Az a helyzet, hogy Kvyat szarrá törte az autót és bár újraépítették neki, nem volt beállítva rendesen stb-stb.. Láthatóan szenvedett (és nem használta a különleges képességeit, hiszen neki nincs is )trutya írta:na igen akkor nekem is eszembe jutott TimiBandee írta:Én Fibi arcát szerettem volna látni Szujó Fersztáppenezése közben Amikor kitalálta/ák, hogy különleges képességgel bír és még mondtak olyat is, hogy "lássuk, használja-e a különleges képességét"
Lehet szegény Fibi azért nem ír tegnap óta, mert ököllel beverte a képernyőt
nem mondom, tényleg idegesítő volt. viszont (igaz nem láttam a futamot teljes egészében) féltáv előtt még Verstappen és Kvyat egymás mögött mentek, a végére meg valahogy Verstappen 9., Kvyat 14.
szóval a szar rönóval is előre lehetett jönni valamilyen szinten.
Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Kvyat 3 kiálláson volt és a boxból indult, Verstappen 2 kiálláson volt. Nem használhatta az "előzés gombot", és vacakolt a féke. Rajta kívül Massa, Perez és Stevens volt még 3-on, a többiek 2-n.trutya írta:na igen akkor nekem is eszembe jutott TimiBandee írta:Én Fibi arcát szerettem volna látni Szujó Fersztáppenezése közben Amikor kitalálta/ák, hogy különleges képességgel bír és még mondtak olyat is, hogy "lássuk, használja-e a különleges képességét"
Lehet szegény Fibi azért nem ír tegnap óta, mert ököllel beverte a képernyőt
nem mondom, tényleg idegesítő volt. viszont (igaz nem láttam a futamot teljes egészében) féltáv előtt még Verstappen és Kvyat egymás mögött mentek, a végére meg valahogy Verstappen 9., Kvyat 14.
szóval a szar rönóval is előre lehetett jönni valamilyen szinten.
http://www.gphirek.hu/f1/20150927-f1-bo ... ijrol.html
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Phoebe 2015.09.28. 15:15-kor.
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Egyébként tegnap megint direkt magyarul néztem a közvetítést és két dolog fontos szerintem ezzel kapcsolatban.Bandee írta:Én Fibi arcát szerettem volna látni Szujó Fersztáppenezése közben Amikor kitalálta/ák, hogy különleges képességgel bír és még mondtak olyat is, hogy "lássuk, használja-e a különleges képességét"
Lehet szegény Fibi azért nem ír tegnap óta, mert ököllel beverte a képernyőt
1) Valóban sokat beszéltek Verstappenről megint, de miért? Egyszerű: rohadt sokat őt mutatták, a rendező szó szerint kereste a pályán a srácot. Ez azért valamit jelent, szerintem. Ilyenkor miről beszéljenek Szujóék? Értem én, hogy a kurva anyjukat (meg úgy a japán tévéseknek is, hogy mutogatják azt a rohadék hypekidet), de akkor vagy kussoljanak, vagy kezdjenek el beszélni a kubizmusról, ha a holland van éppen a képen? Nem értem, mi lenne a jó megoldás azok szerint, akik emiatt fintorognak.
2) Olyan nem volt, hogy nem Verstappent mutatták, de azért róla beszéltek. Olyan viszont volt, hogy nagyon sokat mutatták Kvyat felzárkózását is és ennek kapcsán pedig folyamatosan beszéltek az oroszról is. Tehát nem nagy ördöglakat - arról beszélnek, amit a képernyőn látnak éppen. Ez annak fényében a tegnapi futamra hatványozottan igaz, hogy beszart az LT és nem is nagyon tudtak volna másról ha akartak volna sem. Most ha én úgy kategorizálnám magam, hogy "nincs semmi bajom a fiatal orosszal, ügyes is, de irritál, ha folyton róla beszélnek", akkor a tegnapi futam után én is prüszkölhetnék.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
- Schumixx
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1389
- Csatlakozott: 2013.12.28. 20:42
- Mi vagy?: Hamilton szurkoló :)
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Érdekes dolog ez, nekem pl. szimpatikus Verstappen, így egyátalán nem zavar a "hype" ami körülveszi. Sainz (Alonso 2.0) meg nem szimpi így nem zavar hogy az összehasonlításokban alacsonyabbra becsülik mint Max-et.vollebak írta: Egyébként tegnap megint direkt magyarul néztem a közvetítést és két dolog fontos szerintem ezzel kapcsolatban.
1) Valóban sokat beszéltek Verstappenről megint, de miért? Egyszerű: rohadt sokat őt mutatták, a rendező szó szerint kereste a pályán a srácot. Ez azért valamit jelent, szerintem. Ilyenkor miről beszéljenek Szujóék? Értem én, hogy a kurva anyjukat (meg úgy a japán tévéseknek is, hogy mutogatják azt a rohadék hypekidet), de akkor vagy kussoljanak, vagy kezdjenek el beszélni a kubizmusról, ha a holland van éppen a képen? Nem értem, mi lenne a jó megoldás azok szerint, akik emiatt fintorognak.
2) Olyan nem volt, hogy nem Verstappent mutatták, de azért róla beszéltek. Olyan viszont volt, hogy nagyon sokat mutatták Kvyat felzárkózását is és ennek kapcsán pedig folyamatosan beszéltek az oroszról is. Tehát nem nagy ördöglakat - arról beszélnek, amit a képernyőn látnak éppen. Ez annak fényében a tegnapi futamra hatványozottan igaz, hogy beszart az LT és nem is nagyon tudtak volna másról ha akartak volna sem. Most ha én úgy kategorizálnám magam, hogy "nincs semmi bajom a fiatal orosszal, ügyes is, de irritál, ha folyton róla beszélnek", akkor a tegnapi futam után én is prüszkölhetnék.
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Igen beszéltek Kvyatról, és pozitív kontextusban is, végre. Mondjuk a "kinyilt a csipáját", befejezhetné végre Wéber. Előadta már párszor szabadedzésen is, elég közönséges, ráadásul simán rá lehetne aggatni másokra is.vollebak írta:Egyébként tegnap megint direkt magyarul néztem a közvetítést és két dolog fontos szerintem ezzel kapcsolatban.Bandee írta:Én Fibi arcát szerettem volna látni Szujó Fersztáppenezése közben Amikor kitalálta/ák, hogy különleges képességgel bír és még mondtak olyat is, hogy "lássuk, használja-e a különleges képességét"
Lehet szegény Fibi azért nem ír tegnap óta, mert ököllel beverte a képernyőt
1) Valóban sokat beszéltek Verstappenről megint, de miért? Egyszerű: rohadt sokat őt mutatták, a rendező szó szerint kereste a pályán a srácot. Ez azért valamit jelent, szerintem. Ilyenkor miről beszéljenek Szujóék? Értem én, hogy a kurva anyjukat (meg úgy a japán tévéseknek is, hogy mutogatják azt a rohadék hypekidet), de akkor vagy kussoljanak, vagy kezdjenek el beszélni a kubizmusról, ha a holland van éppen a képen? Nem értem, mi lenne a jó megoldás azok szerint, akik emiatt fintorognak.
2) Olyan nem volt, hogy nem Verstappent mutatták, de azért róla beszéltek. Olyan viszont volt, hogy nagyon sokat mutatták Kvyat felzárkózását is és ennek kapcsán pedig folyamatosan beszéltek az oroszról is. Tehát nem nagy ördöglakat - arról beszélnek, amit a képernyőn látnak éppen. Ez annak fényében a tegnapi futamra hatványozottan igaz, hogy beszart az LT és nem is nagyon tudtak volna másról ha akartak volna sem. Most ha én úgy kategorizálnám magam, hogy "nincs semmi bajom a fiatal orosszal, ügyes is, de irritál, ha folyton róla beszélnek", akkor a tegnapi futam után én is prüszkölhetnék.
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Igen, az valóban hülyeség, én sem értem. Semmivel jobban nem nyílt ki a csipája mint a rádión múltkor visszafeleselő Verstappennek például, de emlékszem én még, hogy milyen fiatal volt anno Schumi, Kimi vagy Alonso. Valamiért azt érzem, hogy nem szimpatikus nekik Daniil, a fene tudja, miért.Phoebe írta:
Igen beszéltek Kvyatról, és pozitív konteksztusban is, végre. Mondjuk a "kinyilt a csipáját", befejezhetné végre Wéber. Előadta már párszor szabadedzésen is, elég közönséges, ráadásul simán rá lehetne aggatni másokra is.
Kvyat bukásával kapcsolatban az jutott még eszembe, hogy szerintem nagyon erősen közrejátszik a RB szaros csapatpolitikája, hogy bedarálják és azonnal kiköpik a versenyzőiket, esélyt sem hagyva mondjuk egy Mansell-féle későn érő, de alapvetően szuper kalibernek. Kvyat meg még csak nem is tűnik ilyennek. De Verstappent valószínűleg fel akarják hozni az anyacsapatba és Kvyat az üléséért kotor most az év végéig, ami rohadtul nem fair dolog. Egy komplett éve sincs a nyugodt kiteljesedésre.
Ez az egyik fő ok, amiért nagyon nem bírom a Red Bullt a kezdetektől fogva. Az STR-rel karöltve törik derékba a fiatalok karrierjét 1-2 év alatt. Elbántak Alguersuarival, Buemivel, Vergne-nyel és úgy érzem, Verstappen kedvéért most kicsinálnák Kvyatot is szó nélkül. Nagyon ellenszenves banda.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Volle és ennyire nem akarom megérteni, csak inkább viccnek szántam és jól kijött mert Fivbi eddig nem írt semmit. De mikor belekezdtek a Fersztáppenezésbe, eszembe volt:)
Engem semennyire se érdekel a gyerek, ha tolatva csinálná akkor sem. Véleményem az amit a múltkor leírtam, de leginkább a sport szégyene ez a bemutatkozás (a színvonal esése miatt). És ehhez a kisgyereknek semmi köze
Engem semennyire se érdekel a gyerek, ha tolatva csinálná akkor sem. Véleményem az amit a múltkor leírtam, de leginkább a sport szégyene ez a bemutatkozás (a színvonal esése miatt). És ehhez a kisgyereknek semmi köze
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Persze, világosBandee írta:Volle és ennyire nem akarom megérteni, csak inkább viccnek szántam és jól kijött mert Fivbi eddig nem írt semmit. De mikor belekezdtek a Fersztáppenezésbe, eszembe volt:)
Engem semennyire se érdekel a gyerek, ha tolatva csinálná akkor sem. Véleményem az amit a múltkor leírtam, de leginkább a sport szégyene ez a bemutatkozás (a színvonal esése miatt). És ehhez a kisgyereknek semmi köze
Paradox helyzet, mert bár nagyon nagy kalibernek látom Verstappent, az viszont valóban a sport keménységéből, a nekünk halandóknak földöltúli jellegéből vesz el nagyon sokat, hogy 17 évesek indulhatnak benne. Amikor belegondolsz, hogy Mansell anno törött csontokkal a kórházból lógott ki élete első Lotusos tesztjére, mert mindent egy lapra feltéve a teljes családi vagyont beleölték abba a formaautóba, amivel egy héttel korábban az Oulton Parkban felborult és vagy elmegy arra a tesztre úgy komoly sérülten, ahogy volt, vagy egy életre adósságban marad és vége a karrierjének ... Vagy ott van Hunt, aki a nulla látási viszonyok között a fél centi mélyre véresen kisebesedett markával rámolgatta a sebváltót '76-ban Japánban a szezonzárón, vagy épp Lauda ...
És akkor jönnek a szimulátoros hátterükkel ezek a tizenéves fiúcskák (mert azok, minden degradálás nélkül), nyomkodják a pillangóváltót egy ujjal és bazi nagy Tilke-drómos bukótereken nőnek fel. Szóval igen, az, hogy illuzióromboló ez az egész így, az nem kifejezés.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
- Phoebe
- Főnök!
- Hozzászólások: 5520
- Csatlakozott: 2013.12.27. 20:16
- Mi vagy?: Balszerencse hozója
- Tartózkodási hely: BP
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Erre azt tudom mondani, hogy hozzák fel, már felkészültem rá lélekben, bár nem gondolom, hogy a versenyzőket kellene csereberélni, azért mert gyenge most a RedBull. Látszik, hogy mindketten kínlódnak, ha rossz az autó, ha épp jó, akkor az eredményt is hozzák. Csak épp minden második hétvégére jut valamelyiküknek valami szívás. Nem csodálom, hogy hol egyik versenyzőnek, hol másiknak van gyengébb periódusa.vollebak írta:Igen, az valóban hülyeség, én sem értem. Semmivel jobban nem nyílt ki a csipája mint a rádión múltkor visszafeleselő Verstappennek például, de emlékszem én még, hogy milyen fiatal volt anno Schumi, Kimi vagy Alonso. Valamiért azt érzem, hogy nem szimpatikus nekik Daniil, a fene tudja, miért.Phoebe írta:
Igen beszéltek Kvyatról, és pozitív konteksztusban is, végre. Mondjuk a "kinyilt a csipáját", befejezhetné végre Wéber. Előadta már párszor szabadedzésen is, elég közönséges, ráadásul simán rá lehetne aggatni másokra is.
Kvyat bukásával kapcsolatban az jutott még eszembe, hogy szerintem nagyon erősen közrejátszik a RB szaros csapatpolitikája, hogy bedarálják és azonnal kiköpik a versenyzőiket, esélyt sem hagyva mondjuk egy Mansell-féle későn érő, de alapvetően szuper kalibernek. Kvyat meg még csak nem is tűnik ilyennek. De Verstappent valószínűleg fel akarják hozni az anyacsapatba és Kvyat az üléséért kotor most az év végéig, ami rohadtul nem fair dolog. Egy komplett éve sincs a nyugodt kiteljesedésre.
Ez az egyik fő ok, amiért nagyon nem bírom a Red Bullt a kezdetektől fogva. Az STR-rel karöltve törik derékba a fiatalok karrierjét 1-2 év alatt. Elbántak Alguersuarival, Buemivel, Vergne-nyel és úgy érzem, Verstappen kedvéért most kicsinálnák Kvyatot is szó nélkül. Nagyon ellenszenves banda.
Egyébként nekem sem tetszik, hogy már 5 futam után elkezdték fenyegetni. Mégis mit vártak egy év versenyzés, a végigkínlódott tesztek után? Hogy elveri Ricsit, és feltámasztja a csapatot? Irreális. Nyilván szeretném, hogy mindig jobban menjen mint Ricsi, de ennyi tapasztalattal, és a jelenlegi tudásával, az a realitás, hogy néha elé kerüljön, vagy szorosan mögötte legyen, ezt pedig hozza, ha sima hétvégéje van. VB úgy sem lesz sosem, de ha innen elküldik futamot se igen fog nyerni.
Jöjjön Max, aztán lássuk, mit kezd Ricsivel és a nyomással. Nem gondolom, hogy a RedBull-nál beleférne pl. a TO megtagadása.
- Gocpont
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1573
- Csatlakozott: 2014.01.28. 11:21
- Mi vagy?: fogalom
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Bukdács rendszeresen megtagadta a TO-t. Webber általában meg is volt sértődve. Persze Ő már 4xS.
e H n e v
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Jó volt ezeket a történéseket feleleveníteni. Mansell nekem óriási kedvencem volt és marad is. Ennek pedig két oka van: ad 1./ Mélységesen becsülöm, tisztelem azért, amit írtál róla, hiszen az már akkor is köztudott volt. Ő valóban óriásit kockáztatott, sőt, mondhatni, egy lapra tett fel mindent. Nem egy pénzes apuka elkényeztetett gyerekeként tolták segge alá a lehetőséget. ad 2./ Imádtam a pályán belüli stílusát (is!). Lehet "oroszlánnak" vagy "bulldognak" nevezni azt. Ahogy rátapadt az ellenfelére, és a pillanat egy tört része alatt kivágott, és már nyomta is le... Na az volt a csoda. Örökre belevéste magát pl. emlékezetemben, amikor Sennával mentek egymás mellett hosszú ideig (talán Estorilban? lexikálisok nyilván azonnal tudják!), szikrázott alattuk a vas, és kérlelhetetlenül nyomta mindegyik. .. Az F1 csodajelenetei közé tartozik!.... Megjegyzem: ő is megérdemelte volna, hogy legalább háromszoros vb. legyen, de hihetetlen pechesen tudott szerződni, és a szerencse is sokszor elhagyta.vollebak írta: ... Mansell anno törött csontokkal a kórházból lógott ki élete első Lotusos tesztjére, mert mindent egy lapra feltéve a teljes családi vagyont beleölték abba a formaautóba, amivel egy héttel korábban az Oulton Parkban felborult és vagy elmegy arra a tesztre úgy komoly sérülten, ahogy volt, vagy egy életre adósságban marad és vége a karrierjének ... Vagy ott van Hunt, aki a nulla látási viszonyok között a fél centi mélyre véresen kisebesedett markával rámolgatta a sebváltót '76-ban Japánban a szezonzárón, vagy épp Lauda ...
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
1991 Barcelona volt az a Sennás manőver.Lancelot írta:Jó volt ezeket a történéseket feleleveníteni. Mansell nekem óriási kedvencem volt és marad is. Ennek pedig két oka van: ad 1./ Mélységesen becsülöm, tisztelem azért, amit írtál róla, hiszen az már akkor is köztudott volt. Ő valóban óriásit kockáztatott, sőt, mondhatni, egy lapra tett fel mindent. Nem egy pénzes apuka elkényeztetett gyerekeként tolták segge alá a lehetőséget. ad 2./ Imádtam a pályán belüli stílusát (is!). Lehet "oroszlánnak" vagy "bulldognak" nevezni azt. Ahogy rátapadt az ellenfelére, és a pillanat egy tört része alatt kivágott, és már nyomta is le... Na az volt a csoda. Örökre belevéste magát pl. emlékezetemben, amikor Sennával mentek egymás mellett hosszú ideig (talán Estorilban? lexikálisok nyilván azonnal tudják!), szikrázott alattuk a vas, és kérlelhetetlenül nyomta mindegyik. .. Az F1 csodajelenetei közé tartozik!.... Megjegyzem: ő is megérdemelte volna, hogy legalább háromszoros vb. legyen, de hihetetlen pechesen tudott szerződni, és a szerencse is sokszor elhagyta.vollebak írta: ... Mansell anno törött csontokkal a kórházból lógott ki élete első Lotusos tesztjére, mert mindent egy lapra feltéve a teljes családi vagyont beleölték abba a formaautóba, amivel egy héttel korábban az Oulton Parkban felborult és vagy elmegy arra a tesztre úgy komoly sérülten, ahogy volt, vagy egy életre adósságban marad és vége a karrierjének ... Vagy ott van Hunt, aki a nulla látási viszonyok között a fél centi mélyre véresen kisebesedett markával rámolgatta a sebváltót '76-ban Japánban a szezonzárón, vagy épp Lauda ...
Igen, ez egy ikonikus pillanat marad. Néhány éve Murray Walker mondta, hogy nem engedett volna egyikőtök sem ott, igaz? Mire azt mondta mosolyogva, hogy "not an inch" (egy centit sem)
Igen, 1986-ban, 1987-ben és 1991-ben is pechek sorozatával vesztette el a bajnokságokat, pedig Piquet-nél gyorsabb volt mindkét közös évükben, Senna pedig sokat profitált a kieséseiből 1991-ben. Akár négyszeres bajnok is lehetett volna nagyon könnyen. De szerintem a legendáját nem csorbítja ez, sőt. Ezzel lett úgymond a "nép bajnoka", így becézték sokan otthon Angliában. Az ő versenyzői örökéségnek a része volt, hogy hányszor elbukott (szó szerint és átvitt értelemben is), de mégsem adta fel soha és mindig felállt.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Kvyatnak gondjai voltak, körökön keresztül beragadt Alonso mögé, eközben Max "különlegesképességű előzéskirály" Verstappen meg mit csinált? Beragadt Kvyat mögé.
Meg azért Kvyat problémái megmagyarázzák, miért végzett ennyivel Verstappen mögött.
Meg azért Kvyat problémái megmagyarázzák, miért végzett ennyivel Verstappen mögött.
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Köszönöm! Bíztam benned vagy valaki más lexikonban.vollebak írta:
1991 Barcelona volt az a Sennás manőver.
Igen, ez egy ikonikus pillanat marad. Néhány éve Murray Walker mondta, hogy nem engedett volna egyikőtök sem ott, igaz? Mire azt mondta mosolyogva, hogy "not an inch" (egy centit sem)
Igen, 1986-ban, 1987-ben és 1991-ben is pechek sorozatával vesztette el a bajnokságokat, pedig Piquet-nél gyorsabb volt mindkét közös évükben, Senna pedig sokat profitált a kieséseiből 1991-ben. Akár négyszeres bajnok is lehetett volna nagyon könnyen. De szerintem a legendáját nem csorbítja ez, sőt. Ezzel lett úgymond a "nép bajnoka", így becézték sokan otthon Angliában. Az ő versenyzői örökéségnek a része volt, hogy hányszor elbukott (szó szerint és átvitt értelemben is), de mégsem adta fel soha és mindig felállt.
Hát nem csodaszép az a valóban face to face vagy inkább kerék a kerék elleni hihetetlen küzdelem?! Érezni, hogy egyik sem enged egy tapodtat sem. Csak a technika döntött kettejük között ott, abban a pillanatban. Ja, és mindez - mondom a fiataloknak! - természetesen DRS és egyéb szarság nélkü! Ez volt az F1 (egyik) fénykora!
És igen, teljesen elfogadható, mert én is úgy gondolok rá: " a nép bajnoka". Rászolgál a megbecsülésre. Amúgy pedig a magyar szurkolóknak is szerintem egyik legnagyobb kedvence volt, és marad is.
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
- Gocpont
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1573
- Csatlakozott: 2014.01.28. 11:21
- Mi vagy?: fogalom
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Egyszer az utolsó körben már ünnepelte a győzelmet, mikor valamiért lefulladt a Williams. Talán a Hungaroringen. Egyszer meg kiesett a kerékrögzítő, azt hiszem akkor is vezette a versenyt. Néha az ág is húzta.
e H n e v
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Pontosan erre gondoltam. Fasza, hogy ebben egyetértünk. Egyébként sajnos azt kell mondjam, hogy az igazi formák akik még a mezőnyben vannak nem is véletlenül kínlódnak, ki jobban ki kevésbé (Button, ALo, Kimi, utóbbi leginkább). Jelenleg 4-5 seccel lassabbak az autók és szerintem anno a V10-ben rendesen megijedt még egy versenyző arc is , aki évek óta csinálja.. Én azt gondolom csodát látnánk ezektől az emberektől, ha ismét normális autók lennének, egy kibaszott kormánnyal és 2-3 gombbal mindenféle úri huncutság nélkül.vollebak írta:
Persze, világos
Paradox helyzet, mert bár nagyon nagy kalibernek látom Verstappent, az viszont valóban a sport keménységéből, a nekünk halandóknak földöltúli jellegéből vesz el nagyon sokat, hogy 17 évesek indulhatnak benne. Amikor belegondolsz, hogy Mansell anno törött csontokkal a kórházból lógott ki élete első Lotusos tesztjére, mert mindent egy lapra feltéve a teljes családi vagyont beleölték abba a formaautóba, amivel egy héttel korábban az Oulton Parkban felborult és vagy elmegy arra a tesztre úgy komoly sérülten, ahogy volt, vagy egy életre adósságban marad és vége a karrierjének ... Vagy ott van Hunt, aki a nulla látási viszonyok között a fél centi mélyre véresen kisebesedett markával rámolgatta a sebváltót '76-ban Japánban a szezonzárón, vagy épp Lauda ...
És akkor jönnek a szimulátoros hátterükkel ezek a tizenéves fiúcskák (mert azok, minden degradálás nélkül), nyomkodják a pillangóváltót egy ujjal és bazi nagy Tilke-drómos bukótereken nőnek fel. Szóval igen, az, hogy illuzióromboló ez az egész így, az nem kifejezés.
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
De, gyönyörű csata volt. Mansell nem szarta magát össze senkitől és semmitől, a Berger elleni előzése is 1990-ben Mexikóban a félelmetes Peraltada külső ívén ugyanígy bámulatos volt.Lancelot írta: Köszönöm! Bíztam benned vagy valaki más lexikonban.
Hát nem csodaszép az a valóban face to face vagy inkább kerék a kerék elleni hihetetlen küzdelem?! Érezni, hogy egyik sem enged egy tapodtat sem. Csak a technika döntött kettejük között ott, abban a pillanatban. Ja, és mindez - mondom a fiataloknak! - természetesen DRS és egyéb szarság nélkü! Ez volt az F1 (egyik) fénykora!
És igen, teljesen elfogadható, mert én is úgy gondolok rá: " a nép bajnoka". Rászolgál a megbecsülésre. Amúgy pedig a magyar szurkolóknak is szerintem egyik legnagyobb kedvence volt, és marad is.
Állítólag fizikális tekintetben talán a legerősebb versenyző volt, aki valaha megfordult a sportban. Berger, Patrese, Piquet is mind elmondták, hogy szó szerint volt, hogy azért nem bírták vele a tempót, mert Mansell puszta erőből úgy rángatta az autót a kanyarokban, amire ők egyszerűen fizikálisan képtelenek voltak. Ezért írta róla a brit sajtó annak idején, hogy ha kell, akkor a "grabancánál fogva rázza ki az autóból" a teljesítményt. Ami esetleg hiányzott az eszköztárából, azt mindig pótolta elszántsággal és szívvel. Tényleg nagyon nagy figura volt.
1991 Kanadában volt az az utolsó körös lefulladás. Állítólag integetés közben túl alacsonyra engedte visszaesni a motor fordulatszámát és ezért lefulladt, de az önéletrajzában azt mondja, ez városi legenda, ennyire hülyének nézni egy versenyzőt sértés. Én egyetértek vele, szerintem sem valószínű, hogy ilyet bakizzon magától. Egyébként abban az évben még ugyanígy az élről esett ki Spában is, utóbbi győzelmet Senna örökölte meg. Plusz elvesztett egy második helyet még Brazíliában is, szintén önhibán kívül. Ezek nélkül simán nyeri az azévi bajnokságot - a harmadik elbukott címe volt.Gocpont írta:Egyszer az utolsó körben már ünnepelte a győzelmet, mikor valamiért lefulladt a Williams. Talán a Hungaroringen. Egyszer meg kiesett a kerékrögzítő, azt hiszem akkor is vezette a versenyt. Néha az ág is húzta.
1987-ben pottyant le hat körrel a leintés előtt a ma már Mansell kanyarnak nevezett résznél az a kerékanya a Hungaroringen és igen, vezetett akkor is.
Teljesen egyetértek. Button egyik legjobb éve volt a 2004-es a V10-es éra utolsó előtti évében, csak a két domináns Ferrari előzte meg a pontversenyben. Mondogatja azóta is, hogy az volt a kedvenc korszaka és ugyanilyeneket nyilatkozott Kimi és Alonso is. Biztosan nem véletlenül.Bandee írta: Pontosan erre gondoltam. Fasza, hogy ebben egyetértünk. Egyébként sajnos azt kell mondjam, hogy az igazi formák akik még a mezőnyben vannak nem is véletlenül kínlódnak, ki jobban ki kevésbé (Button, ALo, Kimi, utóbbi leginkább). Jelenleg 4-5 seccel lassabbak az autók és szerintem anno a V10-ben rendesen megijedt még egy versenyző arc is , aki évek óta csinálja.. Én azt gondolom csodát látnánk ezektől az emberektől, ha ismét normális autók lennének, egy kibaszott kormánnyal és 2-3 gombbal mindenféle úri huncutság nélkül.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Egyik VB címét pont a háta miatt bukta el, ami a Lotus teszt előtt tört szét, bár több egyéb szerencsétlen incidens is közrejátszott (pl. a kerékanyás eset). 1987 Japán GP edzés:Lancelot írta: Jó volt ezeket a történéseket feleleveníteni. Mansell nekem óriási kedvencem volt és marad is. Ennek pedig két oka van: ad 1./ Mélységesen becsülöm, tisztelem azért, amit írtál róla, hiszen az már akkor is köztudott volt. Ő valóban óriásit kockáztatott, sőt, mondhatni, egy lapra tett fel mindent. Nem egy pénzes apuka elkényeztetett gyerekeként tolták segge alá a lehetőséget. ad 2./ Imádtam a pályán belüli stílusát (is!). Lehet "oroszlánnak" vagy "bulldognak" nevezni azt. Ahogy rátapadt az ellenfelére, és a pillanat egy tört része alatt kivágott, és már nyomta is le... Na az volt a csoda. Örökre belevéste magát pl. emlékezetemben, amikor Sennával mentek egymás mellett hosszú ideig (talán Estorilban? lexikálisok nyilván azonnal tudják!), szikrázott alattuk a vas, és kérlelhetetlenül nyomta mindegyik. .. Az F1 csodajelenetei közé tartozik!.... Megjegyzem: ő is megérdemelte volna, hogy legalább háromszoros vb. legyen, de hihetetlen pechesen tudott szerződni, és a szerencse is sokszor elhagyta.
És 1987 Piquet igazi szerencsemalac éve volt, szinte mindegyik győzelmét (3 volt neki abban az évben, míg Mansellnek 7!) más kiesésének köszönhette: Németországig egyetlen győzelme sem volt, akkor Prost hullott ki előlel. Magyarországon brutális fölénnyel vezetett már Mansell, rajt-cél győzelmet arathatott volna, amikor az anya szépen lepattogott a kerekéről:
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
A kedvencem ilyen szempontból Boudais volt. Bár nem volt fiatal de másfél év után őt is kitették. Aztán halomra nyerte magát az Indy-ben. A 4x-es Champ Car győztest úgy vágták ki hogy öröm volt nézni.vollebak írta:
Ez az egyik fő ok, amiért nagyon nem bírom a Red Bullt a kezdetektől fogva. Az STR-rel karöltve törik derékba a fiatalok karrierjét 1-2 év alatt. Elbántak Alguersuarival, Buemivel, Vergne-nyel és úgy érzem, Verstappen kedvéért most kicsinálnák Kvyatot is szó nélkül. Nagyon ellenszenves banda.
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Bourdais előtte nyerte halomra magát a Champ Car-ban, miután kitették az STR-ből, nem sok babér termett neki egyik kategóriában sem. Indy-ben 5 év alatt 3 győzelmet kapart össze, és egyszer sem került az elsők közé a végösszesítésben.Magic írta: A kedvencem ilyen szempontból Boudais volt. Bár nem volt fiatal de másfél év után őt is kitették. Aztán halomra nyerte magát az Indy-ben. A 4x-es Champ Car győztest úgy vágták ki hogy öröm volt nézni.
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
A lényeg hogy nem egy kutyaütő. 2x volt második a Le Mans-i 24 óráson is.pkonsti írta:Bourdais előtte nyerte halomra magát a Champ Car-ban, miután kitették az STR-ből, nem sok babér termett neki egyik kategóriában sem. Indy-ben 5 év alatt 3 győzelmet kapart össze, és egyszer sem került az elsők közé a végösszesítésben.Magic írta: A kedvencem ilyen szempontból Boudais volt. Bár nem volt fiatal de másfél év után őt is kitették. Aztán halomra nyerte magát az Indy-ben. A 4x-es Champ Car győztest úgy vágták ki hogy öröm volt nézni.
Mindenkiből azonnal Vettel-t akar a RB, és mindenkinek ad 1 évet a bizonyításra. Ez lóf..sz.
- Nigel Hill
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3243
- Csatlakozott: 2014.01.02. 15:48
- Mi vagy?: Russzofil
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
És akkor még nem beszéltünk a Suzukai fékhibáról, és a botrányossan elcseszett portugál kerékcseréről. Nekem Mansell volt az első és örökös nagy kedvenc. Hihetetlen pechek jellemzik a pályafutását.vollebak írta:
1991 Kanadában volt az az utolsó körös lefulladás. Állítólag integetés közben túl alacsonyra engedte visszaesni a motor fordulatszámát és ezért lefulladt, de az önéletrajzában azt mondja, ez városi legenda, ennyire hülyének nézni egy versenyzőt sértés. Én egyetértek vele, szerintem sem valószínű, hogy ilyet bakizzon magától. Egyébként abban az évben még ugyanígy az élről esett ki Spában is, utóbbi győzelmet Senna örökölte meg. Plusz elvesztett egy második helyet még Brazíliában is, szintén önhibán kívül. Ezek nélkül simán nyeri az azévi bajnokságot - a harmadik elbukott címe volt.
Kanada 1991. Mansell azért állt le mert leállította a motort, véletlenül egy rossz kézmozdulattal. Ezt egy biztonsái billenő kapcsoló okozta, amit minden autóba be kellett szerelni. A kikapcsolt állásban tulajdonképen az egész akksi és generátor le van kapcsolva. 2009 nyarán amikor végre megkérdezhettem erről az első számú illetékest Patrick Head-et, hogy valóban volt e baj az autóval és azért állt e meg, vagy Mansell rontott el valamit. - ha nem is pontosan, de azt mondta: "Mindannyian emberek vagyunk, Nigel is az volt. Persze senki nem akarta rajta elverni a port. Gyorsan továbbléptünk rajta, mert Mansell olyan volt, akit nem szerettél volna, hogy haragudjon rád. Így hagyjtuk az esetet." Majd hozzátette nevetve: "Ez már régi történet.Csodálom hogy ez még valakit érdekelt"
"Mindig sírsz, hogy a gyűlölet öl. Közben szétszakadsz a gyűlölettől"
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
És akkor ott van az hogy csak 85-ben tudott futamot nyerni,elötte a Lotusal nem jött össze,pedig többször is vezetett futamot.Nigel Hill írta:És akkor még nem beszéltünk a Suzukai fékhibáról, és a botrányossan elcseszett portugál kerékcseréről. Nekem Mansell volt az első és örökös nagy kedvenc. Hihetetlen pechek jellemzik a pályafutását.vollebak írta:
1991 Kanadában volt az az utolsó körös lefulladás. Állítólag integetés közben túl alacsonyra engedte visszaesni a motor fordulatszámát és ezért lefulladt, de az önéletrajzában azt mondja, ez városi legenda, ennyire hülyének nézni egy versenyzőt sértés. Én egyetértek vele, szerintem sem valószínű, hogy ilyet bakizzon magától. Egyébként abban az évben még ugyanígy az élről esett ki Spában is, utóbbi győzelmet Senna örökölte meg. Plusz elvesztett egy második helyet még Brazíliában is, szintén önhibán kívül. Ezek nélkül simán nyeri az azévi bajnokságot - a harmadik elbukott címe volt.
Kanada 1991. Mansell azért állt le mert leállította a motort, véletlenül egy rossz kézmozdulattal. Ezt egy biztonsái billenő kapcsoló okozta, amit minden autóba be kellett szerelni. A kikapcsolt állásban tulajdonképen az egész akksi és generátor le van kapcsolva. 2009 nyarán amikor végre megkérdezhettem erről az első számú illetékest Patrick Head-et, hogy valóban volt e baj az autóval és azért állt e meg, vagy Mansell rontott el valamit. - ha nem is pontosan, de azt mondta: "Mindannyian emberek vagyunk, Nigel is az volt. Persze senki nem akarta rajta elverni a port. Gyorsan továbbléptünk rajta, mert Mansell olyan volt, akit nem szerettél volna, hogy haragudjon rád. Így hagyjtuk az esetet." Majd hozzátette nevetve: "Ez már régi történet.Csodálom hogy ez még valakit érdekelt"
A szerencse szó alatt nem az ő nevét találnánk a lexikonokban.
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Azért olyan sokszor nem. 1984 Monacóig nem állt egyszer sem az élen, ott 5 körig, és még az USA GP-n 35 körig.Ori F1 írta: És akkor ott van az hogy csak 85-ben tudott futamot nyerni,elötte a Lotusal nem jött össze,pedig többször is vezetett futamot.
A szerencse szó alatt nem az ő nevét találnánk a lexikonokban.
Re: Japán Nagydíj 2015. szeptember 25-27.
Ez igaz,de Button -hoz hasonlóan neki is csak sokára sikerült megnyernie az első futamát.pkonsti írta:Azért olyan sokszor nem. 1984 Monacóig nem állt egyszer sem az élen, ott 5 körig, és még az USA GP-n 35 körig.Ori F1 írta: És akkor ott van az hogy csak 85-ben tudott futamot nyerni,elötte a Lotusal nem jött össze,pedig többször is vezetett futamot.
A szerencse szó alatt nem az ő nevét találnánk a lexikonokban.