Ha úgy érted azért büntették meg Vettel-t, mert látták hogy Lajosnak is jönnie kell a matrac miatt, akkor remélem nincs igazad. Végtelen inkompetenciáról tanúskodna. Jóhiszemű vagyok, úgy hiszem, hogy nehéz volt dönteni és a vajúdás meg a lazulás időben egymásra csúszott.Magic írta:Kilazult fejtámla - Vettel büntetés... Szerintem van itt némi ok - okozat összefüggés is...Gocpont írta: ...elkötelezettségétől függően. Szememben egyforma pszichopata mind a kettő. Korábban fekete zászlót kértem Vettel-re, de pár nap alatt lehiggadtam. A körülményekhez képest jó döntést hoztak. Hamilton balszerencséjére kilazult a fejtámla.
2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
- Gocpont
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1573
- Csatlakozott: 2014.01.28. 11:21
- Mi vagy?: fogalom
- Tartózkodási hely: Győr
Re: 2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
e H n e v
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
Re: 2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
Pedig amint megláttam a büntetés feliratot ez volt az első gondolatom...Gocpont írta: Ha úgy érted azért büntették meg Vettel-t, mert látták hogy Lajosnak is jönnie kell a matrac miatt, akkor remélem nincs igazad. Végtelen inkompetenciáról tanúskodna. Jóhiszemű vagyok, úgy hiszem, hogy nehéz volt dönteni és a vajúdás meg a lazulás időben egymásra csúszott.
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: 2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
Az élet túl nagy forgatókönyvíró, de a forma1-ben nagyon sokszor az az érzése az embernek, hogy direkt szorosabbá akarják tenni a végjátékot.
Szándékos bírói belenyúlások, megmagyarázhatatlan hibák, kiesések.
A fenti eset is ilyen, két teljesen különböző szitu és épp a két bajnokaspiránst sújtotta a bünti. (2-2 sec a köridőhöz hozzáadva)
Szándékos bírói belenyúlások, megmagyarázhatatlan hibák, kiesések.
A fenti eset is ilyen, két teljesen különböző szitu és épp a két bajnokaspiránst sújtotta a bünti. (2-2 sec a köridőhöz hozzáadva)
Re: 2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
Ha nem Hamiltonról beszéltél, akkor most ismerted el, hogy NEM versenybaleset volt.Lancelot írta:Próbáld meg értelmezni, amit írtam, AZ VAN!!!!Krisztián írta:
SC mögött versenybaleset? MIVAN?
Remélem nem azt akarod kihozni belőle, hogy még Vettel a hibás az első ütközésért...
Re: 2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
https://www.youtube.com/watch?v=Vat6qXAMUlQ
Itt is úgy egyébként mi a lóf*szt csinált Hamilton?? Neki sem ez az első eset, ráadásul két másik versenyző szívta meg...
Itt is úgy egyébként mi a lóf*szt csinált Hamilton?? Neki sem ez az első eset, ráadásul két másik versenyző szívta meg...
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: 2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
Tényleg olvasd el még egyszer, mit írt Lance. A "versenybaleset" nem a konkrét ütközés, hanem csak úgy, általánosságban, hogy azokért valóban nem kell büntetés.Krisztián írta:
Ha nem Hamiltonról beszéltél, akkor most ismerted el, hogy NEM versenybaleset volt.
Remélem nem azt akarod kihozni belőle, hogy még Vettel a hibás az első ütközésért...
Az apa férfi, a rezsi nő!
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: 2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
Tovább spilázódik a dolog. http://f1vilag.hu/hirek/nem-ussza-meg-e ... het-vettel Bár ezzel kapcsolatban több észrevételem is lenne már:
1./ Igazat adok Daninak, hogy a döntnökök mindent megtesznek azért, hogy szorosabbá tegyék az állást. Most Vettel vezet, így kicsit visszább akarják fogni. Ha Hamilton vezetne, már napirendre tértek volna az ügy fölött. Úgy gondolom, amit kapott megkapta, most már lapozni kellene, még ha kevestellem én magam is Vettel büntijét. A büntetőjogban is van egy olyan követelmény - még ha Magyarországon sem lehet azt betartani - amit úgy nevezünk, hogy aktualitás. Azaz a büntetésnek aktuálisan közel kellene követnie a bűncselekményt. Nem jó az, ha sokkal később kap valamit a delikvens. Annak már nem igazán van preventív hatása, az már inkább megtorló jellegű. Arra meg semmi szükség.
2./ Hamilton szempontjából sem tartanám jó ötletnek, ha Vettelt tovább büntetnék. Hamar átfordul ugyanis a közhangulat, és az agresszorból áldozat lesz. Nem lenne jó, ha Hamiltonnak amiatt kellene magyarázkodnia, hogy "Igen, igen, de a helyezése nagyban köszönhető Vettel büntetésének is!" Emlékszem még, amikor Spanyolországban kifütyülték, mert Alonsoval kapcsolatban voltak "villongások". Nekem nem hiányzik, hogy német nyelvterületen (pl. legközelebb Ausztiában) ugyanezt megkapja.
3./ Felesleges indulatokat gerjeszt, ill. tart fenn ez a helyzet a két pilóta és tábora között. Bár tudom, az a lényeg, hogy két futam között is írjanak valamit az F1-ről, de én leszarom ezt a hozzáállást! Jó lenne, ha lenyugodnának a kedélyek.
1./ Igazat adok Daninak, hogy a döntnökök mindent megtesznek azért, hogy szorosabbá tegyék az állást. Most Vettel vezet, így kicsit visszább akarják fogni. Ha Hamilton vezetne, már napirendre tértek volna az ügy fölött. Úgy gondolom, amit kapott megkapta, most már lapozni kellene, még ha kevestellem én magam is Vettel büntijét. A büntetőjogban is van egy olyan követelmény - még ha Magyarországon sem lehet azt betartani - amit úgy nevezünk, hogy aktualitás. Azaz a büntetésnek aktuálisan közel kellene követnie a bűncselekményt. Nem jó az, ha sokkal később kap valamit a delikvens. Annak már nem igazán van preventív hatása, az már inkább megtorló jellegű. Arra meg semmi szükség.
2./ Hamilton szempontjából sem tartanám jó ötletnek, ha Vettelt tovább büntetnék. Hamar átfordul ugyanis a közhangulat, és az agresszorból áldozat lesz. Nem lenne jó, ha Hamiltonnak amiatt kellene magyarázkodnia, hogy "Igen, igen, de a helyezése nagyban köszönhető Vettel büntetésének is!" Emlékszem még, amikor Spanyolországban kifütyülték, mert Alonsoval kapcsolatban voltak "villongások". Nekem nem hiányzik, hogy német nyelvterületen (pl. legközelebb Ausztiában) ugyanezt megkapja.
3./ Felesleges indulatokat gerjeszt, ill. tart fenn ez a helyzet a két pilóta és tábora között. Bár tudom, az a lényeg, hogy két futam között is írjanak valamit az F1-ről, de én leszarom ezt a hozzáállást! Jó lenne, ha lenyugodnának a kedélyek.
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
- 9_46_20
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2964
- Csatlakozott: 2013.12.30. 11:44
- Mi vagy?: KR7 & KR69 supporter
Re: 2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
5 éve nem volt olyan, hogy két csapat két versenyzőjhe küzdjön, így nem fognak beleszólni, ha igen, kap egy 100 ezer eurós büntit, amit majd a pénztárcájából elővesz a következő futam csütörtökjén...
Amúgy rém egyszerű lenne a szabály, SC mögött újraindításnál, x km/h-.val kell menni, mondjuk minimum 80-90-el, mint ahogy sc után meg van határozva, mennyi autónyi hely lehet max, amiért vettel amúgy kapott is büntit a hungaroringen valamikor még...
Amúgy ennek a lelassítunk 30-ra, amjd váratlan időpontban padlógáz, semmi értelme, a mögöttes úgysem tudja elkapni azt a pontot, hiába ők a legjobb reflexszel rendelkező egyének....
Amúgy rém egyszerű lenne a szabály, SC mögött újraindításnál, x km/h-.val kell menni, mondjuk minimum 80-90-el, mint ahogy sc után meg van határozva, mennyi autónyi hely lehet max, amiért vettel amúgy kapott is büntit a hungaroringen valamikor még...
Amúgy ennek a lelassítunk 30-ra, amjd váratlan időpontban padlógáz, semmi értelme, a mögöttes úgysem tudja elkapni azt a pontot, hiába ők a legjobb reflexszel rendelkező egyének....
Re: 2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
a minimum sebesség azért döcögős... megnézném őket 90-el a Loewsben pl9_46_20 írta:5 éve nem volt olyan, hogy két csapat két versenyzőjhe küzdjön, így nem fognak beleszólni, ha igen, kap egy 100 ezer eurós büntit, amit majd a pénztárcájából elővesz a következő futam csütörtökjén...
Amúgy rém egyszerű lenne a szabály, SC mögött újraindításnál, x km/h-.val kell menni, mondjuk minimum 80-90-el, mint ahogy sc után meg van határozva, mennyi autónyi hely lehet max, amiért vettel amúgy kapott is büntit a hungaroringen valamikor még...
Amúgy ennek a lelassítunk 30-ra, amjd váratlan időpontban padlógáz, semmi értelme, a mögöttes úgysem tudja elkapni azt a pontot, hiába ők a legjobb reflexszel rendelkező egyének....
az a gond, hogy nagyjából lehetetlen ezt leszabályozni... de őszintén, én nem is tenném. majd legközelebb jobban figyelnek. igazából korrekt és következetes büntetési tételeket kellene kiszabni.
érdemes elolvasni FP cikkét a gphireken...
- 9_46_20
- GP2 pilóta
- Hozzászólások: 2964
- Csatlakozott: 2013.12.30. 11:44
- Mi vagy?: KR7 & KR69 supporter
Re: 2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
monacoban lehet más szabály, ott a boxban is más a limit, ha jól tudom, de mondjuk a loews az pont a pálya eleje/közepe, az a lényeg, hogy az újrainditásnál legyen sebesség.trutya írta:a minimum sebesség azért döcögős... megnézném őket 90-el a Loewsben pl9_46_20 írta:5 éve nem volt olyan, hogy két csapat két versenyzőjhe küzdjön, így nem fognak beleszólni, ha igen, kap egy 100 ezer eurós büntit, amit majd a pénztárcájából elővesz a következő futam csütörtökjén...
Amúgy rém egyszerű lenne a szabály, SC mögött újraindításnál, x km/h-.val kell menni, mondjuk minimum 80-90-el, mint ahogy sc után meg van határozva, mennyi autónyi hely lehet max, amiért vettel amúgy kapott is büntit a hungaroringen valamikor még...
Amúgy ennek a lelassítunk 30-ra, amjd váratlan időpontban padlógáz, semmi értelme, a mögöttes úgysem tudja elkapni azt a pontot, hiába ők a legjobb reflexszel rendelkező egyének....
az a gond, hogy nagyjából lehetetlen ezt leszabályozni... de őszintén, én nem is tenném. majd legközelebb jobban figyelnek. igazából korrekt és következetes büntetési tételeket kellene kiszabni.
érdemes elolvasni FP cikkét a gphireken...
Re: 2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
Állórajt és kész. Minden valódi SC után. A kuplungok vagy bírják majd vagy nem:)
Körök törlődnek, mindenki rajthelyének megfelelő helyről indul újra. Autó babrálás nincs, bár ez utóbbi meggondolandó.
Körök törlődnek, mindenki rajthelyének megfelelő helyről indul újra. Autó babrálás nincs, bár ez utóbbi meggondolandó.
Re: 2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
Akkor minek az SC? Mehetne egyből a piros zászló, és akkor a körök sem fogynak.
Re: 2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
pl. ha olyan helyen van a baj ami akadályozza a rajtpozíció elfoglalását akkor köröznek. Vagy felállnak a pitlanen
Re: 2017 FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
faszom, nem jön be az m4