A tavalyi évet és ezt a futamot elnézve, nem a Honda volt itt felkészületlen, hanem a McLaren.SilverToM írta: ↑2019.03.17. 13:40Miután jól elcseszték a felkészületlenségükkel több szezonunkat azután a megcsinálják azt amit az elején kellett volna és most sajnáljam, hogy már nem a Honda van a kocsinkban? Hát nem....Lancelot írta: ↑2019.03.17. 11:47A McLarenesek meg tökön szúrhatják magukat. Egyrészt látván, hogy a Honda a Red Bullal mire képes, másrészt azért a "teljesítményért", amire idén is kárhoztatva lesznek. Norris hosszú körökön keresztül nem volt képes megelőzni Giovinazzit. Csak akkor, mikor annak már szinte nem maradtak gumii. A Renault motor meg sem közelíti láthatóan a Ferrarit, pedig télen még volt nagy fenekedés.
Felhívnám a szíves figyelmedet Norris és Giovinazzi közti gumi különbségre....
A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Hány darab motorra és egyéb büntetésért cserélhető egységre volt szükségük tavaly?Krisztián írta: ↑2019.03.17. 14:25A tavalyi évet és ezt a futamot elnézve, nem a Honda volt itt felkészületlen, hanem a McLaren.SilverToM írta: ↑2019.03.17. 13:40
Miután jól elcseszték a felkészületlenségükkel több szezonunkat azután a megcsinálják azt amit az elején kellett volna és most sajnáljam, hogy már nem a Honda van a kocsinkban? Hát nem....
Felhívnám a szíves figyelmedet Norris és Giovinazzi közti gumi különbségre....
Mit ígértek amikor ide jöttek? Ezt a teljesítményt amit ma nyújtottak.
Ellenben mennyi időnket lehetőségünket cseszték el?
Hány métert tudott megtenni az első tesztnapján?
Ez is jusson eszetekbe.
Örülök, hogy van valaki lőtávolban a Ferrarihoz és a Mercihez, csak lássuk tisztán, hogy a McLaren gödrét a Honda románc ásta ki.....
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Erről jól lemaradtam.
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
lófaszt
A meki második éve már a rönóval és sehol sincsenek...a hondával is biztosan voltak bajok, és szerintem még IDÉn is lesznek, de érdekes módon a friss együttműködés az RB vel viszonylag zökkenőmentesen indult...akkor ezt mivel magyarázod?
Csak azt ne mondd hogy ki akartak baszni azzal a csapattal akivel 6 konstruktőrit nyertek anno.
A mekinél valami nagyon nem úgy megy mint a régi időkben.
Egyiptomban macskához imádkoztak, Indiában a tehén szent, a fideszesnél meg egy dagadt tolvaj.
NÉHA FÉLREÉRTHETŐEN FOGALMAZOK...
viewtopic.php?f=12&t=89&p=139321&hilit= ... en#p139321
NÉHA FÉLREÉRTHETŐEN FOGALMAZOK...
viewtopic.php?f=12&t=89&p=139321&hilit= ... en#p139321
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Egyrészt megverték a Renault-ot időmérőn, másrészt pont azt mondom, hogy lehet most örömködni, hogy összeállt a Honda, meg a Red mint két kicsi legó, és jaj de ügyesek egyből..... DE!!!!! Ezt ígérte az az amatőr banda aki magát Hondának nevezte akkor amikor eladták magukat az évszázad visszatérésének és nyerő párosának a McLarennel.....keF1r írta: ↑2019.03.17. 18:09lófaszt
A meki második éve már a rönóval és sehol sincsenek...a hondával is biztosan voltak bajok, és szerintem még IDÉn is lesznek, de érdekes módon a friss együttműködés az RB vel viszonylag zökkenőmentesen indult...akkor ezt mivel magyarázod?
Csak azt ne mondd hogy ki akartak baszni azzal a csapattal akivel 6 konstruktőrit nyertek anno.
A mekinél valami nagyon nem úgy megy mint a régi időkben.
Pont ez a bajom, hogy nem nagy pofával kell jönni és elbaszni idényeket rengeteg pénzt és karriereket, hanem építeni egy rendes motort azt tesztelni tesztelni tesztelni aztán összeállni egy kisebb csapattal feltörekvő pilótákkal, és ha már működik akkor lehet VB esélyes csapatot ellátni....
McLaren fan since 1998 - Never Settle
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Akkor nyúljunk vissza egészen odáig, mikor a merci a hosszú sikertelenség miatt kilépéssel fenyegetőzött a hosszú RB + rönó dominancia miatt, és mikor végre rászabták a szabályokat és befagyasztották a fejlesztéseket akkor minden jó lett?SilverToM írta: ↑2019.03.17. 18:36Egyrészt megverték a Renault-ot időmérőn, másrészt pont azt mondom, hogy lehet most örömködni, hogy összeállt a Honda, meg a Red mint két kicsi legó, és jaj de ügyesek egyből..... DE!!!!! Ezt ígérte az az amatőr banda aki magát Hondának nevezte akkor amikor eladták magukat az évszázad visszatérésének és nyerő párosának a McLarennel.....keF1r írta: ↑2019.03.17. 18:09lófaszt
A meki második éve már a rönóval és sehol sincsenek...a hondával is biztosan voltak bajok, és szerintem még IDÉn is lesznek, de érdekes módon a friss együttműködés az RB vel viszonylag zökkenőmentesen indult...akkor ezt mivel magyarázod?
Csak azt ne mondd hogy ki akartak baszni azzal a csapattal akivel 6 konstruktőrit nyertek anno.
A mekinél valami nagyon nem úgy megy mint a régi időkben.
Pont ez a bajom, hogy nem nagy pofával kell jönni és elbaszni idényeket rengeteg pénzt és karriereket, hanem építeni egy rendes motort azt tesztelni tesztelni tesztelni aztán összeállni egy kisebb csapattal feltörekvő pilótákkal, és ha már működik akkor lehet VB esélyes csapatot ellátni....
Ezt szivja most a többi motorgyártó, és nem csak a honda...nagyon szűkös keretek között kellene utolérni egy szinte behozhatatlan előnnyel rendelkező gyártót.
Egy sikertelen együttműködésben mindig hibás mindkét fél nem csak az egyik.
Ha nem tünt volna fel a merci közelében nem lesz senki megint
Egyiptomban macskához imádkoztak, Indiában a tehén szent, a fideszesnél meg egy dagadt tolvaj.
NÉHA FÉLREÉRTHETŐEN FOGALMAZOK...
viewtopic.php?f=12&t=89&p=139321&hilit= ... en#p139321
NÉHA FÉLREÉRTHETŐEN FOGALMAZOK...
viewtopic.php?f=12&t=89&p=139321&hilit= ... en#p139321
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
A tavalyi év után nem volt nehéz az RB-be intágrálni a hondát, mert a TR az RB előző évről levetett cuccait kapja, és nem változnak az autók akkorát akármit is kommunikálnak a nagy szakértők.
Ez az RB egy merci motorral szarrá verné a mezőnyt még magát a gyári mercit is annyival jobb autó
Ez az RB egy merci motorral szarrá verné a mezőnyt még magát a gyári mercit is annyival jobb autó
Egyiptomban macskához imádkoztak, Indiában a tehén szent, a fideszesnél meg egy dagadt tolvaj.
NÉHA FÉLREÉRTHETŐEN FOGALMAZOK...
viewtopic.php?f=12&t=89&p=139321&hilit= ... en#p139321
NÉHA FÉLREÉRTHETŐEN FOGALMAZOK...
viewtopic.php?f=12&t=89&p=139321&hilit= ... en#p139321
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Az írásod első része csúsztatás. A motor formula váltás zászlóvivője pontosan a Renault volt. Valamennyi gyártó látott benne lehetőséget.keF1r írta: ↑2019.03.17. 18:48Akkor nyúljunk vissza egészen odáig, mikor a merci a hosszú sikertelenség miatt kilépéssel fenyegetőzött a hosszú RB + rönó dominancia miatt, és mikor végre rászabták a szabályokat és befagyasztották a fejlesztéseket akkor minden jó lett?SilverToM írta: ↑2019.03.17. 18:36
Egyrészt megverték a Renault-ot időmérőn, másrészt pont azt mondom, hogy lehet most örömködni, hogy összeállt a Honda, meg a Red mint két kicsi legó, és jaj de ügyesek egyből..... DE!!!!! Ezt ígérte az az amatőr banda aki magát Hondának nevezte akkor amikor eladták magukat az évszázad visszatérésének és nyerő párosának a McLarennel.....
Pont ez a bajom, hogy nem nagy pofával kell jönni és elbaszni idényeket rengeteg pénzt és karriereket, hanem építeni egy rendes motort azt tesztelni tesztelni tesztelni aztán összeállni egy kisebb csapattal feltörekvő pilótákkal, és ha már működik akkor lehet VB esélyes csapatot ellátni....
Ezt szivja most a többi motorgyártó, és nem csak a honda...nagyon szűkös keretek között kellene utolérni egy szinte behozhatatlan előnnyel rendelkező gyártót.
Egy sikertelen együttműködésben mindig hibás mindkét fél nem csak az egyik.
Ha nem tünt volna fel a merci közelében nem lesz senki megint
Az írásod végével maximálisan egyetértek.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Tehát ha régen szar volt, akkor már csakazértis dobjuk ki, akkor is, ha most már működik, sőt jobb mint a Renault?SilverToM írta: ↑2019.03.17. 16:51Hány darab motorra és egyéb büntetésért cserélhető egységre volt szükségük tavaly?
Mit ígértek amikor ide jöttek? Ezt a teljesítményt amit ma nyújtottak.
Ellenben mennyi időnket lehetőségünket cseszték el?
Hány métert tudott megtenni az első tesztnapján?
Ez is jusson eszetekbe.
Örülök, hogy van valaki lőtávolban a Ferrarihoz és a Mercihez, csak lássuk tisztán, hogy a McLaren gödrét a Honda románc ásta ki.....
De megkockáztatom h a Honda motor fő baja a nem megfelelő hűtés volt, ami a McLaren sara.
- Gocpont
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1573
- Csatlakozott: 2014.01.28. 11:21
- Mi vagy?: fogalom
- Tartózkodási hely: Győr
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Ma mi gyulladt meg? A hűtést is a Renault szállítja?
e H n e v
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Utolsó infó az, hogy az MGU-K....
Ha láng van az nem hűtési gond...ez nem gőzmozdony!!
Az komoly, hogy azt hiszed minden azért fárad meg, mert nincsen eléggé hűtve? A lóerő is azért kevés?
McLaren fan since 1998 - Never Settle
- Gocpont
- AutoGP vezető
- Hozzászólások: 1573
- Csatlakozott: 2014.01.28. 11:21
- Mi vagy?: fogalom
- Tartózkodási hely: Győr
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Nem. Alapvetően az oxidáció változtatja meg az anyagok tulajdonságait. A McLarenbe szerelt alkatrészekkel évek óta nincs szerencséjük az érintetteknek.
Nem azért nézem ezt a teknikai cirkuszt, mert értek hozzá.
e H n e v
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
"Meg lehet tanítani egy csimpánzt motorbiciklizni, de hogy megálljon a piros lámpánál - arra nem."
- bertone
- Főnök!
- Hozzászólások: 7032
- Csatlakozott: 2015.02.05. 11:42
- Mi vagy?: F1 függő - ja, nem.
- Tartózkodási hely: Baja
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Bár nem nekem írtad, de azért reagálnék rá.
1. Pedig lehet. Ha a turbó és a kipufogó környéke túlmelegszik, abból lehet láng. És ez lehet hűtési probléma.
2. Nem minden, de fáradhatnak meg alkatrészek a túlmelegedéstől. Ez is lehet hűtési probléma.
3. Igen lehet, mert nem működhet normális üzemi hőmérsékleten a túlmelegedés miatt.
Összefoglalva: egy rosszul megtervezett hőelvezetés bizony okozhat tüzet és teljesítményvesztést is.
Az apa férfi, a rezsi nő!
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
A Ferrarik állítólag erősen lefojtott motorbeállítással mentek, valamit meg kell oldaniuk, de nem tervezési hiba, Bahreinre meglesznek.
Ezt alátámasztani látszik több dolog is. Egyrészt a négy sebességmérési pontból háromnál is egy Ferrarinál mérték a második leglassabb sebességet:
Plusz öt motorbeállítás van. A versenyeket 3-4-es beállítással szokták futni, támadásnál vagy védekezésnél feltekerik 1-esre. Mindkét Ferrari gyakorlatilag végig 5-ös beállítással futott - Vettel még akkor is, amikor Verstappen támadta. Furcsa is volt, hogy Verstappen simán elment mellette, Giovinazzit meg majdnem 20 körön keresztül kísérgette Gasly.
Ha mindez igaz (és annak tűnik), korai még leírni a Ferrarit. Bahrein mérvadóbb lesz, ott a motorerő sokkal többet számít, mint Melbourne-ben.
Ezt alátámasztani látszik több dolog is. Egyrészt a négy sebességmérési pontból háromnál is egy Ferrarinál mérték a második leglassabb sebességet:
Plusz öt motorbeállítás van. A versenyeket 3-4-es beállítással szokták futni, támadásnál vagy védekezésnél feltekerik 1-esre. Mindkét Ferrari gyakorlatilag végig 5-ös beállítással futott - Vettel még akkor is, amikor Verstappen támadta. Furcsa is volt, hogy Verstappen simán elment mellette, Giovinazzit meg majdnem 20 körön keresztül kísérgette Gasly.
Ha mindez igaz (és annak tűnik), korai még leírni a Ferrarit. Bahrein mérvadóbb lesz, ott a motorerő sokkal többet számít, mint Melbourne-ben.
TÖKÉLETES INTÉZKEDÉS. – Dani, 2022. július 11.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
A pontos okát még nem tudjuk mi okozta az MGU-K meghibásodását Sainz autójában. Norris kocsijában végig ment és nem gyulladt ki. A téli teszteken sem volt ezzel gondjuk. Én még nem törnék pálcát a McLaren rossz tervezése felett. Ha igaz amit mondtatok akkor viszont jobb hogy az első versenyen derül fény ilyen jellegű hibára. Hamarosan ki fogja adni a csapat a hiba pontos okát és ígérem, ha megtudom rögtön felteszem a McLaren topicba. A külföldi McLaren topicban sincs még erről semmi hír.bertone írta: ↑2019.03.18. 10:22Bár nem nekem írtad, de azért reagálnék rá.
1. Pedig lehet. Ha a turbó és a kipufogó környéke túlmelegszik, abból lehet láng. És ez lehet hűtési probléma.
2. Nem minden, de fáradhatnak meg alkatrészek a túlmelegedéstől. Ez is lehet hűtési probléma.
3. Igen lehet, mert nem működhet normális üzemi hőmérsékleten a túlmelegedés miatt.
Összefoglalva: egy rosszul megtervezett hőelvezetés bizony okozhat tüzet és teljesítményvesztést is.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Na ácsi! Egyrészt Kefír megmondta a frankót, teljesen igaza van. Másrészt meg ki fogott pisztolyt a McLaren fejéhez, hogy mindenféle referencia nélkül azonnal összeálljon a Hondával? Egy felelős vezetés előbb megvárja mit tud a partner és utána lép. De ők nagyot akartak markolni és keveset fogtak. Teljesen dilettáns módon azt gondolták, hogy a Honda motor azonnal a csillagokba repíti őket. Holott tudhatták ennyi év visszatérés után ez nem így működik. Magukra vessenek. Másrészt meg ami rájuk volt bízva az is szar volt. A kasztni sem ért/ér egy fabatkát sem. Se Hondával, se anélkül. Én ezért örülök a Honda sikerének, mert ezzel kirántották azon McLarenesek fikázása alól a talajt, akik csak bennük látták a probléma forrását.SilverToM írta: ↑2019.03.17. 18:36
Egyrészt megverték a Renault-ot időmérőn, másrészt pont azt mondom, hogy lehet most örömködni, hogy összeállt a Honda, meg a Red mint két kicsi legó, és jaj de ügyesek egyből..... DE!!!!! Ezt ígérte az az amatőr banda aki magát Hondának nevezte akkor amikor eladták magukat az évszázad visszatérésének és nyerő párosának a McLarennel.....
Pont ez a bajom, hogy nem nagy pofával kell jönni és elbaszni idényeket rengeteg pénzt és karriereket, hanem építeni egy rendes motort azt tesztelni tesztelni tesztelni aztán összeállni egy kisebb csapattal feltörekvő pilótákkal, és ha már működik akkor lehet VB esélyes csapatot ellátni....
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Amúgy a futamra visszatérve, egy kicsit elgondolkodtam és a szezon egészét tekintve a következőre jutottam:
Nagyon jókor jött ez a Bottas-Mercedes Dominancia a futamon két okból:
ad 1./ A Ferrarit ez az arcpirító vereség úgy feltüzelte szerintem, hogy két hét múlva olyan autóval állnak ki, ami szarrá veri a mezőnyt. Valamit nem találtak meg a beállításnál, ezt maguk is hangoztatták. Magyarán nagyon jók az alapjaik, csak itt nem jött össze. Ha rátalálnak a helyes útra (azza a "kis nüánszra), a barcelonai forma lesz a domináns a szezonban.
ad 2./ A Mercedeses pilóták viszonyában gyökeres változás állt be. Hamiltonnak fáklyásmenet volt a tavalyi szezon a csapattársával szemben. Belekényelmesedett, gondolta ott folytatódik, ahol abbahagyták. De nem! Bottast tényleg felrázta a tavalyi év, és feltehetően komoly megbeszéléseket folytatott Rosberggel, a pszichológusával, stb. is. A tegnapi rajtnál az az ellenmondást nem tűrő lesöprése Hamiltonnak megmutatta, idén ezt várhatja tőle mindenki, beleértve a csapattársát is. Szerintem Hamiltonnak a tegnapi futam a reveláció erejével bírt. Rádöbbenhetett, hogy a csapaton belüli kényelmes helyzete megszűnt, egy harcos, IGAZI riválist kapott idénre ugyanabban az emberben, aki tavaly még más volt. Úgy gondolom, hogy ettől kezdve rettenetesen kemény házon belüli küzdelemnek lehetünk szemtanúi, egyik részéről sem lesz irgalom. Ez valóban kísértetiesen előre vetiti a 2016-os év ismétlődését, természetesen a végeredmény ismeretének hiányában. Azt várom tehát, hogy innentől kezdve a két mercedeses "ütni-verni" fogjja egymást a pályán.
Ha ezt így összerakom:
1./ Mercedesen belüli kemény játék.
2./ Ferrarik életre kelése,
3./ Red Bull erejének megnövekedése
4./ egyéb, egyelőre nem látható körülmények
akkor egy valóban harcos, és futamról-futamra változható eredményű szezonunk lehet. Nem lenne ellenemre. Még akkor sem, ha természetesen ez itt jópárunk idegrendszerét a szokásosnál jobban megviselné.
Nagyon jókor jött ez a Bottas-Mercedes Dominancia a futamon két okból:
ad 1./ A Ferrarit ez az arcpirító vereség úgy feltüzelte szerintem, hogy két hét múlva olyan autóval állnak ki, ami szarrá veri a mezőnyt. Valamit nem találtak meg a beállításnál, ezt maguk is hangoztatták. Magyarán nagyon jók az alapjaik, csak itt nem jött össze. Ha rátalálnak a helyes útra (azza a "kis nüánszra), a barcelonai forma lesz a domináns a szezonban.
ad 2./ A Mercedeses pilóták viszonyában gyökeres változás állt be. Hamiltonnak fáklyásmenet volt a tavalyi szezon a csapattársával szemben. Belekényelmesedett, gondolta ott folytatódik, ahol abbahagyták. De nem! Bottast tényleg felrázta a tavalyi év, és feltehetően komoly megbeszéléseket folytatott Rosberggel, a pszichológusával, stb. is. A tegnapi rajtnál az az ellenmondást nem tűrő lesöprése Hamiltonnak megmutatta, idén ezt várhatja tőle mindenki, beleértve a csapattársát is. Szerintem Hamiltonnak a tegnapi futam a reveláció erejével bírt. Rádöbbenhetett, hogy a csapaton belüli kényelmes helyzete megszűnt, egy harcos, IGAZI riválist kapott idénre ugyanabban az emberben, aki tavaly még más volt. Úgy gondolom, hogy ettől kezdve rettenetesen kemény házon belüli küzdelemnek lehetünk szemtanúi, egyik részéről sem lesz irgalom. Ez valóban kísértetiesen előre vetiti a 2016-os év ismétlődését, természetesen a végeredmény ismeretének hiányában. Azt várom tehát, hogy innentől kezdve a két mercedeses "ütni-verni" fogjja egymást a pályán.
Ha ezt így összerakom:
1./ Mercedesen belüli kemény játék.
2./ Ferrarik életre kelése,
3./ Red Bull erejének megnövekedése
4./ egyéb, egyelőre nem látható körülmények
akkor egy valóban harcos, és futamról-futamra változható eredményű szezonunk lehet. Nem lenne ellenemre. Még akkor sem, ha természetesen ez itt jópárunk idegrendszerét a szokásosnál jobban megviselné.
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Na legalább a boxban viszonylag jól dolgozott a McLaren.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
- Lancelot
- Főnök!
- Hozzászólások: 6527
- Csatlakozott: 2013.12.28. 12:47
- Mi vagy?: érdeklődő
- Tartózkodási hely: Pápua City
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Az a szerencse, hogy mindig találtok valami vigaszt, amibe kapaszkodni tudtok.
Szerintem ezt a táblázatot innen a fórumról rajtad kívül senki sem látta. (eddig)
"Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?" (Tywin Lannister, Trónok Harca)
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
bár igazad lenne, de szerintem Bottas a teljes szezonban nem lesz ellenfél.Lancelot írta: ↑2019.03.18. 12:10Amúgy a futamra visszatérve, egy kicsit elgondolkodtam és a szezon egészét tekintve a következőre jutottam:
Nagyon jókor jött ez a Bottas-Mercedes Dominancia a futamon két okból:
ad 1./ A Ferrarit ez az arcpirító vereség úgy feltüzelte szerintem, hogy két hét múlva olyan autóval állnak ki, ami szarrá veri a mezőnyt. Valamit nem találtak meg a beállításnál, ezt maguk is hangoztatták. Magyarán nagyon jók az alapjaik, csak itt nem jött össze. Ha rátalálnak a helyes útra (azza a "kis nüánszra), a barcelonai forma lesz a domináns a szezonban.
ad 2./ A Mercedeses pilóták viszonyában gyökeres változás állt be. Hamiltonnak fáklyásmenet volt a tavalyi szezon a csapattársával szemben. Belekényelmesedett, gondolta ott folytatódik, ahol abbahagyták. De nem! Bottast tényleg felrázta a tavalyi év, és feltehetően komoly megbeszéléseket folytatott Rosberggel, a pszichológusával, stb. is. A tegnapi rajtnál az az ellenmondást nem tűrő lesöprése Hamiltonnak megmutatta, idén ezt várhatja tőle mindenki, beleértve a csapattársát is. Szerintem Hamiltonnak a tegnapi futam a reveláció erejével bírt. Rádöbbenhetett, hogy a csapaton belüli kényelmes helyzete megszűnt, egy harcos, IGAZI riválist kapott idénre ugyanabban az emberben, aki tavaly még más volt. Úgy gondolom, hogy ettől kezdve rettenetesen kemény házon belüli küzdelemnek lehetünk szemtanúi, egyik részéről sem lesz irgalom. Ez valóban kísértetiesen előre vetiti a 2016-os év ismétlődését, természetesen a végeredmény ismeretének hiányában. Azt várom tehát, hogy innentől kezdve a két mercedeses "ütni-verni" fogjja egymást a pályán.
Ha ezt így összerakom:
1./ Mercedesen belüli kemény játék.
2./ Ferrarik életre kelése,
3./ Red Bull erejének megnövekedése
4./ egyéb, egyelőre nem látható körülmények
akkor egy valóban harcos, és futamról-futamra változható eredményű szezonunk lehet. Nem lenne ellenemre. Még akkor sem, ha természetesen ez itt jópárunk idegrendszerét a szokásosnál jobban megviselné.
a többire több esélyt látok, pláne hogy a Red Bullnak Melbourne még csak nem is erős pályája.
- Redbull
- Főnök!
- Hozzászólások: 11438
- Csatlakozott: 2014.01.04. 13:17
- Mi vagy?: rangidős
- Tartózkodási hely: Hungary/Nograd/Pásztó
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Íme a box stratégia.
Norrist nagyon korán kihozták kerékcserére és rátették a leglassabb gumit. Mégis mit gondoltak a McLarennél? Akiket át kellett volna ugrania, (Strol, Kvyat, Gasly) ők tovább kinn maradva jól elhúztak tőle.
A tanult elme ismertetőjele, hogy képes foglalkozni egy gondolattal anélkül, hogy elfogadná. (Arisztotelész)
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Azt, hogy ha mar megint csak egy kupac szart tudtak palyara tenni, egetven magukat mar hetedik eve, akkor csesszek el a strategiat is, hogy a szanalmas eredmenyt majd reszben arra lehessen fogni.
Re: A 2019-es szezonnyitó futam: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2019
Hát de mijen már két év rönózás után a hondára fogni hogy ezért szarok...
kb olyan mint emútnyócévezni
Egyiptomban macskához imádkoztak, Indiában a tehén szent, a fideszesnél meg egy dagadt tolvaj.
NÉHA FÉLREÉRTHETŐEN FOGALMAZOK...
viewtopic.php?f=12&t=89&p=139321&hilit= ... en#p139321
NÉHA FÉLREÉRTHETŐEN FOGALMAZOK...
viewtopic.php?f=12&t=89&p=139321&hilit= ... en#p139321