Mondjuk az elég komoly.Gocpont írta: Az SC előtt az élcsapatok utolsója 14 kör alatt 17 sec-et adott a középmezőnynek. Azt hiszem Ricsi. Szörnyű sok ez.
Verseny közben figyeltem én is hogy a Red Bulloktól lefele gyakorlatilag másik liga zajlik.
Mondjuk az elég komoly.Gocpont írta: Az SC előtt az élcsapatok utolsója 14 kör alatt 17 sec-et adott a középmezőnynek. Azt hiszem Ricsi. Szörnyű sok ez.
sajnos inkább ez az általános, az a kivétel, mikor ennél szorosabb a verseny. azt hiszem utoljára 2012-ben volt ilyen.Magic írta:Mondjuk az elég komoly.Gocpont írta: Az SC előtt az élcsapatok utolsója 14 kör alatt 17 sec-et adott a középmezőnynek. Azt hiszem Ricsi. Szörnyű sok ez.
Verseny közben figyeltem én is hogy a Red Bulloktól lefele gyakorlatilag másik liga zajlik.
Ebben tökéletesen igazad van. A megbízhatóság csúcsrajáratásával és az alkatrészlimittel pedig elintézik, hogy a "spórolás az autóval" állandóan előtérben maradjon. Ennek hozadéka, hogy elvben ha egy versenyautó adott körülmények között képes átlagban 2 tizeddel gyorsabb körre a riválisánál, akkor az 15 kör múlva 3 sec lesz, csak azért nem nő a különbség a két kocsi között lineáriasan, mivel az elöl haladó kímélő üzemmódba vált a hosszútávú érdekei szerint. Úgymond "kontrollálja" a versenyt. Mivel a légörvénylés a legtöbb pályán megnehezíti az előzést, ezért még mindig túl nagy szerepe van a pillanatnyi pályapozíciónak a pillanatnyi menettulajdonságokhoz képest. Pl. ezen a versenyen Vettel vagy Räikkönen 0,5-1 sec-es tempófölénye sem volt elég Bottas megelőzésére. A gumitörmelék (főleg az ilyen közepes pályákon) még tovább árnyalja a képet, itt-ott hasonló ahhoz, mintha száradó pályán vezetnének, csak egy normális versenyív marad több kanyarban.trutya írta:sajnos inkább ez az általános, az a kivétel, mikor ennél szorosabb a verseny. azt hiszem utoljára 2012-ben volt ilyen.Magic írta: Mondjuk az elég komoly.
Verseny közben figyeltem én is hogy a Red Bulloktól lefele gyakorlatilag másik liga zajlik.
de emlékeztek-e a 2000-es évek elejére? Ferrari-McLaren, később a Williamssel kiegészülve. a többiek meg kb körhátrány (és még csak az első 6 kapott pontot)
nem mondom, hogy tetszik, de ez az általános.
Azért ezt te sem gondolod komolyan ugye? Gondolván pl. a tegnapi nap kapcsán Ricciardora, vagy Hamilton egyszerre hármat előzésére, stb..Redbull írta: .... Alonso és Stoffel szerintem eddig az előzéskirályok. ...
Nagyon is komoly. Viszont Te nem a McLarenre koncentrálsz, ami érthető. Gyenge az időmérő mutatójuk, azonban versenyen elég rendesen feljönnek. Annyian azért nem esnek ki előlük hidd el.Lancelot írta:Azért ezt te sem gondolod komolyan ugye? Gondolván pl. a tegnapi nap kapcsán Ricciardora, vagy Hamilton egyszerre hármat előzésére, stb..Redbull írta: .... Alonso és Stoffel szerintem eddig az előzéskirályok. ...
Hát Stofi pont rossz példa. Tegnap is hátrafelé lépegetett. Sajnos tényleg habos lófasz a srác.Redbull írta:Nagyon is komoly. Viszont Te nem a McLarenre koncentrálsz, ami érthető. Gyenge az időmérő mutatójuk, azonban versenyen elég rendesen feljönnek. Annyian azért nem esnek ki előlük hidd el.Lancelot írta:
Azért ezt te sem gondolod komolyan ugye? Gondolván pl. a tegnapi nap kapcsán Ricciardora, vagy Hamilton egyszerre hármat előzésére, stb..
Őszintén érdekel, hogy szerinted mitől jobb, mint amilyennek gondolom.Redbull írta:Másként látjuk a srácot.
Jadrina írta:Én nem sok mindent látok a srácban, de azt tudom, hogy ha nem is Alonso csapattársaként, de 20 evig még itt lesz.
Mert még van énekelve a dalban is, hogy 20 év múlva az ifjú Vandorne megpihen..
Redbull, ne viccelj már. Brilliáns versenyző, Vandoorne? Látszik, hogy tényszerű dolgokat nem említesz - se egy parádés manőver, vagy emlékezetes verseny, vagy zseniális húzás, védekezés, kimagasló teljesítmény esőben, vagy valami. Tudod, olyasmi, amik miatt egy fiatalra felfigyelsz. Alonso már a Minardiban felhívta magára a figyelmet, Hamilton bajnoki címért harcolt a 11 évvel fiatalabb, címvédő Alonso mellett, Verstappen első RB-os versenyét megnyerte és 2016 Brazíliában esőistent játszott. Ezek brilliáns tehetségek és versenyzők. Vandoorne ha kiteljesedik, talán eléri a középszar megélhetési versenyző szintjét, aki örülhet, hogy legalább nem fizetős versenyző.Redbull írta:Vandorne egy briliáns F1versenyző, és nem csak az előző kategóriában szerzett bajnoki címei miatt mondom.
Ő nem egy Verstappen habitus, inkább Button, Prost stílusú és gondolkodó versenyző. Nem véletlenül nem töri ripityára a kocsikat, löki férre üti ki a versenyzőtársaikat. Ésszel vezet ezért úgy tűnik mintha olyan langyos víz lenne pedig korántsem. A csapat vezetése jól látja mit csinál a teszteken és a versenyeken egyaránt. Stoffel tudja, hogy jelenleg a McLarennek Alonso a szuper ásza, amit nem kritizál defigyel, tanul, együttműködik. Jó viszonyban van Alonsóval ez az ő titka. Alonso szeret együtt dolgozni Stoffellel. Abszolúte kiegészítik egymást.
Volle említette Norist. Abszolúte egyet értünk, egy új csillag lehet ha kap egy nem túl szar autót a segge alá. Noris Vandorne várható 2019-ben a McLarennél. Alonso pedig kap egy exkluzív szerződést a csapattól, az F1-es sisakot szögre akasztja - amennyiben legalább egy alkalommal a dobogón végez ebben az évben.
Nem vagyunk egy állásponton, de ez van.vollebak írta: ↑2018.04.17. 01:48Redbull, ne viccelj már. Brilliáns versenyző, Vandoorne? Látszik, hogy tényszerű dolgokat nem említesz - se egy parádés manőver, vagy emlékezetes verseny, vagy zseniális húzás, védekezés, kimagasló teljesítmény esőben, vagy valami. Tudod, olyasmi, amik miatt egy fiatalra felfigyelsz. Alonso már a Minardiban felhívta magára a figyelmet, Hamilton bajnoki címért harcolt a 11 évvel fiatalabb, címvédő Alonso mellett, Verstappen első RB-os versenyét megnyerte és 2016 Brazíliában esőistent játszott. Ezek brilliáns tehetségek és versenyzők. Vandoorne ha kiteljesedik, talán eléri a középszar megélhetési versenyző szintjét, aki örülhet, hogy legalább nem fizetős versenyző.Redbull írta:Vandorne egy briliáns F1versenyző, és nem csak az előző kategóriában szerzett bajnoki címei miatt mondom.
Ő nem egy Verstappen habitus, inkább Button, Prost stílusú és gondolkodó versenyző. Nem véletlenül nem töri ripityára a kocsikat, löki férre üti ki a versenyzőtársaikat. Ésszel vezet ezért úgy tűnik mintha olyan langyos víz lenne pedig korántsem. A csapat vezetése jól látja mit csinál a teszteken és a versenyeken egyaránt. Stoffel tudja, hogy jelenleg a McLarennek Alonso a szuper ásza, amit nem kritizál defigyel, tanul, együttműködik. Jó viszonyban van Alonsóval ez az ő titka. Alonso szeret együtt dolgozni Stoffellel. Abszolúte kiegészítik egymást.
Volle említette Norist. Abszolúte egyet értünk, egy új csillag lehet ha kap egy nem túl szar autót a segge alá. Noris Vandorne várható 2019-ben a McLarennél. Alonso pedig kap egy exkluzív szerződést a csapattól, az F1-es sisakot szögre akasztja - amennyiben legalább egy alkalommal a dobogón végez ebben az évben.
Tomi, elvárt szint? Srácok, Vandoorne évekig úgy futott, mint a "fehér Hamilton", aki Verstappennel együtt a sport jövője és már 2013-2014 környékén lamentálás ment, hogy micsoda veszteség a sportnak, hogy még mindig a kivénhedt Button ül a McLarenben, nem pedig ő. Iszonyatos hype volt a srác körül, hogy mekkorát fog durrantani a F1-ben is, csak kapjon végre bármilyen ülést, mert a fene tudja, mióta nem volt ekkora tálentum várakozóban. Nem viccelek, egyszerűen röhej, mekkora hisztéria volt körülötte már az alacsonyabb szériákban.
Ehhez képest a következő a helyzet tényszerűen, a számok tükrében így áll Alonsóval szemben 22 közös futam után (ami azért már elég jó merítés):
Kvalifikáció: 19-3
Átlagos különbség: 0,295 másodperc
Verseny: 8-1
Átlagos pozíció célbaéréskor: 8,6-11,4
Pontok: 39-19
És ezek csak a hivatalos, két autóval befejezett futamok. Ebben nincs benne az, ahol egyik vagy másik kiesett. Azokat is beleszámolva úgy, hogy legalább egy versenykört befejeztek, tehát se a rajtrácson nem ragadtak, se a rajt utáni kavarodásokban nem estek ki, a helyzet így nézne ki ( = egyik vagy másik kiesésekor ki haladt előrébb a pályán):
2017:
Ausztrália: Alonso
Kína: Alonso
Spanyolország: Alonso
Kanada: Alonso
Nagy-Britannia: Vandoorne
Belgium: Alonso
Olaszország: Vandoorne
USA: Alonso
Ezeket is belevéve, 14-3 a versenyeken Alonsónak. Ez lenne a brilliáns, meg az elvárható szint?
Gyerekek, Vandoorne egy nulla lófasz, agyon van verve. Ezt a szintet a balesete utáni Massa meg anno Fisichella is tudta. Azóta pedig Alonso is már lassan 37 éves lesz, lehet, hogy az utolsó idényét tölti a sorozatban. Vandoorne majdnem 11 évvel fiatalabb a spanyolnál, mégis hülyére van verve, "fehér Hamiltonként" meg a sportág jövőjeként.
Az lenne az abszolút minimum, hogy kvalikon (ahol biológiai okokból a leginkább és a leghamarabb jelentkezik egy pilóta elkerülhetetlen lassulása 34-35 év körül/felett) veri Alonsót vagy egált hoz és legkevesebb a futamok egyharmadán legyőzi úgy, hogy a pontjai legalább kétharmadát hozza.
Ezeknek Vandoorne a közelében sincs és nem azért, mert peches - sőt, tavaly az év háromnegyede körül még Maldonado legszebb pillanatait idézve tört-zúzott (persze, erre nem emlékeztek, csak Verstappen faszságaira - kettős mérce rulez).
Most hétvégén is mi volt? A csapattársa hetedik, küzd, mint egy oroszlán, ő meg mindenféle technikai probléma nélkül csúszott hátra a mezőnyben, tizenharmadiknak intik le és 28 kör alatt kapott 20 másodpercet. Maga mondta el, hogy semmiféle gondja nem volt a kocsival, ennyit tudott kihozni a versenyből. És ez nem az első és nem is a második ilyen eset. Mi kommentár kell ehhez?
Az az egyetlen szerencséje, hogy a McLarennek mindennél nagyobb égés lenne, ha be kéne ismerniük, hogy totálisan befürödtek eddig a befektetésükkel. Ha marad ez a teljesítmény és Alonso marad jövőre is, Norris pedig továbbra is parádézik az alsóbb géposztályokban, bárkivel le merem fogadni, hogy Vandoornét szépen lefokozzák és simán beültetik a helyére Norrist.
Az Autosport szavazásán is tavaly Vandoorne Stroll mellett a legrosszabb teljesítményű pilóta kétes címét kapta és idén sem mutat semmit, hogy ne egy feledhető senki legyen csak a középmezőny hátsó traktusában. Button kiégve, a F1-et teljesen megunva, útban a 37 felé is sokkal jobban teljesített, mint a "F1 jövője" 25-26 évesen bármikor.
Jajj szegeny Fasztappen, kettos merce meg minden.vollebak írta: ↑2018.04.17. 01:48(persze, erre nem emlékeztek, csak Verstappen faszságaira - kettős mérce rulez).Redbull írta:Vandorne egy briliáns F1versenyző, és nem csak az előző kategóriában szerzett bajnoki címei miatt mondom.
Ő nem egy Verstappen habitus, inkább Button, Prost stílusú és gondolkodó versenyző. Nem véletlenül nem töri ripityára a kocsikat, löki férre üti ki a versenyzőtársaikat. Ésszel vezet ezért úgy tűnik mintha olyan langyos víz lenne pedig korántsem. A csapat vezetése jól látja mit csinál a teszteken és a versenyeken egyaránt. Stoffel tudja, hogy jelenleg a McLarennek Alonso a szuper ásza, amit nem kritizál defigyel, tanul, együttműködik. Jó viszonyban van Alonsóval ez az ő titka. Alonso szeret együtt dolgozni Stoffellel. Abszolúte kiegészítik egymást.
Volle említette Norist. Abszolúte egyet értünk, egy új csillag lehet ha kap egy nem túl szar autót a segge alá. Noris Vandorne várható 2019-ben a McLarennél. Alonso pedig kap egy exkluzív szerződést a csapattól, az F1-es sisakot szögre akasztja - amennyiben legalább egy alkalommal a dobogón végez ebben az évben.
Majom vagy, nem először. Elönti a kula a fejed és nem bírsz másra figyelni, ha egy hozzászólásban feltűnik Verstappen neve.Rocco írta: ↑2018.04.17. 13:18Jajj szegeny Fasztappen, kettos merce meg minden.
Eddig az idei szezonban is pedig milyen rendes csako, meg hat latszik is, mennyire megvaltozott, hisz 2 tores-zuzas kozt, meg amellett, hogy ujfent megmondta, hogy neki aztan nem kell valtoznia, azert gratulalt Ricciardonak, ami bizonyitja, higy igazad volt, mert mar nagyon valtozik am.
looooooooooooooooooooool
Nem hiszem hogy azóta minden utánpótlás tehetségtelen lenne. Szerintem nem készíti fel már eléggé az alsóbb széria őket az f1-re.
Túl bonyolult az F1, nem elég csak jól vezetni mert számos egyéb képességre is szükség van, ami kevesekben van meg az igazi sikerhez... Nem a tempó óriási a GP2- höz képest mert mennyi, mondjuk 5 sec (volt 1-2 is nem is olyan rég)? Inkább a fékhatás ami durva állítólag de ezt szerintem kipipálják 1-2 nap alatt, hozzá vannak szokva. Inkább olyanokon dől el szerintem, hogy miképpen jössz ki a csapattal, mennyire fekszik a konstrukció és ha nem mennyire alakítanak rád bármit is... Egyáltalán meg kell értesd mi a bajod, be kell tudni állítani az autód az apró kis szarságokon pedig át kell lépni, azoknak az autóknak mindig van valami bajuk. Aztán idegileg is rendben kell lenni, az sem árt ha jól politizálsz. És sorolhatnánkSchumixx írta: ↑2018.04.17. 14:24
Nem hiszem hogy azóta minden utánpótlás tehetségtelen lenne. Szerintem nem készíti fel már eléggé az alsóbb széria őket az f1-re.
Nagy a különbség, hirtelen űrhajót kell vezetni, Hamiltonék idejében is megvolt ez, de szerintem nem volt ekkora a különbség.
Leclerc is szenved.
Nem Vandorne védelmében mondom ezt, neki már volt 1 éve hozzászokni.