Sajnos én nem láttam, de azt olvastam valahol, hogy Leclerc előre engedte, hogy a frissebb gumikon támadja Alonso. Majd mivel nem jött össze az előzés, Ericsson visszaadta a helyet a végén.trutya írta: ↑2018.07.02. 06:07nekem Alonso és Ericsson.
Leclerc ha nem hibázik a verseny elején, talán a 6. helyért is meccselhetett volna, Ericsson viszont nem nyert semmit a vsc-vel, és pár körrel a vége előtt megelőzte Leclercet. mondjuk hogy az utolsó körben mi történt vele, és miért Leclerc lett végül a 9., azt szerintem rajtuk kívül senki se tudja, kíváncsi lennék rá nagyon, de tegnap hiba nélkül ment, és főleg, a vele szemben támasztott elvárások felett magasan...
Alonso meg teljesen hihetetlen hogy jött fel végül, valami állat módjára óvhatta a gumikat (biztos megvolt a trükkje, de annyira a fű alatt lopakodott fel, hogy eszméletlen, az a kocsi teljesen sansztalan bármire)
FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
Mi lett a Renault-okkal amúgy. Időmérőn meg nem szerepeltek rosszul....
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
Az ev elejet jobban kezdtek onnan szarmaznak a pontok. Mintha ki is esett volna mostanaban.
A makolast a tegnapi napra irtam azt is azert mert valamelyik fasz mondta tegnap a kozvetitesben, igy adodott a valasz a kerdesedre amely tudom, inkabb magasztalasra volt hivatott
Reszemrol fogalmam nincsen es nem is igazan erdekel, hogyan lett pontszerzo, de valami taktikai dolog lehet mogotte mert elozeset nem mutattak ahogy emlekszem, amugy meg tok mindegy hanyadik azzal a szarhalommal. Csodalkozom, hogy meg megy vele bar biztosan jol keres vele
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
A tegnapi futamhoz még egy dolog. Ricciardo nyilatkozta a verseny után, hogy gratulál Maxnak és szeretné tudni, hogyan tudja életben tartani a gumikat, mert neki nem ment, pedig ugyanolyan kocsiban ült.
Vagyis semmiféle kifogást nem keresett, meg forgalomba kerültem, meg beállítás, meg satöbbi. Korrekten elismerte, hogy Max meg tudott csinálni valamit, amit ő nem és úriember módjára gratulált hozzá.
Na, ezért volt rendkívüli a tegnapi egycserés győzelem.
Vagyis semmiféle kifogást nem keresett, meg forgalomba kerültem, meg beállítás, meg satöbbi. Korrekten elismerte, hogy Max meg tudott csinálni valamit, amit ő nem és úriember módjára gratulált hozzá.
Na, ezért volt rendkívüli a tegnapi egycserés győzelem.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
Jó verseny volt ez is.
A mercinél csúnyán benézték.
Végre engedték kimit is versenyezni .
A mercinél csúnyán benézték.
Végre engedték kimit is versenyezni .
- Gocpont
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1573
- Csatlakozott: 2014.01.28. 11:21
- Mi vagy?: fogalom
- Tartózkodási hely: Győr
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
Sajnos nem láttam a futamot. Vajon, hol nézhetem meg felvételről?
Egyrészt szellemes, másrészt mottó is lehetne: - trutya: "valami állat módjára óvhatta a gumikat" [Alonso]
Alonso úgy került egyre jobb helyre, ahogy fogytak előle a résztvevők. A legvégéről indult, jól rajtolt, később a pályán Stroll-t, Leclerc-et és Gasly-t előzte meg, körhátrányban ért célba. (mint majdnem mindenki) http://www.statsf1.com/en/2018/autriche ... -tour.aspx
Azonban mindkét McLaren végigment. A Mercedesek kiestek. Most akkor?...Hamiltonnak el kellene gondolkodnia a csapatváltáson?
Egyrészt szellemes, másrészt mottó is lehetne: - trutya: "valami állat módjára óvhatta a gumikat" [Alonso]
Alonso úgy került egyre jobb helyre, ahogy fogytak előle a résztvevők. A legvégéről indult, jól rajtolt, később a pályán Stroll-t, Leclerc-et és Gasly-t előzte meg, körhátrányban ért célba. (mint majdnem mindenki) http://www.statsf1.com/en/2018/autriche ... -tour.aspx
Azonban mindkét McLaren végigment. A Mercedesek kiestek. Most akkor?...Hamiltonnak el kellene gondolkodnia a csapatváltáson?
e H n e v
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
Kit erdekel, hogy ki hogyan ovja a gumikat? Ez egy autoverseny lenne. En szabad gumivalasztast engednek es vagy 3 gyartot aztan mindenki csinaljon amit akar. A leheto leggyorsabbak legyenek sporolas nelkulvollebak írta: ↑2018.07.02. 09:42A tegnapi futamhoz még egy dolog. Ricciardo nyilatkozta a verseny után, hogy gratulál Maxnak és szeretné tudni, hogyan tudja életben tartani a gumikat, mert neki nem ment, pedig ugyanolyan kocsiban ült.
Vagyis semmiféle kifogást nem keresett, meg forgalomba kerültem, meg beállítás, meg satöbbi. Korrekten elismerte, hogy Max meg tudott csinálni valamit, amit ő nem és úriember módjára gratulált hozzá.
Na, ezért volt rendkívüli a tegnapi egycserés győzelem.
Tankolhatnanak is vagy nem, cm3 lenne a hatar aztan azon belul aki boxert epit az azzal megy, aki sorost( ) az azzal, turboval vagu komoresszorral vagy szivon kit erdekel? Fogyasszon 1000 litert
Az osszes sporolast kivennem, ill. nekik is lenne lehetoseg sporolni de aki anelkul gyorsabb azt ne lehetetlenitsuk mar el
Valoszinuleg kulonbozo beallitasokkal mentek, ricsie jobban zabalta a gumikat vagy jobban ratette a razokra az autojat
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bandee 2018.07.02. 10:40-kor.
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
Most csak vicceltél, gondolom.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
Ez mind szép és jó, de jelen szabályrendszeren belül a gumikezelés egy nagyon fontos tulajdonság, bajnokságok múlnak rajta. Például 2014-ben Hamilton ezzel és a jóval hatékonyabb lift and coasttal győzte le alapvetően Rosberget. Ezért azt mondani, hogy kit érdekel, ki hogyan óvja, olyan, mintha fociban azt mondanád, kit érdekel, melyik csapatnak milyen a védősora, legyen minden csapatban 10 gólzsák csatár és lőjék a gólokat orrvérzésig, az az igazi.Bandee írta: ↑2018.07.02. 10:35Kit erdekel, hogy ki hogyan ovja a gumikat? Ez egy autoverseny lenne. En szabad gumivalasztast engednek es vagy 3 gyartot aztan mindenki csinaljon amit akar. A leheto leggyorsabbak legyenek sporolas nelkul
Tankolhatnanak is vagy nem, cm3 lenne a hatar aztan azon belul aki boxert epit az azzal megy, aki sorost( ) az azzal, turboval vagu komoresszorral vagy szivon kit erdekel? Fogyasszon 1000 litert
Az osszes sporolast kivennem, ill. nekik is lenne lehetoseg sporolni de aki anelkul gyorsabb azt ne lehetetlenitsuk mar el
Valoszinuleg kulonbozo beallitasokkal mentek, ricsie jobban zabalta a gumikat vagy jobban ratette a razokra az autojat
Jelen helyzetben maximum csak eljátszani jó a gondolattal, hogy mi lenne, ha ez meg az lenne a szabály, ettől eltekintve viszont sok értelme nincs.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
ja, viszont amit nem hiszem hogy láttál, hogy a verseny elején Alonso tök utolsó volt (Vandoorne-t leszámítva ugye), a visszazárkózó Leclerc is simán megelőzte, sőt el is húzott tőle, majd a mezőny többségével együtt állt ki lágyra váltani. utána pedig egy ideig tartotta a távolságot, majd a versny végén elkezdte neki nyomni, akkor előzte meg sorban a fent említett urakat. elég jól átláthatta a versenyt, szerintem a kiállása után csak annyira nyomta hogy a később boxolók ablakában maradjon, mert akkor leszakadt Leclercről és a többiekről is. ezért írtam, hogy jól óvhatta őket, mert szerintem senki másnak nem maradt ekkora tartaléka a gumikban, talán csak a Ferrarinak.Gocpont írta: ↑2018.07.02. 10:03Sajnos nem láttam a futamot. Vajon, hol nézhetem meg felvételről?
Egyrészt szellemes, másrészt mottó is lehetne: - trutya: "valami állat módjára óvhatta a gumikat" [Alonso]
Alonso úgy került egyre jobb helyre, ahogy fogytak előle a résztvevők. A legvégéről indult, jól rajtolt, később a pályán Stroll-t, Leclerc-et és Gasly-t előzte meg, körhátrányban ért célba. (mint majdnem mindenki) http://www.statsf1.com/en/2018/autriche ... -tour.aspx
Azonban mindkét McLaren végigment. A Mercedesek kiestek. Most akkor?...Hamiltonnak el kellene gondolkodnia a csapatváltáson?
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
én úgy tudom Ricsi nagyobb leszorítóerővel ment, simán lehet hogy amiatt koptatta el jobban a hátsókat. meg Wébernek is lehet valami abban a teóriájában, hogy ki mennyire lovagolta meg a hosszú hurkákat az 1-es és 3-as kijáratánál.Bandee írta: ↑2018.07.02. 10:35
Kit erdekel, hogy ki hogyan ovja a gumikat? Ez egy autoverseny lenne. En szabad gumivalasztast engednek es vagy 3 gyartot aztan mindenki csinaljon amit akar. A leheto leggyorsabbak legyenek sporolas nelkul
Tankolhatnanak is vagy nem, cm3 lenne a hatar aztan azon belul aki boxert epit az azzal megy, aki sorost( ) az azzal, turboval vagu komoresszorral vagy szivon kit erdekel? Fogyasszon 1000 litert
Az osszes sporolast kivennem, ill. nekik is lenne lehetoseg sporolni de aki anelkul gyorsabb azt ne lehetetlenitsuk mar el
Valoszinuleg kulonbozo beallitasokkal mentek, ricsie jobban zabalta a gumikat vagy jobban ratette a razokra az autojat
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
Peresztrojka írta: ↑2018.07.01. 23:12[]
Igazad van. Most visszaolvastam és miután írtad a régi nick nevemet nem írtam, hogy igen az. Azt gondoltam, hogy igen megvan. De így utólag gondolom Neked is világos nem eltitkolni akartam, hanem azt gondoltam, hogy ezt nem kell megerősítenem.
Rendben, ez igy korrekt.
Legalabb most mar biztosan tudjuk, ki kicsoda.
- Gocpont
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1573
- Csatlakozott: 2014.01.28. 11:21
- Mi vagy?: fogalom
- Tartózkodási hely: Győr
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
Jó futam volt ez. Köszi a linket Vollebak! Kimi nyerhetett volna, ha nem ekkora türhő az első körben Verstappen... aki a hátralévő hetven körben hibátlanul ment, így Maximálisan kihasználta ellenfelei hibáit és relatív gyengeségét.
Hamiltont valaki rettenetesen megszivatta a VSC alatt. Szabotőr van a Mercedesnél?
Hamiltont valaki rettenetesen megszivatta a VSC alatt. Szabotőr van a Mercedesnél?
e H n e v
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
- Gocpont
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1573
- Csatlakozott: 2014.01.28. 11:21
- Mi vagy?: fogalom
- Tartózkodási hely: Győr
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
Honda majdnem vitte a belga nagydíjat...de nem.
e H n e v
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: FORMULA 1 EYETIME GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2018
Elozo 3 futamon kiesett.Bandee írta: ↑2018.07.02. 08:54Az ev elejet jobban kezdtek onnan szarmaznak a pontok. Mintha ki is esett volna mostanaban.
A makolast a tegnapi napra irtam azt is azert mert valamelyik fasz mondta tegnap a kozvetitesben, igy adodott a valasz a kerdesedre amely tudom, inkabb magasztalasra volt hivatott
Reszemrol fogalmam nincsen es nem is igazan erdekel, hogyan lett pontszerzo, de valami taktikai dolog lehet mogotte mert elozeset nem mutattak ahogy emlekszem, amugy meg tok mindegy hanyadik azzal a szarhalommal. Csodalkozom, hogy meg megy vele bar biztosan jol keres vele