FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Engedik-e Bottast végre nyerni

Igen
2
25%
Nem
0
0 szavazat
Esély sem lesz rá
4
50%
Bár magától esélytelen, Hamilton ölben beviszi
0
0 szavazat
Vettel megint szar (opció Tominak)
2
25%
 
Szavazatok száma: 8

Avatar
bertone
Főnök!
Hozzászólások: 7032
Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
Tartózkodási hely: Baja

FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: bertone » 2018.10.30. 09:33

Autódromo José Carlos Pace

Első Nagydíj: 1973
Körök száma: 71
Pálya hossza: 4,309 km
Versenytáv: 305,909 km
Körrekord: 1:11.044 Max Verstappen (2017)

Kép

Időterv:

November 9 - péntek

Első szabadedzés: 14:00 - 15:30
Második szabadezés: 18:00 - 19:30

November 10 - szombat

Harmadik szabadedzés: 15:00 - 16:00
Időmérő: 18:00

November 11 - vasárnap

Futam: 18:10

Az apa férfi, a rezsi nő!

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2018.10.30. 13:47

Kép
Megint a McLaren különcködik.
:mosoly:
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Krisztián
WSR pilóta
Hozzászólások: 2198
Csatlakozott: 2014.01.01. 13:47

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Krisztián » 2018.10.30. 14:00

végülis, minek is plusz két garnitúra a leglágyabb gumiból, amivel féltáv+10 kört lehet menni akármelyik pályán? :D

Avatar
bertone
Főnök!
Hozzászólások: 7032
Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
Tartózkodási hely: Baja

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: bertone » 2018.10.30. 14:28

De hát nem mindegy, mivel mennek szarul?
Az apa férfi, a rezsi nő!

Avatar
Ori F1
WSR pilóta
Hozzászólások: 2128
Csatlakozott: 2014.01.03. 22:37

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Ori F1 » 2018.10.30. 18:38

Mondok egy merészet.
Az utolsó két futamra beültethetnék Alonso-t a Mercedesbe Hamilton helyett. :D
Rosszabbak nem lenének,és legalább Alonso szépen vonulhatna vissza.
Hamilton se bánná ha hamarabb kezdődne a vakáció.

Avatar
Sánta Gepárd
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3589
Csatlakozott: 2013.12.28. 10:36
Mi vagy?: Háááát....
Tartózkodási hely: Budapest

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Sánta Gepárd » 2018.10.30. 20:52

Krisztián írta:
2018.10.30. 14:00
végülis, minek is plusz két garnitúra a leglágyabb gumiból, amivel féltáv+10 kört lehet menni akármelyik pályán? :D
Hádde úgysem jutnak el a féltávig...
(bocs)

Krisztián
WSR pilóta
Hozzászólások: 2198
Csatlakozott: 2014.01.01. 13:47

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Krisztián » 2018.10.30. 21:36

Ori F1 írta:
2018.10.30. 18:38
Mondok egy merészet.
Az utolsó két futamra beültethetnék Alonso-t a Mercedesbe Hamilton helyett. :D
Rosszabbak nem lenének,és legalább Alonso szépen vonulhatna vissza.
Hamilton se bánná ha hamarabb kezdődne a vakáció.
De ha véletlen elverné Bottas (ne feledjük: ő ismeri az autót, és harcban van a vb-3. helyért, szal most már ő is nyerhet :D), akkor meg mindenki azon röhögne évekig, hogy akartak adni neki egy szép búcsút, de egy random ketteske elverte.

mudd
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3295
Csatlakozott: 2014.01.02. 16:37

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: mudd » 2018.10.30. 22:14

Ori F1 írta:
2018.10.30. 18:38
Az utolsó két futamra beültethetnék Alonso-t a Mercedesbe Hamilton helyett. :D
es ezt miert tennek?

Avatar
Rocco
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3488
Csatlakozott: 2014.02.14. 00:52

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Rocco » 2018.10.30. 22:44

Krisztián írta:
2018.10.30. 21:36
Ori F1 írta:
2018.10.30. 18:38
Mondok egy merészet.
Az utolsó két futamra beültethetnék Alonso-t a Mercedesbe Hamilton helyett. :D
Rosszabbak nem lenének,és legalább Alonso szépen vonulhatna vissza.
Hamilton se bánná ha hamarabb kezdődne a vakáció.
De ha véletlen elverné Bottas (ne feledjük: ő ismeri az autót, és harcban van a vb-3. helyért, szal most már ő is nyerhet :D), akkor meg mindenki azon röhögne évekig, hogy akartak adni neki egy szép búcsút, de egy random ketteske elverte.
Nem vallalna be. Nincs ott se Briatore, se Domenicalli, hogy megvedje a segget az ellenfeltol.

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2018.10.30. 23:41

Miért tennének ilyet? Nem is értem

Hányan visszavonultak és senkit nem ültettek be csak úgy valahová, hogy szépen emlékezzenek rá. Még ilyet

Avatar
Lancelot
Főnök!
Hozzászólások: 6527
Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
Mi vagy?: érdeklődő
Tartózkodási hely: Pápua City

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Lancelot » 2018.10.31. 08:51

Ori F1 írta:
2018.10.30. 18:38
.... legalább Alonso szépen vonulhatna vissza.
Hamilton se bánná ha hamarabb kezdődne a vakáció.
Nekem valahogy nem hiányzik, hogy Alonso szépen vonulhasson vissza. Pontosan úgy vonul ki a F1-ből, amit megérdemel az ott eltöltött tevékenysége alapján.

Hamilton meg nem az a típus, aki amikor versenyezni lehet még, sziesztázni szeretne.

Szóval tudom, hogy poénból írtad, amit írtál, de a szőr is felállt a hátamon, mikor olvastam. Grrrrrr!!!! .... :szom01 (:v
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2018.10.31. 13:55

Még fikciónak is vad ez az elképzelés. Alonso egy nagyon tehetséges pilóta de az első McLarenes szerződésétől kezdődően sok genyaságot művelt, hisztizett ha nem kapta meg a külön elbírálást, piszkos pszichés játékot űzött és még sorolhatnám. Nagyon nem örültem a második McLarenes szerződésének de mára megbékéltem vele. Kár, hogy ő lett az egyik pilóta a Honda éra alatt. Megmondom miért. Alo sokkal többet kihozott az autóból mint az aktuális csapattárs és egy gyengébb pilótával talán hamarabb váltott volna motorszállítót a csapat. Ezen túlmenően sokkal kevesebb pénzt kellett volna pilótára költenie a csapatnak és több maradt volna a fejlesztésre, szakemberek szerzésére. No de mos tmár végleg vége, lezárhatjuk az Alonso fejezetet.
(:p
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2018.10.31. 14:36

Redbull írta:
2018.10.31. 13:55
Még fikciónak is vad ez az elképzelés. Alonso egy nagyon tehetséges pilóta de az első McLarenes szerződésétől kezdődően sok genyaságot művelt, hisztizett ha nem kapta meg a külön elbírálást, piszkos pszichés játékot űzött és még sorolhatnám. Nagyon nem örültem a második McLarenes szerződésének de mára megbékéltem vele. Kár, hogy ő lett az egyik pilóta a Honda éra alatt. Megmondom miért. Alo sokkal többet kihozott az autóból mint az aktuális csapattárs és egy gyengébb pilótával talán hamarabb váltott volna motorszállítót a csapat. Ezen túlmenően sokkal kevesebb pénzt kellett volna pilótára költenie a csapatnak és több maradt volna a fejlesztésre, szakemberek szerzésére. No de mos tmár végleg vége, lezárhatjuk az Alonso fejezetet.
(:p
Egyáltalán nem ez volt a bajuk szerintem, hanem az, hogy nekik nem Alonsora volt szükségük. Semmilyen szempontból nem használható építkezésre az az ember. Nem a fizetése volt itt baj, hanem az, hogy semmit nem tudott fejleszteni sem az autón sem a csapaton. Ez már többször bebizonyosodott.
A McLaren szempontjából teljesen mindegy, hogy ő monduk 12. tudott lenni adott esetben és nem 14. mint a Vandoorne. Nem tök mindegy?

A Honda korszaknak, főleg az első éveknek nem erről kellett volna szóljanak. Mondjuk az első két év teljesen szar volt nekik ezt nem lehet felróni nekik, a harmadikban már fejlődhettek volna. Idén meg pláne, de nem sikerült... Az lett volna a feladata, hogy lelkesítse a csapatot, alázatosan dolgozzon és fejlessze az autót a tudásával. Mondjuk eredmény lett volna, ha 4-5. erőt csinál a csapatból. Ehelyett tök utolsók lassan

Jövőre se lesznek semmivel se előrébb, de szerintem hátrébb sem. A fiatal gyerek és Sainz se rendelkezik kellő tapasztalattal ahhoz, hogy a csapat feljebb menjen. Egymással biztosan remekül elcsatáznak majd.. Hátul

Szerintem

Alonso akkor lett volna jó, ha valami csoda folytán a McLaren és a Honda is betalál.. De nem találtak be

Avatar
Redbull
Főnök!
Hozzászólások: 11438
Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
Mi vagy?: rangidős
Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Redbull » 2018.10.31. 14:40

Bandee írta:
2018.10.31. 14:36
Redbull írta:
2018.10.31. 13:55
Még fikciónak is vad ez az elképzelés. Alonso egy nagyon tehetséges pilóta de az első McLarenes szerződésétől kezdődően sok genyaságot művelt, hisztizett ha nem kapta meg a külön elbírálást, piszkos pszichés játékot űzött és még sorolhatnám. Nagyon nem örültem a második McLarenes szerződésének de mára megbékéltem vele. Kár, hogy ő lett az egyik pilóta a Honda éra alatt. Megmondom miért. Alo sokkal többet kihozott az autóból mint az aktuális csapattárs és egy gyengébb pilótával talán hamarabb váltott volna motorszállítót a csapat. Ezen túlmenően sokkal kevesebb pénzt kellett volna pilótára költenie a csapatnak és több maradt volna a fejlesztésre, szakemberek szerzésére. No de mos tmár végleg vége, lezárhatjuk az Alonso fejezetet.
(:p
Egyáltalán nem ez volt a bajuk szerintem, hanem az, hogy nekik nem Alonsora volt szükségük. Semmilyen szempontból nem használható építkezésre az az ember. Nem a fizetése volt itt baj, hanem az, hogy semmit nem tudott fejleszteni sem az autón sem a csapaton. Ez már többször bebizonyosodott.
A McLaren szempontjából teljesen mindegy, hogy ő monduk 12. tudott lenni adott esetben és nem 14. mint a Vandoorne. Nem tök mindegy?

A Honda korszaknak, főleg az első éveknek nem erről kellett volna szóljanak. Mondjuk az első két év teljesen szar volt nekik ezt nem lehet felróni nekik, a harmadikban már fejlődhettek volna. Idén meg pláne, de nem sikerült... Az lett volna a feladata, hogy lelkesítse a csapatot, alázatosan dolgozzon és fejlessze az autót a tudásával. Mondjuk eredmény lett volna, ha 4-5. erőt csinál a csapatból. Ehelyett tök utolsók lassan

Jövőre se lesznek semmivel se előrébb, de szerintem hátrébb sem. A fiatal gyerek és Sainz se rendelkezik kellő tapasztalattal ahhoz, hogy a csapat feljebb menjen. Egymással biztosan remekül elcsatáznak majd.. Hátul

Szerintem

Alonso akkor lett volna jó, ha valami csoda folytán a McLaren és a Honda is betalál.. De nem találtak be
Sok igazság van abban amit írtál, sajnos.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)

t-oom
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3836
Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
Tartózkodási hely: Fadd
Kapcsolat:

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: t-oom » 2018.10.31. 20:06

és azt miből lehet tudni, hogy "semmit nem tudott fejleszteni"...? ez miből jött le?

azt elfogadom, hogy sosem volt egy Schumi, aki morzsolgatta a motorolajat, hogy új irányt szabjon a fejlesztéseknek, de ezt akkor is honnan...?

Krisztián
WSR pilóta
Hozzászólások: 2198
Csatlakozott: 2014.01.01. 13:47

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Krisztián » 2018.10.31. 20:26

t-oom írta:
2018.10.31. 20:06
és azt miből lehet tudni, hogy "semmit nem tudott fejleszteni"...? ez miből jött le?

azt elfogadom, hogy sosem volt egy Schumi, aki morzsolgatta a motorolajat, hogy új irányt szabjon a fejlesztéseknek, de ezt akkor is honnan...?
Egész karrierje során egyetlen egyszer volt fejlődőpályán lévő csapatnál. Az összes többi viszont hirtelen akkor kezdett felfelé indulni, amikor elment onnan. Egy idő után ez elég nehezen fogható a véletlenre...

Avatar
Rocco
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3488
Csatlakozott: 2014.02.14. 00:52

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Rocco » 2018.10.31. 20:47

t-oom írta:
2018.10.31. 20:06
és azt miből lehet tudni, hogy "semmit nem tudott fejleszteni"...? ez miből jött le?

azt elfogadom, hogy sosem volt egy Schumi, aki morzsolgatta a motorolajat, hogy új irányt szabjon a fejlesztéseknek, de ezt akkor is honnan...?
a tulertekelt "kecceres"

Avatar
rdaneelolivaw
Főnök!
Hozzászólások: 13013
Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
Mi vagy?: Level Completed
Tartózkodási hely: XI

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: rdaneelolivaw » 2018.10.31. 21:46

Krisztián írta:
2018.10.31. 20:26
Egész karrierje során egyetlen egyszer volt fejlődőpályán lévő csapatnál. Az összes többi viszont hirtelen akkor kezdett felfelé indulni, amikor elment onnan. Egy idő után ez elég nehezen fogható a véletlenre...
Vannak energiavámpírok.
Alonso ilyen.

Szerintem ember nincs aki egy ilyen fazon mellett motivált maradna. (:v

Avatar
rdaneelolivaw
Főnök!
Hozzászólások: 13013
Csatlakozott: 2013.12.20. 23:22
Mi vagy?: Level Completed
Tartózkodási hely: XI

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: rdaneelolivaw » 2018.10.31. 21:46

Jah de.... Briatore. :D

t-oom
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3836
Csatlakozott: 2013.12.31. 16:34
Mi vagy?: Hülye Sötét Paraszt
Tartózkodási hely: Fadd
Kapcsolat:

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: t-oom » 2018.11.01. 08:24

Krisztián írta:
2018.10.31. 20:26
t-oom írta:
2018.10.31. 20:06
és azt miből lehet tudni, hogy "semmit nem tudott fejleszteni"...? ez miből jött le?

azt elfogadom, hogy sosem volt egy Schumi, aki morzsolgatta a motorolajat, hogy új irányt szabjon a fejlesztéseknek, de ezt akkor is honnan...?
Egész karrierje során egyetlen egyszer volt fejlődőpályán lévő csapatnál. Az összes többi viszont hirtelen akkor kezdett felfelé indulni, amikor elment onnan. Egy idő után ez elég nehezen fogható a véletlenre...
Melyik fejlődött olyan nagyot, miután eljott onnan. McLaren a kembotrany után, szabalyvaltozasok nélküli következő évben, mikor előző évben 1 ponttal maradtak el?
Renault 2010-ben?
Ferrari 2014-ben ultraszar hajtaslancot készített... Fejlesztések fagyasztasa miatt, az az év kuka volt. Azóta javultak, de ez is inkább a tavalyi és idei évre igaz, egy kis Mercedes sugasnak köszönhető. Azóta sem lettek bajnokok... Pedig már 4 éve megszabadultak Alonso tol...
Vagy a McLaren napjainkban...? Biztos Alonso nem tud visszajelzeseket adni, hiszen még sosem ült autóban...

Avatar
Ori F1
WSR pilóta
Hozzászólások: 2128
Csatlakozott: 2014.01.03. 22:37

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Ori F1 » 2018.11.01. 09:14

Természetesen nem gondoltam komolyan,de eljátszva a gondolattal nem is zárnám ki teljesen az ötletet.
Végül is nyert már pár futamot a mercinek,mikor még a mclarenél voltak 2007 ben.

Peresztrojka
gokartos
Hozzászólások: 266
Csatlakozott: 2015.02.21. 18:11
Mi vagy?: Helles

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Peresztrojka » 2018.11.01. 11:18

2006 végén mikor Alonsó otthagyta a Renault-t micsoda hanyatlásnak indultak a Franciák.Ezt annak eredeztetni, hogy elment onnan pont annyira lenne helyénvaló mint az említett ellenpélda.Feltéve ha az ellenpéldák megállnák a helyüket és igazak lennének de az említett csapatok sem azért lettek jobbak mert Ő már nem volt ott.
A mai F1-ben a kevés teszt miatt sokkal inkább számítógépekkel szimulálják a különböző alkatrészeket vagy az egész autót. És ez miatt a pilótáknak kell az autóhoz igazítani a vezetési stílusukat. Na ebben pont Alonsó az egyik legjobb, hogy alkalmazkodik a különböző vezethetőségű autóhoz. Visszajelzés ezen a szinten mindegyik versenyző tud adni.

Krisztián
WSR pilóta
Hozzászólások: 2198
Csatlakozott: 2014.01.01. 13:47

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Krisztián » 2018.11.01. 11:53

t-oom írta:
2018.11.01. 08:24
Krisztián írta:
2018.10.31. 20:26


Egész karrierje során egyetlen egyszer volt fejlődőpályán lévő csapatnál. Az összes többi viszont hirtelen akkor kezdett felfelé indulni, amikor elment onnan. Egy idő után ez elég nehezen fogható a véletlenre...
Melyik fejlődött olyan nagyot, miután eljott onnan. McLaren a kembotrany után, szabalyvaltozasok nélküli következő évben, mikor előző évben 1 ponttal maradtak el?
Renault 2010-ben?
Ferrari 2014-ben ultraszar hajtaslancot készített... Fejlesztések fagyasztasa miatt, az az év kuka volt. Azóta javultak, de ez is inkább a tavalyi és idei évre igaz, egy kis Mercedes sugasnak köszönhető. Azóta sem lettek bajnokok... Pedig már 4 éve megszabadultak Alonso tol...
Vagy a McLaren napjainkban...? Biztos Alonso nem tud visszajelzeseket adni, hiszen még sosem ült autóban...
A Renault 2009-ben örült a pontszerzésnek, 2010-ben dobogókért harcolt.
A Ferrari 2014-ben örült, ha dobogóra állt, 2015-ben futamot nyert. Vb címért erőből 2010 óta nem volt harcban, az elmúlt két évben kétszer is.
A McLaren 2007-ben a topon volt, onnan nincs hova fejlődni, most meg, meglátjuk mit csinálnak jövőre meg azután.
De a másik kettőnél egyértelmű a visszafejlődés amíg ott volt, és a feljavulás miután elment.

Nem az a baj amúgy, hogy ne tudna visszajelzéseket adni. Kommunikálni nem tudja normálisan. Nyilván nem igazán látunk bele a csapat működésébe, de nekem az jött le hogy játssza a kiskirályt és ezzel mérgezi a hangulatot.

Gáz van a csapattal? Sírjuk tele a csapatrádiót meg a médiát. Majd biztos értékelni fogják a mérnökök, akik azon dolgoznak 7/24-ben hogy értelmes vas kerüljön a feneke alá, aztán ha egy dolog félremegy, egyből rinyál. Ezek után majd biztos felhőtlen lesz a viszony csapaton belül, és a mérnök nem fog érdeklődés helyett óédesfaszommivanmármegint-tel reagálni, ha visszajelzést akar adni.

Sztem egyedül Briatore tudta ezt kezelni, utána a Ferrarinál és a McLarennél is gyengekezű főnökök voltak, akik hagyták kicsúszni a kezükből az irányítást. Persze ez így az ő hibájuk is, és a Ferrari fejlődésében pl. Domenicali menesztése is vastagon benne van, de azért Alonso is bőven tett a csapategység bomlasztásáért, kb. mindenhol.

Bandee
Főnök!
Hozzászólások: 13167
Csatlakozott: 2014.01.01. 18:31

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Bandee » 2018.11.01. 12:36

Alonso kifejezetten rossz az auto beallitasait es tovabbfejleszteset illetoen, ezt tobbszor is olvastam korabban. Ettol meg az alkalmazkodokepessege a legjobb de nem viszi elorebb a konstrukciot. A ket dolog nem ugyanaz!

Ezert nem fejlodott egyetlen auto sem alatta, de mondjatok egyetlen peldat akar even belul amikor felivelt a teljesitmeny

Amugy a vezetesi stilusa is nagyon specialis, sokkal durvabban banik vele mint a tobbiek.


Ettol meg szerintem az elmult 20 ev top3 pilotaja de ez a kepessege hianyzik. Senki se tokeletes, szerintem nincs ezzel baj

Avatar
Rocco
Formula1 pilóta
Hozzászólások: 3488
Csatlakozott: 2014.02.14. 00:52

Re: FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018. 11. 09-11.

Hozzászólás Szerző: Rocco » 2018.11.01. 14:13

Peresztrojka írta:
2018.11.01. 11:18
2006 végén mikor Alonsó otthagyta a Renault-t micsoda hanyatlásnak indultak a Franciák.Ezt annak eredeztetni, hogy elment onnan pont annyira lenne helyénvaló mint az említett ellenpélda.Feltéve ha az ellenpéldák megállnák a helyüket és igazak lennének de az említett csapatok sem azért lettek jobbak mert Ő már nem volt ott.
A mai F1-ben a kevés teszt miatt sokkal inkább számítógépekkel szimulálják a különböző alkatrészeket vagy az egész autót. És ez miatt a pilótáknak kell az autóhoz igazítani a vezetési stílusukat. Na ebben pont Alonsó az egyik legjobb, hogy alkalmazkodik a különböző vezethetőségű autóhoz. Visszajelzés ezen a szinten mindegyik versenyző tud adni.
Nem az eredendo allitast cafolva, vagy alatamasztva, de a Ronyo mar 2006-ban kozepen hanyatlani kezdett.

Lezárt