Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Mi lesz a domináns történés?

A Ferrarik visszavágnak Monzáért keményen.
4
29%
A Mercedesek mégis találnak valamit erre a pályára is, és fel tudják venni a kesztyűt a Ferrarikkal.
1
7%
A Red Bullok a monzai büntetéseikből itt profitálnak, és mindenkinél jobb eredményt érnek el.
3
21%
A McLarenek először villantanak egy igazán jó eredményt a szezonban.
2
14%
A Force India kénytelen lesz büntetéssel sújtani egyik (vagy mindkettő) pilótáját kakaskodásárét.
1
7%
A Safety Car uralni fogja a futamot.
0
0 szavazat
Valamelyik (vagy több) pilótának drámai versenye lesz technikai meghibásodás miatt.
0
0 szavazat
Vettel kiemelkedő teljesítménnyel visszaszerzi a vezetést a bajnokságban.
1
7%
Hamilton növelni tudja előnyét a bajnokságban.
1
7%
Olyan győztese lesz a futamnak, akire senki sem számít.
1
7%
Meglepetés dobogó lesz a futam végén.
0
0 szavazat
A nagy riválisok valamennyien betliznek.
0
0 szavazat
 
Szavazatok száma: 14

t-oom
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3836
Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
Tartózkodási hely: Fadd
Kapcsolat:

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: t-oom » 2017.09.18. 19:48

Phoebe írta:
High-End írta:Lapaj véleménye:

Kedves Fiúk! Véletlenül én is láttam mi történt. Annyiszor, ahányszor csak bemutatták. (Nem az MTV-ben) Eszerint, főleg Kedves Zsolt: Hogyan rajtolhatott Max és Kimi remekül, amikor Kimi szinte állva hagyta a gyereket?! KIMI valóban nagyszerűen rajtolt, és VÉGIG TARTOTTA AZ EGYENES IRÁNYÁT A PALÁNKHOZ VISZONYÍTVA! És nem mellesleg jóval Max előtt volt már, amikor Vettel balra húzott, hogy lezárja a mögötte jövők utját. Erre Max ösztönösen szintén balra indult, BELE KIMIBE! Én is elfogadom, hogy versenybaleset volt, csakhogy a verseny balesethez is kell mindig legalább egy BALFASZ, aki elköveti. És ez ebben az esetben a kis Max volt, hatodszor, vagy hanyadszor az idén...Majd mondjátok meg, hány versenyen nem tudott végigmenni az idén. Világi tehetség, de, hogy valaki legyen is belőle, ahhoz előbb végig kellene mennie a versenyeken. Eddig viszont még nem kapta meg azt a bizonyos Makarenkói pofont, amitől az ifjú Titánok föl szoktak ébredni. Ő azonban egyelőre az új Grosjean, rosszabb kiadásban. Egyébként szerintem vizsgálták az esetet, az én közvetítésem azzal ért véget, hogy a delikvensek Kimi kivételével, civilben indultak rapportra. Nyilán baráti elbeszélgetésre. Különben pedig megköszönhetjük Nekik, hogy végre van miről beszélni egy futam után. Még, ha a végét tudtuk is előre.
Ez meg WG. :D

Gábor Wéber
15 perce ·
A tegnapi rajtbaleset akár a vb cím sorsáról is dönthetett, így ennél jobb felvételt nem is találhattam volna a történések elemzésére. A véleményem ugyanaz, mint tegnap élőben, azaz a Ferrarik maguknak köszönhetik a kiesést, de a sírjukat nagyrészt Vettel ásta, Raikkönen csak beverte az utolsó szöget a koporsóba. Ha már most hőzöngeni kezdenél, inkább olvass tovább. Használati utasítás: a pillanat tört része alatt lejátszódó dolgokról beszélünk, 200 feletti tempónál, esős pályán, vízpára függönnyel maguk körül.
A rajtnál Vettel jött el a legrosszabbul, Verstappen kicsit jobban és szokás szerint egymás irányába indultak el, hogy minél előbb pozíciót fogjanak a másikon. Vettel leterelni, Verstappen a leterelést megelőzni szerette volna, de ez minden rajtnál hasonlóan történik, itt semmi újdonság nincs. Ebben a szituációban mindkettő minden idegszálával a másikra, azaz előre meg persze a gázpedál pontos adagolására figyel (0:09-0:15 között).
A változás 0:15-től jön, amikor a megnőtt leszorítóerő miatt az autók nem ficánkolnak többet, így teljes erővel a helyezkedésre lehet koncentrálni. Vettel ekkor jóval nagyobb szögben kezd befelé zárni, amire Verstappen is reagál és enyhén a pálya belső fele irányába indul. Ebben a pillanatban még egyikőjük sem látja a bomba rajtot vett Raikkönent, aki legbelül maradva már pozíciót szerzett a hollandon, és mindhárman tökéletesen ugyanabban a fedésben vannak: a Red Bull első szárnya Vettel hátsó tengelyével egyvonalban, Raikkönené pedig Verstappenével (0:16). A szabályok szerint ez pozíció szerzés a hátul jövő számára, azaz egy autó szélességnyi helyhez joguk van.
0:18-0:19-nél jön az egyik kulcsmomentum, amikor Vettel egyre jobban befelé húzva átlépi a pályafelezőt, amire Verstappen egy nagyobb befelé mozdulattal reagál, és csak ebben a pillanatban veszi észre a másik Ferrarit, ami ekkor pont egyvonalba kerül vele, így reflexből rögtön nyit a kormányon (majdnem egyenesbe), miközben Vettel továbbra is folytatja a keresztirányú mozgást, változatlan elszántsággal. Ez az a pillanat, amikor már majdnem visszafordíthatatlan a helyzet, Verstappen és Raikkönen első kerekei között maximum 30 cm lehet, Vettel pedig úgy másfél méterre a hollandtól keresztben szűkíti a szöget.
És szerencsétlenségükre Kimi éppen ebben a pillanatban, (ahogy a hátsó kereke elhagyja Verstappen hátsóját) enyhén befelé kormányoz, amit a közvetítésben is kiemeltem. 0:20-nál érdemes megnézni az egymáshoz képesti pozíciójukat: itt már ők is V-alakban vannak, azaz egymás felé tartanak a párhuzamoshoz képest. Egy szempillantással később Verstappen ismét befelé kormányoz, de nem Raikkönen miatt, hanem Vettel elöl menekülendő, aki az ütközés pillanatáig abból a kb. másfél méterből 30-40 centire csökkentette a közte és a Red Bull közti távolságot, olyan vehemensen vágott befelé. Verstappen belső kamerás felvételéből látszik is a hirtelen tanácstalanság, egyszerűen összezárt az olló előtte.
Az ütközés előtti legutolsó képkocka teljesen egyértelmű abból a szempontból, hogy mindkét Ferrari V-alakban zár a Red Bull előtt, akinek nem maradt egy autó szélességnyi helye közöttük, miközben technikailag joga lenne hozzá, hiszen pozícióban van. Raikkönennek több mint egy autó szélességnyi helye maradt a pálya belső széléig, Vettelnek meg a teljes félpálya a bal oldalon. Önmagában egyikük sem tett olyat, amit nem tehetett volna meg és ne kellett volna megtennie rámenős versenyzőként egy ilyen helyzetben, azonban a körülmények miatt egyikük sem látta át a szituációt teljes egészében, azaz mindenki eggyel kevesebb résztvevővel számolt a csatában.
Az FIA döntése tehát nem is lehetett más, mint versenybaleset, ugyanakkor a Ferrarik szempontjából ez felesleges kockáztatás volt a rajt utáni 1-2 megszerzéséért. Vettel agresszivitása egy pontig védhető lenne, azonban ebben a csörtében épp nála volt egy szatyor tojás, amit sértetlenül kellett volna hazavinni, miközben Verstappen üres cvekkerrel érkezett. Önmagában tehát senki nem hibáztatható, a vb cím szempontjából azonban a Vettel és Raikkönen rámenőssége felesleges kockázatvállalás volt, amiért lehet, hogy nagy árat fizetnek majd a végelszámolásnál.
Tudom elfogult vagyok ( meg 2010 kornyeken, egy szakmai tovabbkepzes alkalmaval talalkoztam WG-vel, es beszelgettunk az akkori eselyekrol), de en pont ugyanigy gondolom.

Avatar
Nigel Hill
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3243
Csatlakozott: 2014.01.02. 15:48
Mi vagy?: Russzofil

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Nigel Hill » 2017.09.18. 19:55

t-oom írta:nem emlekszem pontosan, talan 2-3x nullaztak hamilton elonyet, koronkent 1 mp-vel tavolodott minden ujra inditaskor. Szerintem ez a teny eleg jol tukrozi, amit irtam.
Ricciardo a futam 3/4-ét olyan váltóval mente le ami éppen hogy élt. Nem volt nehéz Hamiltonnak előnyt kiépíteni.
"Mindig sírsz, hogy a gyűlölet öl. Közben szétszakadsz a gyűlölettől"

t-oom
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3836
Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
Tartózkodási hely: Fadd
Kapcsolat:

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: t-oom » 2017.09.18. 19:59

nikotin írta:Gratulálok Hamiltonnak a győzelemhez és ezzel a VB címhez is. Amit neki meg kellett csinálni, azt megcsinálta és jól csinálta. (Például sikeresen elcsaklizta Alonso szerencse-malacát. :mosoly: )

Nemrég nagyon akartuk, hogy Ecclestone húzzon már el a csába. CW-t igazán vihette volna magával!
CW az utóbbi időkben egyre több szar döntést hozott, így tegnap is. Félreértés ne essék, a rajtbaleset önmagában nem emiatt történt! De úgy elindítani egy futamot, hogy a versenyzőknek NULLA tapasztalatuk van a vizes pályáról, ráadásul éjszaka, az nálam kimeríti a szándékos károkozás fogalmát. És örülhetünk, hogy "csak" a rajtbaleset történt meg! Érzésem szerint, ha az nincs, akkor az következőkben, az első vagy második körben akár nagyobb baleset is bekövetkezhetett volna. Így, hogy azonnal pályára ment a SC, az pótolta a hiányzó pár kör tapasztalatát, amit a rajt ELŐTT kellett volna a pilótáknak megkapniuk.
De ez semmiben nem befolyásolta a rajtbalesetet!

Készítettem egy szuper lassítást a rajtról, felülnézetben.

Felső nézet:

[media]https://youtu.be/vj6xiHj73ug[/media]

És készítettem egy szintén végtelenségig lelassított felvételt Räikkönen és Verstappen belső kamerás felvételéből, egymásra illesztve (eredendően a lámpák kialvása volt az illesztési pont).

Osztott képernyőn Kimi és minimax:

[media]https://youtu.be/GttvHale9Ow[/media]

No, akkor, ahogy ÉN látom. A képeket szándékosan, a jobb kontraszt miatt kicsit alakítottam.

Kép

Megnéztem az "osztott" felvétel elejét. Kimi és mini szinte teljesen egyformán rajtolt. Ugyan azon a képkockán mozdult be mindkét autó az induláskor, Kimi a 2. 3 ás 4-es fokozatot minden esetben kb 6 SZÁZAD mp-cel később kapcsolta, mégis, a Ferrari sokkal jobban gyorsult. Az ütközéskor kb 15 km/óra volt a sebességelőnye Kiminek.

Kép

Vettel és Kimi egyelőre még nem változtatott irányt, mini azonban kezd Vettel felé húzni.

Kép

Vettel itt kezd befelé húzódni, talán egy negyed-harmad autónyival van beljebb, mint az eredeti helyzete. Kimi meg egy kicsivel még kevesebbel ment balra. Mini viszont már egy jó autónyival beljebb.

Kép

Vettel még mindig csak kb fél autónyit jött befelé. Ahogy Kimi meg kifelé. Mini egyenesbe áll, vélhetően ekkor vette észre, hogy Kimi veszélyes rá nézve. Az árnyékokból jól kivehető, hogy Vettel simán mini előtt van, de még Kimi sem ért mini mellé. SV-mini távolság itt kb 2,8 m, mini-KR távolság kb 0,75 m, KR a fehér vonaltól kb 1,64 míg mini 4,59 m-re van.

Kép

Mini elindul Kimi felé, Vettel továbbra is tart balra, Kimi meg kicsit kifelé. A Vettel-mini távolság 2,6 m-re csökken, a mini-Kimi távolság meg 0,86-ra nő, miután Kimi a vonaltól már csak 1,53-ra van. Mini a vonaltól még továbbra is 4,59-re (mindig a hátsó kerekeknél mértem!). Kimi ekkor már mini mellé ért, mini hátsó és Kimi első kereke kb egyvonalban van.

Kép

A Vettel-mini távolság már csak 2 méter, a mini-Kimi távolság 0,76 m. Kimi már csak 1,29 méterre van a vonaltól, mini meg 4,17-re. Kimi ekkor már szinte teljesen egészében mini mellett van, de azért valamivel még hátrébb. Mini továbbra is Kimi felé tart.

Kép

Mini továbbra is Kimi felé tart - azt gondolom, azt felfogta, hogy Vettelt nem tudja megelőzni, így inkább arra koncentrál, hogy Kimit kiszorítsa. Kimi a vonaltól kb 1,18 méterre van, tehát továbbra is kifelé tart. Mini és Kimi hátsó kereke kb 0,26 méterre van egymástól. Vettel és mini hátsó kereke kb 1,3 méterre vannak, azonban Vettel drasztikusan tart mini felé.

Kép

Kimi tartaja a vonaltól való távolságot, talán néhány centivel még közelebb kerül. Mini első kereke már Kim autójának két jobboldali kereke közé került. Ez volt az utolsó pillanat, ahol még elkerülhető lett volna az ütközés, de igazán csak elméletben, mivel ekkor már csak 2-3 tizedre voltak az ütközéstől. Kimi azonban itt már nem tudott volna semmit sem tenni. A hátsó kerék "lomhán" követi az elsőt, így ő hiába kormányoz kicsit balra, a hátsó kereke már nem ér ki a vonalból. Ellenben mini, amennyiben itt jobbra húz egy kicsit, akkor az ő első kereke kiért volna a tűzvonalból. Mivel Vettel továbbra is szorítja kifelé minit, elképzelhető, hogy az ő hátsó kereke találkozik mini első kerekével, ez azonban oldalsó találkozás lett volna, ami nem olyan drasztikus, mint az utolérés.

Kép

Az ütközés pillanata. Kimi hátsó szárnya fölött már látszik egy leszakadó darab, ahogy ott repül. Bár úgy tűnik, Kimi elindult mini felé, a hátsó kereke továbbra is tartja a korábbi 1,15 m körüli távolságot a vonaltól. Vettel hátsó kereke még mindig kb 0,35 méterre van minitől.

Kép

Az ütközéstől Kimi autója már kezd befordulni. Ezt láthatták szujóék annak, hogy Kimi jobbra húzta az autóját.

Kép

Kimi hátsó kereke a levegőben ahogy leszakadt. Szujó szerint ezzel még tovább lehetett volna menni. Vettelnek szerintem fingja nem volt, mi történik mellette-mögötte. Lehet, hogy amennyiben mini és Kimi nem ütköznek, akkor akár Kimit is letolta volna, de ez már csak lehetőség, soha nem tudjuk meg. Egy biztos, az ütközéskor már mini előtt volt, hiszen az ütközés minit is beforgatta, de a Red Bull a Ferrari mögött fordult el.
Laci, a 9 es a 10. Kepkockan, Kimi mellett a palya szele kozott ugyanannyi a tavolsag?

Avatar
9_46_20
GP2 pilóta
Hozzászólások: 2964
Csatlakozott: 2013.12.30. 11:44
Mi vagy?: KR7 & KR69 supporter

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: 9_46_20 » 2017.09.18. 20:04

Nigel Hill írta:
Azért a SKY meg a BBC....
Nos a BBC már semmilyen F1-et nem közvetít, mert "költségcsökkebntés" címszaván már az évi 10 futam is sok volt nekik. Az Ő tíz futamukat vette át (a többi csak összefoglaló) Coulthard és Jordan saját tőkét bedobva összeálltak a Channel 4-al. Nincsenek kint 25 kamerával, de a BBC szívonalát hozzák. DC és Webber pedig remek párost alkotnak pláne ha velük van EJ is . Háttér szakértőnek meg ott van Chandok, aki bár nem a legnagyobb név de egy Wébernél 100x jobb és érti a dolgát, ért a technikához nem tippelget stb.
A SKY meg... nost a SKY a világ egyik legnagyobb előfizetői bázisával rendelkező csatorna. Az F1-es csatornájuk előfizetőinek a száma milliós nagyságrendű és 35 millió fontért vett az FOM-től magának extra jogokat (pl UHD kép anyag, live timing iodőjárás tulajdonképpen minden amit a csapatoknak megadnak) szóval abból konnyű. De ennek ellenére (meg annak hogy Ott van Hill-Herbert-Brundle, Davidson, di Resta) a Channel 4 műsorát szakmailag értékesebbnek és jobbnak tartom.
A magyar helyzet meg.... 3 éve szerintem nagy lehetőséget kaptak de nem éltek vele. Nem éltek mert nem kerestek igazi tehetséges kommetátorokat, lekles hozzáértő fiatalokat. A jó örek balfasz bútordarabokhoz nyúltak mint ez a Szujó aki halál gáz volt már 10 éve is, most meg már ultra gáz, na meg a Bobek meg a díszribi. Nem igazán tűnt soha úgy hogy a felületes informálódáson kívül bármi közük legyen a forma 1-hez. Hogy is várható akkor el tőlük, hogy egy értelmes interjút készítsenek, amikor NEM TUDNAK ANGOLUL BESZÉLNI! Az M4 foci (nemzetközi) és F1 közvetítése is a béka segge alatt van, pláne 21. századi mércével. Volt szerencsém idén látni 1-1 ilyen közvetítést. A belem kiröhögtem rajta.
Sajnos otthon nem, igazán találok semmi olyan szakmai médiumot F1 téren amiből normálisan lehetne informálódni. (Kivétel sztem Farkas Péter cikkei) Ott van pl az ex f1lájv két majma, akik jó magazin műsort csinálhatnának (Igény is lenne rá), de a tinédzserekre építve úgy is viselkednek mint 2 fogyatékos tinédzser, csak hogy imponáljanak a 15 éveseknek. És ezeket felvásárolta a motorspot.com?! Ezeknek ezért pénzt, támogatást meg teszautót meg mi a francot nem adnak?
Az a helyzet hogy magsabb szinten nincsenek elvárások, mert "csak legyen kész" meg mert "ezeknek jó az is" :(
Most pont azon gobdolkoztam hogy arcpirito hogy kulfoldi amugy sem tartalmas cikkek leforditasabol milyen szepen meg lehet elni...

Loszart nem tesznek le olyanban szakertozgetnek aminek kozelebe "ujsagiroi" palyafutasuk alatt max 4 5 szor kerulnek...

Hihetetlen

Avatar
bertone
Főnök!
Hozzászólások: 7032
Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
Tartózkodási hely: Baja

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: bertone » 2017.09.18. 20:21

t-oom írta:
Laci, a 9 es a 10. Kepkockan, Kimi mellett a palya szele kozott ugyanannyi a tavolsag?
Nem. Az alábbi képen a 10. képre illesztettem rá a 9. képet. De igazán ez már azért nem érdekes, mert a 9. kép az ütközés pillanata. Az ütközéstől a Ferrarin egy felülnézetből óramutató járásával megegyező irányú forgatónyomaték keletkezik, ezért a hátsó kerék közelít a vonalhoz, míg az elsők meg távolodnak.

Kép
Az apa férfi, a rezsi nő!

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2017.09.18. 21:11

nikotin írta:
Bandee írta:Én nézném akárhol máshol de se Rai, se Sky vagy BBC (nem tudom hol adják) se RTL nincs nálunk. Bármit néznék ezek helyett
Mindegy, lenyugodtam, megírtam Wébernek ami a véleményem a ténykedésükről és ez jó érzés akkor is ha nyilván leszarja/ák. Ritka egy nagyképű faszkalap ahogyan ott írogat, én nem FB- zok csak kölcsönkértem a kollégám profilját (véleményemet saját aláírással fejtettem ki nehogy gyávasággal vádoljanak) és most láttam csak milyen stílusban tolja.
Hova írtál, Bandi? Boxutca, vagy WG saját oldala?
Egyenesen az autóversenyző Úrnak. Nem saját nevemen de szerintem megismersz. :)

Avatar
Lancelot
Főnök!
Hozzászólások: 6527
Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
Mi vagy?: érdeklődő
Tartózkodási hely: Pápua City

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Lancelot » 2017.09.18. 21:24

9_46_20 írta:

Még talán hamiltont tudnám elképzelni, de az meg amíg 4 másodpercet ad neki körönként, nem is találkoznak...
Hála Isten! (:i Bár ha most közvetlenül utánuk megy a rajtnál, akkor ugyanúgy loccsant volna....
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)

Avatar
Lancelot
Főnök!
Hozzászólások: 6527
Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
Mi vagy?: érdeklődő
Tartózkodási hely: Pápua City

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Lancelot » 2017.09.18. 21:31

Phoebe írta:
Ez meg WG. :D

Gábor Wéber

Az ütközés előtti legutolsó képkocka teljesen egyértelmű abból a szempontból, hogy mindkét Ferrari V-alakban zár a Red Bull előtt, akinek nem maradt egy autó szélességnyi helye közöttük, miközben technikailag joga lenne hozzá, hiszen pozícióban van. Raikkönennek több mint egy autó szélességnyi helye maradt a pálya belső széléig, Vettelnek meg a teljes félpálya a bal oldalon. Önmagában egyikük sem tett olyat, amit nem tehetett volna meg és ne kellett volna megtennie rámenős versenyzőként egy ilyen helyzetben, azonban a körülmények miatt egyikük sem látta át a szituációt teljes egészében, azaz mindenki eggyel kevesebb résztvevővel számolt a csatában.
Ha valaki megnézi a fotókat és a felvételt, akkor maga is rájön, hogy Wéber legfeljebb csak a saját teóriáját védi ezzel az írással, másra nem jó. Én csak az aláhúzott részre hívom fel a figyelmet: Vettelnek menetiránya szerint a pálya JOBB oldala állt rendelkezésre az ütközés előtt.
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)

Avatar
Lancelot
Főnök!
Hozzászólások: 6527
Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
Mi vagy?: érdeklődő
Tartózkodási hely: Pápua City

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Lancelot » 2017.09.18. 21:33

9_46_20 írta:

Továbbra sem értem, hogy verstappenen miért nem volt fék! .
Ezt ugye nem kérdezted komolyan? Ő azt és a normális gondolkodást nem ismeri. Ahogy az esetet is kommentálta, az önmagában minősíti: "Még szerencse, hogy mindhárman kiestünk, így legalább nekik is ugyanúgy fáj." No comment!
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2017.09.18. 21:47

Lancelot írta: Ezt ugye nem kérdezted komolyan? Ő azt és a normális gondolkodást nem ismeri. Ahogy az esetet is kommentálta, az önmagában minősíti: "Még szerencse, hogy mindhárman kiestünk, így legalább nekik is ugyanúgy fáj." No comment!
Hamilton a rajtoknál kerüli mint a leprást, majd csak nézd meg. Ettől függetlenül még rábaxhat ő is...

Avatar
Lancelot
Főnök!
Hozzászólások: 6527
Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
Mi vagy?: érdeklődő
Tartózkodási hely: Pápua City

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Lancelot » 2017.09.18. 21:52

Bandee írta: [

Hamilton a rajtoknál kerüli mint a leprást, majd csak nézd meg. Ettől függetlenül még rábaxhat ő is...
És nem teszi jól?... De valóban, neki is van egy tégla a verstappeni falban még idénre úgy érzem. Szóval azt hiszem a manus előbb-utóbb eléri, hogy valamilyen módon kiközösítik magukból. Sőt még azt is el tudom képzelni, hogy egy-két olyan pilótának - akinek igazi tétje már nincs - amolyan kollektív leckéztető feladatokat kiadnak a futamokra vele szemben.
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2017.09.18. 21:58

Lancelot írta:
És nem teszi jól?... De valóban, neki is van egy tégla a verstappeni falban még idénre úgy érzem. Szóval azt hiszem a manus előbb-utóbb eléri, hogy valamilyen módon kiközösítik magukból. Sőt még azt is el tudom képzelni, hogy egy-két olyan pilótának - akinek igazi tétje már nincs - amolyan kollektív leckéztető feladatokat kiadnak a futamokra vele szemben.
Remekül teszi.

“Mondhatnak rám, amit csak akarnak, hívhatnak Mad Maxnek, én úgy vagyok vele, hogy a pályán seggfejnek kell lenni. "

t-oom
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3836
Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
Tartózkodási hely: Fadd
Kapcsolat:

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: t-oom » 2017.09.18. 23:19

Nigel Hill írta:
t-oom írta:nem emlekszem pontosan, talan 2-3x nullaztak hamilton elonyet, koronkent 1 mp-vel tavolodott minden ujra inditaskor. Szerintem ez a teny eleg jol tukrozi, amit irtam.
Ricciardo a futam 3/4-ét olyan váltóval mente le ami éppen hogy élt. Nem volt nehéz Hamiltonnak előnyt kiépíteni.
akkor ez szépen beárazza Bottast, hogy ő még a váltóhibás redbullal sem tudta tartani a lépést... ajjaj, biztos ő a megfelelő pilóta ide...?

Avatar
bertone
Főnök!
Hozzászólások: 7032
Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
Tartózkodási hely: Baja

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: bertone » 2017.09.19. 00:01

Bandee írta:
nikotin írta: Hova írtál, Bandi? Boxutca, vagy WG saját oldala?
Egyenesen az autóversenyző Úrnak. Nem saját nevemen de szerintem megismersz. :)
Meg Borikám! (:v

Érdekes volt végig olvasni most a teljes anyagot ott. Meg látni Roccot és Gyilokot is!
Az apa férfi, a rezsi nő!

Avatar
Rocco
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3488
Csatlakozott: 2014.02.14. 00:52

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Rocco » 2017.09.19. 00:03

Bandi miatt neztem meg az oldalt. Az irasat nem talaltam, de ha mar ott jartam, leirtam, hogy milyen szarok Szujoval, hadd tudja. :D

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2017.09.19. 00:07

nikotin írta: Egyenesen az autóversenyző Úrnak. Nem saját nevemen de szerintem megismersz. :)
Meg Borikám! (:v

Érdekes volt végig olvasni most a teljes anyagot ott. Meg látni Roccot és Gyilokot is![/quote]

Gyilok milyen néven fut? Néhány videodat felhasználtam a bizonyítási eljárásban. De mindegy, a világért nem ismerné el ha téved. Hozzád hasonló korrekt s mindenre kiterjedő elemzést senki nem csinált pedig WG-nek ez a munkája lenne mielőtt véleményt alkot és formál

Avatar
bertone
Főnök!
Hozzászólások: 7032
Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
Tartózkodási hely: Baja

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: bertone » 2017.09.19. 00:23

Bandee írta:
Gyilok milyen néven fut? Néhány videodat felhasználtam a bizonyítási eljárásban. De mindegy, a világért nem ismerné el ha téved. Hozzád hasonló korrekt s mindenre kiterjedő elemzést senki nem csinált pedig WG-nek ez a munkája lenne mielőtt véleményt alkot és formál
Mivel Gyilok a rendes polgári nevén fut, ezt inkább priviben (viber).
Ja, először csak meggörgettem az oldalt és meglepődtem, amikor megláttam a videókat. Lett is mindjárt 270 megtekintés. (:v
Köszi! :mosoly:
Az apa férfi, a rezsi nő!

Avatar
Lancelot
Főnök!
Hozzászólások: 6527
Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
Mi vagy?: érdeklődő
Tartózkodási hely: Pápua City

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Lancelot » 2017.09.19. 00:39

nikotin írta:
Meg Borikám! (:v

Érdekes volt végig olvasni most a teljes anyagot ott. Meg látni Roccot és Gyilokot is!
Tudtok egy linket vagy elérhetőséget adni ahhoz, hogy én is meg tudjam nézni? (Ha még addig nem törlik!)
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)

Avatar
bertone
Főnök!
Hozzászólások: 7032
Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
Tartózkodási hely: Baja

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: bertone » 2017.09.19. 06:03

Lancelot írta:
nikotin írta:
Meg Borikám! (:v

Érdekes volt végig olvasni most a teljes anyagot ott. Meg látni Roccot és Gyilokot is!
Tudtok egy linket vagy elérhetőséget adni ahhoz, hogy én is meg tudjam nézni? (Ha még addig nem törlik!)
https://www.facebook.com/GaborWeber/?fref=ts

Jelenleg is az első bejegyzés. Maga a bejegyzés már itt is elolvasható volt, a hozzászólások az érdekesek. :mosoly:
Miattatok kezdtem el anno angol nyelvu streameken nezni a futamokat. Feludules volt. Olyan szinvonaltalan, buta, minden onkritikat nelkulozo es bosszanto a magyar kozvetites, hogy szavakat nehez talalni ra. Regen sem volt tul szinvonalas, de a jelenlegi paros, foleg Szujoval az elen minden szintet alulmul. Lehet torolni a hozzaszolasom, nagyjabol ez szokott tortenni, ahogy hallom.
Gyilok hsz-e közben eltűnt. (:q
Talán saját maga törölte, mert emlékeim szerint nem volt benne olyan, amiért WG törölhette volna. Sokkal keményebb hsz-ek fent vannak.
Az apa férfi, a rezsi nő!

Avatar
Jadrina
WSR pilóta
Hozzászólások: 1623
Csatlakozott: 2014.01.02. 12:36

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Jadrina » 2017.09.19. 06:51

Láttam..
Jól megmondtatok. (:u

Magic
Főnök!
Hozzászólások: 4595
Csatlakozott: 2013.11.18. 11:11

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Magic » 2017.09.19. 06:55

t-oom írta: akkor ez szépen beárazza Bottast, hogy ő még a váltóhibás redbullal sem tudta tartani a lépést... ajjaj, biztos ő a megfelelő pilóta ide...?
Igen, biztos.

Avatar
9_46_20
GP2 pilóta
Hozzászólások: 2964
Csatlakozott: 2013.12.30. 11:44
Mi vagy?: KR7 & KR69 supporter

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: 9_46_20 » 2017.09.19. 08:09

Meg vannak meg az FB bejegyzesek vagy sikerult megfelelni a magyar virtusnak es toroltek?

Na gyorsan ranezek.

Bar van FB m de kb evente 3 szor lepek be igy fogalmam sincs hol kell keresni ilyen rajongoi oldalt meg meg eletemben nem lattam.
Az utolso bejegyzese alatt a kommentszekcioban van?

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2017.09.19. 08:21

Jadrina írta:Láttam..
Jól megmondtatok. (:u
Te csak hallgasd és olvasd őket további áhítattal, hiszen minden új és régi patronáltad és kis kedvenced fencijét fényesre nyalják a SZAKÉRTŐ Urak, tehát ettől nyilvánvalóan színvonalas, korrekt a ténykedésük (:u (:i

Elég szomorú, hogy két ilyen közpénzen ámokfutó faszkalapot még legitimál is a nép pusztán szurkolói érzések alapján.

Avatar
Jadrina
WSR pilóta
Hozzászólások: 1623
Csatlakozott: 2014.01.02. 12:36

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Jadrina » 2017.09.19. 08:28

Bandee írta:
Jadrina írta:Láttam..
Jól megmondtatok. (:u
Te csak hallgasd és olvasd őket további áhítattal, hiszen minden új és régi patronáltad és kis kedvenced fencijét fényesre nyalják a SZAKÉRTŐ Urak, tehát ettől nyilvánvalóan színvonalas, korrekt a ténykedésük (:u (:i

Elég szomorú, hogy két ilyen közpénzen ámokfutó faszkalapot még legitimál is a nép pusztán szurkolói érzések alapján.
Szujó engem is idegesít, Wéberrel nincs bajom, de nem értek egyet vele mindenben, áhítattal meg utoljára 5 évesen hallgattam az apukámat. :mosoly:

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: Szingapúri Nagydíj: 2017.09.15-17. - Száguldás az éjszakában

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2017.09.19. 08:30

Jadrina írta: Szujó engem is idegesít, Wéberrel nincs bajom, de nem értek egyet vele mindenben, áhítattal meg utoljára 5 évesen hallgattam az apukámat. :mosoly:
Akkor mi olyan mulatságos áruld már el :) Fáj, hogy bántottuk Gábor bácsit vagy bégetni kéne nekünk is?

Lezárt