Felesleges összehasonlítani és szerintem nem is lehet különböző korszakok versenyzőit, de majd a végén mégis én megteszem. Más volt szivarokkal menni, más a 60-as, 70es és 80-as évek, Senna mondjuk félig 80 félig 90..vollebak írta:Miért, hogy közlekedett, egy méterrel a föld felett lebegve?Bandee írta:Senna az is volt. Ha tetszik, ha nem.
Elég csak megnézni miképpen közlekedett ott, korabeli felvételeken. Csókolom
Bandi, ebben sosem fogunk egyetérteni, mert a legendagyártást tényleg nagyon nem szeretem. Senna egy korszakos nagyság volt, de akkora városi legendák és túlzások övezik, hogy hihetetlen. Te már néztél versenyeket akkor, de hidd el, hogy egy rakás ember van, akik nem is igazán látták versenyezni (vagy azért, mert annyira fiatalok, vagy azért, mert akkoriban nem érdekelte őket), mégis szentül hiszik, hogy ha Senna nem nyert valahol, például Monacóban, azt csak valami ármány okozhatta, mert amúgy legyőzhetetlen volt. Szinte már szektás gondolkodás, ahogy Sennát sokan kezelik.
Mitől lett volna jobb Monacóban, mint az ötszörös győztes Graham Hill, vagy Schumi, vagy Jackie Stewart? A skót egyszer végzett a "gyenge" harmadik helyen Monacóban újoncként, meg autóproblémákkal küszködve 1972-ben negyedikként. Különben vagy nyert (háromszor), vagy kiesett műszaki hiba miatt, miközben vezette a versenyt (1967, 1969, 1970). Három különböző csapattal nyert, nyert szakadó esőben, nyert szárazon, a vezetést egyszer sem megörökölve, hanem mindig a pályán megszerezve, ha nem pole-ból indult.
Ha kicsivel több szerencséje van, ma hatszoros győztes úgy, hogy kevesebb monacói futamon indult, mint Senna, akinek két győzelemhez köze sem volt, mert hatalmas hátrányban volt a versenyt vezetőhöz képest mindkétszer, amikor azt pech érte, és egyszerűen az ölébe hullott. Emellett Senna abban is szerencsés volt, hogy az éről műszaki hiba miatt csak egyszer adott fel versenyt Monacóban, ellentétben a három győzelmet műszaki okok miatt elvesztő Stewarttal. Semmivel nem volt jobb azon a pályán, mint a skót - sőt.
Szerintem korában kiemelkedően ment Monacoban de amúgy majdnem mindenütt. Te azt mondod kétszer mázlija volt én meg azt, hogy 88-ban meg nem mert gőgből falhoz baszta a kocsit tehát az meg +1, de alázta addig a többieket vagy egy perccel ment elől.. Kvalikon és futamokon is kiemelkedően ment Monacoban. Szerintem egyébként bármilyen korban, bármilyen autóval ott lenne, Monacoban különösen de amúgy bárhol máshol is, azt azért hozzátéve, hogy ez mai PS4 szintű gombnyomkodós buzulás már nem biztos, hogy menne neki és nem is érdekelné.
Páratlan képességű autóversenyző volt, minden idők legjobbja. Engem nem lehet meggyőzni másról