Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Ki végez előkelőbb helyen (a Mercedes mögött)?

A szavazás 2015.03.28. 20:43-kor befejeződött.

Ferrari
7
64%
Williams
4
36%
Red Bull
0
0 szavazat
 
Szavazatok száma: 11

Avatar
Alghar
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3739
Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: Alghar » 2015.03.29. 23:19

carlos78 írta:ez esetben a gumikezelés hazavágta a Merci mellett a Williamset is? sőt a Ferkán kívül mindenkit?
csak beszélgetünk? :)
A Williams-et már Ausztáliában és a teszteken is verték...plusz saját bevallásuk szerint az extrém melegben nem működik olyan jól az autójuk. A Red Bullt kiherélte a Renault motor...ki másnak kellett volna még szorongatnia a Ferrarit? A Torronak? Saubernak? McLarennek? Ugye nem? Csak beszélgetünk... (:n

Avatar
Alghar
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3739
Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: Alghar » 2015.03.29. 23:20

Bandee írta: A Honda erőforrás a legjobb, ezt tudjuk december óta. Azzal nem lehet baj :mosoly:
(:u (:u (:u

A kasztnijuk is a legjobb, csak még nem hozták összhangba a kettőt (:v

Avatar
rdaneelolivaw
Főnök!
Hozzászólások: 13013
Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
Mi vagy?: Level Completed
Tartózkodási hely: XI

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: rdaneelolivaw » 2015.03.29. 23:30

carlos78 írta:ez esetben a gumikezelés hazavágta a Merci mellett a Williamset is? sőt a Ferkán kívül mindenkit?
csak beszélgetünk? :)
A melbournei pálya és ez kb. a két véglet.
Az ausztrált 1 cserével is végig lehet tolni bármikor, ezt pedig kettővel is necces. Itt nagy a kopás, extrém nagy.
Az auszi pálya pedig utcai, alig van kopás.

Majd ha Kínában is szétkopik a merci, akkor lehet agyalni ezen. Addig...

t-oom
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3836
Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
Tartózkodási hely: Fadd
Kapcsolat:

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: t-oom » 2015.03.29. 23:31

Látom jót mosolyogtok a McLaren teljesítmény én, remélem gyorsan rátok cáfolnak...

Avatar
rdaneelolivaw
Főnök!
Hozzászólások: 13013
Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
Mi vagy?: Level Completed
Tartózkodási hely: XI

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: rdaneelolivaw » 2015.03.29. 23:37

t-oom írta:Látom jót mosolyogtok a McLaren teljesítmény én, remélem gyorsan rátok cáfolnak...
Még a végén olyan gyorsak lesznek mint a 2005-ös Mekláren, csak minden versenyen kiesnek. :)

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2015.03.29. 23:41

t-oom írta:Látom jót mosolyogtok a McLaren teljesítmény én, remélem gyorsan rátok cáfolnak...
Nem azon mosolygok, hanem azon a sok baromságon amit már összehordtak róla mióta először beröttyent. Inkább elkeserítő, hogy a kedvenc csapatom ilyen gyatrán szerepel.. És mint láthatod olyan nagyon szar véleményem nincs a Hondáról, nem úgy tűnik szerintem rólam mint aki úgy rühelli őket (:n

Avatar
vollebak
Főnök!
Hozzászólások: 6490
Csatlakozott: 2014.01.26. 14:12
Mi vagy?: ringy-rongy

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: vollebak » 2015.03.29. 23:49

Bandee írta:
t-oom írta:Látom jót mosolyogtok a McLaren teljesítmény én, remélem gyorsan rátok cáfolnak...
Nem azon mosolygok, hanem azon a sok baromságon amit már összehordtak róla mióta először beröttyent. Inkább elkeserítő, hogy a kedvenc csapatom ilyen gyatrán szerepel.. És mint láthatod olyan nagyon szar véleményem nincs a Hondáról, nem úgy tűnik szerintem rólam mint aki úgy rühelli őket (:n
Jók lesznek majd, türelem. Ma óriásit léptek előre. Button egy hős volt már Melbourne-ben is, 43 körben nem tökutolsóként hajtott a 200 lóerős hátrány ellenére sem. Ma pedig már a pontszerzésért harcoltak, gyorsabbak voltak a Force Indiáknál is. Alonso hajtott a nyocladik helyen is - Button meg csak azért nem, mert Merhi vele is jól kibaszott az SC alatt, nem csak Kimivel, összeszedetett vele vagy 6-7 másodperc hátrányt.

Ahhoz képest, hogy mi volt a tesztek alatt még egy hónapja is, ez kész siker. Én azt hittem, ez a szint a nyári szünetig már teljesíthetetlen. Lesz ebből idén pontszerzés, sőt, az év vége felé még dobogó is, le merném fogadni.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2015.03.29. 23:52

vollebak írta:
Jók lesznek majd, türelem. Ma óriásit léptek előre. Button egy hős volt már Melbourne-ben is, 43 körben nem tökutolsóként hajtott a 200 lóerős hátrány ellenére sem. Ma pedig már a pontszerzésért harcoltak, gyorsabbak voltak a Force Indiáknál is. Alonso hajtott a nyocladik helyen is - Button meg csak azért nem, mert Merhi vele is jól kibaszott az SC alatt, nem csak Kimivel, összeszedetett vele vagy 6-7 másodperc hátrányt.

Ahhoz képest, hogy mi volt a tesztek alatt még egy hónapja is, ez kész siker. Én azt hittem, ez a szint a nyári szünetig már teljesíthetetlen. Lesz ebből idén pontszerzés, sőt, az év vége felé még dobogó is, le merném fogadni.
Ez OK. Én arról beszélek, hogy több szagértő megállapította az ő erőforrásuk áll legközelebb a Mercedeshez... Úgy, hogy egyetlen értelmes kört nem tett meg a verda mióta összerakták az első prototípust.

Magic
Főnök!
Hozzászólások: 4595
Csatlakozott: 2013.11.18. 11:11

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: Magic » 2015.03.30. 07:45

Alghar írta:
Bandee írta: A Honda erőforrás a legjobb, ezt tudjuk december óta. Azzal nem lehet baj :mosoly:
(:u (:u (:u

A kasztnijuk is a legjobb, csak még nem hozták összhangba a kettőt (:v
Jó a Ferrari az a lényeg...

Avatar
bertone
Főnök!
Hozzászólások: 7032
Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
Tartózkodási hely: Baja

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: bertone » 2015.03.30. 08:43

Egy kicsit a Mercedes és a Ferrari esetéről. A Mercedes tulajdonképpen az időmérőn hibázott. Ha visszaemlékszünk, a kommentátoraink is azt emlegették, hogy a versenyen a kemény keverék lesz a domináló, mert a közepes gumik keveset bírnak. A Mercedesnél is így gondolták már akkor, így a Q1-ben már elhasználtak egy garnitúra közepes gumit, miközben rajtuk kívül szinte mindenki a kemény keveréken kezdett, így a Ferrari is.
És akkor most jusson eszünkbe az, amikor Hamilton utolsó cseréjénél kérdezte a csapatot, hogy miért a keményet rakták fel neki, s erre jött a válasz: nincs már használható közepes gumink.

Érdemes összevetni az időket is.
http://macofan.com/en/index.php?page=ch ... 20Hamilton" onclick="window.open(this.href);return false;

http://macofan.com/en/index.php?page=ch ... %20Rosberg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://macofan.com/en/index.php?page=ch ... 0Raikkonen" onclick="window.open(this.href);return false;

Több dolgot is ki lehet belőlük olvasni.
1. Hamilton 36 körben gyorsabb volt Vettelnél. Azonban, míg Vettel az ő gyorsabb köreiben simán adott Hamiltonnak körönként 1-2 mp-et a közepes gumikon, Hamilton mindössze két körben tudta 1 mp fölött valamivel megverni Vettelt.

2. Hamilton és Rosberg más taktikán volt. Hamilton a használt közepeseken indult, majd kemény-közepes-kemény gumikat kapott (mind új), addig Rosberg a cseréknél kemény-kemény-közepes sorrendet választott. Jól látszik a két taktika közötti különbség abban, hogy míg Hamilton legjobb köre 1:43.125 volt, Rosbergé 1:42.062. Az utolsó 14 körben Hamilton csak 2 alkalommal tudott gyorsabb lenni Rosbergnél és Rosberg egyébként így is csak 9 mp-et tudott faragni a hátrányából.

3. Kiminek a peche mellett nagy szerencséje is volt, mivel a SC beküldésekor nagyon közel állt a lekörözéshez, 98 mp hátránya volt akkor (106-107 mp volt akkor egy kör). Tehát, sikerült viszonylag gyorsan körbeérni felnin is, aztán a kerekeket is sikerült gyorsan cserélni - láttunk már olyat, hogy az ilyen defektes kerék le sem akart jönni. És mikor jött a SC, ő is kint maradt, s ezzel ugyan pozíciót nem sokat fogott (18-ról 16. hely) azonban a mezőny elengedésekor csak 20 mp-re volt Vetteltől.

4. Komolyan megsérülhetett Kimi autója. Sajnos a szabadedzések köreit nem ismerem, de a műsorból azt vettem ki, hogy Räikkönennek volt a legjobb a verseny szimulációja. Ehhez képest Vettel szarrá verte a futamon. Ebben természetesen benne volt rendesen a forgalom is, de azért, ha a befutót nem nézem, Räikkönen mindössze 8 alkalommal tudott jobb időt menni Vettelnél. Ebből kettő az SC alatt, három akkor, amikor neki az új közepes gumik voltak fent, miközben ez a három kör volt Vettel utolsó három köre az első szetten. Majd ismét három kör a következő gumicserénél, ami hasonlóan az elsőhöz történt meg.

5. A Ferrari komplett csomagja (autó+taktika) ezen a futamon, ilyen körülmények között jobb volt. Ha Kimi nem szopja be az időmérőt, simán hozhatták volna az első két helyet. Talán a defekt nélkül is felérhetett volna Räikkönen a dobogóra, mert az SC után valószínűleg Hamilton előtt lett volna. És, ha nem rontja el a rajtját (nagyon rosszul helyezkedett), akkor nincs defekt sem.

Ez a futam azonban nagyon extrém volt, ilyen nem lesz több. Aztán meglátjuk majd a többin, mire megy a Ferrari a Mercedesszel. Szerintem nem sokra.
Az apa férfi, a rezsi nő!

Avatar
bertone
Főnök!
Hozzászólások: 7032
Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
Tartózkodási hely: Baja

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: bertone » 2015.03.30. 08:47

Magic írta: Jó a Ferrari az a lényeg...
Hogy került most a képbe a Ferrari?
Teljesen jogos, amit a srácok írtak. Mielőtt elkezdődött a szezon (a tesztekkel!), csak azt olvashattuk, hogy a Honda ripsz-ropsz ott lesz a Merci seggében a motorerőben. Aztán a teszteken ez megváltozott. Onnantól az jött, hogy milyen qrva jó a Meki kasznija, csak az a fránya motor.
Az apa férfi, a rezsi nő!

Magic
Főnök!
Hozzászólások: 4595
Csatlakozott: 2013.11.18. 11:11

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: Magic » 2015.03.30. 08:52

nikotin írta:
Magic írta: Jó a Ferrari az a lényeg...
Hogy került most a képbe a Ferrari?
Teljesen jogos, amit a srácok írtak. Mielőtt elkezdődött a szezon (a tesztekkel!), csak azt olvashattuk, hogy a Honda ripsz-ropsz ott lesz a Merci seggében a motorerőben. Aztán a teszteken ez megváltozott. Onnantól az jött, hogy milyen qrva jó a Meki kasznija, csak az a fránya motor.
A kasztni most is jó. A motorerőt is megtudjuk ha egyszer végre feltekerve is használhatják majd.

Avatar
idarpidi
AutoGP vezető
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2013.12.20. 22:32
Mi vagy?: Közöd?
Tartózkodási hely: Föld bolygó

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: idarpidi » 2015.03.30. 08:55

ha akartok jó versenyt nézni, töltsétek le a tegnapi motogp futamot, szenzációs volt...
Brno, Sunday, July 18, 1971
1 Janos DRAPAL HUN Yamaha 57'43.500
2 Lazlo SZABO HUN Yamaha +39.700
3 Jarno SAARINEN FIN Yamaha +2'01.700

Avatar
Jadrina
WSR pilóta
Hozzászólások: 1623
Csatlakozott: 2014.01.02. 12:36

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: Jadrina » 2015.03.30. 09:37

Alghar írta:
Bandee írta: A Honda erőforrás a legjobb, ezt tudjuk december óta. Azzal nem lehet baj :mosoly:
(:u (:u (:u

A kasztnijuk is a legjobb, csak még nem hozták összhangba a kettőt (:v
Az a szép a kárörömben, hogy nincs benne irigység! :mosoly:

Avatar
bertone
Főnök!
Hozzászólások: 7032
Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
Tartózkodási hely: Baja

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: bertone » 2015.03.30. 09:47

Jadrina írta:
Alghar írta:
(:u (:u (:u

A kasztnijuk is a legjobb, csak még nem hozták összhangba a kettőt (:v
Az a szép a kárörömben, hogy nincs benne irigység! :mosoly:
Igaz. Ezt láttuk tavaly Vettel esetében is. :mosoly:
Az apa férfi, a rezsi nő!

Avatar
Jadrina
WSR pilóta
Hozzászólások: 1623
Csatlakozott: 2014.01.02. 12:36

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: Jadrina » 2015.03.30. 09:53

nikotin írta:
Jadrina írta: Az a szép a kárörömben, hogy nincs benne irigység! :mosoly:
Igaz. Ezt láttuk tavaly Vettel esetében is. :mosoly:
Ja, én sem látok különbséget!

Avatar
Alghar
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3739
Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: Alghar » 2015.03.30. 10:45

Magic írta: Jó a Ferrari az a lényeg...
Sokra megyünk vele...de Bandival értek egyet. Olyan hype ment a McLaren Honda körül, mint az állat...mindenki más esetében utálni kell, akit hype-olnak (anno Kimi, most Vettel, stb), akkor hadd piszkálódjam kicsit, ha a McLaren-hype kerül elő.

Magic
Főnök!
Hozzászólások: 4595
Csatlakozott: 2013.11.18. 11:11

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: Magic » 2015.03.30. 10:51

Alghar írta:
Magic írta: Jó a Ferrari az a lényeg...
Sokra megyünk vele...de Bandival értek egyet. Olyan hype ment a McLaren Honda körül, mint az állat...mindenki más esetében utálni kell, akit hype-olnak (anno Kimi, most Vettel, stb), akkor hadd piszkálódjam kicsit, ha a McLaren-hype kerül elő.
Szerintem itt semmilyen hájp nem volt részünkről, sőt...
De most hogy pörög a Ferrari van idő meg kedv egy kis Mclaren fikára
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Magic 2015.03.30. 11:52-kor.

trutya
Főnök!
Hozzászólások: 4494
Csatlakozott: 2013.12.22. 12:38
Mi vagy?: lófaszjóska

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: trutya » 2015.03.30. 11:26

nem szívesen írom le, de ez mesteri munka volt tegnap. kár, hogy tavaly nem bírtak ilyen autót Alo alá rakni.

asszem, a többi hsz-t inkább nem olvasom el, az utolsó pár hozzászólás alapján...
Kép

Avatar
carlos78
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3418
Csatlakozott: 2013.12.28. 08:23
Mi vagy?: winner

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: carlos78 » 2015.03.30. 12:02

nikotin írta: A Ferrari komplett csomagja (autó+taktika) ezen a futamon, ilyen körülmények között jobb volt. Ha Kimi nem szopja be az időmérőt, simán hozhatták volna az első két helyet. Talán a defekt nélkül is felérhetett volna Räikkönen a dobogóra, mert az SC után valószínűleg Hamilton előtt lett volna. És, ha nem rontja el a rajtját (nagyon rosszul helyezkedett), akkor nincs defekt sem.
tehát ha neked van a legjobb autód, nem cseszed el az időmérőt, nem rontod el a rajtot és nem esel ki, akkor elöl végezhetsz.
WOW! micsoda következtetés!

(:p

mondjuk ez melyik pilótára nem igaz?

:D
"To really show you're one of the greatest, you have to deliver when you haven't got the best machinery." - Jackie Stewart

Avatar
vollebak
Főnök!
Hozzászólások: 6490
Csatlakozott: 2014.01.26. 14:12
Mi vagy?: ringy-rongy

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: vollebak » 2015.03.30. 13:23

Ami a tegnapi napból a győztes miatt elhalványult, hogy Rosberg bár harmadik lett, jelentősen gyorsabb volt Hamiltonnál versenytempóban.

Hamilton gyorsabban vágott keresztül a forgalmon, amiben Rosberg jóval hátrébb volt a SC alatti dupla kiállás miatt. Amikor a 14-ik körre letudta az előzgetést ő is, 9.056 másodperc hátrányban volt Hamilton mögött, ezt ledolgozta 6 kör alatt 7.2-re.

Hamilton nem sokkal ezután, a 24-ik körben váltott a közepesekre, míg Rosberg a ronggyá kopott keményeken már csak 1:47 közepét autózva még két kört kint maradt (rejtély, hogy miért, mert nem remélhették, hogy megússzák a végéig csak egy cserével), amikor a 26-ik körben kijött és ráadásul nem is közepeseket kapott, hanem megint keményet.

Ekkor már 13.9 másodperc volt a hátránya Hamiltonhoz képest, ennyit jelentett a plusz két kör kopott gumikon. Azonban ebben a stintben látszott meg mindennél jobban Rosberg tempófölénye. A lassabb leverékkel nem hogy leszakadt volna Hamiltontól, hanem képes volt 11 kör alatt 7 másodpercre ledolgozni a különbséget úgy, hogy mindketten légüres térben saját tempót autózhattak.

Hamiltont értelemszerűen szerelték megint előbb friss szettel a 39-ik körben, keményeket kapott. Rosberg megint két körrel később jött, közepesekért, a pályára visszatérve 12.9 másodperc volt a hátránya megint emiatt, amit a végéig 14 kör alatt lehozott 3.7 másodpercre, megfutva közben messze a verseny leggyorsabb körét is.

Nagyon faramuci látni, hogy mennyivel gyorsabb volt a csapattársánál, mégsem ment vele semmire.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.

Avatar
Alghar
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3739
Csatlakozott: 2013.12.27. 17:36
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: Alghar » 2015.03.30. 13:30

Magic írta: Szerintem itt semmilyen hájp nem volt részünkről, sőt...
De most hogy pörög a Ferrari van idő meg kedv egy kis Mclaren fikára
Vettelt közülünk ki hype-olta? Vagy Kimit? Aztán mégis az az első kritika velük itt a fórumon szemben, hogy akkora a hype körülöttük...

Ti nem hype-oltátok a Mekit, de máshol (nem fórumon) már tavaly az folyt a csapból is, hogy ők majd jól odacsapnak a Mercedesnek, meg übermotor, meg überkasztni...

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2015.03.30. 14:02

[quote="Jadrina"]

Ezt jól tudjátok (:v


Szerintem többet látsz bele, a Honda köré szőtt legenda teszi nevetségessé az egészet, gondolom TE is olvastad a szezon előtti, ráadásul tesztek utáni okosságokat.. :mosoly: Alonak ehhez semmi köze

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2015.03.30. 14:03

Magic írta:
Szerintem itt semmilyen hájp nem volt részünkről, sőt...
De most hogy pörög a Ferrari van idő meg kedv egy kis Mclaren fikára
Senki nem fikázta a McLarent, hazudsz! :mosoly:

trutya
Főnök!
Hozzászólások: 4494
Csatlakozott: 2013.12.22. 12:38
Mi vagy?: lófaszjóska

Re: Maláj Nagydíj - 2015. március 27-29.

Hozzászólás Szerző: trutya » 2015.03.30. 14:09

vollebak írta:Ami a tegnapi napból a győztes miatt elhalványult, hogy Rosberg bár harmadik lett, jelentősen gyorsabb volt Hamiltonnál versenytempóban.

Hamilton gyorsabban vágott keresztül a forgalmon, amiben Rosberg jóval hátrébb volt a SC alatti dupla kiállás miatt. Amikor a 14-ik körre letudta az előzgetést ő is, 9.056 másodperc hátrányban volt Hamilton mögött, ezt ledolgozta 6 kör alatt 7.2-re.

Hamilton nem sokkal ezután, a 24-ik körben váltott a közepesekre, míg Rosberg a ronggyá kopott keményeken már csak 1:47 közepét autózva még két kört kint maradt (rejtély, hogy miért, mert nem remélhették, hogy megússzák a végéig csak egy cserével), amikor a 26-ik körben kijött és ráadásul nem is közepeseket kapott, hanem megint keményet.

Ekkor már 13.9 másodperc volt a hátránya Hamiltonhoz képest, ennyit jelentett a plusz két kör kopott gumikon. Azonban ebben a stintben látszott meg mindennél jobban Rosberg tempófölénye. A lassabb leverékkel nem hogy leszakadt volna Hamiltontól, hanem képes volt 11 kör alatt 7 másodpercre ledolgozni a különbséget úgy, hogy mindketten légüres térben saját tempót autózhattak.

Hamiltont értelemszerűen szerelték megint előbb friss szettel a 39-ik körben, keményeket kapott. Rosberg megint két körrel később jött, közepesekért, a pályára visszatérve 12.9 másodperc volt a hátránya megint emiatt, amit a végéig 14 kör alatt lehozott 3.7 másodpercre, megfutva közben messze a verseny leggyorsabb körét is.

Nagyon faramuci látni, hogy mennyivel gyorsabb volt a csapattársánál, mégsem ment vele semmire.
igen, ez nekem is feltűnt, hogy ő volta gyorsabb tegnap.
viszont magabiztosabban kellene előzni, akkor nem húzott volna el annyira Hami az elején.

remélem jó lesz ez a bajnokság,hárman most egész közel vannak egymáshoz, és szerntem Raikkonen is kapaszkodni fog.
Kép

Lezárt