Lancelot írta:Van egy teóriám, amit megosztok veletek. Ha valaki közben azt gondolja, hogy ez amolyan előre huhogása a semminek, azért gondolja át logikusan, amit írok:
1./ Na szóval: ugyebár régi mondás az a F1-ben, hogy egy szezonban mindenkinek megvan a maga "téglája", azaz legalább egy DNF-je. Ez nagy átlagban így is van. Ez az egyik érvem.
2./ A F1 keményen üzlet is. Az érdeklődést lehetőleg a lehető legtovább fenn kell tartani. Mi ennek a legjobb módja? Ha az élen, a trófeáért való küzdelem az utolsó pillanatban dől el, mint tavaly. No jó, idén a Ferrari balfaszkodása kicsit keresztül húzta e számításokat, ám azért még nincs minden veszve....
Mire gondolok?
Hamilton > Mexikó > DNF!!!
66 ponttal vezet. Még 75 pontot lehet bezsebelni. Ha most kiesik és Vettel nyer, akkor a pontkülönbség 41 pontra csökken. Még 50 pontot lehet az utolsó két futamon besöpörni. Ezzel Vettel reményei életben maradnak, az érdeklődés ismét magasabb lesz a hátralévő két futam után.
Miért most?
Mert, ha most nem, akkor Hamilton a hétvégén vb. lehet, és amit eddig írtam az kútba esik. Így még Interlagosra is ki lehet valamit találni, ami elodázza a vb-cím megnyerését. Ott úgyis mindig történik valami extrém.
Szóval nekem ez meggyőződésem, és tuti, hogy valami hasonló koreográfia fog érvényesülni.
Szerintem ebbe már nem akarnak belenyúlni. Ferrari vergődik, nem megy nekik, nem lehet ebből már kiélezett végeredményt kihozni. Holnap Vettel örülhet a dobogós helynek szerintem, nem hinném, hogy első lesz. Jó a az RB mögötte, no meg Hami nem is kérdéses. Már azért sem esik ki mert elkiabáltad ahogy szoktad.