Viszont Szirotkin kicsit ránkcáfolt.Phoebe írta:Kedvemre való gp2-es eredmény, kár Giovinazzi büntetésért és hogy Markelov csak 4.
Gasly elég lapos volt...
Viszont Szirotkin kicsit ránkcáfolt.Phoebe írta:Kedvemre való gp2-es eredmény, kár Giovinazzi büntetésért és hogy Markelov csak 4.
Ez sokkal inkább felelőtlenségne minősülne, mint okos aknamunkának (mondom ezt úgy, hogy szerintem mindenki tudja, hogy a két Mercis közül melyiket kedvelem). Azért lépett rá a gázra, mert látta maga előtt, hogy az előtte haladó is átmegy a kanyaron (talán Sainz volt), már tiszta a pálya. Nem tudta, hogy amikor Hamilton ért oda előtte kábé 10 másodperccel, akkor neki pont rosszul jött ki és elbukta a gyorskörét. Plusz azt sem tudhatta, hogy elegendőnek találják-e majd a lassítása mértékét, mert ha nem, akkor -10 hely, nem +1 a rajtrácson.carlos78 írta:azért ment egy szektor bestet a sárga zászlónál Rosbergvollebak írta:Na ezt épp az egójuk miatt nem nyelnék le, hogy nehogy már én nem vagyok olyan jó, hogy aknamunka nélkül ne verjem el. .
Remélem ez a hétvége most rendbeteszi kicsit a fejét. Bosszantó, hogy aki ilyen versenyzésre képes, hogy tud ennyire szétesni.Magic írta:Viszont Szirotkin kicsit ránkcáfolt.Phoebe írta:Kedvemre való gp2-es eredmény, kár Giovinazzi büntetésért és hogy Markelov csak 4.
Gasly elég lapos volt...
NEM, Rosberg Alonso előtt ment, mögötte csúszott meg Alo, de a szektor végén fölvillant még neki a sárgaRedbull írta:Szerintem nincs minden rendben Rosberg utolsó körével. De a versenyirányítás lelke rajta ha egy dupla sárga zászlós szitut így lehet megúszni.
Hamiltonnak nem volt mit tenni, az orra előtt történt. Rosberg jóval hátrébb volt Alonso kicsúszásánál, és abban a pályaszakaszban nincs érvényben figyelmeztetés akkor azt mondhatnánk nagyon szerencsés volt. És kész. De nem ez történt, már megint Rosbergel van valami gond. Utolsó három futamon minden esetben vizsgálják. Ami pedig a legszebb, alig vagy semmilyen bünti nincs a szabályszegéseiért.
Minimum érdekes.
Mivan???idarpidi írta:NEM, Rosberg Alonso előtt ment, mögötte csúszott meg Alo, de a szektor végén fölvillant még neki a sárgaRedbull írta:Szerintem nincs minden rendben Rosberg utolsó körével. De a versenyirányítás lelke rajta ha egy dupla sárga zászlós szitut így lehet megúszni.
Hamiltonnak nem volt mit tenni, az orra előtt történt. Rosberg jóval hátrébb volt Alonso kicsúszásánál, és abban a pályaszakaszban nincs érvényben figyelmeztetés akkor azt mondhatnánk nagyon szerencsés volt. És kész. De nem ez történt, már megint Rosbergel van valami gond. Utolsó három futamon minden esetben vizsgálják. Ami pedig a legszebb, alig vagy semmilyen bünti nincs a szabályszegéseiért.
Minimum érdekes.
A rádió alapján Buttonnak is. Megértem.Button írta:Tököm tele, mondtam már?
na mostmár tényleg elmennek a p*cs*baPhoebe írta:A rádió alapján Buttonnak is. Megértem.Button írta:Tököm tele, mondtam már?
Valamiért muszáj dicsérni, és másért ma nem lehet.Phoebe írta:Na, még az is zseniális, hogy Vers. be tudja fújni menet közben az ellenfelét. Szép volt Zoli.
De legalább a beeső pedál nem veszélyhelyzet.Alghar írta:Na, a hétvégén megtudtuk, hogy a "dupla sárga" az halványságának is jó, a "két irányváltás" pedig majdnem egy. Ergo ezek szabályosak...
Sainz-ot sem büntették ezért pár hete. Jó kérdés hogy van ez, mekkora irányváltás kell, hogy szabálytalan legyen. Megint egyértelműek a szabályok...Nekem elsőre nem tűnt annyira durvának, belsőből már érdekesebb volt a szitu.Alghar írta:Na, a hétvégén megtudtuk, hogy a "dupla sárga" az halványságának is jó, a "két irányváltás" pedig majdnem egy. Ergo ezek szabályosak...
Jártam így közúton fékpedállal...a fejét verném a falba, aki szerint egy beeső pedál nem veszélyhelyzet.maTTeus írta:De legalább a beeső pedál nem veszélyhelyzet.Alghar írta:Na, a hétvégén megtudtuk, hogy a "dupla sárga" az halványságának is jó, a "két irányváltás" pedig majdnem egy. Ergo ezek szabályosak...
Elsőre nekem sem volt gyanús (magamban még Kimit anyáztam is), de a belső kamera alapján simán büntetést érdemelt...szerintem. De hát nem én ülök ott.Phoebe írta:Sainz-ot sem büntették ezért pár hete. Jó kérdés hogy van ez, mekkora irányváltás kell, hogy szabálytalan legyen. Megint egyértelműek a szabályok...Nekem elsőre nem tűnt annyira durvának, belsőből már érdekesebb volt a szitu.Alghar írta:Na, a hétvégén megtudtuk, hogy a "dupla sárga" az halványságának is jó, a "két irányváltás" pedig majdnem egy. Ergo ezek szabályosak...
Verstappent egy szabálytalan védekezés után nem is vizsgálták, Guttierez egy elég komoly feltartás miatt összesen 5 teljes mp-t kapott, Button meg kapott egy áthajtásost úgy, hogy a beeső pedál miatt rádióztak. Nevetséges. Ez a 4kerekes elhagyás is marhaság, ha azt akarják hogy ne csúszkáljanak le, akkor rakjanak oda műfüvet vagy sódert. Máris más lenne a helyzet. Tényleg a saját paródiája lett a sport, mindenestől. Minden perc felesleges időpazarlás, amit a TV előtt tölt az ember miatta, sztem ennyi elég is volt.Alghar írta:
Elsőre nekem sem volt gyanús (magamban még Kimit anyáztam is), de a belső kamera alapján simán büntetést érdemelt...szerintem. De hát nem én ülök ott.
Perez fékhibája sem volt az. Legalább következetesen gyökerek.vollebak írta:A szoros befutó ellenére az év talán leunalmasabb futama volt, majdnem belealudtam többször is.
Button beeső fékpedálja nem veszélyhelyzet, de azért az a kibaszott glória nagyon kell jövőre, mert a biztonságnál nincs fontosabb Igazából nem is értem, miért csak áthajtásost kapott, el kellett volna venni a szuperlicenszét is, csaló szarházi, hogy ilyen semmiségért rádiózgat.
A Kimi-Verstappen koccanás kemény dió, szerintem tipikus versenybaleset volt. Nem volt Verstappen mozgása egyértelmű irányváltás, de véleményes volt, Kimi semmiképp nem hibás. De legalább nem esett ki senki.
Az hatalmas volt.Phoebe írta:Na, még az is zseniális, hogy Vers. be tudja fújni menet közben az ellenfelét. Szép volt Zoli.
Ez jóóóóó!!Ecet írta: