A paplanból a kereket már bent leveszik. De mikor nem biztos, hogy csere lesz akkor felesleges lenne visszahűteni és inkább rajta hagyják.nikotin írta: ↑2018.09.03. 20:42De, értelmeztem, csak éppen szerintem nincs igazad.Peresztrojka írta: ↑2018.09.03. 17:27
Értelmezted amit mondani akartam? Mert nem hiszem. Most, hogy a szerelők mikor tudják meg azt, hogy a versenyzőjük ki megy-e vagy sem azt nem tudom de hogy amikor kiindulnak a boxutcába akkor még nem tudhatták, hogy ki fog-e állni vagy sem. Na de a különbség a két csapat között az, hogy a Ferrari szerelők úgy jöttek ki, hogy nem is vártak senkit,kereket sem vittek magukkal és ahogy elindult Hamilton úgy indultak el ők is vissza a boxba. Mondom, hogy nem tulajdonítok ennek másodperceket de Ferrariről azért csak mond valamit.
Tételezzük fel, hogy tényleg vagylagosan álltak ki a kerekekkel. Hamilton 1 mp-cel volt Kimi mögött. Ez akkor is így lett volna, ha ő is kimegy a boxba. De nem ment, s ez már az előtt hosszú másodpercekkel tudták, mielőtt Kimi odaért. Ezért is nem vették ki a paplanból a kerekeket. Csak álltak ott, jó nagy helyet elfoglalva, hogy Kiminek nehezebb legyen a beállás. Aztán, amikor Kimi beállt, akkor szépen ők is visszamentek.
A Ferrari KÉT szerelője meg pont ugyanazt csinálta, mint az összes többi csapat szerelője. Nézd meg a Vetteles videót, jól látszik, hogy szinte az összes boxnál kint áll két szerelő, pontosan úgy, ahogy a Ferrarisok álltak.
Ha útban lettek volna Hamiltonnak, akkor az azt jelenti, hogy Hamiltonnak a Ferrari boxon és a kerék kulcsokon is kicsit keresztül hajtva kellett volna elindulnia.
Azt tudom, hogy állnak kint szerelők mikor az előtte lévő boxnál cserélnek,(meg van mikor máskor is) de olyankor elhúzzák a kulcs csövét befelé. Amiről beszélünk ott szerintem nem húzták csak ők álltak még oda. De visszanézem és leírom ha nem így volt.