóan az elsőhöz történt meg.
5. A Ferrari komplett csomagja (autó+taktika) ezen a futamon, ilyen körülmények között jobb volt. Ha Kimi nem szopja be az időmérőt, simán hozhatták volna az első két helyet. Talán a defekt nélkül is felérhetett volna Räikkönen a dobogóra, mert az SC után valószínűleg Hamilton előtt lett volna. És, ha nem rontja el a rajtját (nagyon rosszul helyezkedett), akkor nincs defekt sem.
Ez a futam azonban nagyon extrém volt, ilyen nem lesz több. Aztán meglátjuk majd a többin, mire megy a Ferrari a Mercedesszel. Szerintem nem sokra.
Az apa férfi, a rezsi nő!
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Hogy került most a képbe a Ferrari?Magic írta: Jó a Ferrari az a lényeg...
Teljesen jogos, amit a srácok írtak. Mielőtt elkezdődött a szezon (a tesztekkel!), csak azt olvashattuk, hogy a Honda ripsz-ropsz ott lesz a Merci seggében a motorerőben. Aztán a teszteken ez megváltozott. Onnantól az jött, hogy milyen qrva jó a Meki kasznija, csak az a fránya motor.
Az apa férfi, a rezsi nő!
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
A kasztni most is jó. A motorerőt is megtudjuk ha egyszer végre feltekerve is használhatják majd.nikotin írta:Hogy került most a képbe a Ferrari?Magic írta: Jó a Ferrari az a lényeg...
Teljesen jogos, amit a srácok írtak. Mielőtt elkezdődött a szezon (a tesztekkel!), csak azt olvashattuk, hogy a Honda ripsz-ropsz ott lesz a Merci seggében a motorerőben. Aztán a teszteken ez megváltozott. Onnantól az jött, hogy milyen qrva jó a Meki kasznija, csak az a fránya motor.
- idarpidi
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2013.12.20. 22:32
- Mi vagy?: Közöd?
- Tartózkodási hely: Föld bolygó
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
ha akartok jó versenyt nézni, töltsétek le a tegnapi motogp futamot, szenzációs volt...
Brno, Sunday, July 18, 1971
1 Janos DRAPAL HUN Yamaha 57'43.500
2 Lazlo SZABO HUN Yamaha +39.700
3 Jarno SAARINEN FIN Yamaha +2'01.700
1 Janos DRAPAL HUN Yamaha 57'43.500
2 Lazlo SZABO HUN Yamaha +39.700
3 Jarno SAARINEN FIN Yamaha +2'01.700
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Az a szép a kárörömben, hogy nincs benne irigység!Alghar írta:Bandee írta: A Honda erőforrás a legjobb, ezt tudjuk december óta. Azzal nem lehet baj
A kasztnijuk is a legjobb, csak még nem hozták összhangba a kettőt
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Igaz. Ezt láttuk tavaly Vettel esetében is.Jadrina írta:Az a szép a kárörömben, hogy nincs benne irigység!Alghar írta:
A kasztnijuk is a legjobb, csak még nem hozták összhangba a kettőt
Az apa férfi, a rezsi nő!
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Ja, én sem látok különbséget!nikotin írta:Igaz. Ezt láttuk tavaly Vettel esetében is.Jadrina írta: Az a szép a kárörömben, hogy nincs benne irigység!
- Alghar
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3739
- Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Sokra megyünk vele...de Bandival értek egyet. Olyan hype ment a McLaren Honda körül, mint az állat...mindenki más esetében utálni kell, akit hype-olnak (anno Kimi, most Vettel, stb), akkor hadd piszkálódjam kicsit, ha a McLaren-hype kerül elő.Magic írta: Jó a Ferrari az a lényeg...
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Szerintem itt semmilyen hájp nem volt részünkről, sőt...Alghar írta:Sokra megyünk vele...de Bandival értek egyet. Olyan hype ment a McLaren Honda körül, mint az állat...mindenki más esetében utálni kell, akit hype-olnak (anno Kimi, most Vettel, stb), akkor hadd piszkálódjam kicsit, ha a McLaren-hype kerül elő.Magic írta: Jó a Ferrari az a lényeg...
De most hogy pörög a Ferrari van idő meg kedv egy kis Mclaren fikára
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Magic 2015.03.30. 11:52-kor.
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
nem szívesen írom le, de ez mesteri munka volt tegnap. kár, hogy tavaly nem bírtak ilyen autót Alo alá rakni.
asszem, a többi hsz-t inkább nem olvasom el, az utolsó pár hozzászólás alapján...
asszem, a többi hsz-t inkább nem olvasom el, az utolsó pár hozzászólás alapján...
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
tehát ha neked van a legjobb autód, nem cseszed el az időmérőt, nem rontod el a rajtot és nem esel ki, akkor elöl végezhetsz.nikotin írta: A Ferrari komplett csomagja (autó+taktika) ezen a futamon, ilyen körülmények között jobb volt. Ha Kimi nem szopja be az időmérőt, simán hozhatták volna az első két helyet. Talán a defekt nélkül is felérhetett volna Räikkönen a dobogóra, mert az SC után valószínűleg Hamilton előtt lett volna. És, ha nem rontja el a rajtját (nagyon rosszul helyezkedett), akkor nincs defekt sem.
WOW! micsoda következtetés!
mondjuk ez melyik pilótára nem igaz?
"To really show you're one of the greatest, you have to deliver when you haven't got the best machinery." - Jackie Stewart
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Ami a tegnapi napból a győztes miatt elhalványult, hogy Rosberg bár harmadik lett, jelentősen gyorsabb volt Hamiltonnál versenytempóban.
Hamilton gyorsabban vágott keresztül a forgalmon, amiben Rosberg jóval hátrébb volt a SC alatti dupla kiállás miatt. Amikor a 14-ik körre letudta az előzgetést ő is, 9.056 másodperc hátrányban volt Hamilton mögött, ezt ledolgozta 6 kör alatt 7.2-re.
Hamilton nem sokkal ezután, a 24-ik körben váltott a közepesekre, míg Rosberg a ronggyá kopott keményeken már csak 1:47 közepét autózva még két kört kint maradt (rejtély, hogy miért, mert nem remélhették, hogy megússzák a végéig csak egy cserével), amikor a 26-ik körben kijött és ráadásul nem is közepeseket kapott, hanem megint keményet.
Ekkor már 13.9 másodperc volt a hátránya Hamiltonhoz képest, ennyit jelentett a plusz két kör kopott gumikon. Azonban ebben a stintben látszott meg mindennél jobban Rosberg tempófölénye. A lassabb leverékkel nem hogy leszakadt volna Hamiltontól, hanem képes volt 11 kör alatt 7 másodpercre ledolgozni a különbséget úgy, hogy mindketten légüres térben saját tempót autózhattak.
Hamiltont értelemszerűen szerelték megint előbb friss szettel a 39-ik körben, keményeket kapott. Rosberg megint két körrel később jött, közepesekért, a pályára visszatérve 12.9 másodperc volt a hátránya megint emiatt, amit a végéig 14 kör alatt lehozott 3.7 másodpercre, megfutva közben messze a verseny leggyorsabb körét is.
Nagyon faramuci látni, hogy mennyivel gyorsabb volt a csapattársánál, mégsem ment vele semmire.
Hamilton gyorsabban vágott keresztül a forgalmon, amiben Rosberg jóval hátrébb volt a SC alatti dupla kiállás miatt. Amikor a 14-ik körre letudta az előzgetést ő is, 9.056 másodperc hátrányban volt Hamilton mögött, ezt ledolgozta 6 kör alatt 7.2-re.
Hamilton nem sokkal ezután, a 24-ik körben váltott a közepesekre, míg Rosberg a ronggyá kopott keményeken már csak 1:47 közepét autózva még két kört kint maradt (rejtély, hogy miért, mert nem remélhették, hogy megússzák a végéig csak egy cserével), amikor a 26-ik körben kijött és ráadásul nem is közepeseket kapott, hanem megint keményet.
Ekkor már 13.9 másodperc volt a hátránya Hamiltonhoz képest, ennyit jelentett a plusz két kör kopott gumikon. Azonban ebben a stintben látszott meg mindennél jobban Rosberg tempófölénye. A lassabb leverékkel nem hogy leszakadt volna Hamiltontól, hanem képes volt 11 kör alatt 7 másodpercre ledolgozni a különbséget úgy, hogy mindketten légüres térben saját tempót autózhattak.
Hamiltont értelemszerűen szerelték megint előbb friss szettel a 39-ik körben, keményeket kapott. Rosberg megint két körrel később jött, közepesekért, a pályára visszatérve 12.9 másodperc volt a hátránya megint emiatt, amit a végéig 14 kör alatt lehozott 3.7 másodpercre, megfutva közben messze a verseny leggyorsabb körét is.
Nagyon faramuci látni, hogy mennyivel gyorsabb volt a csapattársánál, mégsem ment vele semmire.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
- Alghar
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3739
- Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Vettelt közülünk ki hype-olta? Vagy Kimit? Aztán mégis az az első kritika velük itt a fórumon szemben, hogy akkora a hype körülöttük...Magic írta: Szerintem itt semmilyen hájp nem volt részünkről, sőt...
De most hogy pörög a Ferrari van idő meg kedv egy kis Mclaren fikára
Ti nem hype-oltátok a Mekit, de máshol (nem fórumon) már tavaly az folyt a csapból is, hogy ők majd jól odacsapnak a Mercedesnek, meg übermotor, meg überkasztni...
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
[quote="Jadrina"]
Ezt jól tudjátok
Szerintem többet látsz bele, a Honda köré szőtt legenda teszi nevetségessé az egészet, gondolom TE is olvastad a szezon előtti, ráadásul tesztek utáni okosságokat.. Alonak ehhez semmi köze
Ezt jól tudjátok
Szerintem többet látsz bele, a Honda köré szőtt legenda teszi nevetségessé az egészet, gondolom TE is olvastad a szezon előtti, ráadásul tesztek utáni okosságokat.. Alonak ehhez semmi köze
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
Senki nem fikázta a McLarent, hazudsz!Magic írta:
Szerintem itt semmilyen hájp nem volt részünkről, sőt...
De most hogy pörög a Ferrari van idő meg kedv egy kis Mclaren fikára
Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.
igen, ez nekem is feltűnt, hogy ő volta gyorsabb tegnap.vollebak írta:Ami a tegnapi napból a győztes miatt elhalványult, hogy Rosberg bár harmadik lett, jelentősen gyorsabb volt Hamiltonnál versenytempóban.
Hamilton gyorsabban vágott keresztül a forgalmon, amiben Rosberg jóval hátrébb volt a SC alatti dupla kiállás miatt. Amikor a 14-ik körre letudta az előzgetést ő is, 9.056 másodperc hátrányban volt Hamilton mögött, ezt ledolgozta 6 kör alatt 7.2-re.
Hamilton nem sokkal ezután, a 24-ik körben váltott a közepesekre, míg Rosberg a ronggyá kopott keményeken már csak 1:47 közepét autózva még két kört kint maradt (rejtély, hogy miért, mert nem remélhették, hogy megússzák a végéig csak egy cserével), amikor a 26-ik körben kijött és ráadásul nem is közepeseket kapott, hanem megint keményet.
Ekkor már 13.9 másodperc volt a hátránya Hamiltonhoz képest, ennyit jelentett a plusz két kör kopott gumikon. Azonban ebben a stintben látszott meg mindennél jobban Rosberg tempófölénye. A lassabb leverékkel nem hogy leszakadt volna Hamiltontól, hanem képes volt 11 kör alatt 7 másodpercre ledolgozni a különbséget úgy, hogy mindketten légüres térben saját tempót autózhattak.
Hamiltont értelemszerűen szerelték megint előbb friss szettel a 39-ik körben, keményeket kapott. Rosberg megint két körrel később jött, közepesekért, a pályára visszatérve 12.9 másodperc volt a hátránya megint emiatt, amit a végéig 14 kör alatt lehozott 3.7 másodpercre, megfutva közben messze a verseny leggyorsabb körét is.
Nagyon faramuci látni, hogy mennyivel gyorsabb volt a csapattársánál, mégsem ment vele semmire.
viszont magabiztosabban kellene előzni, akkor nem húzott volna el annyira Hami az elején.
remélem jó lesz ez a bajnokság,hárman most egész közel vannak egymáshoz, és szerntem Raikkonen is kapaszkodni fog.