FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Autódromo José Carlos Pace
Első Nagydíj: 1973
Körök száma: 71
Pálya hossza: 4,309 km
Versenytáv: 305,909 km
Körrekord: 1:11.044 Max Verstappen (2017)
Időterv:
November 9 - péntek
Első szabadedzés: 14:00 - 15:30
Második szabadezés: 18:00 - 19:30
November 10 - szombat
Harmadik szabadedzés: 15:00 - 16:00
Időmérő: 18:00
November 11 - vasárnap
Futam: 18:10
Első Nagydíj: 1973
Körök száma: 71
Pálya hossza: 4,309 km
Versenytáv: 305,909 km
Körrekord: 1:11.044 Max Verstappen (2017)
Időterv:
November 9 - péntek
Első szabadedzés: 14:00 - 15:30
Második szabadezés: 18:00 - 19:30
November 10 - szombat
Harmadik szabadedzés: 15:00 - 16:00
Időmérő: 18:00
November 11 - vasárnap
Futam: 18:10
Az apa férfi, a rezsi nő!
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Megint a McLaren különcködik.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
végülis, minek is plusz két garnitúra a leglágyabb gumiból, amivel féltáv+10 kört lehet menni akármelyik pályán?
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
De hát nem mindegy, mivel mennek szarul?
Az apa férfi, a rezsi nő!
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Mondok egy merészet.
Az utolsó két futamra beültethetnék Alonso-t a Mercedesbe Hamilton helyett.
Rosszabbak nem lenének,és legalább Alonso szépen vonulhatna vissza.
Hamilton se bánná ha hamarabb kezdődne a vakáció.
Az utolsó két futamra beültethetnék Alonso-t a Mercedesbe Hamilton helyett.
Rosszabbak nem lenének,és legalább Alonso szépen vonulhatna vissza.
Hamilton se bánná ha hamarabb kezdődne a vakáció.
- Sánta Gepárd
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3589
- Csatlakozott: 2013.12.28. 10:36
- Mi vagy?: Háááát....
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
De ha véletlen elverné Bottas (ne feledjük: ő ismeri az autót, és harcban van a vb-3. helyért, szal most már ő is nyerhet ), akkor meg mindenki azon röhögne évekig, hogy akartak adni neki egy szép búcsút, de egy random ketteske elverte.
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Nem vallalna be. Nincs ott se Briatore, se Domenicalli, hogy megvedje a segget az ellenfeltol.
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Miért tennének ilyet? Nem is értem
Hányan visszavonultak és senkit nem ültettek be csak úgy valahová, hogy szépen emlékezzenek rá. Még ilyet
Hányan visszavonultak és senkit nem ültettek be csak úgy valahová, hogy szépen emlékezzenek rá. Még ilyet
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Nekem valahogy nem hiányzik, hogy Alonso szépen vonulhasson vissza. Pontosan úgy vonul ki a F1-ből, amit megérdemel az ott eltöltött tevékenysége alapján.
Hamilton meg nem az a típus, aki amikor versenyezni lehet még, sziesztázni szeretne.
Szóval tudom, hogy poénból írtad, amit írtál, de a szőr is felállt a hátamon, mikor olvastam. Grrrrrr!!!! ....
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Még fikciónak is vad ez az elképzelés. Alonso egy nagyon tehetséges pilóta de az első McLarenes szerződésétől kezdődően sok genyaságot művelt, hisztizett ha nem kapta meg a külön elbírálást, piszkos pszichés játékot űzött és még sorolhatnám. Nagyon nem örültem a második McLarenes szerződésének de mára megbékéltem vele. Kár, hogy ő lett az egyik pilóta a Honda éra alatt. Megmondom miért. Alo sokkal többet kihozott az autóból mint az aktuális csapattárs és egy gyengébb pilótával talán hamarabb váltott volna motorszállítót a csapat. Ezen túlmenően sokkal kevesebb pénzt kellett volna pilótára költenie a csapatnak és több maradt volna a fejlesztésre, szakemberek szerzésére. No de mos tmár végleg vége, lezárhatjuk az Alonso fejezetet.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Egyáltalán nem ez volt a bajuk szerintem, hanem az, hogy nekik nem Alonsora volt szükségük. Semmilyen szempontból nem használható építkezésre az az ember. Nem a fizetése volt itt baj, hanem az, hogy semmit nem tudott fejleszteni sem az autón sem a csapaton. Ez már többször bebizonyosodott.Redbull írta: ↑2018.10.31. 13:55Még fikciónak is vad ez az elképzelés. Alonso egy nagyon tehetséges pilóta de az első McLarenes szerződésétől kezdődően sok genyaságot művelt, hisztizett ha nem kapta meg a külön elbírálást, piszkos pszichés játékot űzött és még sorolhatnám. Nagyon nem örültem a második McLarenes szerződésének de mára megbékéltem vele. Kár, hogy ő lett az egyik pilóta a Honda éra alatt. Megmondom miért. Alo sokkal többet kihozott az autóból mint az aktuális csapattárs és egy gyengébb pilótával talán hamarabb váltott volna motorszállítót a csapat. Ezen túlmenően sokkal kevesebb pénzt kellett volna pilótára költenie a csapatnak és több maradt volna a fejlesztésre, szakemberek szerzésére. No de mos tmár végleg vége, lezárhatjuk az Alonso fejezetet.
A McLaren szempontjából teljesen mindegy, hogy ő monduk 12. tudott lenni adott esetben és nem 14. mint a Vandoorne. Nem tök mindegy?
A Honda korszaknak, főleg az első éveknek nem erről kellett volna szóljanak. Mondjuk az első két év teljesen szar volt nekik ezt nem lehet felróni nekik, a harmadikban már fejlődhettek volna. Idén meg pláne, de nem sikerült... Az lett volna a feladata, hogy lelkesítse a csapatot, alázatosan dolgozzon és fejlessze az autót a tudásával. Mondjuk eredmény lett volna, ha 4-5. erőt csinál a csapatból. Ehelyett tök utolsók lassan
Jövőre se lesznek semmivel se előrébb, de szerintem hátrébb sem. A fiatal gyerek és Sainz se rendelkezik kellő tapasztalattal ahhoz, hogy a csapat feljebb menjen. Egymással biztosan remekül elcsatáznak majd.. Hátul
Szerintem
Alonso akkor lett volna jó, ha valami csoda folytán a McLaren és a Honda is betalál.. De nem találtak be
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Sok igazság van abban amit írtál, sajnos.Bandee írta: ↑2018.10.31. 14:36Egyáltalán nem ez volt a bajuk szerintem, hanem az, hogy nekik nem Alonsora volt szükségük. Semmilyen szempontból nem használható építkezésre az az ember. Nem a fizetése volt itt baj, hanem az, hogy semmit nem tudott fejleszteni sem az autón sem a csapaton. Ez már többször bebizonyosodott.Redbull írta: ↑2018.10.31. 13:55Még fikciónak is vad ez az elképzelés. Alonso egy nagyon tehetséges pilóta de az első McLarenes szerződésétől kezdődően sok genyaságot művelt, hisztizett ha nem kapta meg a külön elbírálást, piszkos pszichés játékot űzött és még sorolhatnám. Nagyon nem örültem a második McLarenes szerződésének de mára megbékéltem vele. Kár, hogy ő lett az egyik pilóta a Honda éra alatt. Megmondom miért. Alo sokkal többet kihozott az autóból mint az aktuális csapattárs és egy gyengébb pilótával talán hamarabb váltott volna motorszállítót a csapat. Ezen túlmenően sokkal kevesebb pénzt kellett volna pilótára költenie a csapatnak és több maradt volna a fejlesztésre, szakemberek szerzésére. No de mos tmár végleg vége, lezárhatjuk az Alonso fejezetet.
A McLaren szempontjából teljesen mindegy, hogy ő monduk 12. tudott lenni adott esetben és nem 14. mint a Vandoorne. Nem tök mindegy?
A Honda korszaknak, főleg az első éveknek nem erről kellett volna szóljanak. Mondjuk az első két év teljesen szar volt nekik ezt nem lehet felróni nekik, a harmadikban már fejlődhettek volna. Idén meg pláne, de nem sikerült... Az lett volna a feladata, hogy lelkesítse a csapatot, alázatosan dolgozzon és fejlessze az autót a tudásával. Mondjuk eredmény lett volna, ha 4-5. erőt csinál a csapatból. Ehelyett tök utolsók lassan
Jövőre se lesznek semmivel se előrébb, de szerintem hátrébb sem. A fiatal gyerek és Sainz se rendelkezik kellő tapasztalattal ahhoz, hogy a csapat feljebb menjen. Egymással biztosan remekül elcsatáznak majd.. Hátul
Szerintem
Alonso akkor lett volna jó, ha valami csoda folytán a McLaren és a Honda is betalál.. De nem találtak be
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
és azt miből lehet tudni, hogy "semmit nem tudott fejleszteni"...? ez miből jött le?
azt elfogadom, hogy sosem volt egy Schumi, aki morzsolgatta a motorolajat, hogy új irányt szabjon a fejlesztéseknek, de ezt akkor is honnan...?
azt elfogadom, hogy sosem volt egy Schumi, aki morzsolgatta a motorolajat, hogy új irányt szabjon a fejlesztéseknek, de ezt akkor is honnan...?
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Egész karrierje során egyetlen egyszer volt fejlődőpályán lévő csapatnál. Az összes többi viszont hirtelen akkor kezdett felfelé indulni, amikor elment onnan. Egy idő után ez elég nehezen fogható a véletlenre...
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Vannak energiavámpírok.
Alonso ilyen.
Szerintem ember nincs aki egy ilyen fazon mellett motivált maradna.
- rdaneelolivaw
- Főnök!
- Hozzászólások: 13013
- Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
- Mi vagy?: Level Completed
- Tartózkodási hely: XI
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Jah de.... Briatore.
-
- Formula1 pilóta
- Hozzászólások: 3836
- Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
- Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
- Tartózkodási hely: Fadd
- Kapcsolat:
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Melyik fejlődött olyan nagyot, miután eljott onnan. McLaren a kembotrany után, szabalyvaltozasok nélküli következő évben, mikor előző évben 1 ponttal maradtak el?
Renault 2010-ben?
Ferrari 2014-ben ultraszar hajtaslancot készített... Fejlesztések fagyasztasa miatt, az az év kuka volt. Azóta javultak, de ez is inkább a tavalyi és idei évre igaz, egy kis Mercedes sugasnak köszönhető. Azóta sem lettek bajnokok... Pedig már 4 éve megszabadultak Alonso tol...
Vagy a McLaren napjainkban...? Biztos Alonso nem tud visszajelzeseket adni, hiszen még sosem ült autóban...
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Természetesen nem gondoltam komolyan,de eljátszva a gondolattal nem is zárnám ki teljesen az ötletet.
Végül is nyert már pár futamot a mercinek,mikor még a mclarenél voltak 2007 ben.
Végül is nyert már pár futamot a mercinek,mikor még a mclarenél voltak 2007 ben.
-
- gokartos
- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2015.02.21. 18:11
- Mi vagy?: Helles
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
2006 végén mikor Alonsó otthagyta a Renault-t micsoda hanyatlásnak indultak a Franciák.Ezt annak eredeztetni, hogy elment onnan pont annyira lenne helyénvaló mint az említett ellenpélda.Feltéve ha az ellenpéldák megállnák a helyüket és igazak lennének de az említett csapatok sem azért lettek jobbak mert Ő már nem volt ott.
A mai F1-ben a kevés teszt miatt sokkal inkább számítógépekkel szimulálják a különböző alkatrészeket vagy az egész autót. És ez miatt a pilótáknak kell az autóhoz igazítani a vezetési stílusukat. Na ebben pont Alonsó az egyik legjobb, hogy alkalmazkodik a különböző vezethetőségű autóhoz. Visszajelzés ezen a szinten mindegyik versenyző tud adni.
A mai F1-ben a kevés teszt miatt sokkal inkább számítógépekkel szimulálják a különböző alkatrészeket vagy az egész autót. És ez miatt a pilótáknak kell az autóhoz igazítani a vezetési stílusukat. Na ebben pont Alonsó az egyik legjobb, hogy alkalmazkodik a különböző vezethetőségű autóhoz. Visszajelzés ezen a szinten mindegyik versenyző tud adni.
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
A Renault 2009-ben örült a pontszerzésnek, 2010-ben dobogókért harcolt.t-oom írta: ↑2018.11.01. 08:24Melyik fejlődött olyan nagyot, miután eljott onnan. McLaren a kembotrany után, szabalyvaltozasok nélküli következő évben, mikor előző évben 1 ponttal maradtak el?
Renault 2010-ben?
Ferrari 2014-ben ultraszar hajtaslancot készített... Fejlesztések fagyasztasa miatt, az az év kuka volt. Azóta javultak, de ez is inkább a tavalyi és idei évre igaz, egy kis Mercedes sugasnak köszönhető. Azóta sem lettek bajnokok... Pedig már 4 éve megszabadultak Alonso tol...
Vagy a McLaren napjainkban...? Biztos Alonso nem tud visszajelzeseket adni, hiszen még sosem ült autóban...
A Ferrari 2014-ben örült, ha dobogóra állt, 2015-ben futamot nyert. Vb címért erőből 2010 óta nem volt harcban, az elmúlt két évben kétszer is.
A McLaren 2007-ben a topon volt, onnan nincs hova fejlődni, most meg, meglátjuk mit csinálnak jövőre meg azután.
De a másik kettőnél egyértelmű a visszafejlődés amíg ott volt, és a feljavulás miután elment.
Nem az a baj amúgy, hogy ne tudna visszajelzéseket adni. Kommunikálni nem tudja normálisan. Nyilván nem igazán látunk bele a csapat működésébe, de nekem az jött le hogy játssza a kiskirályt és ezzel mérgezi a hangulatot.
Gáz van a csapattal? Sírjuk tele a csapatrádiót meg a médiát. Majd biztos értékelni fogják a mérnökök, akik azon dolgoznak 7/24-ben hogy értelmes vas kerüljön a feneke alá, aztán ha egy dolog félremegy, egyből rinyál. Ezek után majd biztos felhőtlen lesz a viszony csapaton belül, és a mérnök nem fog érdeklődés helyett óédesfaszommivanmármegint-tel reagálni, ha visszajelzést akar adni.
Sztem egyedül Briatore tudta ezt kezelni, utána a Ferrarinál és a McLarennél is gyengekezű főnökök voltak, akik hagyták kicsúszni a kezükből az irányítást. Persze ez így az ő hibájuk is, és a Ferrari fejlődésében pl. Domenicali menesztése is vastagon benne van, de azért Alonso is bőven tett a csapategység bomlasztásáért, kb. mindenhol.
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Alonso kifejezetten rossz az auto beallitasait es tovabbfejleszteset illetoen, ezt tobbszor is olvastam korabban. Ettol meg az alkalmazkodokepessege a legjobb de nem viszi elorebb a konstrukciot. A ket dolog nem ugyanaz!
Ezert nem fejlodott egyetlen auto sem alatta, de mondjatok egyetlen peldat akar even belul amikor felivelt a teljesitmeny
Amugy a vezetesi stilusa is nagyon specialis, sokkal durvabban banik vele mint a tobbiek.
Ettol meg szerintem az elmult 20 ev top3 pilotaja de ez a kepessege hianyzik. Senki se tokeletes, szerintem nincs ezzel baj
Ezert nem fejlodott egyetlen auto sem alatta, de mondjatok egyetlen peldat akar even belul amikor felivelt a teljesitmeny
Amugy a vezetesi stilusa is nagyon specialis, sokkal durvabban banik vele mint a tobbiek.
Ettol meg szerintem az elmult 20 ev top3 pilotaja de ez a kepessege hianyzik. Senki se tokeletes, szerintem nincs ezzel baj
Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.
Nem az eredendo allitast cafolva, vagy alatamasztva, de a Ronyo mar 2006-ban kozepen hanyatlani kezdett.Peresztrojka írta: ↑2018.11.01. 11:182006 végén mikor Alonsó otthagyta a Renault-t micsoda hanyatlásnak indultak a Franciák.Ezt annak eredeztetni, hogy elment onnan pont annyira lenne helyénvaló mint az említett ellenpélda.Feltéve ha az ellenpéldák megállnák a helyüket és igazak lennének de az említett csapatok sem azért lettek jobbak mert Ő már nem volt ott.
A mai F1-ben a kevés teszt miatt sokkal inkább számítógépekkel szimulálják a különböző alkatrészeket vagy az egész autót. És ez miatt a pilótáknak kell az autóhoz igazítani a vezetési stílusukat. Na ebben pont Alonsó az egyik legjobb, hogy alkalmazkodik a különböző vezethetőségű autóhoz. Visszajelzés ezen a szinten mindegyik versenyző tud adni.